markyinxs Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) Salutare. Modelul asta e cam rar in Romania si nu am prea avut ocazia sa vad o mobra live, iar sa merg cu una nici atat. Daca a mers cineva pe FZ1 GT, ori pe generatia 1, ori pe doi, va rog sa postati impresiile voastre despre manevrabilitate, consum, tot ce vi se pare important. Multumesc anticipat Editat Septembrie 18, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 te intereseaza modelul FZS1000 Fazer sau FZ1 Fazer GT? Am mers pe amandoua... sunt motociclete diferite, desi FZS1000 Fazer e mai veche, este o motocicleta excelenta si mi-a placut mai mult decat FZ1. FZ1 fazer GT nu a fost decat o editie limitata ce avea in plus (daca imi aduc aminte) fata de modelul de serie doar carene intregi si parbriz inalt. Si cred ca venea si cu topcase si coburi. Ideea e ca poti lua orice FZ1 Fazer normal si cu 5 click-uri pe ebay ti-l faci GT. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
MotĂśrizer Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 gt de la ce vine ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 (editat) gt de la ce vine ? Era pregatirea pentru touring, practic o varianta standard cu ceva optionale pe ea. A fost prezentat AICI, daca gasesc pe acasa revista, scanez si pun articolul. Se pare ca lipseau ABS si topcase-ul si coburii laterali. Editat Septembrie 18, 2013 de Metal Heart Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 18, 2013 Share Postat Septembrie 18, 2013 e cam singura motocicleta "sportiva" cu pozitie comoda, daca vrei un superbike pe care sa faci touring nu prea ai alta optiune totusi nu-i superbike si nici tourer adevarat suspensia stock e praf la ambele generatii >>> minim 7-800E consum mai bun la gen1 ~6l/100 tone de aftermarket parts pt ambele modele gen1 nu are abs , pe gen2 e optional gen2 2006-2008 au avut cadre fisurate si throttle snatch . gen1 are nevoie de un gram de acceleratie la pornire, sa nu te sperii daca porneste mai greu.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 gt de la ce vine ? Grand Tourer. Nu e singura motocicleta sportiva cu pozitie comoda. Mai e Kawa Z1000SX. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu e singura motocicleta sportiva cu pozitie comoda. Mai e Kawa Z1000SX. cand a aparut z1000sx am zis gata asta e facuta pentru mine... ma urc pe una si ghici ce.. carcel din prima kawa vine cu traction control ,parbriz electric,coburi plus alte bunatati ....yamaha cloceste la gen3 si parca vad ca iese un rahan...2014 iar avem "bold new graphics" ... gen 2 are deja 9 ani de productie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
satori Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Nu prea vad de unde carcelul, sincer sa fiu. Pozitia mie mi s-a parut super relaxata, dar asta e o chestie care depinde de fiecare. Kawa nu are parbriz electric si nu cred ca o sa aiba vreodata, ceea ce nu e rau. Eu astept pretul pentru 2014 caci, intr-adevar, e prea mare lista de bunatati adaugate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Ceea ce vreau eu sa cumpar, adica ceea ce imi pot permite, e un FZS 100 Fazer din 2002-2005. Ii voi pune eu dupaia carene, ca am inteles ca se poate. Si il fac tot un fel de FZ1 GT. Daca ati mers pe gen 1, pe asta de care zic eu, va rog sa imi spuneti cate ceva despre el. De citit am citit si eu si de gen 1 si de gen 2. Dar ma intereseaza parerea celor care chiar au mers cu ele. Editat Septembrie 19, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Pai, ce vrei sa stii? Mie-mi place foarte mult FZS1000 Fazer, are suficienta putere, cuplu destul, pozitia este confortabila, motocicleta este destul de bine echilibrate. Si la capitolul frane sta destul de bine, minusul ei fiind suspensiile cam moi. Nici la protectia la vant nu sta foarte bine, dar e ok, e acceptabila la un mers normal. E o motocicleta cu care te poti distra la maxim pe curbe si poti face si touring cu pasager si bagaje. Evident, consumul creste odata cu rotirea acceleratiei, un consum mediu in oras este undeva pe la 8%. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 19, 2013 Autor Share Postat Septembrie 19, 2013 (editat) Multumesc. M-ar interesa cum sta pe curbe, daca are demaraj sa fac depasiri in scurt intre serpentine, ce consum are la mers normal 120-160. Cam la ce consum poate ajunge la o forja de 250 pe european sau autostrada. Apoi daca e obositoare la drumuri de 5-700 km pe zi sau 1500 de weekend, Cum se comporta la franarea de urgenta, dat fiind ca are suspensiile mai slabe. Editat Septembrie 19, 2013 de markyinxs Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Metal Heart Postat Septembrie 19, 2013 Share Postat Septembrie 19, 2013 Consumul n-as putea sa-ti spun care e cu exactitate, nu am tinut cont de asta Si da, e o motocicleta destul de sprintena, are suficiente resurse pentru a te scoate din belele. In schimb, vitezele de peste 200 km/k nu prea sunt viteze de mers cu naked, indiferent cata putere au sau cat sunt de carenate. Eu am facut cu FZS-ul 600 1000 km intr-o zi fara nici o problema, iar Fazerul 1000 mi s-a parut mult mai confortabila.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 22, 2013 Autor Share Postat Septembrie 22, 2013 Am gasit ceva interesant. Pacat ca la noi in tara nu prea are nimeni modelul asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 22, 2013 Share Postat Septembrie 22, 2013 ala merge touring pe circuit, mai are si toba aia de 2 lei se aude ca un scuter de 50...vai steaua lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
peu Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat + comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme) + consum decent + motor destul de sprinten + frana fata buna - suspensia spate de 2 lei - frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede ) Era sa uit cel mai mare + super apreciata de pasager Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 Am avut eu fz1s 2006, si pot spune ca mi-as lua iarasi, dar mai am multe de testat + comoda (6-700 km pe zi ii faci fara probleme) + consum decent + motor destul de sprinten + frana fata buna - suspensia spate de 2 lei - frana spate are feedback redus, te obisnuiesti repede ) Era sa uit cel mai mare + super apreciata de pasager Multumesc. Se poate face ceva in privinta suspensiei? ala merge touring pe circuit, mai are si toba aia de 2 lei se aude ca un scuter de 50...vai steaua lui Omul ala probabil ca merge mai mult decat safe, dar e treaba lui, daca asa se simte el bine. Daca poti posta filmari cu mers sportiv pe FZS 1000 ar fi super. Ar mai fi multe lucruri oricum pe care as vrea sa le aflu de la tine si de la ceilalti colegi care au mers pe FZS1000 sau FZ1GT. Primul lucru ar fi daca se pot monta semighidoane. A facut cineva chestia asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Septembrie 24, 2013 Share Postat Septembrie 24, 2013 (editat) se pot face multe la suspensie, bani sa fie eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E si o sa ai o motocicleta decenta. acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor 2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra 1- furtune de frana cu insertie metalica 2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia. de ce nu iei un r1 ? Editat Septembrie 24, 2013 de superbec Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Septembrie 24, 2013 Autor Share Postat Septembrie 24, 2013 se pot face multe la suspensie, bani sa fie eu am arcuri hyperpro pt greutatea mea pe fata, si ulei wt10 , pe spate un hagon tot pt greutatea mea .. astea te costa 7-800E si o sa ai o motocicleta decenta. acum nu spun ca nu se poate merge cu ea stock, dar mergi ca ala din filmulet semighidoane nu se pot pune .. poate doar daca o faci full naked ghidonul stock e destul de inalt, daca pui unul aftermarket scazi nivelul comenzilor cu 2-3 cm usor 2013-09-24_17-51-51_251.jpg 2013-09-24_17-51-38_298.jpg 2 lucruri trebuie sa faci neaparat la mobra 1- furtune de frana cu insertie metalica 2- ivan's jet kit, o sa consume mai putin, trage mai bine si e mult mai fina acceleratia. de ce nu iei un r1 ? multumesc