Sari la conținut

Suzuki TL1000s


c0sminel
 Share

Postări Recomandate

aici nu trebuie sa te iei dupa mine pentru ca am tls in 1997 aceasta motocicleta a avut niste probleme :

-telescopul spate ...care se rezolva cu un kit de 2 platbenzi se gaseste pe net si un amortizor spate de yamaha r1 pus invers cu tot cu arc ;telescopul spate fiind unul rotativ de aici si denumirea tls-ului de "wirdow maker" si bascula scurta ...motocicleta tinde sa fuga pe viraj dar daca nu ai pretentii de pilot nu e o problema

-vobleaza si dupa ce si-au rupt cativa gatul le-au chemat inapoi in service si leau montat telescoape de ghidon

-probleme la sistemul de injectie aici nu stiu care e povestea eu am un 97 si nu are probleme

 

motocicleta de pe bike shop mi se pare cinstita arata bine si pretul e ok burtica aia de sub motor ii schimba mult aspectul eu visez de mult la una si faptul ca are ghidon de strada si nu semighidoane e mare lucru eu am 1.70 inaltime si la drum lung cam amortesc pe ea deci pozitia in sea e mult mai ok, am observat ca tobele au vopseaua originala pe ele ceea ce spune ca nu a fost trantita carenele stau bine pe ea ,sfatul meu daca tot vrei un v-twin sa te bagi sa il cumperi insa grija mare cu ea ca nu prea e dusa la biserica grija cu gazul pentru ca isi pune cuplul la bataie de jos

te-ai informat tu dar nu ai citit bine.iti trebuie doar 1 suport nu 2 cum ai zis tu si iti trebuie doar amortizorul fara arc nu cu arc pt ca arcul il lasi pe cel oem de pe suzuki...merge cik si de pe r6 2004 parca..eu o sa fac aceasta chestie in iarna asta...TL e un pic altfel fata de RSV.am avut ocazia sa merg cativa km 2-5 km cu RSV lui Adrian si el cu al meu si e cu totul altfel.el zice ca TL e un pic ciudat... Despre frane cum zice Adrian ca difera(el are frane brembo si placute brembo care sustine ca a dat 100 euro pe ele) e normal sa aibe frane bune..daca si pe alt motor ar pune placute brembo sau Carbon lorraine cred ca se pot face frane bune...nici o motocicleta nu e la fel sau apropiat fata de alta..de asta sunt sute de modele de motoare pentru ca trebuie sa difere altfel ar fi doar 1 model de motocicleta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 189
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Vizitator Adrian

E un lucru recunoscut de multi ca franele de pe RSV sunt niste frane foarte bune,superioare celor de pe TL.

RSV '99-'00 imparte aceleasi frane (etrieri) cu Ducati 916/996/998 iar RSV '01-'03 cu Ducati 999 (daca nu ma insel)

 

Prima generatie e cu 2 placute per etrier,a doua cu patru placute per etrier.


n-am dat 100 eur pe placute,am dat vreo 420 ron parca , dar isi merita banii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E un lucru recunoscut de multi ca franele de pe RSV sunt niste frane foarte bune,superioare celor de pe TL.

 

RSV '99-'00 imparte aceleasi frane (etrieri) cu Ducati 916/996/998 iar RSV '01-'03 cu Ducati 999 (daca nu ma insel)

 

Prima generatie e cu 2 placute per etrier,a doua cu patru placute per etrier.

 

n-am dat 100 eur pe placute,am dat vreo 420 ron parca , dar isi merita banii

nu am zis ca sunt la fel de bune m-am referit ca se poate face un update la orice frana.ori cu cu 20 de lei in plus ori fara cam tot la 100e ajungi :D

Editat de c0sminel
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vorbesti in cunostinta de cauza, sau doar de la ce-ai auzit de la prietenii tai cu....japoneze? :)

Vorbesc in cunostinta de cauza...crede-ma.

 

De fapt cred ca stii si tu...

