Sari la conținut

porneste intr-un piston - sv650s 2001


radiusG
 Share

Postări Recomandate

de cand a venit frigul, motorul meu a stat in garaj, acoperit cu o patura, cu gandul ca nu ma mai ating de el pan la anu' ...doua saptamani a stat acolo nemiscat.. ieri, duminica, vazand ca este putin mai cald am zis sa-l scot la o mica plimbare...trag socul maxim, apas butonul, porneste fara nici o problema (bateria e noua). dar a pornit intr-un piston, statea pe la 1.200 de ture si incepea sa scada..a tinut-o asa vreo 5 secunde, pana am acelerat putin pana pe la 3000 de ture (unde trebuia sa stea, cu socul tras ), si si-a revenit....il las sa se incalzeasca bine si plec...am facut vreo 100 de km fara sa-mi faca probleme....azi pe la pranz, la fel, il pornesc, o ia numa un piston vreo 5 secunde, pana ii dau un pic de gaz , isi revine si il las sa se incalzeasca...inchid portile la garaj, imi iau geaca, manusile, casca..dau sa ma urc pe el..si deodata simt cum iar merge tot intr-un piston, balbait, subturat, tremurat.....il mai las sa se incalzeasca vreo 5 minute, ii mai dau gaz usor din cand in cand, si isi revine pan la urma......care o fi problema ? bujiile ? is noi, au 6 mii de km din martie...tin socul prea mult ?

 

pornesc cu socul la maxim, il tin vreo 10 secunde, apoi il dau la jumate, il mai tin vreo 10-20 de secunde, dupa care reduc usor ,usor , de tot.

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 51
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Verifica daca e pus inapoi in pozitia corecta aparatorul de la bujie (cea din fata), e problema des intalnita la SV650 sa intre acolo apa si sa nu mearga corect cilindrul din fata.



Eventual scoate bujia din fata, curata contactul, capatul fisei si verifica asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

habar n-am ..e primul meu motor, luat in martie, si tot atunci am rugat un prieten sa-mi dea comanda de cel mai bun ulei (motul 300v) si cele mai scumpe consumabile pentru SV (filtru ulei, bujii ). dupa 6500 de km asta e singura problema pe care o intampin.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am CR9E. Astea se pun numai atunci cand cele CR8E lucreaza la temperatura prea ridicata (adica sa mergi cu ea numai in 9-10000 ture). Ultimele pe care le-am inlocuit erau tot CR9E albe si putin afumate. (o bujie care a functionat corect trebuie sa fie putin maronie). Urmatoarele bujii care le voi pune vor fi CR8E. Si la mine cand o pornesc la rece cu socul la maxim da sa se opreasca si trebuie accelerata sa nu se opreasca in primele secunde de la pornire. Dar apoi merge normal. Poate sa fie bujiile, carburatoarele (necesita curatare sau sincronizare sau reglat amestecul aer-carburant) sau cum a zis un coleg mai sus bujia din fata are un aparator care are o sageata ce trebuie pozitionata corect sa nu intre apa si pt. ca sa se scurga apa care totusi a ajuns la bujie. S-ar putea sa fie si altceva, dar ma depaseste.

Bafta!

Editat de unycorn
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

carburatoarele au fost si ele curatate cand am luat motorul...si la fel si eu...in momentul cand apas butonul de pornire, trag si un pic de gaz, ca altfel sunt sanse mari sa nu porneasca..eu asa m-am obisnuit, chair daca motorul e cald sau rece...cand pornesc, pisc un pic si gazul...si eu am un stil de mers mai linistit, rar trec de 7-8 mii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu e normal sa nu porneasca fara s-o acelerezi putin. Si cand e rece si mai ales cand e cald trebuie sa porneasca fara s-o ajuti din acceleratie. Se poate sa ai bujiile CR9E, care la stilul tau de mers sub 7-8000 ture, nu ajung la temperatura optima de functionare, temperatura care le ajuta si sa se curete de calamina acumulata. Bine, aici pe forum toate sunt presupuneri, pt. ca pana nu vezi motorul si verifici nu stii exact ce are.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

o voi duce la un mecanic saptamana asta sa-mi schimbe iar uleiul (dupa 6500 de km) , filtrul de ulei, si bujiile, ca nu-s asa scumpe..(asta daca se mai anunta zile calduroase).poate aflu acolo daca are vreo problema mare, sau poate o fi doar din cauza frigului :) ... (e primul motor cu care intru in iarna )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu am CR9E. Astea se pun numai atunci cand cele CR8E lucreaza la temperatura prea ridicata (adica sa mergi cu ea numai in 9-10000 ture)

