Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

@ivan pedala Habar n-am care e tatăl, da' ceva pedigree tot are: euro 5, abs față-spate, far și stop led, keyless, start-stop, tcs, conectare cu telefonul să-ți spună când te sună careva sau că-ți intră vreun mesaj sau mail, consum între 2.2 și 2.4, iar până pe la 80/h este foarte fâșneață. 130kg. Prin oraș e exact ce trebuie. Nu prea mai am loc în garaj de altceva, dar măcar nu mai chinui Fazer-ul prin oraș. Rămâne exclusiv pentru afară.

 

Merci pt urări, Ivane!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

La 28.07.2022 la 8:54, apriliacluj a spus:

sa nu mai caut pe net, cat e o jucarie de asta? ....ase ni, informativ...

...sa nu-mi spui ca barza a adus-o, ca nu te cred :)

 

3650 eur. In banii astia am primit si o placa de montare si un topcase de 39l, care adunate mai faceau vreo 400 eur.

Practic cam cat facuse upgrade-ul la Yina cu suspensiile si franele de R1 + carenaje de GT :))

 

E ca-n bancul ala cu smartul care intra in cwrul unui S: new hardware detected, install?

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 months later...

BBY Yina Zombie Apocalypse Bikemageddon style

 

PSX_20220923_190050.thumb.jpg.5df3238b165c1fae5398e0a04e48804d.jpg    PSX_20220923_154452.thumb.jpg.46411207a89ba41106e094593cd53e61.jpg

 

Fazer-ul este demontat, sufera un downgrade. Am cumparat din nou far cu oglinda, ca nu se mai poate cu ITP-ul. Si la cat trebuie sa cotizez la fiecare doi ani, mai bine sa fie roadlegal, evident cu niste Philips Extreme Vision montate. Dar lumina, desi nu asa alba precum xenoanele, este dispersata mult mai larg pe drum. Asta pana or fi led-urile legale, si atunci schimbam cu led-uri.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare. Ca tot imi doresc sa devin si eu membru de a dreptul, al topicului asta. Vreau sa tratez si cu voi un anunt, poate cunoasteti si motocicleta, motociclistul inainte sa merg sa o vad. Este vorba despre anuntul acesta: https://www.olx.ro/d/oferta/yamaha-fz1s-150-cp-IDg4MS4.html?isPreviewActive=0&sliderIndex=2. Din prima vedem ca este primul an de fabr. , 2006. Totodata, omul a rezolvat problema cu rotorul, cel putin asta scrie in descriere. Buuuun.(dar mai raman oricum, niste puncte care trebuie upgradate la motoreta ca sa fie mai ok). Dupa o noapte de citit forumuri straine, am descoperit si problema cu cadrele fisurate la modelele 2006,2007. "Buuun" si cu problema asta. Ma uit la anuntul de mai sus, il am la favorite de ceva vreme , imi place cum e accesorizata si ce mici upgrade uri mai are...si observ ca jumatate de cadru este albastru, si restul e negru. Incep sa mi pun niste semne de intrebare. Stiu ca sunt putine fz uri care vin cu cadru albastru, dar tot cadrul albastru, nu doar bascula si subframe ul seii. Voi ce parere aveti? Sa fi fost la baza cu cadrul negru, iar in urma unui accident din spate, sa i fi luat bascula albastra+ sa i fi facut in consecinta, upgrade ul bine meritat direct cu un shock de R1....SAAAU. Sa fi fost albastra la baza, si sa i fi schimbat cadrul "principal" din pricina, probabil, unei crapaturi? 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din câte știu eu (am avut în vedere modelul) fisurile apar la cadrele de Al (2007->), iar cea din anunț are cadru de fer. Pozele sunt din momente diferite, apare cu/fără suport de sidecase și, ciudat, semnalizatoare spate. Și nici 150 cp că în enunț nu are.

Parcă era una mișto de vânzare aici pe forum, albastră și 2007.

Dacă zici că vrei să te faci "membru deplin" să înțeleg că e prima 🏍? Că atunci ar putea fi mult FZ1...

 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 ore, ENEOS a spus:

Din câte știu eu (am avut în vedere modelul) fisurile apar la cadrele de Al (2007->), iar cea din anunț are cadru de fer. Pozele sunt din momente diferite, apare cu/fără suport de sidecase și, ciudat, semnalizatoare spate. Și nici 150 cp că în enunț nu are.

Parcă era una mișto de vânzare aici pe forum, albastră și 2007.

Dacă zici că vrei să te faci "membru deplin" să înțeleg că e prima 🏍? Că atunci ar putea fi mult FZ1...