Eu am inlocuit iarna trecuta motorul la RSV pt ca mi-a facut poc (long story), nici acum nu stiu de ce a cedat (niste dinti barbieriti la un pinion de la distributie).

 

;)

Editat de Musta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sunt curios cu o chestie.ce ai patit cu o honda de aduci doar nasolii despre ele?)

 

daca pateam cu O honda nu mai ziceam nimic. dar asa-s ele, varza din fabrica! :)

 

te-ai informat tu dar nu ai citit bine.iti trebuie doar 1 suport nu 2 cum ai zis tu si iti trebuie doar amortizorul fara arc nu cu arc pt ca arcul il lasi pe cel oem de pe suzuki...merge cik si de pe r6 2004 parca..eu o sa fac aceasta chestie in iarna asta...TL e un pic altfel fata de RSV.am avut ocazia sa merg cativa km 2-5 km cu RSV lui Adrian si el cu al meu si e cu totul altfel.el zice ca TL e un pic ciudat... Despre frane cum zice Adrian ca difera(el are frane brembo si placute brembo care sustine ca a dat 100 euro pe ele) e normal sa aibe frane bune..daca si pe alt motor ar pune placute brembo sau Carbon lorraine cred ca se pot face frane bune...nici o motocicleta nu e la fel sau apropiat fata de alta..de asta sunt sute de modele de motoare pentru ca trebuie sa difere altfel ar fi doar 1 model de motocicleta

 

lol! daca tu crezi ca diferenta dintre sistemele de franare consta numai in placute te inseli amarnic! niciodata-n viata etrierii aia minunati cu ce furtunuri si pompa radiala vrei tu si carbone-lorraine n-o sa se compare cu cel mai prost sistem stock de pe aprilia/ducati. niciodata!

 

Vorbesc in cunostinta de cauza...crede-ma.

 

De fapt cred ca stii si tu...

Eu am inlocuit iarna trecuta motorul la RSV pt ca mi-a facut poc (long story), nici acum nu stiu de ce a cedat (niste dinti barbieriti la un pinion de la distributie).

 

ba nu, nu stii! :) pe langa faptul ca motorul e rotax... de blocaj hidraulic ai auzit? o garnitura de chiulasa busita duce la ce a patit el! tu probabil; ai vreo honda, ceva, nu?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am zis ca sunt la fel de bune m-am referit ca se poate face un update la orice frana.ori cu cu 20 de lei in plus ori fara cam tot la 100e

te rog verifica ...ca oricum motocicleta sta acum daca la etrierii pe fata la tine lucreaza toti 4 pistonasi si cat de usor ca nici a mea nu se oprea si al curatat fiecare pistonas pe o bucata de lemn de brad si cu lichid de frana si inca o chestie ea trebuie sa aibe in instalatie lichid de frana dot 4 adika un lichid de frana cu reactie mai rapida si apoi teleul nu prea are nevoie de frana eu trag de frana doar ca sa aprind becul restul frana de motor se opreste instant ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Vorbesc in cunostinta de cauza...crede-ma.

 

Diferenta intre mine si putzele care au japoneze (si-si dau cu parerea) consta in faptul ca mie nu mi-e jena cand am o problema la motor, nu mi-e frica de faptul ca o sa zica tot " pai da ba, asa-s astea italiene,problematice"

 

In afara de problema pe care am avut-o cu motorul ala, in rest n-am avut nici o problema cu aceasta motocicleta.

 

Sa-ti spun ca am luat un motor care a stat intr-un garaj 1-2 ani, fara ca gaurile de la bujii sa fie acoperite, si l am adus acasa, am pus ulei, i-am dat 2 min la automat,si apoi am conectat fisele la bujii si a luat-o din prima? asta ca sa-ti faci o idee despre motoarele Rotax....

 

Dar cred c-am poluat suficient threadul asta...

