Vizitator Adrian Postat Noiembrie 21, 2013 Share Postat Noiembrie 21, 2013 Suzuki este legendar pt ca i se spunea widow maker, nu pt chestii pozitive ))Singurul lucru bun dintr-un TL este motorul..... Dar o motocicleta o judecam ca pe un tot, nu doar dpdv al motorului sau al rotii sau al furcii .Cum am zis,au pus un motor misto intr-o motocicleta mediocra.... Si e frustrant, ca daca le iesea, le dadeau un dos de palma URAT celor de la Ducati.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Adrian,Method Aveti si voi dreptate,Yamaha chiar a avut sansa si tot timpul la dispozitie sa scoata ceva pe piata cu care sa ingenuncheze concurenta...si daca s-ar fi straduit un pic mai mult,probabil produsul final ar fi fost altceva. Eu nu zic ca au dat-o in bara cel putin cu MT-09,la anul vom afla asta.Pana in momentul de fata,in cele doua luni de cand motocicleta a devenit accesibila publicului pentru vanzare,in Italia au fost inmatriculate 145 de motociclete.In aceasta statistica intra insa si motocicletele destinate retelelor de distributie pentru test,1 bucata/dealer. Inteleg ca criza financiara a afectat pe toata lumea,e clar ca pana la urma toti producatorii de motociclete urmaresc profitul maxim,incercand sa reduca costurile de productie cat mai mult posibil,insa ar trebui sa tina si ei cont de parerile noastre,ale clientului final.Chestie pe care japonezii,se pare ca nu prea vor sa o inteleaga.De asta si pierd teren in fata producatorilor europeni,macar cei din urma par a fi mai flexibili in aceasta privinta. De exemplu Honda,desi nu am gasit un comunicat oficial,pe internet circula zvonurile ca cele doua modele noi prezentate la EICMA luna aceasta(CB650F si CBR650F) ar fi defapt motocicletele care inlocuiesc consacrata platforma Hornet(CB600F) cat si modelul CBR600F prezentat acum 3 ani.Si mi se pare incredibil acest lucru,CB650F/CBR650F in afara de faptul ca sunt identice ca platforma,mai sunt si un downgrade din punct de vedere tehnic in comparatie cu Hornet/ CBR600F(2010) Nu stiu care e adevarul inca,insa in catalogul Honda,Hornet/CBR600F au disparut.Nici macar la EICMA nu erau prezente in showroom-ul Honda din cate se pare. Anul asta revista germana Mottorad a desemnat modelul CBR600F ca fiind motocicleta ce a ocupat primul loc in privinta fiabilitatii in cadrul unor teste ce au decurs pe durata a 2 ani,timp in care au fost parcursi 50000 de km. Edit: Dupa mai multe sapaturi,mi-a fost confirmat faptul ca CBR600F(2011) nu mai este disponibil,cel putin in Italia.Insa este posibil ca acest lucru sa se intample si la nivel european,nici in Germania nu mai este prezent acest model in catalog.Lucrul asta este valabil si pentru Hornet,deci se pare ca zvonurile sunt adevarate. Avand in vedere ca trendul motociclistic in ultimul timp consta in cresterea cilindreei motoarelor,probabil cei de la Honda vor veni pe piata cu un astfel de model,un Hornet de 800 sau 900...cine stie. Cine intelege politica Honda? Ce am mentionat eu mai devreme,modelele noi de 300 si 500 cc,faptul ca la doi ani dupa lasarea NCX700 (motocicleta inutila) prezinta la Eicma un "upgrade",si acum devine 750 cc si are 7 HP in plus...etc Asa sa intamplat si in 2009,cu Hornet-ul...au schimbat cate ceva pe ici colo,in 2010 au iesit cu un Hornet "nou".... Ma rog,e o practica cunoscuta in bransa producatorilor de motociclete,au facut si altii chestii de astea...pana la urma totul se rezuma la profit.Chiar daca acest lucru aduce cu sine si scaderea calitatii produsului final si nemultumirea clientilor. Clienti care in cele din urma se vor orienta spre alte marci... Editat Noiembrie 22, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 Adrian,Method Aveti si voi dreptate,Yamaha chiar a avut sansa si tot timpul la dispozitie sa scoata ceva pe piata cu care sa ingenuncheze concurenta...si daca s-ar