Sari la conținut

Ture pe Skatkart - Targu Secuiesc


neutrino
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

cei care au participat la cursul rider academy ce ne pot spune ?

Sunt unul dintre participantii la acest curs si iti pot spune ca merita. Este scump (probabil acest aspect determina neparticiparea) dar, Marius Bacila raspunde foarte frumos la intrebari. In functie de cate esti de incepator sau avansat, cu siguranta pot exista niste intrebari asupra carora te poti consulta obiectiv cu Marius. Este unul din putinii oameni care atunci cand discuta cu tine nu o face ca sa iti arate ca este mare motociclist ci, te indruma sa iti gasesti echilibrul propriu intre siguranta ta si limita maxima pe care o poti atinge, indiferent ca ai o limita ridicata sau foarte joasa. Important pentru el este siguranta pilotului.

 

 

Fiecare cursant este urmarit cu GoPro pe motoreta de "dl. profesor", apoi ii este explicat la fiecare viraj ce face bine, ce nu face bine, etc. Fiecaruia in parte, fara exceptie.

Daca stii ce trebuie explicat, ai experienta si mai stii si cum sa explici sa fie pe intelesul tuturor, cred ca e formula castigatoare.

Oamenii au rabdare si se ocupa, din afara se vede belea.

Asa este. Are o rabdare greu de egalat. Explica foarte clar, indruma foarte bine, iar faptul ca discuta pe o filmare pe care o face din spatele tau, valoreaza enorm. In plus, stie sa si incurajeze cursantul.

 

Poate ca sunt rabdatori si se ocupa, insa eu le-am scris atat pe partea de contact de pe site, cat si pe mailul indicat in anunturilor lor inca de pe 5-7 iunie sa intreb despre cursul de la Secuiesc si nu a binevoit nimeni sa raspunda. :)

Deci la partea de comunicare mai au de lucru.

La partea de comunicare pe email au intarzieri. Insa, urmarind programul pe care il au si faptul ca pe toata perioada cursurilor sunt dedicati 100% cursantilor, ajungi sa intelegi de ce sunt aceste intarzieri. Si eu am dat mai multe emailuri pana mi-au raspuns si au facut-o cu mult bun simt. Oricum, sa stii ca nu ii deranjeaza sa ii suni. O poti face linisit, ei nu au nasul pe sus si poti vorbi cu ei.

 

este mai mult pro strada sau pro circuit ?

Este orientat pro strada, acest curs. Faptul ca se face pe circuit, asigura pilotului confortul sigurantei, aderenta maxima, repetabilitatea virajelor si experimentarea diverselor abordari si, mai ales, orientarea privirii "in lungul virajului", ca sa il citez pe Marius Bacila. Nu ne-a incurajat sa mergem cu viteza ci, ne-a indrumat cum sa mergem corect. In functie de nivelul fiecaruia, s-a mers si incet dar si tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cmd-ule mi se pare fantastic cat de repede schimbi tu directia si cat poti sa strangi virajul, eu am impresia ca e pe fast forward nu pot sa fac asa ceva oricat as incerca sa trag de ea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu fi lenes, ajuta motoreta cu ceva counter steering, n-o lasa pe ea sa faca totul, daca vrei viraje din scurt :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lemne depinde care e stilul de mers ,eu nu am facut in viata mea counter steering sau trailbracking,nu am impins in ghidoane etc ,mie-mi place sa fie sasiul cat de cat balansat si sa nu se distribuie foarte multa greutate pe franare pe roata fata,nu-mi place feelingul avut chiar daca am foarte multa incredere in roata fata ,e prea mult informatie pt mine.


» Post actualizat in 15 Jul 2016 06:22

cmd-ule mi se pare fantastic cat de repede schimbi tu directia si cat poti sa strangi virajul, eu am impresia ca e pe fast forward nu pot sa fac asa ceva oricat as incerca sa trag de ea

din filmarile tale mi se pare,repet mi se pare ca te scoate larg din viraj cand accelerezi


» Post actualizat in 15 Jul 2016 06:58

Incearca sa inveti noul stil de mers pe circuit ,cu "old school way" o sa ramai cu aceleasi probleme pe care le ai acum daca nu vrei sa te schimbi.Toti dau vina pe motocicleta,asta ma face sa rad mereu si ma "bucura".

Tine minte ca orice le faci ghidoanelor se transmite pe intreaga motocicleta nu conteaza ca tragi,ca impingi etc

Multi instructori inca invata/explica vechiul stil de mers pe motocicleta cu impinsul in ghidoane,cu varfurile pe scarite pt ca nu stiu altfel ,pentru strada este foarte mega ok acest stil, pt circuit nu am zis ca nu se poate si asa ,chiar am vazut ca se poate , dar nu cred ca este cel mai eficient mod de a merge pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Georgica,am si eu o intrebare:si care ar fi "the new way"?nu cu varfurile pe scarite,nu counter-steering,nu trailbracking,etc etc?

