B.B. Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Merci de sfaturi... dar nu am rabdare sa contruiesc asa ceva. O sa-mi cumpar un de-asta: http://www.louis.de/_205ac9085130605d6148a3795ebeea131c/index.php?STATARTNRGR=10034216 si gata. Poate il conving pe colegul meu de garaj sa puna si el si il cumparam impreuna, nu-i un capat de tara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Merci de sfaturi... dar nu am rabdare sa contruiesc asa ceva. O sa-mi cumpar un de-asta: http://www.louis.de/_205ac9085130605d6148a3795ebeea131c/index.php?STATARTNRGR=10034216 si gata. Poate il conving pe colegul meu de garaj sa puna si el si il cumparam impreuna, nu-i un capat de tara. eu parca mi-as luat mai curind Carbtune, la unul cu manometre exista mai multe surse posibile de imprecizie si de defectare. si nici macar nu e mai ieftin. http://www.carbtune.com/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 pt. ca ai pus furtun subtire. dar nu se gatuia ma...ca doar tineam mana pe el... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 apai no, probabil la mine o fi mers pt. ca i-am facut vraji Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 eu parca mi-as luat mai curind Carbtune, la unul cu manometre exista mai multe surse posibile de imprecizie si de defectare. si nici macar nu e mai ieftin. http://www.carbtune.com/ Pare interesant! Ma gandesc. Si pretul e bun si e si pentru 4. 10x! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 la CT mai e si avantajul ca le sincronizezi pe toate 4 simultan, nu cite doua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 clar...mai ales alea cu mercur is ce trebe....mi se par cele mai fine... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 alea cu mercur nu se mai fac de o groaza de ani! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) clar...mai ales alea cu mercur is ce trebe....mi se par cele mai fine... Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei. Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul. Editat Octombrie 17, 2013 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Am eu vacuumetru cu lichid pentru 2,3 sau4 carburatoare facut de mine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Eu l-am ascultat pe stressu' si mi-am facut din aia cu sticle, doape si furtun de laborator, a iesit misto. Nu stiu cum se face ca la altii fac treaba mai buna, dar la mine la tdm nu am reusit sa le sincronizez calumea, am si uitat ca nu am rezervorul, s-a mai terminat si benzina din sticla si mi-am bagat picioare. Acuma la primavara... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 Am eu vacuumetru cu lichid pentru 2,3 sau4 carburatoare facut de mine. Adica asta: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Performance Solutions Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 da' niste furtunuri mai lungi n-ai gasit? )))))))))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex_en Postat Octombrie 17, 2013 Share Postat Octombrie 17, 2013 (editat) Le-am facut lungi in ideea ca o sa pun vacuumetrul pe perete si sa ajunga pana la jumatatea garajului, plus ca sa am sufucient timp sa apas pe butonul rosu de oprire in caz ca sare vreun furtun de pe portul de vaccum si intra presiunea atmosferica in sistem. Cu cat e mai lung furtunul cu atat viteza de oscilatie a coloanei de lichid scade. Editat Octombrie 17, 2013 de alex_en Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei. Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul. N-am reusit sa izolez foarte bine toate imbinarile, cand am pornit motorul tot uleiul a zburat intr-un cilindru din cauza lipsei de etanseitate, + ca uleiul a facut bule pe furtun. N-am folosit eu furtune de calitate, nu conteaza, metoda nu-mi place oricum. Daca exista device-uri gata facute si care merg bine, nu vreau sa umblu cu improvizatii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 N-am reusit sa izolez foarte bine toate imbinarile, cand am pornit motorul tot uleiul a zburat intr-un cilindru din cauza lipsei de etanseitate, + ca uleiul a facut bule pe furtun. N-am folosit eu furtune de calitate, nu conteaza, metoda nu-mi place oricum. Daca exista device-uri gata facute si care merg bine, nu vreau sa umblu cu improvizatii. Cu 3-4 m de furtun pus pe ceva in U, ceva ulei pus in partea de jos a U-ului, lasat peste noapte eventual sa iasa bulele din el si pentru un motor in 2 clindri isi face treaba super bine iar investitia e de 5-10 lei maxim. Nu stiu de ce ai ramas asa cu un gust amar, la urma urmei e vina ta ca a tras aer ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 N-am zis ca metoda nu e buna, am zis doar ca eu n-am avut rabdare suficient si nu ma consider in stare sa construiesc unul care sa mearga calumea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 (editat) asa arata maretul meu dispozitiv. furtunul are diam. ext. 10 mm si int. 5. fara colier la capat nu etanseaza perfect. carburile pe care l-am folosit sint CVK32 si merge exact cum se vede in film. Editat Octombrie 18, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Bica Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 Tu bica asta ... dai niste dume, te mai dai cocos si te legi de toate cacaturile cand scriu pe forum. E fix acelasi principiu ca la ulei. Eu am unul facut dintr-un singur furtun cu bucla, e cel mai precis, ever. Ceasurile, in mod normal, trebuiesc recalibrate la ceva vreme. Ce nu am reusit eu sa fac e un sistem vacuumatic pentru 4 cilindri, am incercat si nu a mers. Ala cu 2 e apa de ploaie sa il faci, nu inteleg ce nu i-a iesit lu BB cand a incercat sa faca unul. ce ai ma?te strang chilotii?e parerea mea..si nu e totuna cu uleiul, mercurul e mai greu si deci slabe sanse sa sara aiurea prin tub....ca nu se mai face asta nu am stiut...pe.unii din voi nu stiu ce va apuca... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Octombrie 18, 2013 Share Postat Octombrie 18, 2013 pe mine ma amuza ca e dezbatut un amarit de furtun cu niste ulei in el, nu ma mir cum de probleme mai complexe ale altira ramin nerezolvate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.