Nu am auzit asa ceva in viata mea

 

o bujie care a functionat corect trebuie sa fie putin maronie

Asta depinde doar de amestec, daca amestecul e corect da culoarea la bujie caramizie altfel e alba in caz ca e sarac sau neagra in caz ca e amestec bogat, in nici un caz bujia nu-si da culoare singura

 

Nu e normal sa nu porneasca fara s-o acelerezi putin

Corect, la o mobra bine pusa la punct nu ai ce cauta cu crengile pe acceleratie la pornire, asta e clar.

 

o voi duce la un mecanic saptamana asta

Ca bine faci...

 

Asfalt uscat!

Editat de Error1132
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

baieti , se pare ca nu ma las pana nu o stric ..acum la sfarsit de sezon....am iesit la o tura, nu mai am problema cu pornirea, dar dupa ce am tras in parcare la garaj, vine un vecin la mine, care sta la etaju 4, sa ma intrebe ce se aude la motoru meu...ce se aude frate??? zic eu...o pornesc din nou, fara casca pe urechi, si m-am ingrozit..un sunet metalic foarte nasol vine de la roata din spate, cand sunt in mers..parca atinge fier pe fier..de la disc, placute..de undeva de acolo..placutele mele spate sunt varza si nu ma ating de frana spate deloc..dar cand o calc acum in mers, sunetlul parca dispare..ce dracu sa fie??? o fi intrat vreo piatra pe acolo? sau ce ?

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa batem palma RadiusG ...salut , :wave: si eu am tot un sv650s si tot anul asta l-am procurat ,tot din 2001 si tot primul motor este ... lol citeam topicul si zici ca era vorba despre mine ... si mie imi porneste tot timpul in 1000-1200 ture cu socu tras la maxim , si dupa vreo 20-30 sec urca si urca si urca pana aproape de 4000 daca il las ...( nu il las) credeam ca e normal , traba e ca motorul merge perfect vreo ora dupa care incepe sa imi mearga doar intr-un piston si celalalt piston merge cum si cand vrea el ...sa fiu mai specific dupa vreo ora de rulaj , incepe sa imi bubuie motorul (benzina din bujia care nu merge ...) si merg de zici ca iau suturi in fund ... 100 de metri pana trag pe dreapta , daca il las sa se raceasca motorul sau sa stea putin iarasi merge bine o bucata de vreme ....lol . Explicatia baietilor de la service a fost ca e gata TPS-ul (l-am schimbat) ba carburatorul murdar( e proaspat curatat acum) ba ca bujiile nu fac scînteie ( sunt noi noute si bine puse ....) filtre noi sport , filtru ulei nou , ce sa mai schimb ca tot imi face figura cu pistoanele .... daca aveti ceva ideei postati le pls! ca nu mai stiu ce sa fac la el. Miercuri ma duc sa imi sincronizez carburatorul sau ceva de genu...

de cand l-am luat abea am asteptat sa intru la partea estetica dar se pare ca e gata sezonul si eu inca nu am terminat cu partea mecanica :-L

 

RadiusG daca reusesti sa il faci spune mi si mie ce a fost pls , poate e problema similara , ms.

 

All the best! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Putem sa batem palma RadiusG ...salut , :wave: si eu am tot un sv650s si tot anul asta l-am procurat ,tot din 2001 si tot primul motor este ... lol citeam topicul si zici ca era vorba despre mine ... si mie imi porneste tot timpul in 1000-1200 ture cu socu tras la maxim , si dupa vreo 20-30 sec urca si urca si urca pana aproape de 4000 daca il las ...( nu il las) credeam ca e normal , traba e ca motorul merge perfect vreo ora dupa care incepe sa imi mearga doar intr-un piston si celalalt piston merge cum si cand vrea el ...sa fiu mai specific dupa vreo ora de rulaj , incepe sa imi bubuie motorul (benzina din bujia care nu merge ...) si merg de zici ca iau suturi in fund ... 100 de metri pana trag pe dreapta , daca il las sa se raceasca motorul sau sa stea putin iarasi merge bine o bucata de vreme ....lol . Explicatia baietilor de la service a fost ca e gata TPS-ul (l-am schimbat) ba carburatorul murdar( e proaspat curatat acum) ba ca bujiile nu fac scînteie ( sunt noi noute si bine puse ....) filtre noi sport , filtru ulei nou , ce sa mai schimb ca tot imi face figura cu pistoanele .... daca aveti ceva ideei postati le pls! ca nu mai stiu ce sa fac la el. Miercuri ma duc sa imi sincronizez carburatorul sau ceva de genu...

de cand l-am luat abea am asteptat sa intru la partea estetica dar se pare ca e gata sezonul si eu inca nu am terminat cu partea mecanica :-L

 

RadiusG daca reusesti sa il faci spune mi si mie ce a fost pls , poate e problema similara , ms.

