Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Pt ca din cunostintele mele 7100 este full syntetic iar 5100 este semi syntetic. 7100 este mai bun calitativ decat 5100.

Se uzeaza mai greu,are rezistenta mai mare la reprizele de temperaturi ridicate,isi revine mai repede,zic de 7100vs5100.

300v este un ulei race pt pista,nu street,mergi extra race pe street il schimbi dupa cel mult 1500-2000 km.

(Daca te tine sa mergi si atat)

Sunt de parere ca daca nu mergi sub 10 grade poti merge linistit razvan cu 15,cum tu nu iesi sub 15-20 grade afara,nu vad rostul.

Incerarca Belray sau Ipone katana,din ce am auzit e ceva intre 300v si 7100

» Post actualizat in 02 Feb 2018 17:49

Informatie de la cursul motul

post-56511-0-65954800-1517593745_thumb.png

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

Salut, este normal la o Yamaha fazer 1000 din 2001, la un timp scurt de la pornire,deci cu motorul rece să pornească ventilatorul?? După introducerea în viteza se oprește..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 1 month later...

In urma mai multor sfatuiri,fata mea o sa primeasca zilele astea suspensie spate Ohlins 😁 ,abea astept sa vad cum o sa se simta.

post-56511-0-95263200-1525802443_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In urma mai multor sfatuiri,fata mea o sa primeasca zilele astea suspensie spate Ohlins ,abea astept sa vad cum o sa se simta.

 

Suspensia spate la FZ1, atata timp cat fata o are praf, vor fi niste bani aruncati degeaba. Ohlins-ul eu sub 600 eur nu l-am gasit. La banii aia puneai o suspensie de R1 si nu aveai 15% diferenta notabila, ci 95% imbunatatire, mai ales pe franare. Nu uita cu ce opresti motocicleta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pam pam,nu inteleg de ce se posteaza pozele invers dar ma rog,sunt multumit de cum lucreaza suspensia,momentan trebuie sa fac cateva plimbari mai lungi ca sa mai umblu putin la setari,pentru aia 20 km facuti sunt diferente mult mai mari de 15%,iar suspensia R1 pt street si drumurile din tara nostra? Glumesti nu? Suspensia o sa fie reglata pt cat mai mult confort al meu si al pasagerului si daca nu sunt multumit de furca ii mai pun niste arcuri progresive,de franare sunt multumit nu am nevoie de imbunatatire cat timp am.un lichid de frana bun,anvelope si placute foarte bune e suficient pt street si mers ocazional sportiv,cel putin pentru mine,ce fac restul e treaba lor.

S-a comportat foarte bine pe franare cu suspensia asta dar trebuie sa merg mai mult ca sa imi dau seama la ce trebuie sa mai umblu,oricum suspensia a venit cu o setare pentru mers in 2 mai mult,merg 90% cu pasager si e lux mersul cu el acum

post-56511-0-24399800-1526355134_thumb.jpg

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbeam strict de cum se comporta motocicleta pe franare puternica. La FZ1, roata spate este mai tot timpul in aer. Si asta nu are nicio treaba cu amortizorul spate, sau cu toate reglajele posibile la furca fata (been there, done that). Iar franarea rotii fata este folosita 90-95%? De-acolo si procentajul dat de mine.

 

Plus, franarea aia de care vorbesc, care face diferenta intre viata si moarte, nu se intampla decat o data in viata, bineinteles insumata cu un cauciuc si niste frane bune. Si in clipele acelea, ai da tot confortul din lumea asta pt a mai apuca o zi de motociclit.

 

Parerea mea. Poti sa ma crezi sau nu...

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si la mine setarile sunt lasate pe standard. Insa felul in care face dive pe franare cu suspensia de R1 fata de cea stock... Nu poti intelege decat dupa ce le probezi pe amandoua. Nu stiu daca numai din arcuri progresive se va rezolva problema.

Iar pana acum, la nicio franare, oricat de tare m-am lasat in ea, nu am reusit sa ridic guma spate de pe sol sau sa simt acel topait, lucru care inainte mi se intampla destul de frecvent, la franari mult mai slabe, cu reglajul suspensiilor facute pe greutatea mea.

 

Nu mai povestesc de etrierii radiali comparativ cu cei stock, care vin cu acel upgrade de furca.

 

Dar no, multi vad, putini pricep...

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inteleg o parte din ce zici razvan,restul nu am cum pana cand nu probez,momentan o sa fiu preocupat sa gasesc un echilibru in setarile suspensiilor iar in primavara cand fac revizia la furca poate pun si progresive

650€ cu tot cu montaj m-a costat distractia pana acum.

Schimband furca de R1 despre ce an vorbim? Schimbi furca mai umblii si la altele apoi,alti bani alta distractie,etrieri,discuri,pompa frana,zic ca nu se merita daca nu vrei sa te dai pe circuit sau daca nu mergi foarte sportiv pe strada,acu fiecare cu parerea lui.

Cu pasager pana acum mersul este LUX,in schimb singur pe denivelari/gropi iti cam rupe poponeata,setarile st pt mers cu bagaje/pasager,mers touring deci e ok ca merg 90% cu pasager dar cu timpul sper sa invat sa ma joc singur la reglaje.

Nu stiu furca daca sa o intaresc sau nu inca

Editat de Robert Rmh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

1. Poti pune furca de R1 '07-08, care foloseste etrierii radiali cu 6 pistonase de R1 2007-2015, si care merg cu orice pompa (FZ1, R1, etc, depinde ce performante vrei, eu de ex am pompa de R1 2015), sau,

 

2. poti pune furca de R1 2002-2003 (am impresia ca @Florynn a pus asa ceva pe FZ1-ul lui), si poti folosi in continuare etrierii FZ1-ului. Asta este varianta cea mai ieftina, iar o furca de R1 '03 este pe Ebay cel mult 300 eur. Si scapi mai ieftin decat cu arcuri progresive (ai cel mult de servisat furca), arcuri progresive pe care ulterior le poti baga in furca de R1, care are alte componente, alte reglaje, alta functionare. Deci costa mai putin de 650 eur.

 

PS: Nici eu nu am fost pe circuit, dar am avut multe franari de urgenta pe strada, atat in oras, cat si in afara. Confortul este mai bun ca inainte, nu mai rau, singura diferenta este ca anvelopele stau mult mai mult lipite de asfalt.

Iar diferenta enorma o simti la franare, felul in care furca face dive, felul in care roata spate ramane pe asfalt mai tot timpul, orice ai face, si franele, care sunt #earthstoppingpower fata de franele stock ale FZ-ului. Ar mai fi o diferenta pe care o simti pe curbe: motocicleta face cam singura toata treaba, comparativ cu stock-ul de care cam tragi.

 

@Florynn adauga si tu 2 impresii referitoare la furca de R1 '03

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

corectura la mine: Poti pune furca de R1 '07-08, care foloseste etrierii radiali cu 6 pistonase de R1 2007-2014. Pe 2015 etrierii sunt cu 2 pistonase, la 320 mm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...