Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Florinn eu ma bucur ca esti in randul nostru in continuare. Pe orice mobra mergi important e ca esti motociclist. o sa fiu atent la hondele cu numar de cluj, poate ne intersectam traseele pe undeva. cine stie. sa ai spor la toate si sa auzim numai de bine.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de FZ1, puteti sa va ... pe el de motor, asa cum iese din fabrica. Glumesc! Dar cum un strop de adevar este in orice gluma, detaliez un pic: dupa o tura scurta de 100 km azi, motocicleta este RADICAL schimbata. In primul rand directia: daca inainte ma luptam cu ea sa o virez, si nu intelegeam de ce nu aveam nevoie de un amortizor de directie, acum, cu rulmentii conici si amortizoarele de R1 doar gandesc ce vreau, si ea face. Mai mult, directia este atat de precisa, ca e ca si cum ai vorbi de mm versus cm. Motocicleta se culca instant pe curbe, indiferent ca am cu 20-30 km mai mult decat inainte, pt aceeasi curba.

 

Franele. Ei bine, e ca si cum ai face o diferenta intre logan si porsche, ca pe altceva nu am mers inca. Amandoua au servofrana, dar nu fac deloc acelasi lucru. Ca sa nu mai vorbesc de cat sunt de dozabile. Un lucru f fain cu noile furci este ca spatele ramane pe asfalt cam mereu.

 

Carena. Motocicleta accelereaza altfel. Urca mult mai usor in ture, aluneca altfel. Bine, o mica vina o are cred si suono-ul, care e un spectacol, indiferent de ture. Deliciu!

 

Practic, cu cei 3000 eur am altceva. Punct.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragi posesori de FZ1, puteti sa va ... pe el de motor, asa cum iese din fabrica. Glumesc! Dar cum un strop de adevar este in orice gluma, detaliez un pic: dupa o tura scurta de 100 km azi, motocicleta este RADICAL schimbata. In primul rand directia: daca inainte ma luptam cu ea sa o virez, si nu intelegeam de ce nu aveam nevoie de un amortizor de directie, acum, cu rulmentii conici si amortizoarele de R1 doar gandesc ce vreau, si ea face. Mai mult, directia este atat de precisa, ca e ca si cum ai vorbi de mm versus cm. Motocicleta se culca instant pe curbe, indiferent ca am cu 20-30 km mai mult decat inainte, pt aceeasi curba.

 

Franele. Ei bine, e ca si cum ai face o diferenta intre logan si porsche, ca pe altceva nu am mers inca. Amandoua au servofrana, dar nu fac deloc acelasi lucru. Ca sa nu mai vorbesc de cat sunt de dozabile. Un lucru f fain cu noile furci este ca spatele ramane pe asfalt cam mereu.

 

Carena. Motocicleta accelereaza altfel. Urca mult mai usor in ture, aluneca altfel. Bine, o mica vina o are cred si suono-ul, care e un spectacol, indiferent de ture. Deliciu!

 

Practic, cu cei 3000 eur am altceva. Punct.

hmmm. imi dai de gandit. si eu am iesit zilele astea si principala problema e comportamentul pe curbe si raspunsul la accelerari bruste. comparativ cu o sportiva de 600, fazerul zici ca e locomotiva cand e vorba de curbe stranse (ace de par). de cand l-am luat m-am gandit la inlocuirea furcii si la ivan jet kit pentru carburatoare. i-am luat si carene, dar uite ca in 2 ani nu am apucat sa le montez. suna aiurea, dar mereu s-a ivit altceva. poate in toamna asta imi ies si mie socotelile si o upgradez si eu. daca o sa fie asa o sa te rog sa-mi dai niste detalii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca o sa fie asa o sa te rog sa-mi dai niste detalii.

 

Cu cea mai mare placere! Desi daca ai Gen1, Florynn este cel mai in masura sa-ti spuna exact ce ti se potriveste, caci el a pus ceva furca de R1 pe fostul lui Fazer, si amortizor R6 parca.

