Al3xscrt Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Buna ziua!Am facut o mica prostie si as avea nevoie de un sfat din partea dvs.Azi am vrut sa pornesc si tu motorul pentru 5 minute,am zis ca nu are rost sa pun ma chinui sa mai pun bateria si sa o pornesc direct cu cablurile.Spre surprinderea mea,motorul a pornit la sfer,fara nici o ezitare(nu a mai fost pornita de 4 luni).Dupa 2 minute,din greseala dau peste cablul cu borna + de pe baterie si cade cu motorul pornit,o pun la loc si de atuncea nu mai vrea sa porneasca.Motorul e un hornet 03.Am si un mic video daca va ajuta cu ceva,la inceput e un sunet foarte ciudat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) S-a supratensionat circuitul si probabil s-a ars CDI-ul. Verifica daca mai ai scanteie. Editat Februarie 16, 2014 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 cand dai sa o pornesti electromotorul invarte sau nu se intampla nimic? si cred ca ar fi bun si video-ul ala de care spui,poate iti pot da un sfat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Al3xscrt Postat Februarie 16, 2014 Autor Share Postat Februarie 16, 2014 Astea sunt video-urile: http://www.youtube.com/watch?v=-E6CC63E8uM http://www.youtube.com/watch?v=N_JqI5hIzWQ Am doar dupa ce am facut prostia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Asa cum ti-am spus, scoate o fisa si verifica daca iti mai da scanteie.....eu ma indoiesc. Editat Februarie 16, 2014 de stfan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yo4hgx Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Inainte sa postezi pe forum, ai verificat si tu macar sigurantele?... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrey1205 Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 1.dupa cum se aude in primul video pare ca electomotorul nu primeste suficient curent,deci posibil bateria e moarta-inceasca sa iei curent de la alta baterie. 2.verifica daca siguranta de 30A nu este arsa-nu prea pare ca daca era arsa nu mai invartea deloc-dar tot e bine sa verifici. 3.da o bujie jos si vezi poate ai innecat motorul. 4.verifica cu o a-5a bujie daca ai scanteie-scoti o fisa de la oricare cilindru,pui bujia,faci masa pe motor si dai la cheie si vezi daca ai scanteie. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Întotdeauna trebuie să ai baterie pe mobră dacă vrei s-o pornești ! Chiar o baterie proastă care nu ține curent se va comporta ca un condensator de valoare mare și nu o să ai rezultate neașteptate cum ai pățit tu. Mobra pornește dar apoi ce o să-ți încarce ? Redresorul ? Unul din ele crapă, redresor sau releu sau alternator. Dacă ai dat curent de la o baterie auto ar fi trebuit să o ții în funcțiune doar un timp scurt ca să nu încălzești alternatorul, apoi să oprești mobra și abia apoi să înlături cablurile. Neavând sarcină, alternatoarele de 12v produc aprox 40vv. Dacă ai scăpat fără să arzi CDI consideră-te norocos. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alexandru_ciocan Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 (editat) Vezi ca e arsa siguranta de 30A (in momentul cand faci scurt, la baterie, aia se arde prima), uita-te dupa cablul + de la baterie si o sa dai de ea (o sa fie intr-o "cutiuta"). . Schimb-o si o sa-ti porneasca. Nu e ars CDI-ul. Verifica si sigurantele din cutie (celelalte). Editat Februarie 16, 2014 de alexandru_ciocan Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 N-a făcut scurt, i-a căzut firul cu care lua curent de pe bornă și a rămas cu încărcarea în gol. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Yoyomoto Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Asa cum a zis si un coleg mai sus, verifica daca ai scanteie, daca nu ai scanteie (ceea ce mi inchipui ca se si intampla), verifica sigurantele, daca sigurantele nu sunt arse, atunci e bai mare si trebuie sa te duci la un electrician sa ti puna aparatul de masura sa vada daca iti intra current in cdi . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Frezzzatu Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Stiu pe cineva mai mic de statura ce tot scapa motocicleta pe jos cand se oprea pe loc si nu ii mai pornea vre-o 10 min dupa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stfan Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Stiu pe cineva mai mic de statura ce tot scapa motocicleta pe jos cand se oprea pe loc si nu ii mai pornea vre-o 10 min dupa. Se ineca motorul cu benzina din carburatoare (banuiec ca avea), insa I-ar fi pornit imediat......impinsa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 16, 2014 Share Postat Februarie 16, 2014 Unde-i Performance cind ai nevoie de el? ) Eu am facut operatia (ar fi trebuit sa fac un drum nu chiar scurt in plus ca sa aduc o baterie, poveste lunga) si am schimbat-o cu motorul pornit. N-a avut nici pe dracu, da' e si alt fel de alternator Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 17, 2014 Share Postat Februarie 17, 2014 Din primul video am inteles ca motorul s-a blocat,dupa care la putin timp s-a deblocat, invarte dar nu porneste. Motorul tau s-a inecat destul de serios,adica unul sau mai multe cuie potou,nu s-a inchis,lasand sa curga o cantitate mare de benzina in cilindri. Din pacate configuratia carburatoarelor de hornet, lasa sa se intample asta,deoarece pana curge benzina pe furtunele de supraplin mai repede se duce in motor. Solutia este sa demontezi bujiile,curata-le bine cu alcoool si le usuci. Bateria incarcata si nu mai alimentezi motorul pentru prima pornire. Teoretic ar trebuie sa porneasca cu ce are in paharele din carburator. Daca porneste o lasi putin sa functioneze si pe urma o alimentezi, poate in felul acesta se deblocheaza cuiele si inchid normal. Daca nu reusesti,carburatoarele jos curatate, reglate, bateria incarcata,bujiile curatate din nou si o sa mearga. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.