®azvan Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 Ok Bogdan! Iau 300V 15w50. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Ianuarie 30, 2018 Share Postat Ianuarie 30, 2018 (editat) Pt ca din cunostintele mele 7100 este full syntetic iar 5100 este semi syntetic. 7100 este mai bun calitativ decat 5100.Se uzeaza mai greu,are rezistenta mai mare la reprizele de temperaturi ridicate,isi revine mai repede,zic de 7100vs5100.300v este un ulei race pt pista,nu street,mergi extra race pe street il schimbi dupa cel mult 1500-2000 km. (Daca te tine sa mergi si atat) Sunt de parere ca daca nu mergi sub 10 grade poti merge linistit razvan cu 15,cum tu nu iesi sub 15-20 grade afara,nu vad rostul. Incerarca Belray sau Ipone katana,din ce am auzit e ceva intre 300v si 7100 » Post actualizat in 02 Feb 2018 17:49 Informatie de la cursul motul Editat Ianuarie 30, 2018 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlik Postat Martie 12, 2018 Share Postat Martie 12, 2018 Salut, este normal la o Yamaha fazer 1000 din 2001, la un timp scurt de la pornire,deci cu motorul rece să pornească ventilatorul?? După introducerea în viteza se oprește.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 da, e normal, asa fac toate! e un fel de protectie pt a preveni supraincalzirea daca motocicleta sta pe loc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zurlik Postat Martie 13, 2018 Share Postat Martie 13, 2018 Mersi de informație! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sherifelu Postat Mai 6, 2018 Share Postat Mai 6, 2018 Hop si eu cu mireasa alba! Salutari din vest si HD! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 codita de FZ-N, semicarena de FZ-S... ce corcitura e si asta? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 faina motoreta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 7, 2018 Share Postat Mai 7, 2018 @Florynn am auzit ca ai dat si Fazer-ul asta... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 nu ma pot abtine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 atata timp cat urmeaza un MT-10, e ok! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 Salutari din vest si HD! te salutam, si bine ai venit, si sa ai noroc de mireasa.... ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 atata timp cat urmeaza un MT-10, e ok! as vrea eu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 8, 2018 Share Postat Mai 8, 2018 In urma mai multor sfatuiri,fata mea o sa primeasca zilele astea suspensie spate Ohlins ,abea astept sa vad cum o sa se simta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 11, 2018 Share Postat Mai 11, 2018 important e cum o sa te simti tu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 14, 2018 Share Postat Mai 14, 2018 In urma mai multor sfatuiri,fata mea o sa primeasca zilele astea suspensie spate Ohlins ,abea astept sa vad cum o sa se simta. Suspensia spate la FZ1, atata timp cat fata o are praf, vor fi niste bani aruncati degeaba. Ohlins-ul eu sub 600 eur nu l-am gasit. La banii aia puneai o suspensie de R1 si nu aveai 15% diferenta notabila, ci 95% imbunatatire, mai ales pe franare. Nu uita cu ce opresti motocicleta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Pam pam,nu inteleg de ce se posteaza pozele invers dar ma rog,sunt multumit de cum lucreaza suspensia,momentan trebuie sa fac cateva plimbari mai lungi ca sa mai umblu putin la setari,pentru aia 20 km facuti sunt diferente mult mai mari de 15%,iar suspensia R1 pt street si drumurile din tara nostra? Glumesti nu? Suspensia o sa fie reglata pt cat mai mult confort al meu si al pasagerului si daca nu sunt multumit de furca ii mai pun niste arcuri progresive,de franare sunt multumit nu am nevoie de imbunatatire cat timp am.un lichid de frana bun,anvelope si placute foarte bune e suficient pt street si mers ocazional sportiv,cel putin pentru mine,ce fac restul e treaba lor. S-a comportat foarte bine pe franare cu suspensia asta dar trebuie sa merg mai mult ca sa imi dau seama la ce trebuie sa mai umblu,oricum suspensia a venit cu o setare pentru mers in 2 mai mult,merg 90% cu pasager si e lux mersul cu el acum Editat Mai 15, 2018 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Vorbeam strict de cum se comporta motocicleta pe franare puternica. La FZ1, roata spate este mai tot timpul in aer. Si asta nu are nicio treaba cu amortizorul spate, sau cu toate reglajele posibile la furca fata (been there, done that). Iar franarea rotii fata este folosita 90-95%? De-acolo si procentajul dat de mine. Plus, franarea aia de care vorbesc, care face diferenta intre viata si moarte, nu se intampla decat o data in viata, bineinteles insumata cu un cauciuc si niste frane bune. Si in clipele acelea, ai da tot confortul din lumea asta pt a mai apuca o zi de motociclit. Parerea mea. Poti sa ma crezi sau nu... Editat Mai 15, 2018 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 oricum felicitari pt achizitie. mult a fost? poti pune furca de r1 daca tot ai facut investitia asta. si lasi setarile pe soft. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Si la mine setarile sunt lasate pe standard. Insa felul in care face dive pe franare cu suspensia de R1 fata de cea stock... Nu poti intelege decat dupa ce le probezi pe amandoua. Nu stiu daca numai din arcuri progresive se va rezolva problema. Iar pana acum, la nicio franare, oricat de tare m-am lasat in ea, nu am reusit sa ridic guma spate de pe sol sau sa simt acel topait, lucru care inainte mi se intampla destul de frecvent, la franari mult mai slabe, cu reglajul suspensiilor facute pe greutatea mea. Nu mai povestesc de etrierii radiali comparativ cu cei stock, care vin cu acel upgrade de furca. Dar no, multi vad, putini pricep... Editat Mai 15, 2018 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 Dar no, multi vad, putini pricep... buna asta! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Mai 15, 2018 Share Postat Mai 15, 2018 (editat) Inteleg o parte din ce zici razvan,restul nu am cum pana cand nu probez,momentan o sa fiu preocupat sa gasesc un echilibru in setarile suspensiilor iar in primavara cand fac revizia la furca poate pun si progresive 650€ cu tot cu montaj m-a costat distractia pana acum. Schimband furca de R1 despre ce an vorbim? Schimbi furca mai umblii si la altele apoi,alti bani alta distractie,etrieri,discuri,pompa frana,zic ca nu se merita daca nu vrei sa te dai pe circuit sau daca nu mergi foarte sportiv pe strada,acu fiecare cu parerea lui. Cu pasager pana acum mersul este LUX,in schimb singur pe denivelari/gropi iti cam rupe poponeata,setarile st pt mers cu bagaje/pasager,mers touring deci e ok ca merg 90% cu pasager dar cu timpul sper sa invat sa ma joc singur la reglaje. Nu stiu furca daca sa o intaresc sau nu inca Editat Mai 15, 2018 de Robert Rmh Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 (editat) 1. Poti pune furca de R1 '07-08, care foloseste etrierii radiali cu 6 pistonase de R1 2007-2015, si care merg cu orice pompa (FZ1, R1, etc, depinde ce performante vrei, eu de ex am pompa de R1 2015), sau, 2. poti pune furca de R1 2002-2003 (am impresia ca @Florynn a pus asa ceva pe FZ1-ul lui), si poti folosi in continuare etrierii FZ1-ului. Asta este varianta cea mai ieftina, iar o furca de R1 '03 este pe Ebay cel mult 300 eur. Si scapi mai ieftin decat cu arcuri progresive (ai cel mult de servisat furca), arcuri progresive pe care ulterior le poti baga in furca de R1, care are alte componente, alte reglaje, alta functionare. Deci costa mai putin de 650 eur. PS: Nici eu nu am fost pe circuit, dar am avut multe franari de urgenta pe strada, atat in oras, cat si in afara. Confortul este mai bun ca inainte, nu mai rau, singura diferenta este ca anvelopele stau mult mai mult lipite de asfalt. Iar diferenta enorma o simti la franare, felul in care furca face dive, felul in care roata spate ramane pe asfalt mai tot timpul, orice ai face, si franele, care sunt #earthstoppingpower fata de franele stock ale FZ-ului. Ar mai fi o diferenta pe care o simti pe curbe: motocicleta face cam singura toata treaba, comparativ cu stock-ul de care cam tragi. @Florynn adauga si tu 2 impresii referitoare la furca de R1 '03 Editat Mai 16, 2018 de ®azvan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Florynn Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 nu are rost. e altceva fata de ce are fz clar. si asa e varianta cea mai ieftina. iti trebuie doar jambele. restu potrivesc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
®azvan Postat Mai 16, 2018 Share Postat Mai 16, 2018 corectura la mine: Poti pune furca de R1 '07-08, care foloseste etrierii radiali cu 6 pistonase de R1 2007-2014. Pe 2015 etrierii sunt cu 2 pistonase, la 320 mm Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.