 

kar_ile: pana la urma ce faci,iei TL ala negru ori ba?:))

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

te rog verifica ...ca oricum motocicleta sta acum daca la etrierii pe fata la tine lucreaza toti 4 pistonasi si cat de usor ca nici a mea nu se oprea si al curatat fiecare pistonas pe o bucata de lemn de brad si cu lichid de frana si inca o chestie ea trebuie sa aibe in instalatie lichid de frana dot 4 adika un lichid de frana cu reactie mai rapida si apoi teleul nu prea are nevoie de frana eu trag de frana doar ca sa aprind becul restul frana de motor se opreste instant ...

cand am luat motorul am schimbat placutele spate (am pus Brembo) am pus furtune cu insertii metalice si am curatat instalatia si etrierii(pe alta pagina anterioara am o poza si detalii cand spuneam ca am gasit un fel de mal sub etrieri si culisau cam greu) am pus lichid de frana BOSH DOT 4 am cumparat 1 litru ca sa imi ajunga

 

Diferenta intre mine si putzele care au japoneze (si-si dau cu parerea) consta in faptul ca mie nu mi-e jena cand am o problema la motor, nu mi-e frica de faptul ca o sa zica tot " pai da ba, asa-s astea italiene,problematice"

 

In afara de problema pe care am avut-o cu motorul ala, in rest n-am avut nici o problema cu aceasta motocicleta.

 

Sa-ti spun ca am luat un motor care a stat intr-un garaj 1-2 ani, fara ca gaurile de la bujii sa fie acoperite, si l am adus acasa, am pus ulei, i-am dat 2 min la automat,si apoi am conectat fisele la bujii si a luat-o din prima? asta ca sa-ti faci o idee despre motoarele Rotax....

 

Dar cred c-am poluat suficient threadul asta...

 

kar_ile: pana la urma ce faci,iei TL ala negru ori ba? :))

omu a zis ca inca nu are bani mai dureaza,oricum iarna e lunga. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Diferenta intre mine si putzele care au japoneze (si-si dau cu parerea) consta in faptul ca mie nu mi-e jena cand am o problema la motor, nu mi-e frica de faptul ca o sa zica tot " pai da ba, asa-s astea italiene,problematice"

 

Mda, asa as putea sa zic si eu. Diferenta intre mine, care mi-au trecut prin mana cel putin 3-400 de motociclete pana acum si putzele care au avut si ei o motocicleta si aia e precis cea mai tare, este ca daca acum 31 de ani imi reusea un frecus mai zglobiu, aveam acum un copil de varsta lor si nu si-ar fi permis sa vorbeasca asa.

Am avut Aprilia si am prieten care are Tuono 1000R/2005. Chestia este in primul rand ca se farama cam des. El este in al treilea an de cand o are si la al doilea kit de cilindru receptor de ambreiaj schimbat. Eu mi-am comandat acum 4 ani niste piese la United in luna Aprilie si mi-au venit in Octombrie.

Cum spuneam mai sus mi-au trecut ceva motociclete prin mana. Nu sunt un Hondar inrait, dar pot sa spun ca m-am amuzat copios vazand parerile voastre total subiective la adresa firmei Honda. Ganditi-va doar ca este primul furnizor de motoare in lume la ora actuala. Eu am in intretinere vreo 6-7 VFR-uri dintre care doua au sarit bine de 100K. si nu au umblat in motor si nici macar la kitul de garnituri de ambreiaj sau etrieri. Cand vreo data veti vedea asta la o europeana ? Va spun eu...niciodata!

Am clienti si cu BMW, Aprilia, Husaberg, Husqvarna. Am si doi Ducatisti. Va spune mosu' un lucru pe care probabil il stiti si voi, dar nu vreti sa-l recunoasteti aici pe forum. Europenii se pricep foarte bine sa faca performanta, dar la fiabilitate sunt vai coaja lor.

Editat de Musta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

@Musta: nu tre sa te ataci si sa incepi sa-ti etalezi nu stiu ce varsta sau nu stiu ce motoare ti-au trecut prin mana.

Tocmai,daca chiar iti treceau 300-400 motorete prin mana,probabil aveai o parere mai matura si mai calculata atunci cand deschideai gura cu o asa generalizare.