» Post actualizat in 15 Jul 2016 08:10

Evident,intrebarea mea e pt mersul pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide nu ne mai fierbe, care e 'the new way'? :)

 

Eu am sesizat o mare diferenta intre stilul "California Superbike School" si "Motovudu". Habar nu am care o fi mai eficient. Dar avand in vedere ca stilul MotoGP se apropie de California Superbike School inclin sa cred ca asa se merge tare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Haide nu ne mai fierbe, care e 'the new way'? :)

 

Eu am sesizat o mare diferenta intre stilul "California Superbike School" si "Motovudu".

Asa e, buna observatie. se cam bat cap in cap cele 2 variante.

Eu pana la urma cred ca ambii au dreptate. Se poate merge in mai multe moduri pe motocicleta.

Eu de exemplu, facand comparatie cu ce a zis CMD, simt ca nu pot sa iau virajul daca nu am greutate pe roata fata - implicit trailbraking. Ma rog, nu comparam timpii pe tur, dar nu as putea scoate nici ce scot fara asta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu imi place sa am input voit si puternic pe ghidoane, daca trag tare o fac mai instabila si se salta si fata la schimbari de directie rapide. Cred ca trebuie sa incarc mai tare fata din setup ca de-aia strang greu curbele si nu pot sa am schimbarile alea rapide.

Editat de Legnakrad.
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

CMD-ule,zici o treaba la un moment dat,iar apoi dai inapoi ca nu esti in masura sa raspunzi.nu-i stres,oricum era semi-retorica intrebarea.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 10:06

@zimbruta:evident ca se poate merge in ambele moduri(California school sau Vudu).doar ca abordarea Vudu(parerea mea) e o idee mai "curajoasa".pe mine ambele m-au ajutat foarte mult,eu selectand din ambele ce mi se potriveste mai bine.am fost autodidact o vreme,progresele erau lente si uneori cam periculoare,dar mi-am creat un stil super cursiv.aplicand pe circuit anumite metode Vudu,mi-a crescut enorm distractia. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lemne depinde care e stilul de mers ,eu nu am facut in viata mea counter steering sau trailbracking,nu am impins in ghidoane etc ,mie-mi place sa fie sasiul cat de cat balansat si sa nu se distribuie foarte multa greutate pe franare pe roata fata,nu-mi place feelingul avut chiar daca am foarte multa incredere in roata fata ,e prea mult informatie pt mine.

» Post actualizat in 15 Jul 2016 06:22

din filmarile tale mi se pare,repet mi se pare ca te scoate larg din viraj cand accelerezi

» Post actualizat in 15 Jul 2016 06:58

Incearca sa inveti noul stil de mers pe circuit ,cu "old school way" o sa ramai cu aceleasi probleme pe care le ai acum daca nu vrei sa te schimbi.Toti dau vina pe motocicleta,asta ma face sa rad mereu si ma "bucura".

Tine minte ca orice le faci ghidoanelor se transmite pe intreaga motocicleta nu conteaza ca tragi,ca impingi etc

Multi instructori inca invata/explica vechiul stil de mers pe motocicleta cu impinsul in ghidoane,cu varfurile pe scarite pt ca nu stiu altfel ,pentru strada este foarte mega ok acest stil, pt circuit nu am zis ca nu se poate si asa ,chiar am vazut ca se poate , dar nu cred ca este cel mai eficient mod de a merge pe circuit.

daca nu tii varful pe scarita nu cumva iti oboseste piciorul si iti blocheaza putin iesirea de pe mobra?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ai inviat, bosorogule? strange suruburile la tuono si hai sa bagam un weekend la tg secuiesc :)

» Post actualizat in 15 Jul 2016 12:00

iti dau rs-ul sa strici recordul de circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rind, salutare tuturor si bine v-am regasit.

 

Doi, cind mai mergeti la Secuiesc ca tare as veni si eu sa va vad

 

Trei, merge cineva de aici la cursurile de pe Adincata din acest weekend ?

Bine ai revenit.

Eu as mai merge pe 6 August la Secuiesc.

 

ai inviat, bosorogule? strange suruburile la tuono si hai sa bagam un weekend la tg secuiesc

 

Tuono no existar in posesia lui :))))

 

4, cu Denis 5 :))

Vin si eu sa arunc cu privirea... :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Denis noi suntem 3 pt weekend

 

Weekend-ul asta ? daca da, va prind data viitoare ca vreau sa trec pe la Adincata sa belesc ochii pe acolo.

 

ai inviat, bosorogule? strange suruburile la tuono si hai sa bagam un weekend la tg secuiesc :)

» Post actualizat in 15 Jul 2016 12:00

iti dau rs-ul sa strici recordul de circuit.

 

Haha, tataie, traiesti !!!!

 

Vreau sa vin doar sa casc ochii ...

 

Cand? Ca acum o saptamana nu mai era...

Denis, fa lumina in acest caz :)))

 

Tuono a plecat sa rupa soselele Iasilor :burnout:

Editat de Denis_sbz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...