Sari la conținut

pornire grea la cald


lucian29
 Share

Postări Recomandate

Scuze..poate acest topic a mai fost deschis de cineva,dar vroiam sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme ce imi da batai de cap,in prezent detin un suzuki gsxr 750 an 2000 , 34000km ,porneste usor la rece(probat acum in decembrie) dar dupa ce o opresc,temperatura ridicandu se,la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele,dupa cateva momente (cand se raceste zic eu) porneste iarasi la fel de usor. Mentionez ca s a inlocuit stator,electromotor,releu de incarcare,baterie....cam tot ,va rog sa ma ajutati cu o solutie definitiva :) pentru ca in sezonul urmator sa ne putem intalni ..prin tara :) va multumesc si va urez UN AN NOU FERICIT FARA EVENIMENTE ASFALT USCAT ,SANATATE SI SPOR LA BANI ! LA MULTI ANI !! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Asa cum spune colegul mai sus, eu as verifica releul cum ti s-a spus (in momentul cand refuza sa porneasca, cald fiind) apoi electromotorul.

Ai inlocuit statorul electromotorului?.....de regula cedeaza rotorul, se izoleaza colectorul datorita dilatarii.

Editat de stfan
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O poate baga in viteze si s-o impinga pentru a verifica varianta asta.

sa o bag in viteza si sa o imping...daca o opresc si dupa vreau sa dau la automat nu merge,daca o bag in treapta a 2a si o imping porneste imediat...nu cred ca este din partea mecanica atata timp cat motorul functioneaza normal ...:(

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

sa o bag in viteza si sa o imping...daca o opresc si dupa vreau sa dau la automat nu merge,daca o bag in treapta a 2a si o imping porneste imediat...nu cred ca este din partea mecanica atata timp cat motorul functioneaza normal ... :(

Exact.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In primul rand verifica incarcarea cand motorul e rece dar si dupa ce ai mers cu motocicleta si a apucat sa se incalzeasca atat motorul cat si regulatorul de tensune.

Daca incarcarea e ok urmatorul test ar fi proba cu o alta baterie. Stiu ca poate pare un pic ciudat dar eu am patit chestia asta mai demult la o masina si am mai citit aici pe forum vreo 2 cazuri identice in care bateria era de vina. Chiar daca bateria e recenta asta nu inseamna ca nu poate avea un defect de fabricatie, mai ales daca nu e vreuna scumpa. Cel mai sigur e sa faci proba cu o baterie buna moto, conectata direct nu prin cabluri cu clesti, ca daca nu ai cabluri de calitate sau nu fac contact calumea te pacalesti.

Daca si bateria e buna urmatoarele pe lista ar fi cablurile de forta ,in special conexiunile/bornele acestora, apoi releul de pornire si electromotorul.

Editat de binox
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sall cand nuti,porneste prima data dai curent de la o masina si vezi ce face daca tot invarte, greu pune ceva rece pe elctromotor o carpa ceva si racestel, daca tot invarte greu dai capacu,jos care este in forma de 8 si vezi sa nu fie plesnit are,niste pinioane pe interior.

Daca iai dat capacu jos si este in,regula iai un electromotor, de k1.k3 1000 si no sa mai,ai probleme, tu mai mult ca sigur ai, electromotor de 600 k1.k3 si daia nuti da motoru, peste cap la cald si la rece til invarte, fara probleme pana pe la vreo 50 de grade.

Editat de cristi_d4
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inteleg ce spui cristi dar electromotorul l am probat pe alt gsxr identic si merge ok,porneste la cald,invarte,la mn la a doua pornire sa zic asa dupa ce motorul a mers si a ajuns la temp optima nu invarte deloc,zici ca se blocheaza sau nu i mai vine curent,se aude doar un tacanit asa ca si cum s ar invarti dar pe sfert sau mai putin...



ma gandeam sa nu fie ceva la ambreiajul de pornire citisem pe un forum daca ati auzit.. e si un clip pe youtube..nu stiu daca trebuie sa mearga in ambele sensuri..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ce legatura are electromotorul cu pornirea la cald ? Electromotorul ori invarte ori nu invarte si punct . Faptul ca motorul porneste ok la rece si la temperaturi mai mari nu , inseamna ca este alta problema . Mai putin si puneti omul sa verifice supapele pe alt GSX-R .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

eu inteleg ce spui cristi dar electromotorul l am probat pe alt gsxr identic si merge ok,porneste la cald,invarte,la mn la a doua pornire sa zic asa dupa ce motorul a mers si a ajuns la temp optima nu invarte deloc,zici ca se blocheaza sau nu i mai vine curent,se aude doar un tacanit asa ca si cum s ar invarti dar pe sfert sau mai putin...