Noroc ca nu se vorbea de femei,ca nu de alta,dar am fi avut parte de cliseul cu 3-400 de femei :))


Ma amuza faptul ca ai luat-o ca pe un afront metafora mea cu putzele,care nu-ti era deloc adresata,ci faceam referire chiar la aia care nu vad in fata decat un singur brand/model si nu gandesc 'outside the box'.
Daca as fi vrut sa te fac putza, te faceam direct,fara metafore si figuri de stil,dar nu am vrut asta pt ca n-am nici un motiv / interes sa te jignesc.

 

Cunosc si eu 2 persoane cu VFR care au avut probleme ,daca tot pomenesti de VFR (daca e sa intoarcem foaia si sa o dam in copilarii de genul il cunosc pe X ca are motoreta Y si se strica des).

 

Vis a vis de piese,prietene, tot ce vreau sa iau la aprilia,SH, gasesc la fel de ieftin sau mai ieftin ca la japoneze. Iar daca nu gasesc in RO,iau de pe ebay.


Nou nu cumpar pt ca nu am tampit sa dau 1800 $ pe o chiulasa noua, sau chestii de genul.

Noi cumpar doar consumabilele: kit de lant,ulei,placute frana,filtru ulei/aer, lichidele de racire/frana, simeringuri,etc etc... Iar astea costa la fel ca la japoneze.

 

Eu nu sunt fan inrait al unei marci, putin imi pasa despre Aprilia,ca brand,insa de cand am motocicleta asta m-am tot documentat despre ea.....iar tot ce spui tu despre ea,contravine cu ce se spune despre ea de catre oamenii care chiar au habar de motorete...

 

aaa....daca a schimbat omul tau 2 kituri pt cilindru receptor la ambreiaj sau etc, da....ai dreptate,is proaste Aprilia RSV...ce sa le faci......trebuia sa-si ia o Honda si atunci nu mai schimba nimic, pt ca mergea de-asa natura incat nici nu avea ce sa se strice :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a schimbat doar garniturile e ok, cosdta 10 euro si dureaza 15 minute. se schimba cam la 15.000. nu-s facute de aprilia, culmea! dar daca a schimbat cilindrul de 2 ori trebuie schimbat "mecalnicul"... auzi tu, peste 100.000. newsflash: majoritatea motoarelor mai vechi de 7-8 ani au km astia reali! rsv-uri si futura pe afara au topicuri unde se lauda cu +100.000 si +200.000 MILE. si tu ne spui de niste amarate de vfr-uri... honda vietii! am un motor de rsv cu 86.000 de km, lanturile de distributie zici ca-s noi, supapele inca nu necesita reglaj... si tu ne spui de honda? stii de ce-s pe primu' loc la motoare furnizate? vand in india o groaza de scutere si in toata lumea motopompe, motocoase si alte mizerii din astea. nu motociclete... marketingul asta ce face din oameni...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca a schimbat doar garniturile e ok, cosdta 10 euro si dureaza 15 minute. se schimba cam la 15.000. nu-s facute de aprilia, culmea! dar daca a schimbat cilindrul de 2 ori trebuie schimbat "mecalnicul"... auzi tu, peste 100.000. newsflash: majoritatea motoarelor mai vechi de 7-8 ani au km astia reali! rsv-uri si futura pe afara au topicuri unde se lauda cu +100.000 si +200.000 MILE. si tu ne spui de niste amarate de vfr-uri... honda vietii! am un motor de rsv cu 86.000 de km, lanturile de distributie zici ca-s noi, supapele inca nu necesita reglaj... si tu ne spui de honda? stii de ce-s pe primu' loc la motoare furnizate? vand in india o groaza de scutere si in toata lumea motopompe, motocoase si alte mizerii din astea. nu motociclete... marketingul asta ce face din oameni...

