Unchiu' Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Uleioasa....e OSANZOASAAAAAAAAAAA Fa-i o degresare si trebe sa ai pe careva in zona la tine care sa dee un ochi si doua degete sa te rezolve, dar mergi cu ea curata sa nu spele omu' doua saptamini la salopete.... Oricum stai lin ca totul este rezolvabil (incearca sa nu o mai pornesti pina se rezolva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 10, 2014 Admin Share Postat Februarie 10, 2014 Bre, tu esti sigur ca faci practica de mecanica auto? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Uleioasa....e OSANZOASAAAAAAAAAAA Fa-i o degresare si trebe sa ai pe careva in zona la tine care sa dee un ochi si doua degete sa te rezolve, dar mergi cu ea curata sa nu spele omu' doua saptamini la salopete.... Oricum stai lin ca totul este rezolvabil (incearca sa nu o mai pornesti pina se rezolva) ok..o sa incerc sa nu o pornesc.. prin zona nu am de cat de astia care mesteresc drujbe.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Incearca atunci sa pui indarat piesele alea doua...incepi prin a vari boltul ala cu partea ascutita inainte , apoi arcul si dopu l(busonul tau)...numa sa fii atent sa nu le bagi pe adevaratul busn de drenare LOL Dar tu la schimbul de ulei ai schimbat/curatat filtrul de ulei???...astea de china au un soi de filtru refolosibil de obicei.... "Si marmota invelea ciocolata in staniol" am avut si eu un motoras de genu si nu mi-au ramas piese cind am schimbat uleiul, dar pune si tu poze cu "obectetele" in cauza,de unde vin si cam de unde le-ai scos tu . Dau o bere daca mi le dai mie ca si asa nu iti folosesc daca merge motoru` Daca zici ca ai avut "drumjba" deasta ...poate il asisti tu oleaca pe baiet, poate ai demontat si tu sa schimbi oloiu' ca el .... si acu' stii ce si cum . Mie imi seamana (dar nu rasare) a motoras de yamaha ...xt125... Il reparam online ....ce mama lu' proces verbal Editat Februarie 10, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Incearca atunci sa pui indarat piesele alea doua...incepi prin a vari boltul ala cu partea ascutita inainte , apoi arcul si dopu l(busonul tau)...numa sa fii atent sa nu le bagi pe adevaratul busn de drenare LOL Dar tu la schimbul de ulei ai schimbat/curatat filtrul de ulei???...astea de china au un soi de filtru refolosibil de obicei.... Daca zici ca ai avut "drumjba" deasta ...poate il asisti tu oleaca pe baiet, poate ai demontat si tu sa schimbi oloiu' ca el .... si acu' stii ce si cum . Mie imi seamana (dar nu rasare) a motoras de yamaha ...xt125... Il reparam online ....ce mama lu' proces verbal da..lam curatat cu benzina..dar cred ca degeaba..ca daca eu nu iam dat afara uleiul de la motor..ci ala de distributie sau ce o fii...si am pus asta nou peste el..tot nimic am facut in afara ca am stricat uleiul degeaba.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ciprinhio Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) mama ce va pricepeti sa ajutati omul>>>daaa caterinca pe primul loc normal tipic romanesc.. poate e din cutia de viteze..cum se schimba vitezele.. da nici tu nu te pricepi prietene...da ce tu ai ulei separat la distributie...ma cam umfla. Editat Februarie 10, 2014 de ciprinhio Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Mai are ea ceva probleme..precum am observat ca in zona schimbatorului la imbinari la capace pe acolo..are o crapatura destul de mare..acum numi pot da seama daca aia ar trebui sa fie acolo sau a fost facuta..motorul il am de cateva saptamani..nu am unblat cu el tare mult..doar atunci cand iam facut "amestecatura" de ulei..in rest nu prea stiu de ea...aici un clip cu ea pornita dupa ce iam facut "amestecatura" mama ce va pricepeti sa ajutati omul>>>daaa caterinca pe primul loc normal tipic romanesc.. poate e din cutia de viteze..cum se schimba vitezele.. da nici tu nu te pricepi prietene...da ce tu ai ulei separat la distributie...ma cam umfla. vitezele se schimba foarte bine..numi sare sau sa numi intre nu caraie...doar ca din loc o pun mai greu pe neutru.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zîmbesc Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ..cum se schimba vitezele.. Apăi tu nici nu știi schimba vitezele și postezi aci la secțiunea de service și întreținere.....nu mă mir dară că-s multe căzături pe piață Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Unde ai vazut tu la un astfel de motor ulei separat la cutia de viteze ? ce crezi ca e masina?