Jump to content

Formula 1


Jorge Lorenzo
 Share

Recommended Posts

  • Replies 6.7k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

S-a dus cel care a transformat un FIAT disfuncțional într-unul dintre cei mai mari producători auto la nivel mondial. RIP.

True.

Sa mai amintim si de Chrysler la acelasi capitol.Unii oameni efectiv se nasc sa fie manageri,cum a fost si in cazul de fata.Jos palaria.

Liuis a câștigat pentru că nu a greșit și pentru că nu a avut ghinionul celorlalți cu care se bate pentru victoria în fiecare cursă. N-a făcut însă nimic spectaculos sau interesant ca să ajungă de pe 14 pe 1.

In F1 de astazi la cam asta se reduce treaba pilotului,mai ales avand in vedere de ce masina dispune el.Cu acea masina si la cat de rapid poate fi musiu,tot ceea ce trebuie sa faca e sa nu greseasca.That's all.

Vettel insa in 8 din 10 cazuri nu reuseste treaba asta.

Mercedes, Ferrari și RedBull sunt atât de rapizi față de competiție încât doar între ei se joacă orice victorie. 6 piloți, atât. Luisică nu a depășit pe niciunul dintre restul de 5 pe circuit. Ricci a abandonat, Max a făcut 4 opriri la standuri, Seb s-a lovit singur în testicule, Kimi a mizat pe o strategie greșită iar pe Bottas l-au ținut aproape 1 min la standuri, după care i-au ordonat să-l protejeze pe șefu'. Ceilalți piloți nu contează în ecuație, iar când vine unul dintre cei 6 din spate, preferă să-i lase să treacă cât mai repede decât să piardă timp încercând să se apere în van de inevitabil. N-o spun eu, o spune Brundle.

 

Vettel s-a faultat singur, cursa "de acasă" a fost un element de presiune suplimentară. La fel cum a fost și pentru Hamilton la Silverstone. Cel mai probabil de-asta a plecat execrabil. Problema pentru Vettel este că greșala lui a fost mult mai costisitoare. Nu e atât de mult de citit în treaba asta.

Da podiumul se joaca intre cele 3 echipe.Victoria se joaca in 9/10 cazuri intre Ham si Vet.

Sa fim intelesi,nu am zis niciodata ca Hamilton este un geniu al pilotajului - sunt de parere ca un pilot de talia lui Alonso,Ricci sau chiar Verst l-ar bate cu succes de pe o masina egala - tot ceea ce am spus intotdeauna e ca e un pilot f rapid f capabil si oricum mult mai bun decat Vettel.In acest an nu materialul tehnic va decide campionatul,ci pilotajul.Exemplul de fata e graitor.

În legătură cu penalizarea, mi se pare normal ca un astfel de eveniment să nu intervină în lupta pentru titlu. Mai ales că ar fi fost vina echipei, nu a pilotului.

Nu conteaza ca e vina echipei,asta nu are nici o insemnatate.De cate ori nu au fost penalizati pilotii pt unsafe release de ex... Hamilton trebuia penalizat !

Exista o litera de regulament prin care se interzice taierea liniei de intrare la boxe?Exista.A taiat-o?A taiat-o.Ee,daca exista acea interzicere in mod clar exista si o penalizare,penalizare ce trebuia aplicata direct,atunci in cursa.

Nu inteleg cum naiba Ferrari nu sare de cwr in sus in aceasta privinta...

O sa vars o lacrima pentru Ferrari ( si pentru Ducati )

 

Nici anul asta n-a fost sa fie ...

Ferrari,ca si Ducati pe limba lor mor.

Este o decizie proasta pt Ferrari in a continua cu acest cuplu de piloti.Si iata ca degeaba faci o masina competenta cand un Vettel iti poate strica toata cursa.Iar Kimi e capabil o cursa si 3 e pe niciunde.

De Ducati nu mai zic nimic,ii astept la anul cu acea linie mirobolanta de piloti "all italian".Squadra azzura,ce mai !

Link to comment
Share on other sites

:lool:

 

Kimi este fantastic.Cred ca si un homeless analfabet de pe strada se descurca mai bine sa citeasca de pe prompter.

 

In alta ordine de idei - Force India e in faliment cica in ciuda unei incercari de a o salva de la rich energy care au dat 30meleoane.Cica si Perez si-ar fi bagat coada acolo,nu inteleg cum si de ce...

