Sari la conținut

FZ1 Fazer / FZS 1000 Fazer


markyinxs
 Share

Postări Recomandate

Are dreptate colegu. Daca nu mergi intr-un mod frecvent / repetat sport, nu are rost sa te complici. Asa cum vine din fabrica / daca este intretinuta, este o motocicleta la care nu-i vei da cu usurinta capat. Este totusi o motocicleta de 150 cai, cu un cuplu si o accelerare decenta. Problema lipsei de cuplu in turele joase si fara PC nu este grava (la asa zisele modele de pana in 2010), caci si fara putere, la 1000cc este mult mai puternica decat un 600. Si daca ti se pare ca nu face fata, retrogradezi si tu o treapta-doua. Si atunci sa vezi putere.

 

Ca sport-tourer, are o pozitie f confortabila si are destula putere sa te duca in ce ritm doresti. O recomand din orice an ar fi.

 

Bafta!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 1,4k
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

mersi de sfaturi,m-am interesat si nu am la cine sa ii fac remapare momentan in tara,daca ma hotarasc o iau asa,ca aveti dreptate nu merg intr-un ritm extra sportiv,din poze vad ca are gumele schimbate,parca pirelli angel are,o sa cer poze sa bad uzura

» Post actualizat in 06 Jun 2016 14:01

si vad ca are si niste carnetele,or avea carte service

» Post actualizat in 06 Jun 2016 17:50

gumele sunt 2009, 0209

Editat de sonyy
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

hmm. e posibil sa nu-i fi placut fostului proprietar gumele stock si sa fi pus altele. sau varianta doi e posibil ca numarul de km sa fie dublu. dupa mine asta nu conteaza asa de mult. daca cei care au mers cu ea au avut grija de ea 40.000 km nu inseamna nimic.

vorbeste cu colegul nostru vlad, roaga-l sa mearga sa vada motocicleta. si daca el iti zice ca e ok ia un mecanic cu tine si mergi si tu sa o vezi. daca e in mintile ei merita banii, chiar daca ar avea mai multi km decat cei din anunt. dupa mine, daca ti-a placut FZ6 o sa-ti placa mai mult FZ1. totul e sa fie ok motocicleta, pretul e corect.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

omu mi-a trimis poze si cu praful de pe motocicleta,are usoare julituri pe partea dreapta,nu pare cazuta,mai degraba frecata de ceva,gumele sunt varza,nu imi plac galeriile,fz6le meu are galeriile impecabile aproape si are 50 k km,e jmenuita sigur la km

post-56511-0-48373100-1465241810_thumb.jpeg

post-56511-0-75137800-1465241820_thumb.jpeg

post-56511-0-21774800-1465241831_thumb.jpeg

post-56511-0-07573600-1465241846_thumb.jpeg

post-56511-0-95923600-1465241865_thumb.jpeg

post-56511-0-04175700-1465241877_thumb.jpeg

post-56511-0-59028600-1465241886_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca vrei sa vezi galeriile la una de 17000 de km si gume o sa iti fac niste poze am gumele originale . Dupa mine are mobra 50000 lejer . Are doua randuri de gume terminate cele originale si astea de acum. Eu am 1.86 si 90km din cauza pozitiei pe mobra par cam mare pe ia dar din punct de vedere comoditate si putere cu toate ca eu vin de pe kawasaki la inceput am fost putin dezamagit dar cu timpul a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. Pretul este extraordinar de bun asta in cazul in care este in toate mintele ei .. Posibil sa mai lase 100-200-300 eu. O sa iti placa sigur mobra dar casca bine ochi sa nu casti buzunarul

» Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59

Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si al 2 lea terminate si lantul e acelasi . Daca este dchimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar

» Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59

Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si al 2 lea terminate si lantul e acelasi . Daca este dchimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar

» Post actualizat in 06 Jun 2016 20:14

Daca vrei sa vezi galeriile la una de 17000 de km si gume o sa iti fac niste poze am gumele originale . Dupa mine are mobra 50000 lejer . Are doua randuri de gume terminate cele originale si astea de acum. Eu am 1.86 si 90km din cauza pozitiei pe mobra par cam mare pe ia dar din punct de vedere comoditate si putere cu toate ca eu vin de pe kawasaki la inceput am fost putin dezamagit dar cu timpul a inceput sa imi placa din ce in ce mai mult. Pretul este extraordinar de bun asta in cazul in care este in toate mintele ei .. Posibil sa mai lase 100-200-300 eu. O sa iti placa sigur mobra dar casca bine ochi sa nu casti buzunarul

» Post actualizat in 06 Jun 2016 19:59

Zi sa iti faca o poza la dintii de la pinionul spate ... Sa vezi daca sunt ascutiti dinti, ca am vazut poze cu lanturi intinse si cand ajungeam acolo constatam ca a slabit lantul ca sa dea bine in poza gradatia de la roata sa para lantul este nou .. Dar din punctul meu de vedere un lant schimbat la 25000 km iarasi un semn .. Adica a schimbat 1 rand de cauciucuri si pe al 2 lea rand de cauciucuri sunt terminate si astea si lantul e acelasi . Daca este schimbat nu are cum la km astea. Uitate la jug deobicei care se dau pe pista in Anglia il coboara putin ca sa ii coboare centrul de greutate. Daca sa dat pe pista sigur nu sa dat cu gumele de fabrica dar clar nu a pus gume care sunt scum pe mobra deci sigur a tocit ce e de fabrica si a pus astea de scum ... Km care sunt in anunt nu sunt reali clar . vrei poze sa compari galerii, pinion, cauciucuri ca eu le am pe cele de fabrica si la ce mai vrei iti fac si postez aici. Eu am 16000 aproape 17000 si sigur nu schimb cauciucurile pana la 25000 km si faci o comparatie daca crezi ca te ajuta.... alea nu sunt galerii de 25000 si pinon este murdar chiar daca mobra a fost spalata este neingrijita . dar si pretul i si spune cuvantul ....

» Post actualizat in 06 Jun 2016 20:27

scuzati cum am scris dar scriu de pe telefon ......stiu ca nu e o scuza dar imi vine destul de greu

Editat de m0tans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e adusa din italia,se ocupa cu adus moto de acolo cum o face motomus,sermoto etc,am vazut si eu la alte anunturi cum arata galeriile la fz1 cu 18-30 k km,si arata impecabil,e o motocicleta in care trebuie bagati cateva sute bune de euro,dar zice ca discurile de frana sunt intacte,zicea ca nu crede ca cel de la care a luato sa ii fi dat km inapoi,culmea are si carte service :))

» Post actualizat in 07 Jun 2016 03:57

cateva cu cartea service

post-56511-0-78972800-1465271782_thumb.jpeg

post-56511-0-63467500-1465271793_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am si eu carte de service dar asta nu e relevant .. Se poate completa si pune stampile sau se pot rupe pagini deoarece fiecare pagina reprezinta o revizie

 

In fine dute si vezi ce e cu ea .. Si eu mi-am adus mobra din Italia si nici acolo nu gasesti la pretul asta la mobra din 2007 , plus ca omu a trebuit sa isi scoata drumu plus sa faca profit si nu cred ca si-a pus doar 50 eu Dar sa stii ca pretul este nu bun este exceptional de bun pentru o mobra din 2007 si merita toti bani chiar daca mai bagi 1000 eu in ea tot iesi intr-un pret bun asa ca dute vezi probeaza asculta motorul verifica tot si daca e ok inhatzo

Editat de m0tans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sonyy: trebuie mers si verificat la sange mobra si daca e OK luata

strict referitor la galerii: Fazerul meu a vut vreo 57k parca cand l-am vandut, a vazut si Euroringul de cateva ori, plus nenumarate Topa, Meses, Piatra Craiului, TFG, etc, (unde tragi mai mult de motor decat in mod normal) , dar galeriile erau doar galbene, fara gram de rugina sau decojire

