Sari la conținut

Postări Recomandate

Merci de sfaturi... dar nu am rabdare sa contruiesc asa ceva.

O sa-mi cumpar un de-asta: http://www.louis.de/_205ac9085130605d6148a3795ebeea131c/index.php?STATARTNRGR=10034216 si gata.

Poate il conving pe colegul meu de garaj sa puna si el si il cumparam impreuna, nu-i un capat de tara.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 69
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Merci de sfaturi... dar nu am rabdare sa contruiesc asa ceva.

O sa-mi cumpar un de-asta: http://www.louis.de/_205ac9085130605d6148a3795ebeea131c/index.php?STATARTNRGR=10034216 si gata.

Poate il conving pe colegul meu de garaj sa puna si el si il cumparam impreuna, nu-i un capat de tara.

eu parca mi-as luat mai curind Carbtune, la unul cu manometre exista mai multe surse posibile de imprecizie si de defectare. si nici macar nu e mai ieftin.

http://www.carbtune.com/

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu parca mi-as luat mai curind Carbtune, la unul cu manometre exista mai multe surse posibile de imprecizie si de defectare. si nici macar nu e mai ieftin.

http://www.carbtune.com/

 

Pare interesant! Ma gandesc. Si pretul e bun si e si pentru 4. :) 10x!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

clar...mai ales alea cu mercur is ce trebe....mi se par cele mai fine...

Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei.

Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu l-am ascultat pe stressu' si mi-am facut din aia cu sticle, doape si furtun de laborator, a iesit misto. Nu stiu cum se face ca la altii fac treaba mai buna, dar la mine la tdm nu am reusit sa le sincronizez calumea, am si uitat ca nu am rezervorul, s-a mai terminat si benzina din sticla si mi-am bagat picioare. Acuma la primavara...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Le-am facut lungi in ideea ca o sa pun vacuumetrul pe perete si sa ajunga pana la jumatatea garajului, plus ca sa am sufucient timp sa apas pe butonul rosu de oprire in caz ca sare vreun furtun de pe portul de vaccum si intra presiunea atmosferica in sistem. Cu cat e mai lung furtunul cu atat viteza de oscilatie a coloanei de lichid scade.

Editat de alex_en
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei.

Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul.

 

N-am reusit sa izolez foarte bine toate imbinarile, cand am pornit motorul tot uleiul a zburat intr-un cilindru din cauza lipsei de etanseitate, + ca uleiul a facut bule pe furtun.

N-am folosit eu furtune de calitate, nu conteaza, metoda nu-mi place oricum. Daca exista device-uri gata facute si care merg bine, nu vreau sa umblu cu improvizatii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am reusit sa izolez foarte bine toate imbinarile, cand am pornit motorul tot uleiul a zburat intr-un cilindru din cauza lipsei de etanseitate, + ca uleiul a facut bule pe furtun.

N-am folosit eu furtune de calitate, nu conteaza, metoda nu-mi place oricum. Daca exista device-uri gata facute si care merg bine, nu vreau sa umblu cu improvizatii.

Cu 3-4 m de furtun pus pe ceva in U, ceva ulei pus in partea de jos a U-ului, lasat peste noapte eventual sa iasa bulele din el si pentru un motor in 2 clindri isi face treaba super bine iar investitia e de 5-10 lei maxim. Nu stiu de ce ai ramas asa cu un gust amar, la urma urmei e vina ta ca a tras aer ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-am zis ca metoda nu e buna, am zis doar ca eu n-am avut rabdare suficient si nu ma consider in stare sa construiesc unul care sa mearga calumea.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asa arata maretul meu dispozitiv. furtunul are diam. ext. 10 mm si int. 5. fara colier la capat nu etanseaza perfect. carburile pe care l-am folosit sint CVK32 si merge exact cum se vede in film.

 

1_resize.jpg2_resize.jpg3_resize.jpg

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei.

Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul.

ce ai ma?te strang chilotii?e parerea mea..si nu e totuna cu uleiul, mercurul e mai greu si deci slabe sanse sa sara aiurea prin tub....ca nu se mai face asta nu am stiut...pe.unii din voi nu stiu ce va apuca...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...