lucian29 Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Scuze..poate acest topic a mai fost deschis de cineva,dar vroiam sa ma ajutati in rezolvarea unei probleme ce imi da batai de cap,in prezent detin un suzuki gsxr 750 an 2000 , 34000km ,porneste usor la rece(probat acum in decembrie) dar dupa ce o opresc,temperatura ridicandu se,la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele,dupa cateva momente (cand se raceste zic eu) porneste iarasi la fel de usor. Mentionez ca s a inlocuit stator,electromotor,releu de incarcare,baterie....cam tot ,va rog sa ma ajutati cu o solutie definitiva pentru ca in sezonul urmator sa ne putem intalni ..prin tara va multumesc si va urez UN AN NOU FERICIT FARA EVENIMENTE ASFALT USCAT ,SANATATE SI SPOR LA BANI ! LA MULTI ANI !! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
c0sminel Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 aceeasi problema am avut la un gsxr 600 srad 99,verifica electromotorul,la mn era murdar colectorul si nu mai facea contact bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 pai l am pus la un amic pe alt gsxr tot 750 si e ok ,l am lasat pana a intrat termocupla si a pornit imediat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 electromotor....releu de pornire(faci contact cu o surubelnita intre polii releului sa vezi daca invarte bine), sau chiar cablul de la baterie>releu>electromotor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 (editat) Asa cum spune colegul mai sus, eu as verifica releul cum ti s-a spus (in momentul cand refuza sa porneasca, cald fiind) apoi electromotorul. Ai inlocuit statorul electromotorului?.....de regula cedeaza rotorul, se izoleaza colectorul datorita dilatarii. Editat Decembrie 29, 2013 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 electromotorul cum am zis mai sus a fost pus pe alt gsxr 750 k1 si merge perfect porneste si la 102 grade chiar azi i am facut proba asta Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Decembrie 29, 2013 Share Postat Decembrie 29, 2013 Trebuia sa-l montezi pe al lui pe motoreta ta si sa testezi astfel instalatia. Verifica releul si cablurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 29, 2013 Autor Share Postat Decembrie 29, 2013 ai dreptate asa o sa fac sa vad daca e sigur de la instalatie iau piesa lui si o pun pe mobra mea si sa verific si cablurile,ms mult va anunt daca ii dau de cap Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Floryn_k1 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Incalzeste motorul bine si dupa incearca sa il invarti cu mana cu o cheie inelara (trb sa desfasci capacul sa ajungi la surubul arborelui cotit) si poate se dilata ceva si blocheaza motorul (cuzineti cv) .Varianta grea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 O poate baga in viteze si s-o impinga pentru a verifica varianta asta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
DragosRs Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 asa am patit eu la r1 2001 ,era din electromotor.Culmea era ca pe alt r1 mergea dar pe al meu nu.am schimbat electromotorul si a mers ok . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 O poate baga in viteze si s-o impinga pentru a verifica varianta asta. sa o bag in viteza si sa o imping...daca o opresc si dupa vreau sa dau la automat nu merge,daca o bag in treapta a 2a si o imping porneste imediat...nu cred ca este din partea mecanica atata timp cat motorul functioneaza normal ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 sa o bag in viteza si sa o imping...daca o opresc si dupa vreau sa dau la automat nu merge,daca o bag in treapta a 2a si o imping porneste imediat...nu cred ca este din partea mecanica atata timp cat motorul functioneaza normal ... Exact. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) In primul rand verifica incarcarea cand motorul e rece dar si dupa ce ai mers cu motocicleta si a apucat sa se incalzeasca atat motorul cat si regulatorul de tensune. Daca incarcarea e ok urmatorul test ar fi proba cu o alta baterie. Stiu ca poate pare un pic ciudat dar eu am patit chestia asta mai demult la o masina si am mai citit aici pe forum vreo 2 cazuri identice in care bateria era de vina. Chiar daca bateria e recenta asta nu inseamna ca nu poate avea un defect de fabricatie, mai ales daca nu e vreuna scumpa. Cel mai sigur e sa faci proba cu o baterie buna moto, conectata direct nu prin cabluri cu clesti, ca daca nu ai cabluri de calitate sau nu fac contact calumea te pacalesti. Daca si bateria e buna urmatoarele pe lista ar fi cablurile de forta ,in special conexiunile/bornele acestora, apoi releul de pornire si electromotorul. Editat Decembrie 30, 2013 de binox Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d4 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) Sall cand nuti,porneste prima data dai curent de la o masina si vezi ce face daca tot invarte, greu pune ceva rece pe elctromotor o carpa ceva si racestel, daca tot invarte greu dai capacu,jos care este in forma de 8 si vezi sa nu fie plesnit are,niste pinioane pe interior. Daca iai dat capacu jos si este in,regula iai un electromotor, de k1.k3 1000 si no sa mai,ai probleme, tu mai mult ca sigur ai, electromotor de 600 k1.k3 si daia nuti da motoru, peste cap la cald si la rece til invarte, fara probleme pana pe la vreo 50 de grade. Editat Decembrie 30, 2013 de cristi_d4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 eu inteleg ce spui cristi dar electromotorul l am probat pe alt gsxr identic si merge ok,porneste la cald,invarte,la mn la a doua pornire sa zic asa dupa ce motorul a mers si a ajuns la temp optima nu invarte deloc,zici ca se blocheaza sau nu i mai vine curent,se aude doar un tacanit asa ca si cum s ar invarti dar pe sfert sau mai putin... ma gandeam sa nu fie ceva la ambreiajul de pornire citisem pe un forum daca ati auzit.. e si un clip pe youtube..nu stiu daca trebuie sa mearga in ambele sensuri.