Proxi Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 nu trebuie sa fi inginer ca sa gandesti va pupa Jean! Asa e. Internetul permite ca oricine sa-si poata da cu parerea in orice domeniu, nu trebuie sa fie specialist. Atunci de ce unii cred ca parerea lor e mai valoroasa ca a altora? Ei gandesc mai mult ca altii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 Pentru că "Important este sa invatam din astfel de evenimente" . Nu conteaza ce. Crede si nu cerceta. Învăţaţi... învăţaţi...... învăţaţi!!!!!!?!?!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Octombrie 31, 2013 Autor Share Postat Octombrie 31, 2013 Asa e. Internetul permite ca oricine sa-si poata da cu parerea in orice domeniu, nu trebuie sa fie specialist. Atunci de ce unii cred ca parerea lor e mai valoroasa ca a altora? Ei gandesc mai mult ca altii? daca iti expui punctul de vedere nu inseamna ca ai perfecta dreptate. pe vremuri discutiile acestea se purtau in piata publica numita FORUM. au trecut vreo 2000 de ani de atunci si am evoluat putin, putem folosi internetul pentru a comunica si a cerceta diverse treburi... cel putin eu asa il folosesc si consider ca este una din cele mai importante inventii Pentru că "Important este sa invatam din astfel de evenimente" . Nu conteaza ce. Crede si nu cerceta. Învăţaţi... învăţaţi...... învăţaţi!!!!!!?!?!!!! pai da, sa tragem concluzii, eu le-am tras pe ale mele si le-am expus public. unora nu le plac concluziile mele din terte motive.... asta nu imi da voie sa ii jignesc sau sa ma supar pe ei. intotdeauna o discutie in contradictoriu ARGUMENTATA este un lucru bun din care se pot invata meste treburi. citatul crestinesc si cu cel stalinist se cam bat cap in cap nu?!? sau ai vrut sa punctezi ideea de a imbratisa o singura idee impusa? ma duc sa imi iau o punga de seminte ca s-a incins atmosfera Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Skrillex Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 (editat) pai da, sa tragem concluzii, eu le-am tras pe ale mele si le-am expus public. unora nu le plac concluziile mele din terte motive.... asta nu imi da voie sa ii jignesc sau sa ma supar pe ei. intotdeauna o discutie in contradictoriu ARGUMENTATA este un lucru bun din care se pot invata meste treburi. N-ai auzit ca e prea mult "BLA, BLA, BLA" cand e un eveniment cu "colegi de-ai nostri"? Doi motociclisti s-au lovit? Ciocu mic, batista pe tambal, nimeni nu e vinovat, vineri negru pisica 13, "important este sa invatam"... Daca nu erau doi "colegi de-ai nostri" ci era un "coleg de-al nostru si un coservar nenorocit", atunci trebuia analizat, rasanalizat, conservarul blestemat, cautate camere video in zona si facut mars de protest... citatul crestinesc si cu cel stalinist se cam bat cap in cap nu?!? sau ai vrut sa punctezi ideea de a imbratisa o singura idee impusa? Punctez ideea ca extremele se ating. Editat Octombrie 31, 2013 de Adam Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
tomytza Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 nu spune nimeni sa punem batista pe tambal,pe conservar il stiu, iar pe colegi stiu prin ce trec pentru ca am fost si eu implicat in evenimente rutiere. si ce s-a rezolvat? MULTA vorbarie. Vorbiti fratilor mult si bine.......................... N-ai auzit ca e prea mult "BLA, BLA, BLA" cand e un eveniment cu "colegi de-ai nostri"? Doi motociclisti s-au lovit? Ciocu mic, batista pe tambal, nimeni nu e vinovat, vineri negru pisica 13, "important este sa invatam"... Daca nu erau doi "colegi de-ai nostri" ci era un "coleg de-al nostru si un coservar nenorocit", atunci trebuia analizat, rasanalizat, conservarul blestemat, cautate camere video in zona si facut mars de protest... Punctez ideea ca extremele se ating. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