pentru sfaturi. o sa fac asa cum mi-ai zis, daca am un pic de noroc iarna asta si imi iau FZS-ul de 1000. eu sper sa am. sunt foarte tentat de r1, dar imi place sa fac drumuri lungi cu mobra si pozitia de pe r1 ma cam omoara. acum eu caut o mobra cu care sa ma distrez pe curbe si sa aiba ceva mai multi cai decat 600-le pe care il am acum, dar pe care sa pot face 500-700km pe zi lejer. cu r1 nu prea merge, ca ajungi la destinatie dupa 700km numai bun de impaiat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere. PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare. Editat Noiembrie 11, 2013 de HONDAVF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 11, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 11, 2013 Eu am fzs1000 din 2002 cu 50mii km la bord si recomand pt cine vrea putere,pozitie ,manevrabilitate, fiabilitate si un consum decent in jur de 6% cu toate ca am una alta facute la ea pt putere. PS: cu pornirea fara acceleratie se poate rezolva din carburatoare. Sa o stapanesti sanatos. Multumesc pentru raspuns. Daca ai timp, te rog spune-mi cu ti s-a parut stock. Ma intereseaza in principal suspensiile. Chiar nu se poate merge cu ea? Apoi ma intereseaza ce ai modificat la ea, cum se simte dupa modificari, de unde ai luat piesele, cat costa fiecare upgrade? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 (editat) Stock este ok daca vii dupa un 600cc,numai cine nu a mers cu ea nu stie care-i treaba cu ea ,in timp o upgrad ,nu e f greu ,aici http://www.yamahafz1oa.com afli toate upgradele care ai nevoie,trebuie doar sa citesti. Editat Noiembrie 11, 2013 de HONDAVF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 12, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 12, 2013 Stock este ok daca vii dupa un 600cc,numai cine nu a mers cu ea nu stie care-i treaba cu ea ,in timp o upgrad ,nu e f greu ,aici http://www.yamahafz1oa.com afli toate upgradele care ai nevoie,trebuie doar sa citesti. Ms. Gasisem si eu site-ul. Dar ma gandeam daca ai montat Ivan jet kit si suspensiile hiperpro. De unde le-ai luat si daca imi poti da o idee la cine sa apelez sa mi le monteze. Eu nu ma pricep. In iarna asta vreau sa imi iau si eu mobra asta si vreau sa imi fac toate calculele, sa fiu gata cu toate modificarile pana in primavara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 tu cumpara mobra mai intai, mergi cu ea un timp vezi ce te nemultumeste mai schimbi una,alta http://www.inter-bike.co.uk/ivans-jet-kits/-fz-0102so-ivans-jet-kit.html procedura de instalare e mai complicata decat la alte kituri , iti explica ce si cum pe aici http://www.cartestsoftware.com/fz1/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
markyinxs Postat Noiembrie 13, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 13, 2013 tu cumpara mobra mai intai, mergi cu ea un timp vezi ce te nemultumeste mai schimbi una,alta http://www.inter-bike.co.uk/ivans-jet-kits/-fz-0102so-ivans-jet-kit.html procedura de instalare e mai complicata decat la alte kituri , iti explica ce si cum pe aici http://www.cartestsoftware.com/fz1/ Multumesc. Am gasit ceva insa care ma baga in ceata la prezentarea de la Ivan jet kit: IMPORTANT NOTE: Remember! This is an R1 motor. Ignition advancers are not recommended unless you have significantly raised the compression! Nu sunt sigur ca inteleg. Cum am mai zis, mecanica nu e partea mea forte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Noiembrie 13, 2013 Share Postat Noiembrie 13, 2013 Multumesc. Am gasit ceva insa care ma baga in ceata la prezentarea de la Ivan jet kit: IMPORTANT NOTE: Remember! This is an R1 motor. Ignition advancers are not recommended unless you have significantly raised the compression! Nu sunt sigur ca inteleg. Cum am mai zis, mecanica nu e partea mea forte. ce nu intelegi? Ivan nu recomanda sa modifici avansul, nu-i nimic care sa te intereseze, ti-am zis, cumpara-ti mobra mai intai si dupa aia gandeste-te la modificari, mobra merge foarte bine si stock... daca e in stare buna Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.