( de spalat),si inca ceva din cite stiu eu toate troacele astea ( am avut si eu unu ) nu au cutie separata de motor, si Ruben daca vrei poti sa faci o poza cu tot motorasul sa vad ce fel arata ca posibil sa te ajut cu un manual de reparatii. ca din filmulet nu am inteles NIMIC. acolo sub dunga aia rosie e crapatura de care zic.. Oricum ulei imi curg si din zona schimbatorului Apăi tu nici nu știi schimba vitezele și postezi aci la secțiunea de service și întreținere.....nu mă mir dară că-s multe căzături pe piață tu cum vrei sa schimb? Le schimb in 10000 pana la rosu..e de 125...nu de 600 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Asa nenea, iaca in ultima poza si intinzatorul distributiei(mecanic)...monteaza piesele la loc de unde iesira... Pierderile oricum trebuie rezolvate.... Editat Februarie 10, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Cica ar motorul ar fi copiat dupa un motor de suzuki gs asa scriau pe site'ul lor Asa nenea, iaca in ultima poza si intinzatorul distributiei(mecanic)...monteaza piesele la loc de unde iesira... Pierderile oricum trebuie rezolvate.... ok..dar uleiul pe unde il torn? Ca totusi lam scos de acolo..si altu nu am pus Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) ok..dar uleiul pe unde il torn? Ca totusi lam scos de acolo..si altu nu am pus Dude, pe bune? Vezi in poza a 2-a unde scrie 1000ml, acolo ai un buson (alb imi pare mie). Scoti ala si verifici nivelul la geam pe masura ce pui ulei. Editat Februarie 10, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Dude, pe bune? Vezi in poza a 2-a unde scrie 1000ml, acolo ai un buson (alb imi pare mie). Scoti ala si verifici nivelul la geam pe masura ce pui ulei. . Deci ca am scos uleiul pe busonul gresit ori ca il scot pe alalalt e aceiasi treaba? ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Eu nu am inteles pe unde l-ai scos, dar bagi chestiile alea la locul lor cum au zis si ceilalti colegi si uleiul il bagi pe sus, cum am zis. PS: e mai usor asa, decat sa intorci motorul cu roatele in sus si sa il bagi pe acelasi buson Editat Februarie 10, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Eu nu am inteles pe unde l-ai scos, dar bagi chestiile alea la locul lor cum au zis si ceilalti colegi si uleiul il bagi pe sus, cum am zis. PS: e mai usor asa, decat sa intorci motorul cu roatele in sus si sa il bagi pe acelasi buson ok..dar ce nu am inteles eu e ca fie ca scot busonul alalalt sau asta din care am scos chestiile astea..curge acelasi ulei..nu? La cutia de viteze..se pune ulei? Sau isi ia singura din baie..? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 ) is total in ceata..din ce am mai citit pe altundeva... Sa inteleg ca uleiul din baie..adica uleiul de motor foloseste si la cutie si la distributie sau ce mai era pe acolo... Ca mie imi curge ulei si din zona cutiei deci sa inteleg ca e ulei de motor si ala..nu? Ca am mai vazut alte chestii ca ba cutia are ulei separat..sau numai stiu ce... Dau drumul la uleiul asa pe busonul pe care trebuie curat filtrul apoi pun pe cel nou. Asa intrebarea e..cu cutia,am treaba? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Nop, e acelasi ulei in tot motorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Ok, asta am vrut sa stiu Aici,in poza asta am un dop acolo sus am pictat cu rosu..la ce foloseste dopul ala? :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) Pe la dopul respectiv verifici semnele aprinderii/distributiei! pe bune ca esti mecanic? in partea dreapta scrie 1000ml si ai un buson ce il poti desface cu mana, deasupra scrisului! pe acolo torni uleiul! Editat Februarie 10, 2014 de s@rpe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 ucenic la auto zice. Difera un pic motoarele daca te uiti din afara @Ruben: Ia un manual de reparatii de la unu de 125cc si o sa intelegi mai bine ce si cum, presupunand ca stii un pic de engleza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ruben Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 Pe la dopul respectiv verifici semnele aprinderii/distributiei! pe bune ca esti mecanic? in partea dreapta scrie 1000ml si ai un buson ce il poti desface cu mana, deasupra scrisului! pe acolo torni uleiul! operatiunea cu uleiul, am inteleso gata. Dopu ala nu aveam idee de la ce e.. ucenic la auto zice. Difera un pic motoarele daca te uiti din afara @Ruben: Ia un manual de reparatii de la unu de 125cc si o sa intelegi mai bine ce si cum, presupunand ca stii un pic de engleza. ok..mecanica poate nu stiu..da macar engleza cat de cat stiu..) mersii ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Pentru ca ai pus ceva poze,cu motorul am reusit totusi sa identific despre ce este vorba. Din imagini mie imi pare ca seamna motorul cu cel de pe Suzuki DR 125,si uite ce am gasit: Nu stiu ce ai mai demontat tu pe acolo, ca nu prea am inteles..dar acel bolt si arcul aferent este de la selectorul de viteza mai precis opritorul furci nr 2 de viteza. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 nu mai pot de ras ) bine ca lucreaza in santier si nu pe la vre`un service... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Faci practica intr-un service sau te-ai apucat sa repari mobra unuia si acum iti raman piese in plus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.