luk77 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Salutare!Dupa 2 luni,azi am pornit Hornetul(2001 carburatie) fara probleme la a 2 cheie,dupa ce s-a incalzit a inceput sa urce relantiul La inceput a ramas la 1000-1100 apoi a urcat la 1300-1400 si a ramas constant acolo. Daca o turez revine pt cateva secunde la 1000 apoi urca la 3-400.E normal sau nu si care s-ar putea sa fie problema? Multumesc! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Sigur nu ai uitat socul tras? Verifica cablurile de la soc si de la acceleratie.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 le-am verificat ambele,socul l-am tras de cateva ori.Poate sa nu inchida de tot socul? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Costin1 Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 poate tu tragi socu dar el ramane accelerat sa nu fie cablu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 am dat socul cu mana pana in capat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 Posibil sa ai dop de gheata in vreun carburator, sau sa ramana socul blocat. Vezi daca mai face asa si dupa ce o incalzesti bine. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 am incalzit-o pana a pornit ventilatorul de la radiator si tot asa face care ii turatia normala la relanti? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
eugenkawa Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 E clar ca ai o problema la cablul de la soc, sau acceleratie. Incearca sa-i reglezi ralanti-ul din cablul de reglaj de sub carburatoare. Turatia optima recomandata de fabricant este de cca 1.300 rot/min. Uite si un filmulet cu reglajul la ralanti: Ca sa ii iei din turatii, dai de rotita spre stanga, sa cresti turatia, dai spre dreapta, in sensul acelor de ceasornic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Joon Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 (editat) lasa-l asa man , vezi care e treaba cand vor fi cel putin 10 grade afara si vei putea sa mergi cu ea cativa km ! oscilatii la relanti pot aparea din mai multe chestii dar in acest caz e frigul , poate nu mai lucreaza maneta de acceleratie bine de la frig sau o alta componenta de la alimentare ....... pana una alta tu ai turatie optima la motor 1350rpm +/- 50 rpm Editat Ianuarie 31, 2014 de Joon Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 azi am pornit Hornetul daca o tii afara, nu-ti mai face atatea probleme..va mananca undeva si daca nu are probleme motoreta le inventati voi! oricum, in momentul asta la CJ e 1 grad, la Bucuresti sunt -12! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 lasati fratiilor motoretele in pace....nu vedeti ce cancer este afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
COObra Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 ralantiul se regleaza din robinetul ala cu motorul cald.....care atentie cand bagi mana ca .....frige. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Ianuarie 31, 2014 Autor Share Postat Ianuarie 31, 2014 Din pacate afara a stat anul asta!O sa o las asa deocamdata si o pornesc cand afara ii mai cald sa vedem atunci. Multumesc pt raspunsuri! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 pune o husa ceva pe ea si laso..deocamdata Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Ianuarie 31, 2014 Share Postat Ianuarie 31, 2014 lasati fratiilor motoretele in pace....nu vedeti ce cancer este afara Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sco. Postat Februarie 1, 2014 Share Postat Februarie 1, 2014 lasati fratiilor motoretele in pace....nu vedeti ce cancer este afara ce sa le lasam? Autofiletante in crampoane si enduro scrie pe mine azi! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 2, 2014 Share Postat Februarie 2, 2014 pe husaberg merge... dai drumul @scorider..... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
luk77 Postat Februarie 13, 2014 Autor Share Postat Februarie 13, 2014 Ieri am pornit motorul(la Cluj au fost 15 grade) a luat-o la juma de cheie si problemele cu relantiul nu au mai aparut.Multumesc pt sfaturi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
PoliBuc Postat Februarie 13, 2014 Share Postat Februarie 13, 2014 Incearca sa afli turatia corecta de mers in gol. Mi se pare mica 1000 rot/min pentru un 600. Am avut GSR (tot un drac) si era ok pe la 1200. O sa simti diferenta la schimbarile de viteza, motorul nu mai "cade" asa mult in ture si schimbarea va fi mai "unsa". Ca sa nu mai vorbim de ungere, care este direct proportionala cu turatia, mai ales vara cand stam pe la stopuri si dam in fiert si noi si moto. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.