aethys Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) cum se ridica jugul inferior fara suspendarea cadrului? exista o presa ceva, sau cum se face, a slabit cineva suruburile alea 2 de la jugul inferior nush de ce, si a coborat prea jos pe telescop.acu ii ies prea tare telescoapele in partea de sus, nici nu poate sa puna ghidonul din cauza asta. Editat Februarie 10, 2014 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Va trebui sa ridici motocicleta, slabesti suruburile jugului si lasi amortizoarele mai jos! Simplu.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Pune o caramida sub cric, trage moto spre stanga, baga o buturuga sub ea. Ar trebui sa fie ridicata fata un pic, destul cat sa ai loc sa faci manevra. Asta daca nu vrei/nu ai loc/nu ai vreun cric auto sanatos sa il bagi sub motor sa il ridici. Mare grija sa nu ti-l scapi pe picioare, de preferat sa faci treaba asta cu inca cineva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Trebuie sa ridici roata fata in aer. Metode sunt multiple, unele mai riscante sau mai sigure. Pornind de la stander fata de jug, care e cel mai indicat, pana cric de masina. Din semnatura ta vad ca ai stander de spate, probabil ca ai si cric de masina. Pui o bucata de lemn sub baia de ulei si o ridici cu cricul de masina. Trebuie sa mai ai 2 prieteni ca sa o tina in echilibru. Sau o ridici de jug cu o chinga cu clicket legata de vreo bara. Sunt o gramada de posibilitati, dar in caz de improvizatie trebuie sa iei masuri suplimentare de siguranta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 da, de ridicat fata stiu, dar ma gandeam ca exista si alta varianta fara suspendare/ridicare. cu o presa prinsa de jugul superior si telescop, sa impinga telescopul in jos, eventual 2 prese sa impinga ambele telescoape in acelasi timp, oare n-ar merge? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 cu o presa prinsa de jugul superior si telescop, sa impinga telescopul in jos, eventual 2 prese sa impinga ambele telescoape in acelasi timp, oare n-ar merge? Ai o astfel de presa sau ai de unde sa faci rost de una? (presupunand ca ar exista? ) Nu e mai usor si mai simplu sa o ridici? (si mai ieftin... presupunand ca nu o scapi pe jos) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Slabeste pe rand fiecare telescop si impingi cu o coada de ciocan telescopul in jos(comprimi arcul) apoi altcineva strange in timp ce tu tii presat, nu e usor dar merge sigur. Am facut treaba asta si folosind un ciocan de cauciuc ... slabesti nu de tot amortizorul apoi il lovesti cu ciocanul de cauciuc sa coboare ... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) cum pe rand, un telescop strans in jugul inferior si unul slabit? nu inteleg prea bine ce vrei sa spui. sau le slabesc pe ambele, comprim cat pot de tare unul din ele si apoi il strang. cand ii dau drumul ar trebui sa urce.... Editat Februarie 10, 2014 de aethys Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 (editat) cum pe rand, un telescop strans in jugul inferior si unul slabit? nu inteleg prea bine ce vrei sa spui. sau le slabesc pe ambele, comprim cat pot de tare unul din ele si apoi il strang. cand ii dau drumul ar trebui sa urce.... Un amortizor il iasi strans in ambele juguri(faci asta cu ambele juguri montate), pe celalant il slabesti si din superior si din inferior si il impringi in jos cu ceva, cat vrei tu, apoi strangi si repeti faza si la celalant amortizor, inteles acum? Editat Februarie 10, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 10, 2014 Autor Share Postat Februarie 10, 2014 da, mai greu cu impinsul in jos al amortizorului slabit, dar cred ca ar merge varianta asta. ms fain. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Merge sigur, eventual poti sa incerci sa il tragi cu mana in jos in timp ce il invarti un pic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Gogule Postat Februarie 10, 2014 Share Postat Februarie 10, 2014 Cu siguranta asta e metoda cea mai buna! Ciocanul....vezi cumva sa nu lovesti prea mult in reglajul de preload ca apoi vei intreba de ce nu functioneaza.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C devil Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 fara suspendare nu vad cum ai putea face operatiunea , cea mai usoara metoda e cea cu chinga cu cliket sub bara de batut covoare, dupa ce ai suspendat scula, bagi ceva sub ea pentru siguranta si iti faci treaba fara sa te ajute nimeni eu nu as incerca sa bat cu ciocanul in furca Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 Cu siguranta asta e metoda cea mai buna! Ciocanul....vezi cumva sa nu lovesti prea mult in reglajul de preload ca apoi vei intreba de ce nu functioneaza.... crezi ca simte sau ca mai functioneaza? si daca nu merge ai ciocanu prea mic !!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 11, 2014 Share Postat Februarie 11, 2014 (editat) Am specificat clar ciocan de cauciuc, si daca dai ca ciobanul normal ca strici ceva pe acolo. In fine, forumu vietii, libertate de exprimare, etc. Editat Februarie 11, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aethys Postat Februarie 11, 2014 Autor Share Postat Februarie 11, 2014 a mers, dar nu trebuie ciocan deloc, poate doar o coada sa apesi pe telescop. insa eu am apasat pe telescop sus cu o coada de ciocan pusa perpendicular pe telescop, iar altcineva a rotit si tras de telescop in jos in acelasi timp, si a mers, a iesit ok. adica le-am pus la semnul care au fost inainte, ca jugurile au lasat niste semne pe telescoape si se pot pune la aceeasi pozitie. am mai masurat in plus distanta de sus cat iese fiecare telescop, dar nu stiu daca asta e metoda de calibrare a telescoapelor in jug, am impresia ca e un aparat care masoara si duritatea arcului si mai multe chestii, in fine, le-am pus in acelasi loc, a dat si o tura proprietarul mobrei si zice ca nu e nicio diferenta, nu simte nimic de rau in ciclistica mobrei, deci ar trebui sa fie ok. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.