SILVIUKAWA Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Buna tuturor. Am o problema micutza la o moto honda hornet 900...imi curge ulei pe la simeringul parghiei de la schimbator.( cate 2-3 picaturi dupa ce fac un drum si opresc).Sterg scurgerea de ulei iar dupa aceea in stationare nu mai curge. Va rog sa imi spuneti procedeul de schimbare a simeringului. Multumesc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
noobzor Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Desfaci in zona respectiva, schimbi piesa, asamblezi la loc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Error Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 (editat) Desfaci in zona respectiva, schimbi piesa, asamblezi la loc. Ai lamurit omul... Editat Septembrie 2, 2013 de Error1132 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIUKAWA Postat Septembrie 2, 2013 Autor Share Postat Septembrie 2, 2013 Ms de reply desi e total pe langa...asa poti u sa faci la motorul tau...astept pareri de la alte persoane mai EXPERIMENTATE Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 Duci motorul la un service moto si stau geana pe ei.A doua oara o sa stii cum se face si nu mai dai bani la fomistii din service! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
CostinR6 Postat Septembrie 2, 2013 Share Postat Septembrie 2, 2013 De ce sunt fomisti? Daca toti ar gandi ca tine, service-urile ar da faliment, iar mecanicii probabil ca ar deveni paznici. Hai sa ma duc si la dentist odata, vad cum imi face nenea o obturatie de canal si data viitoare mi-o fac singur acasa. Presupunand ca si aia ti se par fomisti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
SILVIUKAWA Postat Septembrie 3, 2013 Autor Share Postat Septembrie 3, 2013 Duci motorul la un service moto si stau geana pe ei.A doua oara o sa stii cum se face si nu mai dai bani la fomistii din service! Multumesc de idee...e foarte buna,,,pentru lucrari mici nu doresc sa apelez la service,de ex schimburile (ulei+filtre+placutze) le fac eu dar la lucrari pe care nu le-am mai facut nu imi bag mana.Imi place sa lucrez la motoru meu,nu sunt genu de persoana care nu stie ce este o bujie!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 Scoti pedala sa ramana axul liber. Cu o bormasina si un burghiu mic dai o gaura in semering - sub cauciuc exista o parte metalica. In gaura data infiletezi un holzsurub de dimensiune potrivita. Apuci de surub si tragi semeringul afara. Semeringul nou il asezi cu mana pe pozitie si il bati usor in interior folosind semeringul vechi. (chestia cu bormasina e doar o varianta, poti incerca diverse alte metode de a trage de el, dar mare atentie sa nu zgarii capacul si axul schimbatorului) Daca semeringul e in capacul ambreiajului e mai simplu sa scoti acest capac si sa impingi semeringul afara din interior. Sau cum doresti, eu unul nu m-as obosi sa scot capacul, as aplica metoda cu bormasina. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tavi_cc Postat Septembrie 3, 2013 Share Postat Septembrie 3, 2013 (editat) am observat postul lui B.B si ii dau dreptate insa cu o croseta speciala pt extras semeringuri am evita bormasina si surubelul in acest fel minimizand sansele ca burghiul sa *sara* si sa afecteze iremediabil axul.Succes Editat Septembrie 3, 2013 de tavi_cc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.