 

Eu am modelul din 2009 - FZ1S-ul... insa intre ce am acum si varianta stock, nu-mi mai recunosc propria motocicleta. Ca sa nu te fac sa mai recitesti toate posturile mele, iti mai scriu inca o data dotarile: rulmenti furca conici, furca R1 '08 (servisata full + ulei Ohlins), etriere R1 '14, pompa frana R1 '15 Nissin, discuri 320 mm cu distantiere, adaptor + amortizor spate R1 '08, PowerCommander stage V, carene full, evacuare Mivv Suono, S20 Evo pe fata si BT023 spate. Restul tampeniilor facute la ea, care nu au treaba cu performanta (de gen capac radiator aluminiu, faruri bixenon cu angeleyes led, scarite racing, semnalizari Xenolen, samd), nu le mai enumar. Insa ce mai am in plan, intr-un an sau ceva de gen: furtune frana metalice, amortizor directie, placute frana mai performante decat stock-ul.

 

Fazer-ul stock este un fel de cum zii tu... locomotiva. Potential enorm, da fara nici-o sclipire. Bineinteles, pentru cei care vor performanta exista R1! Insa pt cei vor o motocicleta sport-touring, cu o pozitie in sa decenta, si cum performante asemanatoare unui R1, trebuie cateva modificari la stock. Se poate!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

multumesc. cred ca intai voi incerca sa rezolv cu furca si amortizorul central. cu franele nu am inca probleme. tin foarte in lung si a ajuns sa imi placa sa ma joc cu ele, fac mici derapaje. dar faptul ca vireaza prea greoi trebuie schimbat. si eu vreau o motocicleta sport-touring, imi plac drumurile lungi de macar 1500 km pe weekend si cu R1 nu as putea sa fac asta. fzs-ul e foarte bun ca pozitie de condus, putere are, insa vireaza un pic mai greu si se inclina lent. daca pot imbunatati asta ar fi perfect. bineinteles intre timp mai lucrez si eu cu ea sa ma adaptez si eu la stilul de condus, care e foarte diferit fata de o sportiva de 600.

sa nu uit inca o intrebare: cand in schimbi furca si amortizorul central nu cumva ii mai scade inaltimea la sea? ma gandesc ca poate furca de R1 e un pic mai scurta si in felul asta in scade inaltimea la sea si centrul de greutate.


» Post actualizat in 17 Apr 2016 18:14

mi-am mai adus aminte ceva. am pe spate cauciuc metzeler M7. si pe site la metzeler srie sa bag 2.9 presiunea in el si 2.5 in fata. mi se pare enorm. nu am mers niciodata asa. eu bag 2.2 fata si 2.5 spate. as pune acum, la noul schimb de cauciuc, metzeler roadtec. a avut cineva? daca da cum se comporta?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Razvan: deci ai facut o investitie buna si nu regreti nici un cent! Felicitari! Numa' bine!

 

Marky: eu FZS am avut, a vazut si circuit, mie personal nu mi s-a parut ca nu vrea sa se incline. Poate ca sunt io mai greu si-mi era mai usor atunci sa o culc.... , dar scaritele erau polizate mai mereu :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

n-am zis ca nu vrea sa se incline. nu stiu cum sa ma explic mai clar. nu pot sa o inclin brusc, ci doar gradual. apoi pe succesiuni de curbe stranse are o inertie la trecerile de pe o parte pe alta. fac comparatia cu o sportiva de 600.

apriliacluj o intrebare daca se poate. ai mers pe circuit cu ea stock? fara modificari la furca si la amortizorul central? nici macar nu ai coborat jugul cu 2 cm cum fac cei din UK?

eu n-am apucat nici macar sa-i fac revizia la furca. de cand am luat-o i-am pus doar ulei si benzina.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Stock. Si tot timpul servisat la zi si in parametrii optimi.

Doar fata era lasata mai jos :)

sunt io mai scund si mai gras :)

Fazerul meu era din Italia, nu din UK...

 

Revenind la manevrabilitate, nu sunt eu VR46, doar un amator pasionat, si pt mine era OK.