...aici poate era o sarja proasta de material, sau poate i-a scos sufletul proprietarul, de aia trebuie verificata la sange motorul!

ca pe asta (galeria) il poti duce si-i refaci acoperirea, si nici nu te costa mult, dar daca motorul nu mai are suflu e nasol de tot si tare scump reabilitarea!

succes!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca vrei poti vorbi cu cei de la motomus sa-ti aduca una. eu de la ei am luat-o acum 3 ani si nu am probleme cu ea. mi-au trimis-o pe palet, am dat banii fara sa o vad. a pornit la sfert de cheie si pana acum merge perfect. asta e a 3-a vara de cand o am si am bagat 14.000 km fara probleme cu ea. mai am 2 amici care au luat motociclete de la motomus fara probleme, dupa mine, eu am spart gheata. unul a luat un hornet, unul a luat un TDM.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Alti tepari se plang o gramada de iei ....nu are rost sa dezvoltam subiectul .... Vrei ceva bun am un prieten care vinde un fz1 fazer dar vrea vreo 6400 sau ceva de genu

» Post actualizat in 07 Jun 2016 16:34

Acum e plecat in Grecia cu motorul si a scos mobra la vanzare ca vrea sa ia BMW GS 1200

» Post actualizat in 07 Jun 2016 16:34

Acum e plecat in Grecia cu motorul si a scos mobra la vanzare ca vrea sa ia BMW GS 1200

Editat de m0tans
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu stiu ce zic altii de motomus, nu i-am vazut niciodata pe oamenii aia, doar am vorbit la telefon. tot ce am zis e ca eu personal am fost primul din grupul nostru de motociclisti care am luat motocicleta de la ei, fara probleme, iar dupa mine au mai luat 2 amici, tot fara probleme. asta e tot. omul decide ce vrea. daca faci pe cineva tepar trebuie sa dai exemple.

acum am si eu nevoie de un pic de ajutor. imi trebuie folie termica pentru carene, sa o lipesc in zona esapamentului, sa nu mi se topeasca carenele. imi poate da cineva o idee de unde sa o iau?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mai era una pe olx ce am vrut sa o iau eu. 2006 alba inmatriculata la 3200. zicea omu ca e tipla. dar ma cam pacalit cu anu si nu am mai luat motoru. cineva din craiova era.

daca erai pe faza puteai sa mergi sa vezi

 

lipeste folie de aluminiu pe interiorul carenelor.

Editat de Florynn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu ma mai grabesc,devenisem prea disperat ....astept si astept.cu ocazia asta mai strang banu...poate vand si 600le..daca nu o tin,tine cu casa :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salutare,

 

In legatura cu cei de la Moto Mus, iti pot zice ce a patit un prieten.

E vorba de un Kawasaki ZR7, model 2004. A sunat, a vorbit cu tipu, bineinteles ca tipu a sustinut ca motorul e servisat pregatit pt sezon, nu necesita investitii, nu a fost cazut, si nu are nici un fel de probleme, plus ca ofera buyback daca se doreste achizitionarea altei motociclete, garantie motor si parte electrica 1 an.Pret 1450 euro.

Am mers sa o vedem si surpriza, telescoapele curgeau, cromul de pe telescoape sarit pe alocuri, disc frana de spate distrus (astea erau la prima vedere).Am facut un test drive, bineinteles ca frane nu prea avea, era si normal la cum curgeau telescoapele si sa nu uit, rezervor lovit.

Inteleg ca la pretul care era nu poti avea prea mari pretentii, dar cel putin fii cinstit in ceea ce spui unui cumparator.

Cu toate astea a cumparat motorul (nerabdarea si alea alea :P ).

L-a bagat in service pt problemele mai sus mentionate, schimburile uzuale si a constatat probleme la o supapa si suduri pe cadru care nu aveau ce cauta acolo.

Cu siguranta motorul a fost lovit si reparat pt vanzare. In fine problema cu cadru nu era sesizabila, ciclistica era ok.

A rezolvat problemele mai sus mentionate, dar furca a inceput sa curga iar dupa 1 luna (din cauza cromului sarit de pe jambe).In cele din urma a schimbat telescoapele.