Link to comment
Share on other sites

Cica si Perez si-ar fi bagat coada acolo,nu inteleg cum si de ce...

 

Deoarece 4 meleoane dintre alea 30 sunt ale lui si ar dori sa le recupereze cumva. Mercedes are inca 10.

» Post actualizat in 28 Jul 2018 18:17

Perez :

"I was asked by a couple of members of the team to go ahead and save the team and protect the 400 people who were working there. For me, it was hard because emotionally and mentally, it’s really tough, I haven’t been able to focus on my driving, on being a racing driver. There were so many things out of that.

"But the picture is much bigger than it looks at the moment. We might go into a painful period but the outcome will be really good for all the team."

"There was a winding-up petition from another customer, which would have closed down the team completely. Therefore I was asked to save the team, to pull the trigger and put the team into administration," Perez said.

"It was nothing to do with my outstanding amounts. The only reason I have done it was to save the team and for the better future for the team."

"I hope that whatever happens, Vijay is happy with that and gets a good benefit,"

Link to comment
Share on other sites

Mda,am revazut cursa din Germania - link

2 lucruri vreau sa zic si eu :

- FIA nici macar nu s-a sinchisit sa anunte sau sa investigheze in timpul cursei ceea ce era privita si din avion o incalcare clara si grava a regulamentului - un manelist in Mertan iesind pe iarba de pe linia boxelor (il putem urmari pe Charlie Whiting intr-un interviu pe f1.com incercand sa justifice penibilitatea acestei actiuni cu vorbe de genul "nu s-a pus in pericol pe sine si nici pe ceilalti ca viteza era mica si de aia i-am dat doar reprimand")...si ma mir in continuare cum de Ferrari nu a sarit 1m de cwr in sus pt treaba asta.

- a fost o decizie inteleapt a lui Wolfe aceea de a-l bloca pe Bottas,dpdv al campionatului,insa Hamilton s-a autobucurat degeaba pe podium - cursa i-a fost data,nu a luat-o el.Bottas l-ar fi executat rapid.

...si la o treaba nu m-am asteptat : la bucuria suporterilor nemti cand l-au vazut pe VEttel IV in parapaet.Daca la el acasa are parte de asemenea "incurajare"....aia il plac la fel ca mine...

 

Sper ca soarta Ferrari sa se intoarca aici in Hungaro,desi cu ce piloti au ei...

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

...si la o treaba nu m-am asteptat : la bucuria suporterilor nemti cand l-au vazut pe VEttel IV in parapaet.Daca la el acasa are parte de asemenea "incurajare"....aia il plac la fel ca mine...

Parea sa fie galeria lui Verstappen

» Post actualizat in 29 Jul 2018 09:07

...si ma mir in continuare cum de Ferrari nu a sarit 1m de cwr in sus pt treaba asta.

Pana acum era o conspiratie Ferrari & FIA ( anii Schumacher ). Acum e una Mercedes & FIA

Link to comment
Share on other sites

Pff, ce cursa... Am motzait vreo 20 tururi, oi fi pierdut ceva? Nu cred, s-ar fi manifestat putinicii sonor si as fi auzit. Cat am stat treaz n-am vz NIMIC! Doar pe prodigios per pedes, cu stil :crack:

Hai ca a fost putina actiune acum cu botu' in pixda :P Numa' putinica a avut nevoie de 3 reluari sa vada contactul. Recomand Essilor :D

» Post actualizat in 29 Jul 2018 14:48

Na ca s-a bagat botu' si la viezure!

» Post actualizat in 29 Jul 2018 14:50

Charlie omu' de paie (cu stea in frunte?) oare tot mucles si de data asta? De porc a ajuns formula...

» Post actualizat in 29 Jul 2018 14:54

Ba, ce freza are cocalaru'!

Edited by john17
Link to comment
Share on other sites

Norocul cocalarului cu mercedesul ala puternic. Altfel nu pupa polul ieri ... un pilot mediocru ....

 

Astia de la Ferrari s-au abtinut, ca sunt in doliu. Pe Kimi il pastreaza pentru finalul campionatului, cand n-o sa mai aiba Vetellino nici o sansa :)


» Post actualizat in 29 Jul 2018 15:01

Ba, ce freza are cocalaru'!

 

Asa-i ca e secsos ?