 

Cele bune!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca fata era lasata mai jos din jug e o explicatie. am citit despre asta pe forumurile din uk. acolo baietii zic ca daca lasi fata cu 1 ich manevrabilitatea e ca la 954. si mi-a zis sa fac chestia asta si un coleg din Germania, el facuse si vorbea din experienta. lasand jugul mai jos automat ii cobori si centrul de greutate un pic si strangi si unghiul furcii, punctul in care atinge roata fata asfaltul vine mai aproape de motor. cica din treaba asta creste manevrabilitatea semnificativ. vorbesc din ce au experimentat altii, eu n-am incercat. dar acum ca au scris colegii de montat furca de R1 si amortizor de R1 pe spate, ma atrage gandul. intotdeauna e loc de mai bine. pana atunci ramane sa ies mai mult cu ea si sa ma mai invat.

apriliacluj o recomandare de cauciucuri pentru fazer se poate? nu pentru circuit ca nu ma simt pregatit, pentru strada imi trebuie. in max 2000 km tre sa schimb cauciucurile, nu cred ca tin mai mult.

multumesc pentru rabdare. nu-mi critic trotineta, vreau doar sa o imbunatatesc. asa cum am mai zis are din plin calitatile pentru care am luat-o: pozitie comoda si putere. daca pot sa ii imbunatatesc manevrabilitatea asa vrea sa o fac.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da corect, asa-i cu lasatul fetei.

Eu l-am luat asa cu fata lasata, mi-a placut si asa a ramas.

Cauciucuri, Metzeler Sportec M3 si M5 am avut, M7 inca nu era aparut. Tineau cam 5-6k km. Mers touring spre sport, 90% exterior 10% oras.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu e ca la 954 veci. asta pot sa iti zic.

daca scazi inaltimea e mai manevrabila da nu poti mai mult de 1cm sa cobori jugurile. din cite stiu eu. trebuie sa cobori si spatele. si cu telescopu spate original la mine pe 8 era tot naspa.

scade inaltimea destul de mult cu furca schimbata. amortizoru ala de r6 2008 pe spate e belea. sta ff bine motoreta pe sosea in special pe accelerari. daca pui si furca de r1,se culca singura instant.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Florynn imi zici si mie furca de R1 pe care ai montat-o din ce an era? am citit din urma si n-am gasit nicaieri. si daca vrei fa-i motocicletei pe care ai upgradat-o un review. ma intereseaza cum se comporta cu furca de R1 si amortizorul de R6. manevrabilitate, cum se inclina, stabilitatea la viteze mari, franare.

multumesc anticipat

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

http://fazer1000.yuku.com/topic/3408/R1-Fork-Conversion-Guide#.VxUvOUd9pPY

uite ai aici cam ce te intereseaza si cam cum se face. eu am pus furca de 2001. ai nevoie de furca, de juguri si de aripa. eu am schimbat si pompa dar nu cred ca era necesar. telescopu spate era de r6 2008. cu adaptor poti pune ala de 2007 care e mai smecher, desi nu cred ca se simte diferenta la ce facem noi. la viteza mica pare mai jucausa. adica pare ca nu sta pe drum cum trebuie. la viteza mare in schimb nu ai nici un stres. ciclistica e beton cu furca de r. coboara tot centru de greutate mai jos. pare mai usoara motoreta.pe curbe dadeam cu cricu central pe jos cu ea deja asa bine statea. si la frine e altfel. nu mai ai balansul ala din furca. cum zice si razvan, raspunde instant la ce faci. vz ca tija de fazer in jugu nou de la furca de r1 va juca. o sa intreb mecanicu cum a facut sa potriveasca. stiu ca a umplut tija cu ceva material sudat apoi adus la cota si striat. bagat prin presare la masinarie. mai tr bucsa dar ai procedeu in link. fa a doua.

eu am avut probleme cu furca. era f. cromu si pierdea ulei. merita sa faci asta daca te dai mai agresiv si in special pe curbe. ce merita si se simte instant f misto e telescopu spate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...