 

Nunu, membru pe deplin al topicului, adica sa mi cumpar si eu fz, am avut un hornet timp de 2-3 ani. Serios? Primul an de fazer, gen 2, sa fi avut cadru de fier? Da, e cam ciudatel anuntul, mi a placut cum e accesorizata, si da, in poza cu cob urile laterale, am vazut semnalizatoarele ca stau in banda izoliera, de ce, nu stiu...in uk, state, au reportat fisuri in cadru la 2006,2007, si au foat rezolvate de yamaha doar modelele respective, cu greu, si pretextul ca ar fi singurele care ar mai fi venit cu problema asta. Cat despre fz-ul de vanzare, nu stiu..o fi cwa cu toba dominator, albastra? Nu prea sunt multe fazere de vanzare pe piata, sunt cam limitat. Poate si putin de buget, dar totusi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Gen 1 - fer

Gen 2 - haluminiu

Eu știam gen 2 din 2007, iar ăla din anunț clar are cadru de fer. 

De ăsta ziceam :

 

 

Plm, văd că se duce la ultima postare din topic dar te descurci tu. 

Pardon, nu știu ce am vz, e haluminiu și în anunț, my bad. 🙊

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

dada, am lamurit si problema cu cadrul bicolor, a trimis prop. o poza de la momentul achizitiei, era afectata foarte rau vopseaua albastra de pe cadru, din cauza spumei, asa ca a vopsit el cadrul negru, direct pe motocicleta.

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

Salutare baieti. Am vizionat azi una bucata fz1s 2007, putin accesorizat. Conducte frane metalice, anvelope road 5 dot 21 in anunt, dar live s au dovedit a fi 20. Power C 3, in anunt zicea ca e 5, din poze impecabila, la fata locului, codita era matuita si zhariata de la carat casca cu plasa, comenzile pareau ca n au mai fost unse de 5 ani, reglate nici atat. Placutele erau aproape fier pe disc, lucru ce n a fost prezentat in anunt cu scuza ca el lucrurile astea le vorbeste cu fiecare vanzator la fata locului. Si doua probleme mai maricele: avea 60k km si nu stia daca rotorul a fost schimbat, mi a aratat o pornire la rece, a invartit de foarte multe ori pana a pornit, spunand ca pornirile la cald sunt perfecte, motocicleta mentionand ca e in stare mecanica f buna si ruleaza ireprosabil. La cald face la fel, ba chiar mai rau, invarte de 8-10 ori pana porneste. Acum stau si ma intreb: de la ce ce e problema cu pornitul, si daca teebuir schimbat rotorul, sa iau un aftermarket bun sau sa merg pe oem..? Nu prea mi s a parut o experienta onesta..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 2 weeks later...

Va salut! Gata, am devenit si eu membru pe deplin al topicului cu un model 2007, "tzipla" estetic, dar mecanic cu o mica problema la thermo wax. S a intalnit cineva cu problema asta? Pornirea la rece e fara relanti crescut, iar cand ruleaza la cald, are 200 rpm mai mult decat trebuie la relanti, ceea ce o face sa trosneasca foarte tare cand bagi in treapta 1.

IMG-20230102-WA0000.jpg

IMG-20230107-WA0005.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 months later...
  • 1 month later...
La 08.01.2023 la 13:05, orangefresh2 a spus:

Va salut! Gata, am devenit si eu membru pe deplin al topicului cu un model 2007, "tzipla" estetic, dar mecanic cu o mica problema la thermo wax. S a intalnit cineva cu problema asta? Pornirea la rece e fara relanti crescut, iar cand ruleaza la cald, are 200 rpm mai mult decat trebuie la relanti, ceea ce o face sa trosneasca foarte tare cand bagi in treapta 1.

IMG-20230102-WA0000.jpg

IMG-20230107-WA0005.jpeg

Misto jucaria! Felicitari! 

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 5 weeks later...
  • 7 months later...

PSX_20240302_141507.thumb.jpg.fc83e7e7f5773e4d71d051b8e2ae3990.jpg

 

Revizia de primavara. 12 ani mai tarziu.

 

Ulei/ filtru, schimbat antigel, placute frana fata + lichid, si trecem si pe Michelin Road 6, ca Battlax-urile S23 sunt praf dupa vreo 5000 km. 

Si pt ca vara asta ramane necarenata, fara suporturi de valize si topcase-uri caci le detest si oricum nu iesim in afara, ramanem doar cu spoilerul de sub, pe care il montez in weekend, dupa schimbul de ulei. A, si la ulei, regresam de la 15W50 la 10W40, ca ne pregatim pt Alpi la anul.

 

Dar ramane in continuare o draguta.

 

PSX_20240413_152811.thumb.jpg.9c67eedc079734d8c36423ece124aa87.jpg

 

 

 

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acum 3 minute, apriliacluj a spus:

si NMax-ul??

 

Oh, ala e dat de anul trecut. La anul urmeaza X-ul.

Era perfect N-ul in oras, dar in afara localitatii trebuie sa mergi in coloana. Nu poti depasi.

 

Plus X-ul are loc dublu sub sa. Nu mai car hidosenia de topcase.

Editat de ®azvan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...