fi straduit un pic mai mult,probabil produsul final ar fi fost altceva. Eu nu zic ca au dat-o in bara cel putin cu MT-09,la anul vom afla asta.Pana in momentul de fata,in cele doua luni de cand motocicleta a devenit accesibila publicului pentru vanzare,in Italia au fost inmatriculate 145 de motociclete.In aceasta statistica intra insa si motocicletele destinate retelelor de distributie pentru test,1 bucata/dealer. Inteleg ca criza financiara a afectat pe toata lumea,e clar ca pana la urma toti producatorii de motociclete urmaresc profitul maxim,incercand sa reduca costurile de productie cat mai mult posibil,insa ar trebui sa tina si ei cont de parerile noastre,ale clientului final.Chestie pe care japonezii,se pare ca nu prea vor sa o inteleaga.De asta si pierd teren in fata producatorilor europeni,macar cei din urma par a fi mai flexibili in aceasta privinta. De exemplu Honda,desi nu am gasit un comunicat oficial,pe internet circula zvonurile ca cele doua modele noi prezentate la EICMA luna aceasta(CB650F si CBR650F) ar fi defapt motocicletele care inlocuiesc consacrata platforma Hornet(CB600F) cat si modelul CBR600F prezentat acum 3 ani.Si mi se pare incredibil acest lucru,CB650F/CBR650F in afara de faptul ca sunt identice ca platforma,mai sunt si un downgrade din punct de vedere tehnic in comparatie cu Hornet/ CBR600F(2010) Nu stiu care e adevarul inca,insa in catalogul Honda,Hornet/CBR600F au disparut.Nici macar la EICMA nu erau prezente in showroom-ul Honda din cate se pare. Anul asta revista germana Mottorad a desemnat modelul CBR600F ca fiind motocicleta ce a ocupat primul loc in privinta fiabilitatii in cadrul unor teste ce au decurs pe durata a 2 ani,timp in care au fost parcursi 50000 de km. Edit: Dupa mai multe sapaturi,mi-a fost confirmat faptul ca CBR600F(2011) nu mai este disponibil,cel putin in Italia.Insa este posibil ca acest lucru sa se intample si la nivel european,nici in Germania nu mai este prezent acest model in catalog.Lucrul asta este valabil si pentru Hornet,deci se pare ca zvonurile sunt adevarate. Avand in vedere ca trendul motociclistic in ultimul timp consta in cresterea cilindreei motoarelor,probabil cei de la Honda vor veni pe piata cu un astfel de model,un Hornet de 800 sau 900...cine stie. Cine intelege politica Honda? Ce am mentionat eu mai devreme,modelele noi de 300 si 500 cc,faptul ca la doi ani dupa lasarea NCX700 (motocicleta inutila) prezinta la Eicma un "upgrade",si acum devine 750 cc si are 7 HP in plus...etc Asa sa intamplat si in 2009,cu Hornet-ul...au schimbat cate ceva pe ici colo,in 2010 au iesit cu un Hornet "nou".... Ma rog,e o practica cunoscuta in bransa producatorilor de motociclete,au facut si altii chestii de astea...pana la urma totul se rezuma la profit.Chiar daca acest lucru aduce cu sine si scaderea calitatii produsului final si nemultumirea clientilor. Clienti care in cele din urma se vor orienta spre alte marci... Exact,iata ca tu detii si date concrete. Opinia mea proprie si personala este ca japonezii,cum se zice pe la noi,o cam freaca in cap.Si Yamaha,dupa cum zic eu ca am argumentat destul de bine mai sus,nu face exceptie.Adica scoti o motoreta noua odata la 6-7 ani pe un segment,si intre timp ii mai dai o culoare,niste vrajeli,etc,ce e asta?Kawa mai misca ceva,dar in rest,relaxare totala. Ma uit la o piata de care sunt interesat si pe care o cunosc destul de bine : piata sbk-urilor.In anii 2000 scoteau un model nou la 2-3 ani,nou-noutz,regandit de la 0.Acum?Din 2008 Honda nu a mai scos un model nou pe aceasta piata,Yamaha si Suzy la fel,in timp ce europenii se misca foarte repede. Vis-a-vis de Hornet/CBR600F,problema o vad in felul urmator : si din statisticile pe care le-ai pus tu mai sus se vede ca Hornet-ul are vanzari f slabe.Banuiesc ca si CBR-ul soft la fel.In general piata naked-urilor