 

Se schimba la 15000 muahaha, adica in fiecare sezon. Si ce mai trebuie sa schimbi in fiecare sezon ? Motoreta ? Tati, uita-te bine la lanturile alea care parca-s noi si vezi sa nu faci si tu vreun blocaj hidraulic, ca vad ca se poarta la mobrele astea. Auzi, parca-s noi sau parca-s moi ? Asta-i ca in bancul ala cu negrul care purta centura si celalalt care nu purta. Ala care purta parca-i viu. :lol:

Editat de Musta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Se schimba la 15000 muahaha, adica in fiecare sezon. Si ce mai trebuie sa schimbi in fiecare sezon ? Motoreta ? Tati, uita-te bine la lanturile alea care parca-s noi si vezi sa nu faci si tu vreun blocaj hidraulic, ca vad ca se poarta la mobrele astea. Auzi, parca-s noi sau parca-s moi ? Asta-i ca in bancul ala cu negrul care purta centura si celalalt care nu purta. Ala care purta parca-i viu. :lol:

 

man, pana la urma nu tre sa te convinga pe tine nimeni de nimic,vis a vis de Aprilia. Nu inteleg de ce te chinui tu cu atata ardoare sa ne convingi, pe noi posesorii,ca sunt de ca.cat?

 

Pana la urma discutia pornise de la TL si daca-i fiabil si ce probleme are (ca intrebase Kar_ile), si ce alternative de motociclete cu motorizare in V mai are...

 

Tu poti sa stai in coltul tau si sa razi de noi cat vrei:)

 

Si apropos, majoritatea proprietarilor de japoneze pe care-i stiu eu nu cred ca trec de 5000 km pe sezon (asta ca tot o ardeai in cifre estimative):)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lichid de frana cu reactie mai rapida, ati inteles? nuaaaahahahahahahhhh!

 

care e diferenta dintre dot 3 si dot 4 e vb de vascozitate vascozitate mei mare circula mai greu .....

 

parerea mea e ca acest topic nu e sa ne balacarim alte marci de moticiclete ...altele decat ceea ce posedam noi ,omul vrea sa cumpere o motocicleta noi ii dam un sfat si ii spunem plusuri si munusuri la motocicletele pe care le avem cu ce ajuta sau incurca daca cumpara o marca pe care o avem noi ca de plimbat ne plimbam cu toti nu daca unul are rsv,tl sau vfr il excludem decizia finala apartine cumparatorului

 

Sa inteleg ca folosesti un V2 de 1000cc sa faci piata doar :)

nu am facut 10 mii anul asta pe ea si asta e impresia mea despre motocicleta asa o opresc eu ...

 

Diferenta intre mine si putzele care au japoneze (si-si dau cu parerea) consta in faptul ca mie nu mi-e jena cand am o problema la motor, nu mi-e frica de faptul ca o sa zica tot " pai da ba, asa-s astea italiene,problematice"

 

In afara de problema pe care am avut-o cu motorul ala, in rest n-am avut nici o problema cu aceasta motocicleta.

 

Sa-ti spun ca am luat un motor care a stat intr-un garaj 1-2 ani, fara ca gaurile de la bujii sa fie acoperite, si l am adus acasa, am pus ulei, i-am dat 2 min la automat,si apoi am conectat fisele la bujii si a luat-o din prima? asta ca sa-ti faci o idee despre motoarele Rotax....

 

Dar cred c-am poluat suficient threadul asta...

 

kar_ile: pana la urma ce faci,iei TL ala negru ori ba? :))

daca tu asa consideri ca tu esti destept ca ai rsv iar noi restul cu japoneze suntem pute ...ce sa zic te las sa te umfli in pene asa suntem noi romanii ne cacam pe noi aiurea

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude... ai internetul in fata dar tu alegi sa vorbesti prostii...

i third that! :))

 

Se schimba la 15000 muahaha, adica in fiecare sezon. Si ce mai trebuie sa schimbi in fiecare sezon ? Motoreta ? Tati, uita-te bine la lanturile alea care parca-s noi si vezi sa nu faci si tu vreun blocaj hidraulic, ca vad ca se poarta la mobrele astea. Auzi, parca-s noi sau parca-s moi ? Asta-i ca in bancul ala cu negrul care purta centura si celalalt care nu purta. Ala care purta parca-i viu. :lol:

 

lol! ma ocup cu motoare de 12 ani, masuratul unui lant nu e ceva ce tine de un inginer nasa. blocaj hidraulic, asa se numeste ce a patit omul! am vazut atunci pozele. poate le mai are, sa vezi si tu! 15.000 pentru niste mizerii de garnituri care se schimba in 10 minute nu e cine-stie-ce... sunt honde la care intinzatoarele de distributie se schimba mai des...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol! ma ocup cu motoare de 12 ani, masuratul unui lant nu e ceva ce tine de un inginer nasa. blocaj hidraulic, asa se numeste ce a patit omul! am vazut atunci pozele. poate le mai are, sa vezi si tu! 15.000 pentru niste mizerii de garnituri care se schimba in 10 minute nu e cine-stie-ce... sunt honde la care intinzatoarele de distributie se schimba mai des...

 

lol vine de la low on level (nivel scazut) ? Blocajul hidraulic intervine cumva din cauza lubrifierii rampei sau ma insel eu ? Asta se poate intampla in opinia mea doar din cauza unei proaste dimensionari a canalelor de ungere, a folosirii unui ulei necompatibil sau a proastei intretineri a motocicletei. Alege tu varianta cea mai convenabila.

Oricum nu stiu ce naiba cauti tu si colegul tau aici pe un topic intitulat TL1000S si mai ales tu care cu o obraznicie maxima faci pipi pe Honda care este o motocicleta japoneza, dar nu ai minimum de tupe sa pui la profil ce motocicleta detii. Asta mai mult ca sigur pentru ca iti este cel putin rusine de copaia din dotare.

Si inca un singur lucru. Zici ca te ocupi de 12 ani de motoare, dar nu ai precizat de ce fel de motoare te ocupi, pentru ca daca ar fi fost motoare de motocicleta, ai fi stiut ca intinzatoarele de Honda sunt recomandate la schimbare la 28-30000 Km si ele pot fi recalibrate in 10 min. cu costuri 0 sau pe aproape. Pe viitor iti recomand sa palpezi mai mult suruburile decat tastele, ca poate mai inveti si tu ceva practic. Vorba aia teoria ca teoria, da' practica te omoara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lol! ma ocup cu motoare de 12 ani, masuratul unui lant nu e ceva ce tine de un inginer nasa. blocaj hidraulic, asa se numeste ce a patit omul! am vazut atunci pozele. poate le mai are, sa vezi si tu! 15.000 pentru niste mizerii de garnituri care se schimba in 10 minute nu e cine-stie-ce... sunt honde la care intinzatoarele de distributie se schimba mai des...

 

lol vine de la low on level (nivel scazut) ? Blocajul hidraulic intervine cumva din cauza lubrifierii rampei sau ma insel eu ? Asta se poate intampla in opinia mea doar din cauza unei proaste dimensionari a canalelor de ungere, a folosirii unui ulei necompatibil sau a proastei intretineri a motocicletei. Alege tu varianta cea mai convenabila.

Oricum nu stiu ce naiba cauti tu si colegul tau aici pe un topic intitulat TL1000S si mai ales tu care cu o obraznicie maxima faci pipi pe Honda care este o motocicleta japoneza, dar nu ai minimum de tupe sa pui la profil ce motocicleta detii. Asta mai mult ca sigur pentru ca iti este cel putin rusine de copaia din dotare.

Si inca un singur lucru. Zici ca te ocupi de 12 ani de motoare, dar nu ai precizat de ce fel de motoare te ocupi, pentru ca daca ar fi fost motoare de motocicleta, ai fi stiut ca intinzatoarele de Honda sunt recomandate la schimbare la 28-30000 Km si ele pot fi recalibrate in 10 min. cu costuri 0 sau pe aproape. Pe viitor iti recomand sa palpezi mai mult suruburile decat tastele, ca poate mai inveti si tu ceva practic. Vorba aia teoria ca teoria, da' practica te omoara.