Edited by bimbominkia
Link to comment
Share on other sites

Meh. Incident de cursă. Probabil că nu va fi nicio acțiune împotriva niciunuia dintre piloți. Bottas se aștepta ca Vettel să ia trasa mai rapidă, pe exterior. Dar s-a băgat brusc pe interior. Vettel avea track position, dar Bottas nu mai avea deja unde să se ducă. Bine că au scăpat amândoi relativ întregi. De notat că n-am mai văzut de mult un Ferrari depășind un Mercedes pe un circuit notoriu pentru dificultatea de a depăși.

 

Nici pentru manevra cu Ricciardo nu cred că va primi Bottas mai mult de o mustrare. I-a cedat poziția până la urmă.

 

Noroc cu ultimele ture, altfel o plictiseală de cursă. Ca de obicei pe Hungaroring.

Link to comment
Share on other sites

O cursa boring 85%.

Poate Ferrari ar fi avut o sansa cu Vettel (?) in a-l ataca pe Ham daca il chemau la boxe prin turul 34-35 in loc de 39.In 35 avea 15s fata de Ham si tocmai intalnea pilotii intarziati,A pierdut 5-6s acolo,vreo 2 la boxe...Iarasi gresita strategia.Ar fi fost greu cu Ham dar ar fi avut o sansa.Asa - 0.Bine,ar fi avut o sansa teoretica ca la cum a mers Vettel cursa asta...zero sanse.

Destul de incapabil in a-l depasi pe Bottas - se apropie instant sub 1s si acolo s-a ofilit de tot.Si cand o face,dupa 500 de ani,nu ii lasa acestuia absolut nici un fel de loc in a lua curba.Eu nu stiu,m-am uitat si la reluari,dupa ce abia ai depasit un pilot si urmeaza curba - unde te astepti sa fie acel pilot???Ma,daca de abia l-ai depasit nu e normal ca el sa se afle langa tine?Si atunci nu e normal sa ii lasi loc pe curba?O greseala grava de apreciere a lui musiu care s-ar fi putut termina catastrofal.Asta nu e material de campion mondial.Nu vreau sa-l ridic in slavi pe Kimi,dar la aceasta cursa chiar a fost un pilot mai bun.

Si Bottas ar fi putut face o cursa buna daca Totto nu i-ar fi stricat cursa tinandu-l pe circuit o gramada de tururi in plus special pt a-l bloca pe Vettel.A ramas ala si lovit si fara gume a si dat in Ricci ca nu mai tineau gumele,vai de el.Si pe deasupra il califica ala si "perfect wingman".wtf?

Si Whitting asta,clovnul si valetul suprem ii da - vezi-Doamne sa isi arate impartialitatea dupa calcatul din Germania - o ditai penalizarea de 10s lui Bottas pt ca l-a lovit pe Ricci (nu ca nu ar merita,dar atunci fapta lui Vettel e mult mai periculoasa - unuia i-au cedat gumele,celalalt a facut-o voit),penalizare care insa oricum nu il atinge in vreun fel.

Si pe deasupra Vettel declara ca nu e suparat pe Bottas pt incident....adica i-a virat in fata lui Bottas punandu-l efectiv in fata unui contact inevitabil,i-a rupt aripa fata facandu-l sa piarda timp si pe circuit si la boxe,de pericol si ditai accidentul care putea fi nu mai amintesc,si apoi vine si zice "lasa ca eu nu sunt suparat pe tine" :moron:

 

Ca o concluzie,pacat de oamenii aia de la Ferrari care in 2018 chiar au reusit sa aduca o masina capabila sa faca fata AMG...dar cu ce piloti are Ferrari,e si normal sa defileze Lewis prin campionat.

Ce freza a avut ca nu ii suport fata si nu am mai urmarit dupa finish?!...iar cu cu god-bless iar cu labele alea triste si fatza aia enervanta,nu mai pot nici cu asta ma....e ironic : unul e prost de pute ca pilot iar celalalt e cocalarul suprem dar un pilot f bun.Cascadorii rasului ce sa mai....

Link to comment
Share on other sites

Ești prea pătimaș.