 

ma gandeam sa nu fie ceva la ambreiajul de pornire citisem pe un forum daca ati auzit.. e si un clip pe youtube..nu stiu daca trebuie sa mearga in ambele sensuri..

Slabeste aceste suruburi si mai incearca o data...

post-15340-0-53189400-1388415698_thumb.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Verifica cablajul unde poate fi un cablu desprins sau slabit . Cablul fiselor de la bujii poate duce la aceleasi simptome daca este ciupit si pierde curent . Dupa ce spui ca ai schimbat si dupa cum se manifesta , pierzi curent la pornire si mai mult ca sigur ai un cablu care intra in scurt cand intra in contact cu o suprafata fierbinte . Eu de acolo as incepe cautarile . Bafta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da capacu jos care,tila pus tng in poza si vezi ce gasesti acolo, dar ma repet mai mult ca sigur este electromotorul, este de k1 600 sunt indentice ca cele de,750 si 1000 dar dupa 50.60 de grade numai invarte.Tiam mai scris si sus lasa motoru se incalzeasca calumea si raceste electromotoru,si ai sa vezi ca o, sati porneasca mai sa discutat anu cu k1 de 1000 ca nu porneste, la cald si era electromotoru.de k1 600 baiatu sia luat altu tot de k1 600 nustu pe unde a fost si ia zis ca e motoru comprimat rau, ca trebui dat jos ca nustu ce are contra balansoru etc..

Pune electromotorul de pe k1 celalt, si vezi ce se intampla pe kau tau dar cred, ca kau care zici cal invarte, are compresie slaba si daia la dat peste, cap la cald

Poti sa iei un fir si sa alimentezi direct electromotoru cand,este motoru cald si vezi daca invarte.



/index.php?/topic/696976-probleme-gsxr-k1-1000/?view=findpost&p=3451194

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Slabeste aceste suruburi si mai incearca o data...

tng motorul are 34000km nu cred ca ar fi problema mecanica din cuzineti ,cand e pornit la rece ruleaza perfect,vroiam sa te intreb daca desfac capacul ce mi l ai aratat in poza e un pinion acolo de la starter clutch trebuie sa se roteasca in ambele sensuri sau doar intr un sens ca sa stiu,am probat si cu bateria amicului meu de pe gsxr 750 si cand ajunge la 90 grade nu porneste face la fel..dar impinsa o ia imediat ...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca nimeni nu citeste postul initial, in care omul a mentionat ce-a schimbat/verificat deja.

a spus clar ca la cald electromotorul invirte doar o tira si gata.

 

la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele

 

ce inseamna dupa citeva momente? secunde, minute? adica e motorul cald, opresti si nu invirte mai deloc, astepti citecva secunde si o ia normal?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am impresia ca nimeni nu citeste postul initial, in care omul a mentionat ce-a schimbat/verificat deja.

a spus clar ca la cald electromotorul invirte doar o tira si gata.

 

la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele

 

ce inseamna dupa citeva momente? secunde, minute? adica e motorul cald, opresti si nu invirte mai deloc, astepti citecva secunde si o ia normal?

exact merge normal ajunge la temp ridicata o opresc,cand sa dau la automat iar nu invarte deloc....daca o las un timp(acuma in functie de temp de afara eu stiu...pana se racest sa zicem) porneste normal...la sfert...inca ceva ..daca o imping atunci cand nu merge la automat o ia imediat...ma tot uit si caut raspunsuri pe google :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

man, repet: cit o lasi pina o ia normal? minute? 10, 20, 30? secunde?

 

uite de ce te intreb. problema asta am avut-o si eu mult timp. fix cum zici tu, pornea tot timpul fara probleme la rece iar la cald f greu, odata am stat 20 de minute pizduind linga motor. dar dupa ce o lasam ceva vreme, o lua de fiecare data. era de la baterie. tu ai zis c-ai schimbat-o, dar poate ai probleme cu incarcarea, cum a zis binox. la cald compresia creste semnificativ, forta care se opune demarorului e considerabil mai mare, si e posibil ca bateria sa nu duca. ori ca e veche/proasta, ori ca nu merge incarcarea. la mine a fost din cauza alarmei, care tot descarcind-o periodic, a sulfatat-o treptat pina a scos-o din mintile ei.

dar daca la tine ar fi incarcarea, pina la urma s-ar descarca complet si n-ar mai vrea deloc.

o varianta ar fi sa conectezi un fir direct de la plusul bateriei la demaror cind e cald, asa elimini varianta cu motorul, fara sa trebuiasca sa scoti cablaraia etc. macar asa stii daca e de la electromotor sau ambreiaj de pornire.

Editat de gn77b
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...