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Ce legatura are electromotorul cu pornirea la cald ? Electromotorul ori invarte ori nu invarte si punct . Faptul ca motorul porneste ok la rece si la temperaturi mai mari nu , inseamna ca este alta problema . Mai putin si puneti omul sa verifice supapele pe alt GSX-R . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 eu inteleg ce spui cristi dar electromotorul l am probat pe alt gsxr identic si merge ok,porneste la cald,invarte,la mn la a doua pornire sa zic asa dupa ce motorul a mers si a ajuns la temp optima nu invarte deloc,zici ca se blocheaza sau nu i mai vine curent,se aude doar un tacanit asa ca si cum s ar invarti dar pe sfert sau mai putin... ma gandeam sa nu fie ceva la ambreiajul de pornire citisem pe un forum daca ati auzit.. e si un clip pe youtube..nu stiu daca trebuie sa mearga in ambele sensuri.. Slabeste aceste suruburi si mai incearca o data... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Verifica cablajul unde poate fi un cablu desprins sau slabit . Cablul fiselor de la bujii poate duce la aceleasi simptome daca este ciupit si pierde curent . Dupa ce spui ca ai schimbat si dupa cum se manifesta , pierzi curent la pornire si mai mult ca sigur ai un cablu care intra in scurt cand intra in contact cu o suprafata fierbinte . Eu de acolo as incepe cautarile . Bafta . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cristi_d4 Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 Da capacu jos care,tila pus tng in poza si vezi ce gasesti acolo, dar ma repet mai mult ca sigur este electromotorul, este de k1 600 sunt indentice ca cele de,750 si 1000 dar dupa 50.60 de grade numai invarte.Tiam mai scris si sus lasa motoru se incalzeasca calumea si raceste electromotoru,si ai sa vezi ca o, sati porneasca mai sa discutat anu cu k1 de 1000 ca nu porneste, la cald si era electromotoru.de k1 600 baiatu sia luat altu tot de k1 600 nustu pe unde a fost si ia zis ca e motoru comprimat rau, ca trebui dat jos ca nustu ce are contra balansoru etc.. Pune electromotorul de pe k1 celalt, si vezi ce se intampla pe kau tau dar cred, ca kau care zici cal invarte, are compresie slaba si daia la dat peste, cap la cald Poti sa iei un fir si sa alimentezi direct electromotoru cand,este motoru cald si vezi daca invarte. /index.php?/topic/696976-probleme-gsxr-k1-1000/?view=findpost&p=3451194 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 Slabeste aceste suruburi si mai incearca o data... tng motorul are 34000km nu cred ca ar fi problema mecanica din cuzineti ,cand e pornit la rece ruleaza perfect,vroiam sa te intreb daca desfac capacul ce mi l ai aratat in poza e un pinion acolo de la starter clutch trebuie sa se roteasca in ambele sensuri sau doar intr un sens ca sa stiu,am probat si cu bateria amicului meu de pe gsxr 750 si cand ajunge la 90 grade nu porneste face la fel..dar impinsa o ia imediat ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 am impresia ca nimeni nu citeste postul initial, in care omul a mentionat ce-a schimbat/verificat deja. a spus clar ca la cald electromotorul invirte doar o tira si gata. la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele ce inseamna dupa citeva momente? secunde, minute? adica e motorul cald, opresti si nu invirte mai deloc, astepti citecva secunde si o ia normal? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 am impresia ca nimeni nu citeste postul initial, in care omul a mentionat ce-a schimbat/verificat deja. a spus clar ca la cald electromotorul invirte doar o tira si gata. la urmatoarea pornire nici macar nu invarte se aude ca si cum ar invarti bateria dar doar pe un sfert de cursa ,sper ca intelegeti ce spun,practic nu invarte mai deloc,zici ca i ai luat bornele ce inseamna dupa citeva momente? secunde, minute? adica e motorul cald, opresti si nu invirte mai deloc, astepti citecva secunde si o ia normal? exact merge normal ajunge la temp ridicata o opresc,cand sa dau la automat iar nu invarte deloc....daca o las un timp(acuma in functie de temp de afara eu stiu...pana se racest sa zicem) porneste normal...la sfert...inca ceva ..daca o imping atunci cand nu merge la automat o ia imediat...ma tot uit si caut raspunsuri pe google Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Decembrie 30, 2013 Share Postat Decembrie 30, 2013 (editat) man, repet: cit o lasi pina o ia normal? minute? 10, 20, 30? secunde? uite de ce te intreb. problema asta am avut-o si eu mult timp. fix cum zici tu, pornea tot timpul fara probleme la rece iar la cald f greu, odata am stat 20 de minute pizduind linga motor. dar dupa ce o lasam ceva vreme, o lua de fiecare data. era de la baterie. tu ai zis c-ai schimbat-o, dar poate ai probleme cu incarcarea, cum a zis binox. la cald compresia creste semnificativ, forta care se opune demarorului e considerabil mai mare, si e posibil ca bateria sa nu duca. ori ca e veche/proasta, ori ca nu merge incarcarea. la mine a fost din cauza alarmei, care tot descarcind-o periodic, a sulfatat-o treptat pina a scos-o din mintile ei. dar daca la tine ar fi incarcarea, pina la urma s-ar descarca complet si n-ar mai vrea deloc. o varianta ar fi sa conectezi un fir direct de la plusul bateriei la demaror cind e cald, asa elimini varianta cu motorul, fara sa trebuiasca sa scoti cablaraia etc. macar asa stii daca e de la electromotor sau ambreiaj de pornire. Editat Decembrie 30, 2013 de gn77b Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
lucian29 Postat Decembrie 30, 2013 Autor Share Postat Decembrie 30, 2013 ar fi posibil sa fie de la stator ca e rebobinat...cand accelerez scade incarcarea respectiv 12,5 12.8 v la relanti da 13,6v Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.