jupanu77 Postat Octombrie 31, 2013 Share Postat Octombrie 31, 2013 ma duc sa imi iau o punga de seminte ca s-a incins atmosfera Pai n-ai cum, ca din unghiul asta, se pare ca esti printre persoanjele principale... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
io, bogo Postat Noiembrie 1, 2013 Share Postat Noiembrie 1, 2013 Prea mult BLA, BLA, BLA, si prea multi 'ingineri' care isi dau cu parerea cand apare cate un eveniment cu colegi de-ai nostri. Important este sa invatam din astfel de evenimente. Cineva mai sus parea sa stie ceva mai multe detalii. Postul meu a fost scris taman in vederea aflarii lor. Postul tau insa, desi aparent corect, este total inutil. DA, e important sa invatam din evenimente de genul asta. INSA din bla bla bla e greu sa inveti ceva. Sau poate nu m-am prins eu cum merg lucrurile. Sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Un detaliu nu lipsit de importanta! Azi, prietenul nostru Marian din Bals (vorbesc despre cei cu parul alb, atit cit mai au din pretioasa podoaba ), a revenit acasa...si dupa mult timp l-am putut auzi la telefon. Starea lui de sanatate este buna din spusele lui, cu toate ca mai are de recuperat mult pina sa ajunga iarasi in saua motocicletei. Ma bucur nespus de mult ca este optimist, ca se va reface si sper ca si starea celorlati doi baieti implicati in accident sa fie una buna! Sa auzim numai de bine si sanatate tuturor! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
iFeel Postat Noiembrie 11, 2013 Share Postat Noiembrie 11, 2013 Un detaliu nu lipsit de importanta! Azi, prietenul nostru Marian din Bals (vorbesc despre cei cu parul alb, atit cit mai au din pretioasa podoaba ), a revenit acasa...si dupa mult timp l-am putut auzi la telefon. Starea lui de sanatate este buna din spusele lui, cu toate ca mai are de recuperat mult pina sa ajunga iarasi in saua motocicletei. Ma bucur nespus de mult ca este optimist, ca se va reface si sper ca si starea celorlati doi baieti implicati in accident sa fie una buna! Sa auzim numai de bine si sanatate tuturor! Ah..ce ma bucur ca aud vestea asta,poate unul dintre putinele accidente din care iese cineva ok avand in vedere gravitatea situatiei.Ureaza-i din partea noastra sanatate! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Noiembrie 20, 2013 Share Postat Noiembrie 20, 2013 Cineva mai sus parea sa stie ceva mai multe detalii. Postul meu a fost scris taman in vederea aflarii lor. Postul tau insa, desi aparent corect, este total inutil. DA, e important sa invatam din evenimente de genul asta. INSA din bla bla bla e greu sa inveti ceva. Sau poate nu m-am prins eu cum merg lucrurile. Sanatate! Din pacate sunt prea putini cu adevarat implicati in situatie si prea multi dornici sa creasca numarul de postari, chiar daca sunt alaturi cu drumul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 Din pacate sunt prea putini cu adevarat implicati in situatie si prea multi dornici sa creasca numarul de postari, chiar daca sunt alaturi cu drumul. e bine ca tu ai fost foarte informativ. meriti un premiu. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 (editat) Zilele trecute Marian a fost internat din nou si apoi operat pentru a-i elibera plaminii de niste depuneri cauzate de ranile provocate din cauza coastelor rupte care au perforat pleura. Acum este mai bine, comunica si nu mai are acele dureri ingrozitoare la nivel de torace. Am vorbit azi cu el si va multumeste tuturor pentru gindurile bune! Si, ca sa-l citez, va doresc sanatate! Sa auzim numai de bine! Editat Noiembrie 24, 2013 de ivan pedala Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Noiembrie 24, 2013 Share Postat Noiembrie 24, 2013 e bine ca tu ai fost foarte informativ. meriti un premiu. Nu am fost informativ, dar nici nu m-am dat expert tehnic sau bun sfatuitor in ale fenomenului. Am tras o concluzie logica la tot ce s-a postat. Precum probabil ca ai vazut nu este genul meu sa ma implic in topicurile de accidente, dar daca nu pot fi de ajutor cu nimic, macar nu incarc topicul cu prostii. Scuza-ma daca te-am deranjat premiantule. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 3, 2013 Share Postat Decembrie 3, 2013 (editat) Abia acum fac legatura, prietenul Marian disparuse de pe fb. Mi se pare incredibil tot ce s-a intamplat, mai ales ca Marian este in privinta echilibrului si calmului, unul dintre cei mai "ardeleni " dintre toti veteranii olteni pe care ii cunosc. Mai "ardelean" cu mult decat mine. In plus e un om deosebit, cald si dragut cu toti semenii lui si era si intr-o conditie fizica de invidiat, inotator si schior deopotriva, incat imi vine greu sa-mi explic cum de a putut sa fie surprins de catre maxiscuter. Era probabil ultimul la care m-asi fi gandit ca ar putea fi implicat in asa ceva. Tocmai din acest motiv il intreb pe colegul motociclist stulewa daca scuterul avea urme de franare si cam cat de lungi. Singura explicatie care imi vine in minte in afara de ipoteza cu soarele, este ca probabil scuterul iesise in mod neasteptat din coloana si depasise alt autoturism, surprinzandu-l pe Marian. Problema de neasigurare voluntara nu se pun, veteranul Marian stia ca trebuie sa se asigure intrand in principala, ceva insa n-a mers. In privinta vitezei motorului si comportamentului utilajului Cielo, avand in vedere daunele, consider ca viteza de impact a fost undeva pe la 60-70 mai degraba spre 70 . Daca era sub 60, daunele nu ar fi fost nici pe departe atat de nasoale, acolo s-a disipat ceva energie cinetica. Am vazut destule accidente la 50, din pacate unele chiar de pe sa si alea s-au soldat cu indoituri relativ minore de tabla. Janta scuterului e clar rupta si telescoapele indoite bine ceea ce avand in vedere in ce au intrat (spre norocul lor) viteza era peste 60. Nici eu nu cred insa ca avea viteza mai mare de 70 la impact, asta pentru ca am si eu un cielo si un golf 4 si pot face diferenta intre o "cutie de bere" si o masina serioasa. Cielo, ca de altfel toate daewoo-urile este o "cutie de bere" care se indoaie spectaculos la un simplu sut cu cizma, ce sa mai zic de un accident. Iar pragurile sunt o gluma, e o problema delicata si ridicatul lor pe cric. Asa ca maximum 70 la ora fuse viteza de impact si o valoare total necunoscuta viteza initiala inainte de franare. Inclin sa cred ca aveau probabil vre-o 90-100, altfel nu-mi pot explica surpriza lui Marian care are reflexe de motociclist. Sper din tot sufletul ca toate victimele sa se refaca complet si Marian sa nu aiba necazuri majore in acest caz tipic de culpa comuna. Viteza peste cea legala in localitate pe de o parte si deficit de asigurare pe de alta. Brrr, rectific, ala e cbr nu maxiscuter asa ca faza incepe sa se incadreze in tiparul tipic. In aceste conditii viteza initiala a motorului putea linistit sa treaca bine de 100 si accidentul incepe sa aiba o explicatie logica in clasica ecuatie de zeci de metri parcursi intr-o secunda, care iata ca nu lasa timp suficient de asigurare nici macar unui motociclist. Editat Decembrie 3, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Decembrie 4, 2013 Autor Share Postat Decembrie 4, 2013 urme de franare(derapaj) nu au fost din partea motoretei, din spusele pasagerului, la franare, motoreta s-a ridicat in stoppie si asa a parcurs ultimii metrii. impactul a fost cumva de sus in jos cei de pe motoreta lovind masina in partea de sus a stalpului. cred ca roata s-a spart la impactul cu pragul. despre viteza tot pasagerlu mi-a zis ca era sub suta. intradevar mersesera foarte tare pana in Bals dar in momentul accidentului nu aveau viteza mare. si eu am zis ca impactul s-a produs la o viteza sub 80km/h...tot din relatarea pasagerului se pare ca si pilotul a fost surprins de manevra lui Marian si a inceput sa franeze dupa o atentionare(strangere de brate) a pasagerului. posibil ca si el s fi fost orbit de soare.... Ma bucur pentru Marian ca si-a revenit, n-am nici o alta veste de la ceilalti baieti, sa speram ca si pilotul e intr-o stare buna! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Marian va fi externat probabil azi, dupa aproape doua luni de spitalizare. Am vorbit cu el ieri. Saracul trecuse putin dincolo, a stat ceva timp in coma cu cutia toracica zdrobita (cel putin 10 coaste rupte in tot hemitoracele stang si unele infipte prin organele interne). Pentru el a fost un calcul normal cand a intrat in principala, erau coloane pe ambele sensuri dar spatiu si timp suficiente sa vireze stanga. Baietii cu cbr-ul l-au surprins insa total, depaseau coloana care venea din stanga. Coloanele astea se deplaseaza in general cu 40-55. Baietii aveau insa viteza mult mai mare, potrivit martorilor oculari, probabil cel putin dubla si fiind mascati de catre coloana auto din pacate invizibili pentru Marian pana aproape de impact. Oare cat ar fi putut frana din momentul in care bikerul a vazut autoturismul cielo ? In mod sigur organele de ancheta vor evalua atat viteza de impact cat si viteza initiala aflata insa in mod sigur mult peste limita legala. Mare nesansa (desi previzibila si mereu posibila) pentru toti cei implicati in accident, aflati in locul si la momentul nepotrivit. Si ghinion in special pentru Marian care desi motociclist cu experienta fiind, nu a putut sa se asigure asupra acestui factor care apare mereu intempestiv. E vorba despre bolizii supersport aparuti parca de nicaieri, a caror proprietari nu inteleg ca locul lor este doar pe circuite. Pozitia pilotului in sa presupune de la inceput un minim de confort doar la viteza si pentru viteza este setata si curba de cuplu la fel ca si treptele cutiei de viteza.La fel si mintea celor care aleg sa motocicleze pe asa ceva, deficitul lor de adrenalina. Cunosc foarte putini motociclisti din aceasta tagma capabili sa mearga "la pas" prin traficul aglomerat si sa o "arda" doar cand au conditii optime. "Ghinionul " pe care il au in timp majoritatea dintre ei, nu este de fapt decat rezultatul previzibil al unui calcul probabilistic. Ulciorul merge de multe ori la apa, dar intr-o zi in mod sigur se face bucati impreuna cu sanatatea si poate chiar vietile eroilor vitezisti. Viteza legala ori cat de nedrept pare setata uneori, TREBUIE respectata in special si macar in localitatile virajate si in zone cu trafic intens, altfel declansarea unor asemenea drame e doar o chestiune de cadenta si ritm. Pentru ca altfel chiar un motociclist experimentat care stie sa recunoasca si sa evite motoarele inclusiv cand e la volan poate fi surprins, nu doar mosnegi decrepiti, pitipoance sau muieri ochelariste. Despre motociclistii din Slatina implicati in accident nu se stie deocamdata mai nimic, unul este parca internat la Slatina si celelat la Bucuresti, ambii cu trumatisme cranio cerebrale se pare. Unul dintre ei este parca fiul unui antrenor de lupte greco-romane din Slatina, Ion Radutescu il cheama parca, poate stie cineva ceva. De starea lor depind necazurile viitoare ale lui Marian.Urata drama oricum, dar din pacate asa cum am amintit nesingulara, atat ca derulare cat si ca si cauze. Doar ca in acest caz toti ghinionistii participanti sunt motociclisti sau pasageri moto. Am vizionat cu atentie intre timp filmul Olt-TV si "scobitura" din Cielo este mai profunda decat parea in poza difuzata in presa scrisa, trece de mijlocul scaunului soferului care a incasat o parte insemnata a socului. Daca