de 600 a scazut drastic.De ce?Pt ca publicul s-a plictisit sa cumpere motorete facute din bucati cu suspensii si frane de cacao.Si pt ca sunt pe piata variante mult mai bune.Piata naked-ului clasic de 600 zic eu ca s-a despartit in 2 : omul ori vrea un fun-bike pe la vreo 70 de cai,soft,relaxat si haios,ori vrea un naked mai spre streetfighter,mai puternic,mai agil si mai sportiv.Si de aceea Honda banuiesc ca a incercat si ea sa mearga pe aceasta strategie.Dar,tipic Honda,s-a miscat si greu si prost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Corect Method. Daca de exemplu comparam perioada ianuarie -octombrie /2012 cu perioada ianuarie-iulie 2013 din topul 100 vanzari avem: 2012 : Locul 4 CB 600 F HORNET Naked 1.078 unitati vandute 2013: Locul 33 CB 600 F HORNET Naked 319 De 3 ori mai putin 2012: Locul 67 CBR 600 F Sportive 230 2013: Locul 26 CBR 600 F Sportive 374 Anul asta au vandut mai mult doar pentru simplul fapt ca pret de vre-o 3 luni daca nu gresesc,a fost o promotie la CBR600F,6000 de euro modelul fara Abs,respectiv 6600 cel cu Abs+finala Akrapovik cadou.Asta ca sa elimine tot ce mai aveau pe stoc.Oricum,anul trecut prin vara era greu sa le gasesti in showroom la dealeri. Proiectul asta era gresit de la inceput,insa a fost creat deoarece cei de la conducerea Honda Italia au dorit foarte mult acest lucru...sa se mandreasca si ei ca au produs ceva,si cei din Japonia le-au dat "mana libera",insa in realitate nu a venit cu nimic nou acest model.Nu e nimic altceva decat un Hornet cu carena. Noile modele CB650F/CBR650,"design japonez" made in Thailanda,sunt "aceeasi marie cu alta palarie"...insa de data asta si mai economice ca finisaje si mai varza din punct de vedere tehnic in comparatie cu modelele pe care le-au inlocuit.Sunt curios care va fi pretul de lansare,inca nu este public WELL DONE Honda... :diggin: In schimb daca ne uitam la BMW: 2012: Locul 1 BMW R 1200 GS Enduro 2.221 2013: Locul 1 BMW R 1200 GS Enduro 3142 Vorbim de motociclete care au o anumita valoare pe piata si care nu sunt accesibile oricui ca pret.Castiga teren BMW in fata japonezelor?Cu siguranta.Idem Ducati,KTM,Triumph...etc Adevarul este ca BMW R1200 GS pentru unii motociclisti in Italia reprezinta un status symbol...motiv pentru a se mandri in trafic/la terasa...etc Am gasit si un articol care descrie intr-o maniera oarecum amuzanta dar reala situatia producatorilor japonezi de motociclete.E de la mama Honda...insa nu mai are importanta: "The response of each of the four Japanese manufacturers to the 2008 global financial implosion and its continuing after-effects has been quite varied, and says a lot about each company. Conservative Suzuki has retreated into a corporate bunker, and battened down the hatches to wait out the storm. By contrast upbeat Kawasaki, as a tiny slice of a huge engineering conglomerate which ain't going broke anytime soon, has regarded this as a business opportunity rather than a catastrophe so, like BMW and Triumph, it has stepped up product development to release a slew of new models (and it's working!). Yamaha, traditionally the most innovative of the four J-brands, was all set to do the same, but then looked to its bank balance for the cash to do so and discovered there wasn't any. So instead, it's gone into Suzuki mode. What about Honda? Well, Honda seemingly did very little for the first couple of years, beyond an awful lot of thought and planning on how to address the fact the world had changed. Honda management obviously held lots of strategy meetings on reshaping its range to suit the new marketplace realities, before developing a blitz of new models, now hitting the marketplace half a decade after the global implosion. All of these have several things in common - they're priced to sell, economical to run, bring a new design