 

2 rsv-uri si un suzuki rf 600 daca tot esti curios :) blocajul hidraulic de care a avut parte adrian a fost din cauza lichidului de racire ce a patruns in camera de ardere dupa ce l-a lasat garnitura. nu e nici prima, nici ultima motocicleta care a patit asa.

 

da, motoare de motociclete in principal. stiu ca sunt recomandate a fi schimbate, problema e ca nu ajung nici la cei 30.000 ci mor asa, de bune ce-s... degeaba spui tu de honda cand ei si la ora actuala nu au gasit un loc cum trebuie pentru releele de incarcare macar. sa nu zic ca nici acum nu stiu sa faca niste pompe de ungere sau sisteme mai de doamne-ajuta. pana si-n 2008 au dat chix cu maritul cebereu d-o mie care saracul pe langa faptul ca e cel mai slab la clasa sa nici sa te duci pana-n centru ca te chaci nu poti fara sa-i pui un litru de ulei...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian ai dreptate m-as simti bine pe oricare dintre ele, de asta era asa greu sa aleg. Si ma leg si de chestii de mecanica in alegere. Nu ma dau pe pista, nu risc aiurea.

 

Domnilor, ati inceput sa vorbiti pe topicul de la tl despre cu totul alte modele, si ma simt putin vinovat, dar doar putin. Adrian macar are italianca si mi-a aratat un tl de vanzare, lucru ok. Honda nu iau ca nu-mi place, am mai spus. Sa lasam 4 cilindri, n-au ce cauta aici, intre twin-uri.

Parerea mea ar fi sa impartiti din experienta voastra, si sa fiti mai obiectivi.

Orice motor o sa ajung sa cumpar (tl sau rsv) sper sa fiu multumit si sa nu zic ca trebuia sa iau pe cealalta ca era breaza, ca as fi putut afla mai multe despre ea.

Si daca iau tl o sa apreciez in continuare rsv, si invers. O sa apreciez si vtr si restul motocicletelor. Imi plac toate, dar unele mai mult:).

 

Nokiaccr si c0sminel ziceti bine acolo cu problemele basculei. Va multumesc foarte mult. Aleg eu intre motociclete. Nu este motocicleta perfecta. Toate au minusuri si plusuri legate de fiabilitate. Tot ce am vrut era sa cunosc in principal minusurile. Nu o aleg neaparat pe cea cu mai putine minusuri, dar vreau sa le iau in calcul. Poate nu sunt chestii grave, mai ales ca stiu si rezolvarea de aici, si aleg mai mult cu inima, in fata ratiunii. Numai ca nici inima nu e prea sigura pe care:)

Editat de kar_ile
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

kar_ile: pana nu dai MACAR o tura mica/scurta pe un TLS/TLR/VTR1000F/ RSV/ SV nu o sa stii ce vrei cu-adevarat...

 

Eu stiam de TL ca e brutal, ca vai doamne. Am urcat pe motoru lui c0sminel si nu mi s-a parut deloc zmucit sau brutal fata de-a mea. Ce-i drept, eram prin oras si nu i-am dat pe-o roata sa vad cat se infinge... Mi s-a parut CIUDATA la viraje (asta si pt ca era altceva si nu eram obisnuit).


Sunt sigur ca acelasi lucru poate spune si el despre a mea..

 

la TL totul este motorul. Dar l-au nenorocit cu o motocicleta mediocra care adaposteste acel motor.


Niciodata n-o sa aiba TL ul,sau suzuki in general...ciclistica si franele cum are Aprilia... never ever. Si asta valasbil si la modelele 2013 (Vezi RSV4 vs GSX R 1000).

 

Ia si fa tot posibilu sa dai o tura pe macar 2-3 din modelele vizate. Asta te va edifica mai mult decat am putea sa clantanim noi din gura aici :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Adrian iar ai dreptate, problema e ca nu e niciuna dintre ele in Craiova. Ca sa vin in Buc pt o tura nu merita asa ca aleg in functie de aspect si fiabilitate un v1000 twin. Nu cred ca ajung sa resimt alte aspecte asa puternic. Toate au cuplu suficient si sunet de twin. Deci ... V-twin rulz:)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...