elm Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 nu uita de generatoul de "hashhashou" din pret... auzi tu, SFATURI CA SA CE? cum sa dau cu vopsea peste cromul umflat sau ce ca nu inteleg prea bine? Banuiesc ca omul s-a oferit sa dea sfaturi celor care au nevoie de ele. Nimeni nu s-a nascut invatat si banuiesc ca sint(em) multi cei care mai au de aflat cite ceva. Nu inteleg de ce va deranjeaza atit pe voi, Cei care le stiti pe toate, ca omul s-a oferit sa dea niste sfaturi moca, din experienta acumulata, celor care le solicita... Asadar, vin si eu cu o intrebare: care ar fi tehnologia de inlocuire a bucselor de cauciuc de la amortizoarele spate? Am aflat tot pe aici ca s-ar potrivi bucse de timonerie de Dacie, dar cum se schimba fara sa fie afectate? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Lolo_ID Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Daca gasesti bucsa cu aceleasi diametru (exterior, ionterior) care sa se "pupe" in capatul amortizorului incepe prin a scoate bucsa veche (inclusiv inelul exterior, metalic), introdu bucsa cea noua (care presupun ca e mai lunga decat cea din amortizorul de IJ) dupa care taie surplusul cu un bomfaier. Inlaturarea si montarea bucselor iti recomand s-o faci cu o presa de bucse. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aurelian_mz_rt125 Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 omul a deschis topicul pretru a ajuta cu sfaturi, dar cand vezi ce preturi poate sa debiteze pe ceea ce a facut , stai ca prostu si te intrebi oare ce sfaturi poate da din moment ce e foarte departe de realitate in ceea ce priveste ce a facut. eu unul nu am gasit nici un sfat in paginile topicului, doar o lauda de sine. si iarasi am ras enorm la ceea ce a zis referitor la insumarea orelor lucrate )))) asta chiar a fost tare. pai daca ai lucrat degeaba, fara cap, fara tehnologie, pederost, cu intoarceri, etc cum mama xxxx sa iti plateasca cineva orele alea baietas? poate nu ai auzit dar munca prost facuta nu se plateste in capitalism, doar daca esti finantat de la stat poate prinzi ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator MosRahao Postat Noiembrie 18, 2013 Share Postat Noiembrie 18, 2013 Deşi nu pot să zic că apreciez foarte mult rezultatul muncii care face obiectul acestui topic, totuşi apreciez comportamentul respectuos al lui Cola referitor la comentariile făcute de către ceilalţi utilizatori, atât pe acest topic cât şi pe cel în care e postat anunţul de vânzare al motocicletei. Succes în continuare cu Dnepr. Te rog spune-ne ce modificări ai făcut pe IJ şi ce urmează la Dnepr. In plus, mie imi place si ca omul a inceput discutia oferindu-si ajutorul. Nu a pretins nici ca e un mare invatat, nici un mare priceput... a zis ca: Pentru cine are nevoie, pot ajuta cu solutii tehnice an reconditionare. Atitudine ce este de apreciat, mai ales intr-o lume in care fiecare tine cu dintii de celofanul lui cu piese... Poate ca cei 4.500 de euro solicitati pentru motoreta asta e forma lui de a spune ca -de fapt- nu o vinde si ca s-ar desparti de ea doar pentru o suma uriasa, nemeritata... Si de ce trebuie judecat asa aspru, chiar daca cere mult? E o lume libera in care multi sar calul cu preturile pieselor vechi, de ce e asa de strigator la cer ca omul isi pretuieste munca peste masura ? Si nici motoreta nu arata asa rau, poate ca nu e foarte ingrijit executata reconditionarea (ma refer strict la partea estetica, asa cum se vede in fotografii) dar imaginea generala a motoretei nu este alterata, sunt curios si eu ce modificari sunt aduse, concret si cum functioneaza motoreta - poate intr-un filmuletz? In rest, nu pot sa am altceva decat stima pentru oamenii dispusi sa-i ajute pe ceilalti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cola Postat Noiembrie 18, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 18, 2013 Multumesc celor ce au postata pe topic.(primul care renunta este desteptul) din manierele invatate in copilarie.Tema topicului fiind alta raspund la asteptarile mele.Multumesc inca odata si scuze celor ce nu inteleg. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
chrystyanyty Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 ti-a iesit f bine motoreta, e adevarat ca nu ai facut diferenta intre restaurare si reconditionare - nu-i bai. unii activisti efervescenti de pe acest forum cunosc doar termenul de dezmembrare eram curios de ce ai furca si pantalonii de la furca asa lungi...ca ai cam schimbat aspectul motoretei toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cola Postat Noiembrie 21, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 21, 2013 Pentru o ciclistica mai buna,si adaptarea la enduro am fost nevoit sa prelungesc 11Cm.Surplusul se afla intr-e jugurile jambelor,amortizoarele au ramas originale,arcurile au fost suplinite precum si tijele pistoanelor iar la testele de teren raspunde mult mai bine.Respect observatia ta care dovedeste calitatea de profesionist.Toate cele bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.