Sari la conținut

problema rateuri


Postări Recomandate

salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t.

 

Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava.

Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare.

-sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el

- supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect....

-altceva...ce ar putea sa fie?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t.

 

Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava.

Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare.

-sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el

- supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect....

-altceva...ce ar putea sa fie?

Eu zic sa iti dai jos carbul si sa il cureti temeinic, problema este posibil sa fi aparut de la mizeria din combustibil care chiar daca ai schimbat combustibilul ea a ramas prin carb.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salutare. e vb de scuterul de la semnatura, kymco B&W250, monocilindru,racire apa,carburatie, 4t.

 

Povestea a inceput dupa un drum la mare,am ajuns la Constanta si am alimentat,apoi a inceput scuterul sa bolboroseasca in accelerare,se ingatuia, doar daca il acceleram puternic se infigea. la treceri pietoni murea, se auzeau rateuri pe teava.

Am ajuns acasa,am pus alta benzina, si-a mai revenit, nu mai se ingatuie,sta frumos la relanti, l-am mai reglat putin, pare ok. Dar are momente cand da rateuri in decelerare, moare la relanti cu un zgomot puternic de suierat pe teava, apoi cand il pornesc iar se comporta ok,sta frumos la relanti, dar tot mai da cateva rateuri pe decelerare.

-sa fie carburatorul? nu l-am desfacut, prefer sa nu-mi bag ghearele in el

- supapele? sa se fi depus calamina pt ca am mers cu viteza constanta pe autostrada? dar de ce nu face mereu, macar sa stiu ca e ceva defect....

-altceva...ce ar putea sa fie?

Par efecte de amestec sarac,aer fals.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci ai rezolvat problema doar pe jumatate, trebuie un ameste putin mai bogat.Daca ai trecut de la filtrul de aer original la unul permisiv, vacuumul trage mai putina benzina din carb > saracire. Deci ori revii la original, ori reglezi pt mai multa benzina.

Bujia degeaba o schimbi ca nu e sursa problemei. Electronul central are muchii rotunjite dar asta nu e relevant pentru problema.

 

Transalpurile au bujia usor maronie cu tenta albicioasa dar e normal la ele dar ce ei tu pare un alb metalizat ce nu-mi inspira incredere. Pe langa amestecul sarac clar, depunerea e de culoarea aluminiului(rau de tot!!! aluminiul provine de undeva, nu? piston) sau folosesti aditivi in benzina?

Motorul e fierbinte.

Pana acum toata lumea a avut dreptate si te-a invatat de bine. Eu am inceput de la pompa de benzina nu degeaba(balbaielile - cazuri intalnite de mine pe drum din care unul de 125 dar in rest identic cu tine, pompele notorii de Africa Twin, ...) ca daca nu iti vine benzina cum trebuie catre carb, nu are de unde sa-ti faca nivelul constant, doar saraceste sau fluctueaza. Dar indata ce pompa livreaza corect benzina, si bujia e in continuare alba, trebuie sa continui. Fa ce ti-a spus TNG, Cesar.

 

bafta si sa ne mai scrii rezultate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Schimbi jiglerul si/ sau acul de dozaj (daca cel original nu e reglabil).

Merge si cu dat gaura in jigler, daca vrei sa faci misto de carburatorul ala.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

acul de dozaj nu e reglabil, l-am scos si nu am ce sa-i fac. nu ar fi mai bine sa infund putin filtrul de aer sa intre mai putin aer? decat sa umblu la carb...



gata,am rezolvat, nu mai da rateuri. nu pot sa spun cum am procedat,ca ma fac de ras. ramane sa verific culoarea bujiei zilele astea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

×
×
  • Creează nouă...