 

Ferrari a sacrificat strategia lui Kimi pentru că oricum nu aveau nimic de pierdut cu el: iar a plecat relativ slab și a ajuns pe 4. Așa, i-au forțat pe Mercedes să răspundă și să-i compromită strategia lui Bottas - lucru care a funcționat. Dacă nu o dădeau în bară la oprirea lui Vettel, termina ăsta pe 2 fără emoții. Puteau să-l cheme mai repede la standuri, dar asta ar fi însemnat să facă mai bine de jumătate de cursă pe ultrasofturi; au încercat să lungească primul stint cât mai mult pentru a avea cât mai puține ture rămase pe U. N-au greșit cu nimic.

 

În contactul cu Bottas, Vettel nu avea cum să fie acuzat de nimic pentru că era deja în față. S-a băgat la intimidare, pentru a avea prim planul în virajul următor și pentru a-l face pe cel depășit să piardă timp. Cum a făcut cu Hamilton în Austria. Bottas a fost doar mai încăpățânat. Oricum incident de cursă. Dacă până și Bottas spune asta, nu văd de ce tu nu ești de acord.

 

La acroșajul cu Ricciardo a fost doar vina lui, însă în mod indirect. În urma contactului anterior pierduse ceva portanță pe puntea față, motiv pentru care nu și-a putut ține trasa și a intrat în Ricci. Sfârșit.

 

În rest, cred că poți să-l acuzi pe musiu Vettel de multe sezonul ăsta, dar nu de lipsă de acțiune când vine vorba de depășiri. A făcut șou anul ăsta - din toate punctele de vedere. Mult mult decât Kimi sau băeții de la Mercedes. El și băiatul ăsta, care-i face cu mâna lui Bottas.

Link to comment
Share on other sites

Ești prea pătimaș.

 

Ferrari a sacrificat strategia lui Kimi pentru că oricum nu aveau nimic de pierdut cu el: iar a plecat relativ slab și a ajuns pe 4. Așa, i-au forțat pe Mercedes să răspundă și să-i compromită strategia lui Bottas - lucru care a funcționat. Dacă nu o dădeau în bară la oprirea lui Vettel, termina ăsta pe 2 fără emoții. Puteau să-l cheme mai repede la standuri, dar asta ar fi însemnat să facă mai bine de jumătate de cursă pe ultrasofturi; au încercat să lungească primul stint cât mai mult pentru a avea cât mai puține ture rămase pe U. N-au greșit cu nimic.

Da,poate ai dreptate,insa mie mi s-a parut totusi prea fortat sa il tina inca 3-4 tururi numai ca sa croseteze piloti intarziati si sa piarda 1s/tur.Strategia in sine nu a fost gresita,insa ar fi trebuit sa ia in considerare o schimbare a ei ca urmare a pilotilor intarziati.Au pierdut acolo vreo 5s plus vreo 2 la boxe.Bine,asta nu inseamna ca ar fi reusit Vettel sa il provoace in vreun fel pe Ham.I-ar fi dat o sansa,insa ff mica.

În contactul cu Bottas, Vettel nu avea cum să fie acuzat de nimic pentru că era deja în față. S-a băgat la intimidare, pentru a avea prim planul în virajul următor și pentru a-l face pe cel depășit să piardă timp. Cum a făcut cu Hamilton în Austria. Bottas a fost doar mai încăpățânat. Oricum incident de cursă. Dacă până și Bottas spune asta, nu văd de ce tu nu ești de acord.

...nu sunt de acord pt ca filmarile spun altceva :

Vettel nu era trecut inca de Bottas in totalitate,erau amandoi pe franare pt virajul de stg,moment in care maestrul (cu Bottas la jumatatea masinii lui si neavand posibilitatea sa degajeze in nici un fel) a decis sa ii taie fata lui Bottas si sa ia virajul ca si cum Bottas nu ar fi fost acolo.Pozele si filmarile vorbesc de la sine,e vizibila din avion greseala lui :

Screenshot-2018-7-30_Bottas_Tangles_with

 

Screenshot-2018-7-30_Bottas_Tangles_with

...acuma daca imi spui si mie - Bottas (care tocmai fusese depasit,deci nu el s-a angajat in aceasta manevra),unde s-ar fi putut duce???avea loc altundeva?avand in vedere ca Vettel l-a depasit pe franarea pe acest viraj,amandoi erau pe franare,uitandu-te si cat de mult a tras Bottas aproape pe iarba pentru a nu il lovi,cine e de vina aici?E si filmarea pe youtube in care se vede clar,ce sa mai zic,repet,mare greseala a maestrului insa a avut mare noroc - aici la fel de bine putea fi abandon pentru amandoi.Doar sa nu vrei sa nu vezi ce s-a intamplat aici.