 

All the best! :peace:

jocul la supape ti l-a masurat la service??

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si sa se uite si la circuitul de alimentare. Robinetul vacumatic se poate intepeni intr-o pozitie intermediara, rezultand un debit redus, insuficient pentru ambele carburatoare. Cand opresti se alimenteaza gravitational, pentru ca supapa e intredeschisa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

salut Septi..se pare ca problema ta e ceva mai grava ca a mea....l-am mai pornit de cateva ori de atunci si merge bine...doar dimineata cand e rece am aceasta problema..mai vad eu maine....si cu zgomotul de la roata spate...a disparut, dupa ce am mai calcat frana spate de cateva ori...chestia e ca eu nu am mai calcat frana spate , cred ca de vreo 2-3 luni, deloc...si azi eram undeva in panta la o intersectie, si am stat cu picioru pe frana spate...si , nefiind folosita de atata timp, s-o fi blocat( zic si eu)...si imi atingea in mers placuta aia varza , de disc...de acolo zgomotul fier pe fier...vin de la o tura de bloc , fara casca, sa aud mai bine, si nu se mai aude...

 

placutele spate le voi schimba la urmatoarea revizie, sper ca tot sezonu asta, daca se mai anunta zile calduroase, sa mai pot iesi

 

lantul e in regula, l-am verificat

 

si nu ma laud deloc ca pun consumabile scumpe...dar in conditiile in care tii la motorul tau, si diferenta dintre un consumabil ieftin si unu scump e de 20-30 de lei, normal ca il iei pe cel mai bun , nu ???

Editat de radiusG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

chestia e ca eu nu am mai calcat frana spate , cred ca de vreo 2-3 luni, deloc...

No comment! :lool:

 

 

Schimba placutele alea ma' baiatule ca te zgarcesti si nu pui placute si dupa te trezesti ca trebuie sa servisezi etrierul spate + ca discul are de suferit ca rugineste...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu am auzit asa ceva in viata mea

 

Asta depinde doar de amestec, daca amestecul e corect da culoarea la bujie caramizie altfel e alba in caz ca e sarac sau neagra in caz ca e amestec bogat, in nici un caz bujia nu-si da culoare singura

 

Corect, la o mobra bine pusa la punct nu ai ce cauta cu crengile pe acceleratie la pornire, asta e clar.

 

Ca bine faci...

 

Asfalt uscat!

Ia de citeste aci, eroare : http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/135-bujii-ngk-bosch-auto-motor.html

Asta ca sa nu mai zici ca n-ai auzit in viata ta!

Se naste un nou "motociclist de tastatura".

 

Hai, taste uscate!

Restu' e...cultura!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica si compresie, daca tot o duci in service. Poate ai un cilindru cu compresie mai mica.

de-aia l-am si intrebat daca i-a verificat cineva tolerantele la supape..mie personal mi se pare inutil sa faci reglaje de carburatie si alte cele inainte sa faci aceasta verificare de baza care le determina reusita celorlalte care vin dupa ea...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

jocul la supape ti l-a masurat la service??

nu cred dar maine am sa verific si asta mersi de idee

 

de-aia l-am si intrebat daca i-a verificat cineva tolerantele la supape..mie personal mi se pare inutil sa faci reglaje de carburatie si alte cele inainte sa faci aceasta verificare de baza care le determina reusita celorlalte care vin dupa ea...

Ok deci cand ma duc maine la service ... ii zic la om sa se uite la toleranta de la supape ? sau sa verifice compresia ? sau e tot una?? :tempted:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

deci cand ma duc maine la service ... ii zic la om sa se uite la toleranta de la supape ? sau sa verifice compresia ?

Nu cred ca ar trebui sa ii zici tu ce sa verifice, daca mergi la service stiu ei ce sa faca tu le spui doar problema.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...