philosophy to the marketplace, plus they're real-world rational, and best of all practical --but still lots of fun. How very Honda" Continuarea la articol aici: http://www.hondamotorbikes.co.nz/media-centre/bike-reviews/honda-cbr500r-and-cb500f/ Editat Noiembrie 22, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Voi vorbiti de niste chestii total diferite... Sportivele in ultimii 10 ani au scazut ca popularitate in detrimentul mobrelor tip Adventure. De aici si numarul mare de GS-uri vandute... E normal sa nu mai scoata cate o vitezana la doi ani din moment ce nu exista cerere. Revenind la seria MT, mi mi se pare o mutare excelenta facuta de Yamaha... De ce sa scoti aceleasi ,,plictisitoare'' si similare cvadricilindrice cand poti sa incerci sa faci ceva nou. Da, Or fi unele mici bug-uri la suspensia lui MT 09 insa sa nu uitam ca vorbim totusi de MK1. Se pot rezolva in viitor. Overall motocicleta are ca si target cumplul enorm, ceea ce-l ofera cu varf si indesat. MT 07, este o mutare la fel de logica. pentru clasa mijlocie. Si mai interesant ar fi un MT 11, sau ceva sa poata concura impotriva lui Super Duke 1290. Intre timp un pas logic pt Honda ar fi reinviera lui Africa Twin, zvon foarte aplaudat de catre fanii clasei. CB®-urile astea noi imi par atat de plictisitoare precum un adventist nepoftit la usa. Interesanta reactia tipului ) Editat Noiembrie 22, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Nocturnus,vezi citatul pus de mine mai sus,explica foarte bine filozofia japonezilor.Motocicletele astea enduro/adventure se adreseaza unei anumite categorii de motociclisti... Method a dat exemple concrete. Sportivele japoneze au scazut ca popularitate deoarece cu mici exceptii,nu prea au mai scos nimic nou.Aceeasi ciorba reincalzita la nesfarsit....de ani de zile.Nimic revolutionar,e clar ca clientul pana la urma se satura si se orienteaza spre altceva. Uite un exemplu...Bmw S1000RR.De ce e un model de succes?Ca nu e accesibila oricui e alta treaba. Ia sa vina si japonezii cu o sportiva de genul,in clasa medie,cu un pret decent...s-ar vinde ca painea calda. Editat Noiembrie 22, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nocturnus85 Postat Noiembrie 22, 2013 Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Pe motociclismo.it au aparut filmuletele cu noile 650 de la Honda....Concluzia trageti voi http://www.motociclismo.it/honda-cb650f-e-cbr650f-i-video-ufficiali-moto-57083 Edit: Sorry , sunt in urma cu stirile, abia acum am vazut ca au mai aparut filmulete cu orataniile... Anyway, cu asta vrea Honda inlocuirea Hornetului??? Jesus! Editat Noiembrie 22, 2013 de Nocturnus85 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Noiembrie 22, 2013 Autor Share Postat Noiembrie 22, 2013 (editat) Pai care sa fie concluzia de tras? In 2010 au colaborat cu italienii pentru platforma Hornet,in acest fel a aparut in 2011 "new" CB600F/CBR600F. Au studiat piata in astia 2 ani de cand au fost lansate aceste modele,nu prea au avut succes cu ele din cauza crizei financiare si din cauza faptului ca nu au venit decat cu un restyle fata de Hornet-ul precedent...acum au bagat un motor cu 50 cc+ dar cu mai putini cai insa care dupa spusele lor ar trebui sa aiba mai mult cuplu in turele joase-medii,ca asta era slabiciunea cea mai grava a hornet-ului in realitate si se stia de la inceput ...au bagat un bord "nou",un cadru de otel in loc de aluminiu,o furca veche,sau jucat un pic cu culorile...gata.Avem motocicleta noua ,care foloseste aceasi baza ca modelul precedent,insa este mult mai economica. Asa ne raman mai multi bani... Nu ca as avea ceva cu Honda...pana la urma detin una Oricum toate miscarile de marketing ce le fac ei...au studiat mult asta,deci mai mult ca sigur le considera decizii inteligente. Edit: Sorry , sunt in urma cu stirile, abia acum am vazut