era izbit in portiera in mod sigur Marian nu ar fi supravietuit. Ajuns acasa am mers glont la utilajul din dotare (Cielo). Impactul a fost exact in stalpul median al masinii caruia ii corespunde dedesubt lonjeronul care sustine scaunele fata, asa dar in afara de roti, poate cel mai rezistent punct al acestei "conserve". In plus socul de impact a fost distribuit pe intreg stalpul pana la plafonul autoturismului care s-a indoit deasemenea(motocicleta a percutat probabil in "stoppie" autoturismul). Organele de ancheta vor stabili cu siguranta destul de exact viteza de impact a motocicletei care este posibil sa fi fost chiar mai mare de 70 -80km/h datorita timpului scurt de franare si absenta urmelor evidente de frana, asa cum afirma stulewa. Editat Decembrie 4, 2013 de Galen Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Musta Postat Decembrie 4, 2013 Share Postat Decembrie 4, 2013 (editat) Altul care se vede cat de impartial este! Pacat ca ai talent de scriitor! Poate ca nu este tarziu pentru tine, ca dealtfel pentru toti cei care trag beshini d'astea foarte zgomotoase pe forum cum ca ei stiu cel mai bine. Citeste bine ceea ce-ti spun acum. indiferent cata experienta consideri tu ca ai pe moto sau auto, ti se poate intampla si tie oricand, ceea ce nu-ti doresc. Nu crezi ca ar fi mai bine sa-ti tii gura si sa nu mai incerci sa te dai destept ? Accidentele sunt si vor fi indiferent cati d'astia ca tine vor incerca sa se transforme in Sherlock Holmes in mizerie si sa elucideze ei intocmai cauzele accidentului. Un singur fapt este sigur si de necombatut. Prioritatea, care nu poate fi negata si nici combatuta, indiferent de viteza riderului. Zici ca faci parte dintr-un "spatiu decent". Ar trebui sa ai macar decenta sa te abtii, ca oricum esti ca "bomboana pe coliva". Ai aparut tarziu si te dai destept. Oameni buni, suntem pe un topic de motociclism si nimeni, dar chiar nimeni nu mai da informatii despre cei doi aflati pe motocicleta care a suferit un accident de circulatie. Chiar suntem orbiti de fatrul ca cel care a produs acest accident este si el motociclist ? O fi, dar asta nu-i sterge cu nimic fapta. Poate fi si cel mai motociclist dintre noi. Nu s-a asigurat si numai legea poate sa-l inculpe sau sa-l disculpe. Noi nu suntem in masura sa facem asta, iar daca o facem, ne vom condamna singuri pentru toate cele ce se vor intampla. Am avut un prieten care a murit in conditii oarecum similare. Va rog sa nu mai comentati aiurea sau sa ignorati faptul ca sunteti expusi totdeauna greselilor altora. /index.php?/topic/664304-accident-grav-in-zona-cotroceni-b-glw/?hl=%2Baccident+%2Braducu Si asta este numai un caz. Ce sa mai spunem de cele doua din Constanta, parca trase la indigo ? Editat Decembrie 4, 2013 de Musta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Din postul tau nu reiese altceva decat ca esti incepator. Mai povestim peste cativa ani daca ii mai apuci. Sanatate maxima! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
danutu_m Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Citeste bine ceea ce-ti spun acum. indiferent cata experienta consideri tu ca ai pe moto sau auto, ti se poate intampla si tie oricand, ceea ce nu-ti doresc. Musta, eu sunt de acord cu afirmatia ta, dar in acest caz daca dinamica accidentului estea cea descrisa de Galen, nu prea ai dreptate. Eu te asigur ca cineva cu mai multe sezoane moto si km in spate, in nici un caz nu va face prostia care a facut-o motociclistul. Sa depasesti coloana de masini, intr-o localitate cu strazi laterale, cu viteza mult mai mare decat acestea, se numeste ca te joci cu focu'. Repet, ce am scris mai sus e valabil daca dinamica accidentului este cea descrisa de Galen. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Altul care se vede cat de impartial este! Pacat ca ai talent de scriitor! Poate ca nu este tarziu pentru tine, ca dealtfel pentru toti cei care trag beshini d'astea foarte zgomotoase pe forum cum ca ei stiu cel mai bine. Citeste bine ceea ce-ti spun acum. indiferent cata experienta consideri tu ca ai pe moto sau auto, ti se poate intampla si tie oricand, ceea ce nu-ti doresc. Nu crezi ca ar fi mai bine sa-ti tii gura si sa nu mai incerci sa te dai destept ? Accidentele sunt si vor fi indiferent cati d'astia ca tine vor incerca sa se transforme in Sherlock Holmes in mizerie si sa elucideze ei intocmai cauzele accidentului. Un singur fapt este sigur si de necombatut. Prioritatea, care nu poate fi negata si nici combatuta, indiferent de viteza riderului. Zici ca faci parte dintr-un "spatiu decent". Ar trebui sa ai macar decenta sa te abtii, ca oricum esti ca "bomboana pe coliva". Ai aparut tarziu si te dai destept. Oameni buni, suntem pe un topic de motociclism si nimeni, dar chiar nimeni nu mai da informatii despre cei doi aflati pe motocicleta care a suferit un accident de circulatie. Chiar suntem orbiti de fatrul ca cel care a produs acest accident este si el motociclist ? O fi, dar asta nu-i sterge cu nimic fapta. Poate fi si cel mai motociclist dintre noi. Nu s-a asigurat si numai legea poate sa-l inculpe sau sa-l disculpe. Noi nu suntem in masura sa facem asta, iar daca o facem, ne vom condamna singuri pentru toate cele ce se vor intampla. Am avut un prieten care a murit in conditii oarecum similare. Va rog sa nu mai comentati aiurea sau sa ignorati faptul ca sunteti expusi totdeauna greselilor altora. /index.php?/topic/664304-accident-grav-in-zona-cotroceni-b-glw/?hl=%2Baccident+%2Braducu Si asta este numai un caz. Ce sa mai spunem de cele doua din Constanta, parca trase la indigo ? Prietene , ai inceput cu stangul dar este ok . Mai citeste odata ce a scris Galen ( d-l Galen ptr tine ) si poate iti revizuiesti atitudinea . Daca nu reusesti sa intelegi , roaga pe cineva sa-ti explice . Majoritatea au priceput , deci nu poate fi greu . Despre cei doi aflati pe motocicleta intreaba lumea , dar nu primim raspunsuri . Poate reusesti tu sa-ti canalizezi energia in privinta asta . Nici una din partile implicate in accident nu a fost mai presus decat cealalta si nici nu cauta nimeni vinovatii . Orice concluzie am trage noi , legea va stabili ce a fost si cine va plati . Noi doar invatam din greselile altora . . . . sau nu . Pana atunci , multa sanatate si toate cele bune . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
The Mentalist Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Musta este cred cel mai aproape ca experienta cu Galen, fiind din cei mai vechi motociclisti, cu mare experienta si in ultimii ani cu mare experienta si ca mecanic. Faptul ca aveti divergente de idei nu inseamna sa va masurati iar puterile, combati ideile si atat. Oricum ar fi, am zambit cand am vazut ca fiindca nu il cunoasteti ati zis ca e vreun incepator! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Musta este cred cel mai aproape ca experienta cu Galen, fiind din cei mai vechi motociclisti, cu mare experienta si in ultimii ani cu mare experienta si ca mecanic. Faptul ca aveti divergente de idei nu inseamna sa va masurati iar puterile, combati ideile si atat. Oricum ar fi, am zambit cand am vazut ca fiindca nu il cunoasteti ati zis ca e vreun incepator! Nu cunosc persoana iar postul nu denota nimic din cele enumerate de tine mai sus . De obicei astfel de oameni isi cantaresc de doua ori cuvintele . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fulguletz Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Poate un lucru important de stiut despre motociclistul implicat este ca, in cele 3 zile de stat in spital langa Marian, nu a fost vizitat nici macar de familie (care stiau de accident). Mai multe nu vreau sa comentez ca as fi impartial. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Poate un lucru important de stiut despre motociclistul implicat este ca, in cele 3 zile de stat in spital langa Marian, nu a fost vizitat nici macar de familie (care stiau de accident). Mai multe nu vreau sa comentez ca as fi impartial. Ok , nu comentam dar starea lor ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Galen Postat Decembrie 5, 2013 Share Postat Decembrie 5, 2013 Musta este cred cel mai aproape ca experienta cu Galen, fiind din cei mai vechi motociclisti, cu mare experienta si in ultimii ani cu mare experienta si ca mecanic. Faptul ca aveti divergente de idei nu inseamna sa va masurati iar puterile, combati ideile si atat. Oricum ar fi, am zambit cand am vazut ca fiindca nu il cunoasteti ati zis ca e vreun incepator! Adevarul e ca nu ne prea cunoastem astia din parti foarte diferite ale spectrului moto, asa ca nu-i prea pot evalua dincolo de ceea ce afirma si exprima. Galceava mea cu ei este veche si posturile lor seamana izbitor prin ani, de parca sunt scrise de aceeasi mana in general colerica, obisnuita sa traga tare de gaz si folosind cu totii acelasi limbaj de mahala. Ei sunt clar tipologii umane foarte asemanatoare. Cu unii m-am imprietenit pana la urma si pe multi i-am convins sa-si schimbe orientarea moto si sa paraseasca zona asta extrem de periculoasa, mai ales intr-o tara lipsita de circuite de viteza. Eu vin ca ideologie din zona lui Oresti ( "old scool" ) si gandesc similar cu colegul meu motociclist disparut prematur dintre noi. Spre deosebire de el nu am pe nimeni pe constiinta, dar am supravietuit ceva timp pe doua roti, am pierdut si destui prieteni sau mai rau, si stiu sa inteleg cu adevarat superbul sau articol lasat mostenire voua: http://www.grigore.dolghin.ro/2010/10/am-devenit-motociclist-cat-mai-am-de-trait/ Acum este din nou implicat un prieten de-al meu in clasica drama a "deficitului de asigurare" si cu tot respectul si compasiunea pentru victime, nu am de gand sa ma port cu manusi in privinta obiectivitatii! Sunt si inspector si evaluator de risc si ma straduiesc sa analizez ce s-a intamplat acolo ca sa invatam cu totii din drama aceasta fiind si scopul principal al acestui topic. De acord, sunt n+1 situatii clasice in care motociclisti sunt accidentati si chiar omorati de catre soferii care nu dau prioritate sau intorc peste dubla continua, etc. Insa nu ma pot abtine sa nu afirm faptul ca in majoritatea cazurilor in care sunt implicate speeduri sau s-sporturi, 'partea adversa" este intotdeuna surprinsa de catre acestia, in majoritatea cazurilor motociclistii respectivi incalca cu mult viteza legala si apar in mod neprevazut dintre autotvehicolele care se deplaseaza legal. Si ca nu intotdeuna deficitul de asigurare al soferilor implicati este obiectiv. Nu toti soferii sunt batuti in cap, batrani decrepiti, ochelaristi tarati, sau gospodine chioare. In acest caz "conservarul " este chiar motociclist veteran si experimentat. Referitor la culpa, aceasta va fi clar stabilita de catre autoritatile competente pe baza legilor actuale, bune/rele cum or fi si pe baza evaluarilor expertilor. Eu tin doar sa accentuez aspectul moral. Faptul ca fata de situatia unui sofer care accidenteaza un motociclist care se deplaseaza absolut legal, cazul de fata este cu totul alt film. Cine a provocat in acest caz accidentul? Motociclistul aflat la volan care s-a asigurat la standarde de motociclist, sau motociclistul de la ghidonul supersportului care vorba unui antevorbitor s-a jucat cu focul depasind o coloana cel mai probabil cu cel putin dublul vitezei admise in localitate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.