Sari la conținut

Vreau si eu comunista


Ciprian_B
 Share

Postări Recomandate

Si pentru initiatorul discutiei, ca ziceai ceva de IJ..

Nu am zis de Ij decat faptul ca nu imi place ( si aici e strict vorba de gustul meu ) si am repetat faptul ca topicul a fost pornit pentru o discutie fix intre 2 motociclete si ca nu vad rostul introducerii unei a3a.

Pentru restul post-ului tau iti multumesc pentru timpul tau!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 57
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Sunteti eterni astia care vorbiti fara sa aveti habar...

...

Ivan si Lolo, vad ca amandoi spuneti ca ETZ-urile au piese din Germania si de-asta sunt bune. Inteleg generalizarea dar nu vorbiti fara sa stiti ca nu ajutati pe nimeni cu nimic.

Piesele pentru ETZ sunt unguresti, turcesti, chinezesti, taiwaneze. Ca sa gasesti o piesa nemteasca trebuie sa cauti de-ti vine rau si sa platesti cat nu face. 99% dintre noi luam ce gasim mai bun pe raft si scoatem motocicleta pe sosea. Cumva piesele astea proaste sunt suficient de bune incat nu simti lipsa pieselor originale. daca vreti un exemplu, eu am un kit de biela de 80-90 de lei Chinezesc sau Taiwanez care acum are 32.000 km si n-are nevoie de reparatii. Menajare nu prea a vazut decat prin depozite. E valabil si pentru alte componente importante.

Imi pare tare rau ca am lasat o astfel de impresie...si pentru documentare ti-as pune acum o poza, sau mai multe, cu un bloc de ETZ facut terci din cauza unei biele no name, fabricata asa cum sustii tu, prin una dintre tarile alea recunoscute ca fiind elita, avind preturi minime. Poate zilele viitoare daca mai scap de zapada asta si am mai mult timp sa caut blocul cu pricina, o sa ma obosesc sa-ti aduc si dovada. Asa ca nu vorbesc din basme, asta cred ca se numeste experienta! ;)

Si, ca un facut, niciodata nu am vazut asa ceva la o Jawa, indiferent de piesele cu care a fost reparata si indiferent de abuzurile la care a fost supusa! Dar pentru initiatorul topicului, am preferat sa-i recomand un motor pe care sa faca multi kilometri si mai putina mecanica/electrica! Am gresit cumva?! :-L

Editat de ivan pedala
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ati gresit cu nimic Domnule Ivan. Chiar m-am hotarat asupra ETZ-ului datorita postarilor dumneavoastra si a altor oameni cu experienta ( eu cam stiu pe cine trebuie sa ascult aici fiindca nu sunt de ieri pe forum ).

Pentru restul : Va rog respectuos sa nu porniti o polemica pe subiectul asta. Nu am pornit topic-ul cu intentia asta. Va sunt recunoscator tuturor pentru raspunsuri, fiecare cu parerea si cu experienta lui.

Per total, dumneavoastra domnilor, initiati un incepator in ale "comunistelor" si sincer imi pare bine ca am primit atatea pareri si sfaturi. Astept cu nerabdare sa strang banii, sa cumpar fericirea pe doua roti si sa ne vedem cu bine pe drumuri si la intruniri.

Multumesc inca o data!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

N-ati gresit cu nimic Domnule Ivan...

Multumesc inca o data!

Nu ma cheama Ivan, este doar o porecla primita de pe vremea cind imi curgeau balele, pe la gradinita...imbunatatita pe la 13-14 ani cind am inceput sa rup pedalele bicicletelor, apoi ale motocicletelor...asa ca nu merge sa-mi zici domnule. Spune-mi simplu, Ivan...fiindca domni consider ca sint aceia care au masina cu sofer, vila cu piscina, conturi in Elvetia...

Ma bucur daca ti-am putut fi de folos in alegerea pe care o vei face! :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut

 

Pentru ca e loc de "dat cu parerea" , si eu sunt pentru un MZ, cei care cunosc bine "comunistele" stiu ca aceasta familie de motociclete au fost intotdeauna OK(desigur sunt si gusturi care au influenta).Daca e si versiunea mai noua, cu frana disc, cu atat mai bine.In ceea ce priveste problema cu piesele de schimb, cred ca sunt la egalitate, se gasesc putin mai greu, dar se gasesc piese noi.

Un mare avantaj pe care-l vad eu la MZ este faptul ca e un monocilindru, cu un carburator bun si cu probleme mai mici cu aprinderea (daca e electronica e chiar excelent).

La Jawa, cei care au motoare in 2 cilindri stiu ca e des necesar a se regla aprinderea, iar cand nu e bine reglat performantele sunt foarte mult afectate.

Deasemenea si la reparatii aceste motoare(cu 2 cilindri) sunt mai delicate, un ambielaj mai greu de reconditionat si echilibrat, apare rulment de palier in plus (care e nevoie ca periodic sa fie gresat), un separator intre cartere, etc.

Si greutatea (un criteriu invocat de tine) este in favoarea MZ.

 

Sunt doar pareri, bine e sa ai ocazia sa probezi cele 2 versiuni, sa vezi care e mai potrivita pentru tine, deasemenea daca ai ocazia si ai noroc sa gasesti unul din modele la pret super si stare buna, desigur vei reactiona ca atare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu sustin sus si tare (contrar multora de pe acilea) ca pana si Niprele sunt motoare super OK.

 

Ca atare ambele motoare mentionate de tine la inceputul topicului sunt perfecte. Cu conditia ca de cate ori bagi benzina sa mai adaugi si putintica "rabdare" precum si putintica "dragoste de motoare" si atunci satisfactiile vor fi maxime.

 

Clipele minunate petrecute alaturi de un motor ... nostalgic, nu vor putea fi in nici un fel umbrite de micile ... problemute intampinate.

 

Bafta !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am MZ ETZ 250, deci sint subiectiv daca iti spun ce sa cumperi. Dar totusi hai sa gasim citeva avantaje mz-ului:

-se gasesc piese destul de usor cam de orice calitate

-consum bun

-fiabilitate superioara

-motor destul de simplu de reparat

Singurul argument pentru Jawa e topspeed-ul, dar daca iti doreai racheta cred ca nu te orientai spre comunista.

Ce vreau sa subliniez e ca totusi daca nu ai minime cunostiinte de mecanica, un strins de surub, un schimbat de cablu, saboti, si dupa o eventuala problema mecanica minora, primul gad e cum sa scapi de motor, atunci nu cumpara nici MZ.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasati topicul in pace ca omul a ales, sa speram ca bine, asta doar timpul o va spune.

 

Eu stiu ca va puneti in pielea lui (virtual) si alegeti exact ce aveti voi acum :-) dar sa lasam topicul in pace ca initiatorul sa poata sa-si faca topicul lui cu motocicletea cand si-o ia. Poate gaseste un CB500 la 500E si agitatia a fost degeaba :-)

 

Iernare placuta ca nu mai e mult pana la echinoctiu

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...