ca au mai aparut filmulete cu orataniile... Anyway, cu asta vrea Honda inlocuirea Hornetului??? Jesus! Sincer nu stiu,insa cel putin in Italia iti pot confirma ca Hornet si CBR600F au disparut din catalog.Din cate am inteles la fel si in Germania.Poate ca nu inseamna inlocuirea lor,insa modelele din 2011 erau produse in fabrica din Italia.Poate ca acum doar au lichidat stocul ramas,si le vor produce in alta parte.E suficient sa nu mai fie importate oficial...si gata,"au disparut de pe piata" Editat Noiembrie 22, 2013 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Method Postat Noiembrie 23, 2013 Share Postat Noiembrie 23, 2013 Voi vorbiti de niste chestii total diferite... Sportivele in ultimii 10 ani au scazut ca popularitate in detrimentul mobrelor tip Adventure. De aici si numarul mare de GS-uri vandute... E normal sa nu mai scoata cate o vitezana la doi ani din moment ce nu exista cerere. Revenind la seria MT, mi mi se pare o mutare excelenta facuta de Yamaha... De ce sa scoti aceleasi ,,plictisitoare'' si similare cvadricilindrice cand poti sa incerci sa faci ceva nou. Da, Or fi unele mici bug-uri la suspensia lui MT 09 insa sa nu uitam ca vorbim totusi de MK1. Se pot rezolva in viitor. Overall motocicleta are ca si target cumplul enorm, ceea ce-l ofera cu varf si indesat. MT 07, este o mutare la fel de logica. pentru clasa mijlocie. Si mai interesant ar fi un MT 11, sau ceva sa poata concura impotriva lui Super Duke 1290. Intre timp un pas logic pt Honda ar fi reinviera lui Africa Twin, zvon foarte aplaudat de catre fanii clasei. CB®-urile astea noi imi par atat de plictisitoare precum un adventist nepoftit la usa. Noi am vorbit de mai multe segmente de piata pe care japonezii au cam pierdut suprematia,unul din ele fiind cel al sportivelor de varf. Acest segment nu a scazut in popularitate in detrimentul enduro-touring,dimpotriva,clientii enduro-touring nu prea au deloc de-a face cu clasa sbk.Sunt 2 target-uri diferite. Vanzarile japonezilor pe piata sbk da,au scazut si cred ca drastic,dar nu ca urmare a crizei,ci ca urmare a strategiei lor de piata.Pai cand tu ai,vorba colegului,aceeiasi ciorba,pe care tot o incalzesti sperand ca ti-o cumpara cineva de,iaca,5-6 ani la rand,te astepti ca lumea sa puna in continuare botul?Nu,vanzarile japonezilor au scazut pt ca europenii le-au furat o mare parte din clientela. Cand BMW-ul vinde in draci S1000RR-ul (care e la acelasi pret cu japonezele,dar net superior la toate capitolele),ba pe deasupra scoate si versiunea HP4 care e deja SF si la pret dublu si care,culmea,are si aia succes,cand Ducati scoate Panigale si are productia vanduta pe 1an in fata,scoate si vairantele premium R si Tricolore,Aprilia are vanzari f bune pe RSV4,si scoate si variantele premium R si Factory ba pana si MVAgusta scoate F4R Corsacurta,cum sa cunoasca un detriment piata de sbk?Piata duduie,numai ca banii nu mai vin la japonezi care bat pasul pe loc si nu mai scot un model nou de 6 ani de frica sa nu iasa pe minus,ci se duc la europeni care au simtit slabiciunea si o exploateaza indraznet,cu modele dotate cu mult peste japoneze in special pt a le fura clientii. Asta zice si mai sus colegul,ca japonezii au ramas pur si simplu paralizati de criza,in timp ce europenii (si Kawa )au simtit treaba si s-au miscat repede,au speculat si au aruncat pe piata o gramada de modele noi pt a le acapara clientela. Japonezii de abia acum,vorba articolului,dupa ani intregi si n sedinte au inteles cum sta treaba si incep sa se miste si ei. Numai ca piata s-a schimbat,nu mai poti sa vii cu un motor luat de pe alta motoreta,un cadru de fier si suspensii si frane de duzina si sa schimbi design-ul si culorile si sa ai vanzari,nu mai pune nimeni botul la vrajeala asta,tocmai din cauza concurentei. Trebuie sa vii cu modele noi,regandite,cu performante