finu Postat Iunie 19, 2015 Share Postat Iunie 19, 2015 daca n-o vinzi poate-i pui si o aripa pe spate cred ca ar arata foarte bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 20, 2015 Share Postat Iunie 20, 2015 am vrut dar sub 120e nu am gasit si am renuntat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Iunie 22, 2015 Share Postat Iunie 22, 2015 v-am zis de mai multe ori, amortizorul de s1000rr merge la fix, nu modifica inaltimea , trebuie doar majorate gaurile, fara dogbones costa la fel sau mai putin decat un amortizor de r6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 daca iti montezi pana la urma amortizor spate de R6 zi-ne si noua impresiile, dupa ce te dai cu motocicleta modificata. poate ne molipsesti si pe noi. Fiind mai tare arcul (implicit amortizor aferent),te ajuta pe viraje si la plecari mai in fortza(nu mai descarca spatele) .La denivelari lucreaza fata si spatele concomitent(cu suspensia fata nemodificata dar in mintile ei).Cu pasager si bagaje nu se mai lasa mult spatele. v-am zis de mai multe ori, amortizorul de s1000rr merge la fix, nu modifica inaltimea , trebuie doar majorate gaurile, fara dogbones costa la fel sau mai putin decat un amortizor de r6 Amortizorul bmw s1000rr 2010-2011 este cu 8mm mai lung si 2012-2013 este cu 12mm mai lung implicit trebuie alte dogbones mai lungi,lucru care face sa se simta mai rigida de spate, fata de amortizorul r6 2006-2007 .Nu trebuie largita gaura superioara la cel de s1000rr dar distantiere tot trebuie. PS_ Cateva poze din ultima tura.6% a consumat facand un calcul total. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iunie 23, 2015 Share Postat Iunie 23, 2015 mergea la fix asta ce l-am luat dar din cauza satarii albastre loveste sus sub sa. nu e mare smecherie de montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
HONDAVF Postat Iulie 10, 2015 Share Postat Iulie 10, 2015 (editat) Azi FZu a primit o priza USB si vizita unui nou propietar de FZ. Editat Iulie 10, 2015 de HONDAVF Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 26, 2015 Share Postat Iulie 26, 2015 (editat) intrebare: care dintre ele e mai ok? » Post actualizat in 26 Jul 2015 17:16http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VbUVi_l6BWE imi zice careva care se pricepe exact carei faza aici. ce furca de r1 tr sa iau. ca mi-am prins urechile Editat Iulie 26, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 27, 2015 Share Postat Iulie 27, 2015 ma gandeam sa bag fz6 fazerul la vanzare in toamna sau primvara,vreau sa raman tot pe gama fazer,dar de 1000,vroiam an 2008-2011,dar am vazut ca preturile sunt destul de piperate,si m-am gandit de ce nu fazerul de 800 ?are look foarte fain,cuplu destul de mare,cu vro 20 nm mai mare decat fz6,dar nu prea stiu nimic despre modelul asta,am vazut ca la preturi sunt mult mai accesibile decat fazerul de 1000,nu imi place faceliftul la fazer 1 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 dar am vazut ca preturile sunt destul de piperate... Piperat? http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-yamaha-fz1sa-din-2007-608677.html. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 @Sonyy: ramai la primul impuls..... cel de 1000 @Razvan: daca e in mintile lui chiar ca nu e foarte scump Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 pai numai toba si carena sunt peste 1000 eur apoi abs-ul mai e un 500 eur peste standard Deci fazer-ul gol ar fi pe la 3500? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 mai omorat man. nu trbuia sa pui linku aici. pfaiiii ce fain i. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 28, 2015 Share Postat Iulie 28, 2015 nu e bun anuntul...m-am uitat pe moto.it si am vazut preturi destul de mari la fazer 1000,din romania nu as vrea sa cumpar...motivul il stiti si voi,fazer 8 imi place ca pastreaza faceliftul de fazer 6,nu stiu insa de fiabilitate,e o motocicleta mai noua,aici vreau sa oscilez intre fazer 800,fazer 1000 sau tdm 900 dar mie teama ca are vibratii prea mari Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 nu e bun anuntul...m-am uitat pe moto.it si am vazut preturi destul de mari la fazer 1000,din romania nu as vrea sa cumpar...motivul il stiti si voi,fazer 8 imi place ca pastreaza faceliftul de fazer 6,nu stiu insa de fiabilitate,e o motocicleta mai noua,aici vreau sa oscilez intre fazer 800,fazer 1000 sau tdm 900 dar mie teama ca are vibratii prea mari dupa 4L o sa ai un feeling ciudat pe 2L Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 e ciudat, a disparut anuntul. Motocicleta era asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 e iarasi la vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 Si asta am in vedere,4L zic eu ca te oboseste cel mai putin din cauza vibratiilor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 (editat) intrebare: care dintre ele e mai ok? » Post actualizat in 26 Jul 2015 17:16 http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VbUVi_l6BWE imi zice careva care se pricepe exact carei faza aici. ce furca de r1 tr sa iau. ca mi-am prins urechile am schimbat azi telescopu spate. cu aceleasi dogbones 13 cm intre gauri coboara cam 1- 2 cm moto. ajung cu picioarele mai bine pe jos. se vede ca e mai scurt putin cel de r6. dupa o tura scurta : se simte diferenta pe spate. revin cu pareri dupa un drum calumea. urmeaza furca fata. r1 2001. Editat Iulie 29, 2015 de Florynn Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 29, 2015 Share Postat Iulie 29, 2015 e ciudat, a disparut anuntul. Motocicleta era asta file_608677_phpCwLaqJ.jpg file_608677_phpEQVEIN.jpg file_608677_phpfBIDD3.jpg file_608677_phpFR6rKw.jpg file_608677_phpfXB18p.jpg file_608677_phpiszmt4.jpg file_608677_phpoK3Sqo.jpg file_608677_phpSICqVY.jpg misto motocicleta am vazuto,are exact ce imi trebuie,adica carene,imi mai trebuie un topcase si lets eat some km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 misto motocicleta Mi se pare un pic dubios kilometrajul. Este o motocicleta din 2007, cu doar 7000 km, cu coloristica schimbata, dar kit de suporti laterali givi montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Iulie 30, 2015 Share Postat Iulie 30, 2015 Nu ma intereseaza vopseaua bro,ci motorul sa fie bun si sa aibe compresie,fz6 meu e tot revopsit,si nici vopseaua care i-au dato nu e cn stie ce,dar nu ma interesat daca a fost cazuta sau nu,motorul merge ceas Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Iulie 31, 2015 Share Postat Iulie 31, 2015 Nu ma intereseaza vopseaua bro,ci motorul sa fie bun si sa aibe compresie,fz6 meu e tot revopsit,si nici vopseaua care i-au dato nu e cn stie ce,dar nu ma interesat daca a fost cazuta sau nu,motorul merge ceas Nu m-ai inteles. Daca dai 5000 de eur pe o motocicleta a carei valoare este 7500... ceva e suspect. Si de-acolo incep intrebarile. Nu dau doi bani pe motorul cu compresie super ok daca cadrul a fost lovit si e fisurat sau indoit, fie si numai 2mm, pe care te asigur eu ca nu-i vei vedea veci, daca a fost resablat. Poate ii vei simti. Plus ca la doar 7000 km, de ce nu ar avea vopseaua originala? Eu pe-a mea vreau sa o vopsesc la 35-40 k, si aia pt ca in 3 ani vopseaua suporta multe "accidente" Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat August 1, 2015 Share Postat August 1, 2015 (editat) La 7500 iti iei deja 2009-2011 fazer 1,mi se pare un pret corect cel pe care il cere,si sunt sigur ca mai lasa la pret 100-200 €,acu sa nu aibe probleme cum zici si tu Editat August 1, 2015 de sonyy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 a sosit si furca. se fac adaptoarele pt jug acum, sa vopsit aripa,traba dusa furca la servisat si rzolvat jugu. apoi vedem daca tr si adaptoare pt lungimea furcii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
romyc Postat August 13, 2015 Share Postat August 13, 2015 Salutare Florine vrei sa faci un monstru ? :10:hai ca ii faina sa te bucuri de ea si sa nu o vinzi.te salut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.