Ce e haios e faptul ca daca te uiti la incident de pe masina lui Kimi observi ca finalndezul cand l-a vazut pe Vettel ce face a degajat instant de pe viraj (de aia e si aici hat-departe si total in afara trasei ideale desi e mai in spate) - pentru ca si-a dat seama ca va iesi cu scantei si a crezut ca vor iesi amandoi in decor si nu a vrut sa se loveasca cu ei.Kimi n-a fost prost deloc si a mirosit-o instant.Instinctele.

La acroșajul cu Ricciardo a fost doar vina lui, însă în mod indirect. În urma contactului anterior pierduse ceva portanță pe puntea față, motiv pentru care nu și-a putut ține trasa și a intrat în Ricci. Sfârșit.

True.

În rest, cred că poți să-l acuzi pe musiu Vettel de multe sezonul ăsta, dar nu de lipsă de acțiune când vine vorba de depășiri. A făcut șou anul ăsta - din toate punctele de vedere. Mult mult decât Kimi sau băeții de la Mercedes. El și băiatul ăsta, care-i face cu mâna lui Bottas.

...sou...a facut numai prostii,aia da.Mere tare pana ajunge in spatele cuiva,si atunci i se taie macaroana - se intimideaza si sta in spatele lui,nu isi pregateste depasirea cu cap ci sta acolo si fierbe si se enerveaza si face deodata cate una a la Verstappen - depasiri prostesti si riscante fara nici o noima.Cum a fost si cea asupra lui Bottas de aici,cum a fost si cea din China si altele si altele.Racecraft zero.

Sau da cu oistea-n gard exact cand e nevoie sa mearga frumos si sa nu faca prostii - Hockenheim e cel mai graitor exemplu.

Daca asta inseamna sou,ok,a facut sou.In sensul ca am ras de el sau ne-am enervat la prostiile pe care le-a facut,ok.Dar asta nu e benefic nici pentru el nici pentru Ferrari,ci e benefic pentru calcatul celalalalt care iar va mai lua un titlu.

Personal nu ii inghit pe nici unul din ei,insa macar Hamilton da dovada de mult mai mult skill,aproape la fiecare cursa.

 

Ricci....Ricci e alta stofa.Desi Verst probabil e mai rapid ca el,Ricci ne arata aproape la fiecare cursa ca daca ar avea o masina buna ar face niste lucruri extraordinare.

Si dupa prostia de la Baku eu am vazut un Verst din ce in ce mai rapid si mai bun la fiecare cursa.S-a batut cu Kimi de f multe ori si in general a cam avut castig de cauza.

RB fac sou,NU Vettel cand da cu oistea-n gard...am mai spus - pacat de masina asta pe care a reusit-o Ferrari in 2018,pacat ca dupa 4 ani de dominatie AMG vine cineva cu o masina care poate castiga campionatul dar pilotul e incapabil sa profite de atuurile masinii si in loc sa o ridice,el trage masina in jos.

Pacat.Insa asta este si greseala Ferrari - trebuia sa se asigure ca pe langa masina buna are si un pilot macar care poate lupta de la egal la egal cu Hamilton.Nu e cazul la Vettel insa.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Cred că acordăm prea multă atenție unui incident de cursă. Pentru că asta a fost. Pe de-o parte, Vettel era în față și era liber să-și aleagă trasa. Pe de altă parte, Bottas nu avea unde să se mai ducă. Unul s-a băgat la intimidare, celălalt s-a încăpățânat. Îmi pare rău de Bottas că a rămas fără ceva pene, dar dacă nimeni nu s-a supărat n-are rost să mai comentăm.

 

Sebică a făcut șou și de comedie, dar nu numai. L-a depășit fain pe Bottas la Barcelona. Sau pe Hamilton în Austria. Doar de la junii de la RedBull am mai văzut chestii similare. De la restul, nu prea.

Link to comment
Share on other sites

Sebică a făcut șou și de comedie, dar nu numai. L-a depășit fain pe Bottas la Barcelona. Sau pe Hamilton în Austria. Doar de la junii de la RedBull am mai văzut chestii similare. De la restul, nu prea.