mai bune decat ale europenilor ca sa recastigi piata.Dar acest lucru inseamna un risc.Dar japonezii nu prea vor sa riste,nu prea au cohones.Si atunci ce fac : Suzuki o freaca la rece,sperand sa treaca criza si sperand (gresit) ca atunci cand va trece criza vor putea imbunatati modelele existente si sa aiba inca vanzari.N-as prea crede. Honda a mirosit (dupa 5 ani ) problema si incearca o abordare diferita fata de europeni : sa scoata bani din pietele in curs de dezvoltare prin modele slabutze,dar practice si cu costuri mici.S-ar putea sa mearga faza.Dar va ramane in urma si va reintra greu pe segmentele premium.Nu stiu de ce nu se baga pe enduro-touring,unde avea clientela foarte fidela cu Africa-Twin,vorba colegului. Yamaha iarasi a mirosit pericolul si incearca sa scoata noi modele care sa concureze cu europenii pe noile segmente de piata,dar nu se baga decat pe jumate : design-ul si ingineria sunt noi dar smecheriile sunt vechi : tot motorete facute din bucati si fereasca sfantul sa puna vreo piesa de performanta pe aceste modele.E ca un manelist,simuleaza forma,dar nu are fond.Yamaha pe de o parte intelege problema si se implica,dar nu pe de-antregul.E intre.Nu cred ca va iesi nimic bun din asta. Unde e Yamaha de demult care scotea R1 big-bang,care scotea V-max,MT-01,care avea o gama intreaga de motociclete revolutionare (la care acum doar le schimba culorile)? Doar Kawa incearca sa vina cu modele noi,performante,care sa fie la nivelul europenilor si sa fie astfel competitive.Bravo lor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Decembrie 23, 2013 Share Postat Decembrie 23, 2013 (editat) Eu zic ca la £5200 e o motocicleta foarte competitiva. Astept review-uri. Gume de 180 pe spate... whoop whoop. Editat Decembrie 23, 2013 de GPauL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
WickedAssHell Postat Februarie 16, 2014 Autor Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Tinand cont ca un MT-03 este undeva la 7500 euro, ma indoiesc ca asta ar iesi la 6000 de euro! 5690 euro - varianta simpla,500 in plus pentru cea cu abs.Pretul de lansare evident Editat Februarie 16, 2014 de WickedAssHell Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Mai 16, 2014 Share Postat Mai 16, 2014 (editat) Asteptam primele impresii despre MT07 de la cei care o au deja . Abia peste o luna o sa imi ajunga si mie . A ajuns si la mine Mt07 mai repede decat era in plan . Chiar daca vremea nu a fost buna am reusit sa fac cam 80 km . Venit dupa Gsr , Mt 07 nu m.a impresionat chiar deloc . Sincer nu este ce ma asteptam . Este destul de manevrabila si agila pt oras dar are si minusuri in afara orasului , cum ar fi vantul dar nici la viteza nu exceleaza . O sa revin cu alte impresii dupa revizia de 1000 km . Editat Mai 16, 2014 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 MT-09 are mai multi CP. Vad ca toata lumea o lauda pt cat e de agila. E motor de oras, pentru incepatori. Ideea e sa fie agila in oras, sa te duci la servici si sa iti rezolvi problemele cu ea, nu sa faci liniute. Asfalt uscat cu ea si mult fun ! Mai zi-ne cum ti se pare, ca eu abia astept sa vina si a mea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) Tot Mt07 ai comandat ? Sau Mt09 ? Si mie mi.a placut Mt09 dar nu m.am incadrat la buget . Plus ca era prea puternica si nu o puteam folosi la capacitatea ei in oras . La drumuri mai lungi nu prea ma incadrez cu timpul . Deja si asta este mai mult decat suficienta pt oras . Editat Mai 21, 2014 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 MT-07. Voiam ceva pt mers la servici - am incercat un XT125R, e prea inalt, un XT125X ingrijit, dar fusese lovit... asa ca m-am hotarat la ceva cat mai usor de condus in oras. MT-07 e muuuult mai puternica decat XT-urile 125, dar na, lumea zice ca e fun. Si cum se aseamana mult cu ER6n-urile