Sari la conținut

noobzor

Membru
  • Număr conținut

    109
  • Înregistrat

  • Ultima Vizită

Profil

  • Sex
    Male
  • Carnet moto din
    2011
  • Motocicleta
    Honda Shadow VLX600
  • Numar Moto
    B-34-EEO

noobzor's Achievements

Newbie

Newbie (1/14)

  1. noobzor

    My first built

    Ma bravo, sa o stapanesti sanatos. Un singur lucru, poate ti-ai dat seama deja: nu te vad bine la prima frana mai serioasa, o sa iei piulita aia dintre sa si rezervor fix in urmasi.
  2. Clar japoneza bro! Iei un CBR din 92 cu 500 de euro daca te chinui nitel! Acum serios, si eu caut de ceva timp motor la categoria buget care sa nu fie cazatura, cel mai bine te uiti cat costa piese pentru "worst case scenario" si aia o alegi. Consumul este relativ intotdeauna ca niciodata nu merge totul cum trebuie, cat de "fun" este la fel deci fundamental ajungi la cat costa mentenanta si reparatii. Nu am mers pe asa ceva insa am vazut cateva care par foarte bine intretinute la bursa comunistelor sau cum se numeste. Cauta un proprietar cu una bibilita si vezi ce te informeaza.
  3. Foarte frumos ca ti-ai indeplinit visul. Orientativ cam cat te-a costat?
  4. The infamous mufa 3P!!! Gasesti echivalente cam la orice motor Honda mai maricel cred. Daca esti din Bucuresti incearca pe strada Maica Domnului langa Obor. Nu o vei gasi neaparat pe asta(sau cine stie) DAR obligatoriu vei gasi ceva apropiat. In caz de maxima urgenta incearca www.tme.eu .Trebuie sa fie de putere mare oricum, nu merge orice rigleta din piata. Se cositoresc cam greu mizeriile astea bonus daca nu stii sa cositoresti bine mai mult faci rau, o sa se incinga iar si o sa patesti la fel sau mai rau.
  5. Motor pas cu pas electric cu limitatoare de capat de cursa, asta as face eu(montajul este penal si lasa loc si de alte customizari pe partea de electrica). Motoarele electrice liniare nu au viata lunga si sunt foarte sensibile la alte incarcari decat pe directia de deplasare a tijei, cu atat mai mult daca iei chinezarii. Bonus nu o sa mearga decat cu cheia in contact. Asa as incerca eu si m-as baga sa te ajut dar chiar nu am timp lunile astea. Incearca pe elforum.ro, forumul electronistilor. Acolo gasesti toti dementii(in sensul ala simpatic) cand vine vorba de facut lucruri de la 0 la care nu se baga nimeni. Cu siguranta vor stii sa te ajute cu actionarea, partea mecanica si gasesti cu siguranta oameni care vor lucra din placere la asa ceva. Multa bafta si asfalt uscat. LE: m-am trezit si eu ca baba surda. Ramane valabil ce am zis daca nu merge totusi.
  6. Ma e ok, nu arata nici prea mult, nici prea putin. Ar putea sa isi mai ingrijeasca parul si nu prea are sani, dar altfel, na, aia e.
  7. Oribil! De toata jena! Trebuia sa vizitezi Rosia Montana! Hua!
  8. Desfaci in zona respectiva, schimbi piesa, asamblezi la loc.
  9. Oribil! Rusine! Romania nu va mai place! Dar lasand gluma la o parte, superb si de invidiat evident. La mai mare!
  10. noobzor

    Yamaha r6 :X

    Sa o stapanesti sanatos, am citit primele doua randuri si m-a luat durerea de cap. Paragraf, alineat, punct si de la capat ceva?
  11. Superb, asta e de povestit la nepoti. Doar bine si asfalt uscat.
  12. Pai din moment ce in minunea asta de lume nu exista autor moral al acidentului(masina 1) si tu l-ai lovit din spate pe al doilea, e cam clar vina ta. Cica trebuie sa circuli in asa fel incat sa poti evita orice pericol. Asta cu nu erai pe motor cand l-a lovit e un fel de nu tineam glontul in mana cand a intrat in tine.
  13. Cel mai bine ridici numarul la motorul ala, asa am vazut ca se face. Cred ca esti primul care vrea sa il lumineze mai bine
  14. Ai profilul privat sau ceva, nu merge filmul, ai putea sa schimbi security settings doar pentru asta. Oricum, pur si simplu fenomenala(desi cu siguranta aproape imposibil de calarit in conditii normale). Abreiajul e la piciorul stang, chiar langa schimbator din cate vad,nu?
×
×
  • Creează nouă...