Acele 2 depasiri le-as califica drept banale,la Bottas la sfarsitul liniei drepte ff lungi de la Barcelona,la Ham la sfarsitul zonei drs...avantaj pe gume la fiecare din ele...Ba chiar depasirea asupra lui Hamilton as califica-o ca prosteasca si badarana,o rautate gratuita,nimic elegant.

Cand o face si el depasiri in afara zonelor drs (ca cei de la RB),in zone total atipice sau sa vina pe franare ca Ricci de la 100m din spate,atunci mai vorbim.Pana atunci,sa lasam depasirile lui Vettel - daca ajungem sa aplaudam cand apasa musiu butonul de drs dimpreuna cu cel de overtake...am ajuns rau.

Mai ales Vettel nu mi se pare omul de dat exemplu la depasiri...just my 2 cents.

Link to comment
Share on other sites

Ești hater, moară caii mei

In legatura cu Vettel,da,sunt.Am mai zis,sunt de parere ca a luat hai sa zicem cu indulgenta majoritatea titlurilor sale pe barba lui Newey.Si acum iar are bulan de masina,insa nu face nimic iata.Cand va face ceva notabil voi fi primul care il va lauda.Pana acum insa...0.Zero avand in vedere ce se asteapta de la un cvadruplu campion mondial.

La un om care are 4 titluri sub centura vrem sa vaedem greatness.Adica Senna avea 3,Prost are 4 si erau zei.Asta are 4 si mere putin mai bine decat Kimi.Ar trebui sa-l aplaud?O sa il aplaud cand va face ceva care sa ma ridice in picioare de pe canapeaua unde motzai de plictiseala cand ma uit la F1.Deocamdata m-a facut doar sa rad sau sa ma minunez de prostiile lui.

Sa nu ma intelegi gresit,nici caricatura alalalt nu e departe.Dar mai are momente de stralucire.Nu multe,dar mai sunt - uite,pleaca de pe 14 si castiga cursa.La Vettel n-ai sa vezi din astea.Si nu mai putem da vina pe masina deja.

In fine,batem apa-n piua ca e vacanta.

Proto 2019 wing.

In scopul incurajarii depasirilor ei introduc aripi mai mari? :moron: ....o sa aiba o mare surpriza : vor fi depasiri mai putine.Da,se taie vanele alea pt underflow dar se mareste considerabil suprafata aripii si se elimina turbulentele create de gume,ca deja aripa le acopera din fata.

Si stau ca pe ace sa aud masinile fara mgu-h.Dupa atata timp si cred ca miliarde bagate de atatea echipe in dezvoltarea lui,ei scot mgu-h'ul (care e un super device in opinia mea pt ca elimina lagul si poate il vom vedea si noi vreodata pe vreun tdi) doar pentru ca Honda efectiv nu poate stapani acest device iar la Renault cam scartaie deasemenea.Si vrajeala suprema : "il scoatem pentru a ridica nivelul spectacolului,sa se auda masinile".Haida-de!

De abia astept sa le aud...vor suna la fel ca pana acuma - repet : odata ce pui turbina pe evacuare sunetul e "taiat" de pale,turbina mere la 100k rotatii,ce naiba sa se mai auda???,iar pe partea ailalta nu dau benzina si fiabilitate pentru a se ridica turele pe la 18 mii,lucru ce ar putea salva sunetul.Calcaturi de 3 lei - vreti sa aduceti spectacolul?pai nu mai impuneti mai limite de fiabilitate ca aici e sprint nu LeMans.

Edited by Method
Link to comment
Share on other sites

Scopul modificărilor aduse aripii față nu este să faciliteze depășirile, ci să-i limiteze complexitatea și deci costurile de dezvoltare. Rolul aripii față în F1 actuală nu mai este atât de mult portanța cât limitarea turbulențelor create de către roțile față. Toate acele elemente intricate au ca rol generarea unor vortecși puternici care să poate fi ulterior dirijați pentru a ocoli roțile. Odată cu lățirea aripii până la nivelul exterior al cauciucurilor față, dirijarea aerului în jurul lor va fi mai ușor. Numărul suprafețelor distincte pe aripile față în 2019 va fi limitat la 3:

 

08ooln8rbld11.png

 

(photoshop)

 

Pentru a facilita depășirile se vor aduce modificări la aripa spate, cu precădere la sistemul DRS, care va avea o deschidere mai mare și va crea un avantaj mai mare pentru cel care-l folosește.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...