pe care am facut scoala, am zis ca ar fi o alegere buna. MT-09 e prea puternica pentru ce vreau eu, mai ales ca inca nu am 1 an de permis. M-am mai uitat la un BMW F650GS cu sa lasata, care era superba, insa imi plac cruiserele, iar daca luam BMW-ul puteam sa vand linistit DragStar-ul. Telul meu e ca in cativa ani sa iau un V-MAX, iar MT-07 chiar seamana putin Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 A ajuns si la mine Mt07 mai repede decat era in plan . Chiar daca vremea nu a fost buna am reusit sa fac cam 80 km . Venit dupa Gsr , Mt 07 nu m.a impresionat chiar deloc . Sincer nu este ce ma asteptam . Este destul de manevrabila si agila pt oras dar are si minusuri in afara orasului , cum ar fi vantul dar nici la viteza nu exceleaza . O sa revin cu alte impresii dupa revizia de 1000 km . Nasol, era pe lista mea de posibile moto datorita pretului, desi ca aspect nu m-a dat in veci peste spate . Insa am decis ca banii astia merg mai bine spre un Triumph street triple uzat insa cu spec superior la orice capitol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Cateva poze dupa baie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
GPauL Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 E ca "noua"! Te-ai mai dat? Impresii noi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Mai 25, 2014 Share Postat Mai 25, 2014 Azi o sa o ies la o plimbare . Cu toate ca nu mi.a placut la inceput acum am inceput sa ma obisnuiesc cu ea si e chiar ok . O poza dupa iesirea de azi Consum de 5.9 l . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Cooler Postat Iunie 8, 2014 Share Postat Iunie 8, 2014 Consum de 5.9 l . % ? Groaznic atunci. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Nu va pot descrie senzatia... inca ranjesc (abia am adus-o acasa). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
xdx53 Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 (editat) Sa te bucuri de ea si cat mai multi km fara evenimente . Arata bine In cat timp ti.au adus.o ? Vad ca ai si Abs , eu am luat fara . Editat Iunie 11, 2014 de xdx53 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 11, 2014 Share Postat Iunie 11, 2014 Trebuia sa vina la sfarsitul lui Iulie, una rosie. Dar a venit asta violet acum 10 zile (cam dupa 2 saptamani) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mafteiu Postat Iunie 12, 2014 Share Postat Iunie 12, 2014 Aha, BlackSeraph, deci a ta era aia din spatele magazinului. Si eu am comandat, parca, neagra, si am primit gri, dar eram atat de incantat ca n-am observat decat cand am ajuns acasa si nu-mi mai pasa. Cat despre consum, am mers vreo 200 in oras si-mi arata 6.7 iar dupa ce am mers inca vreo 200 in afara ajunsese sa arate 5.4 deci... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackSeraph Postat Iunie 13, 2014 Share Postat Iunie 13, 2014 Foarte probabil. De fapt, erau 2 violet, ambele cu ABS, daca nu ma insel. E mea arata 6.4 dupa 50km prin oras, mers in aglomeratie. Sper sa o scot in week-end pe afara. Ca feedback... e bicicleta. Extrem de agila, trage frumos, absolut nicio surpriza neplacuta, inca din primul moment in care m-am urcat pe ea. E un model extrem de reusit; dar e pentru mers la servici. Pentru afara sunt sigur ca ii trebuie un parbriz, ceva. Am mers si pe Hornet si pe ER6n/f, dar asta mi se pare bicicleta. Chiar prietenul cu care am fost cand am luat-o a zis ca i se pare muuuult mai placuta decat ER6n-ul lui I-am comandat crashpad-uri (nu stiu de ce naiba nu au ajuns inca) - sper insa sa nu am nevoie niciodata de ele, i-am ridicat manetele mai sus (erau prea jos si ma deranjau, mai ales ambreiajul) si dupa prima iesire afara am sa ma decid daca ii iau un parbriz inalt (mie imi place mult mai mult fara, dar na, confortul primeaza la drum intins). Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.