Dupa 1 an a discutat cu cei de la Moto Mus pt buyback, i-au oferit 800 euro pt un motor care se afla intr-o stare mult mai buna decat la cumparare.

 

Idea e ca Moto Mus mie cel putin nu imi inspira nici un fel de incredere si nu pot recomanda acest vanzator, desi sunt unii care au fost mai norocosi si sunt multumiti de achizitile facute de la ei.

Acu fiecare face ce vrea cu bani lui si cumperi de cati bani ai. Totusi documenteazate bine, dute si vezi cu cineva care se pricepe si multa, multa rabdare.

Am auzit povesti similare de Sermoto de la Cluj, cu toate ca am prieten care si-a cumparat un hornet de la ei si e foarte multumit.

 

Si ca sa mai schimbam subiectul, o sa am si eu curand un upgrade si anume o toba Mivv titanium sportline.E achizitionata deja doar ca o sa dureze ceva vreme pana ajunge din Italia.

O sa revin cu poza dupa ce o montez.Sper sa sune bine :D

 

 

 

post-92506-0-54800400-1465974151_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Caut sa cumpar urmatoarele pentru fz1 gen II 2008.

-Scaun pasager

-Power commander

-Scarite aftermarket

 

 

Se vinde toba mivv gp cu zgarieturi unde are clampa sa o sustina+ o zgarietura galbena(facut intrun stop dinala de parking) in rest nu are absolut nimic se aude prea bine si la drum lung mi sa parut foarte buna nam avut niciun fel de problema. 400 lei

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Revin cu o problema

Azi cand am vrut sa pornesc motorul m-am trezit fara baterie. Un vecin mi-a zis ca in timpul furtunii se aprindeau toate becurile (zicea el ca era ca pomu de craciun :) ). Motorul era invelit cu prelata oxford. Banuiesc ca cumva a intrat apa la baterie si s-a descarcat.

A mai patit cineva asa ceva? O fii de la baterie, contact sau alte contacte electrice?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

ce ma pot gandi eu acum e sa scoti bornele de la baterie in primul rand. apoi sa sufli bordul cu un compresor. ii scoti plasticele, desfaci mufele, le sufli si pe ele si dupaia le dai cu sprey de contacte. apoi sa verifici sigurantele. dupa ce scoti apa din ea cu compresorul si curati contactele ar trebui sa o lasi macar o zi in garaj, abia apoi sa incerci sa o pornesti cu alta baterie.

sa nu uit, trebe scos parbrizul ca sa ai acces la mufa de la bord. apoi plasticul negru din stanga rezervorului, sub el e o mufa. apoi plasticul negru din stanga la sea. si acolo sunt niste mufe. toate trebe suflate si curatate.

Editat de markyinxs
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei cu gen 2, ce temperatura aveti la antigel pe vremea asta (30+) ? La viteze de pana in 50km/h a mea tine constant ~97-103 C, mi se pare putin ciudat sa merg cu 50km/h si ventilatorul pornit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Intrebare pentru cei cu gen 2, ce temperatura aveti la antigel pe vremea asta (30+) ? La viteze de pana in 50km/h a mea tine constant ~97-103 C, mi se pare putin ciudat sa merg cu 50km/h si ventilatorul pornit.

Acum o saptamana imi mergea numai 95-105 cand eram in trafic si nu ma deplasam constant sau la viteza mica. Iam trimis ecu la resoftat la un baiat din grecia(ecu-flashing.com) care este partener cu Ivan din america(cica cel mai bun resoft pentru modelul asta). Sa schimbat ciclistica complet. Acuma nu vad peste 95-97 orice ar fii si mai sunt si avantajele de power wheelies, puterea mai lineara si cand dai drumul din gaz nu mai are frana de motor asa mare. Costa 300 de euro si osa iti rezolve toate problemele la ea.

In concluzie, da este normal sa vezi temperaturi de genul in oras.

Editat de RunnerRunner
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...