31alex Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am instalat in VN un bec de 100/80W . Daca mai vrea cineva sa-si faca o astfel de imbunatatire , trebuie sa ia in considerare ca sistemul electric al motocicletei nu e gandit pt un astfel de bec asa ca am atasat aici o schema pentru cine va fi interesat sa faca chestia asta. Mie mi-a iesit cu putina munca Daca ai lightbar pe motor atunci nu mai are rost sa pui astfel de bec in far plus ca s-ar putea sa arzi niste sigurante. Iti trebuie: 2 relee 12V/30amp.(cate unu pe fiecare faza) cativa metri de cablu multifilar de 2 (eu am pus de 2.5) cativa metri de cablu multifilar de 1 siguranta fuzibila 20A cu soclu de pus pe fir (pt +) papuci mama/tata tub termocontractibil rola de banda izolatoare mufa H4 (recomand una din ceramica heavy duty) headlamp_relays.doc Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) da farul nu se topeste de la excesul de caldura ? soclul becului tine? Editat Februarie 20, 2014 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) Din ce am citit pe forumuri astia zic ca nu se topeste farul. Cat despre soclu eu mi-am luat unul de ceramica. Oricum daca apare ceva legat de supraincalzire am sa revin pe postul asta Editat Februarie 20, 2014 de 31alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Pai si pe cei care vin din sens opus nu-i orbesti? E aproape dubla puterea becului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 nu-i orbesti decat cu faza lunga .... e la fel ca la un bec normal. Orbirea apare cand nu e reglat unghiul la care bate farul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 daca e reglat corect de ce sa orbeasca pe altii ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Pai si pe cei care vin din sens opus nu-i orbesti? E aproape dubla puterea becului... Daca bate unde trebuie nu, ce treaba are puterea cu proiectarea in sine a luminii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 are... e direct proportionala. fara consum mare, nu ai luminozitate mai mare... si invers. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 eu zic ca pe timp de noapte e f util un bec de asta tinand cont ca ai doar un far si esti pe 2 roti si ....si.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 eu n-am zis ca nu e util... ci doar ca o sa te injure altii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 pai ai unul de 100w in loc de doua de 55w. si daca reglezi farul corespunzator...eu zic ca n-ar trebui sa ai probleme Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 La montarea unor becuri de putere mai mare decat specificatiile din carte , date de constructor , trebuie tinut cont de urmatoarele : creste consumul de curent , deci trebuie verificat daca resizta cablajul la astfel de solicitari deoarece suntem obligati sa circulam cu luminile aprinse si ziua . Releul de protectie devine obligatoriu . Trebuie verificate solicitarile la care se supune incarcarea ( de la alternator la releu ) . Nu stiu daca nu ar fi o varianta mai rezonabila dar mai scumpa , xenon-ul . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
31alex Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 (editat) La montarea unor becuri de putere mai mare decat specificatiile din carte , date de constructor , trebuie tinut cont de urmatoarele : creste consumul de curent , deci trebuie verificat daca resizta cablajul la astfel de solicitari deoarece suntem obligati sa circulam cu luminile aprinse si ziua . Releul de protectie devine obligatoriu . Trebuie verificate solicitarile la care se supune incarcarea ( de la alternator la releu ) . Nu stiu daca nu ar fi o varianta mai rezonabila dar mai scumpa , xenon-ul . Pai de aia am pus schema aia mai sus. Faci o alimentare separata cu cablu mai gros cu siguranta separata si cate un releu pe fiecare faza Editat Februarie 20, 2014 de 31alex Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
kato_arad Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Ca informatie: eu am pe TA un bec de 100-90w. Xenoanele sunt lumanari pe langa asta. Inclusiv ziua. Montat clasic de mai bine de 2 ani. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Din ce am citit pe forumuri astia zic ca nu se topeste farul. Cat despre soclu eu mi-am luat unul de ceramica. Oricum daca apare ceva legat de supraincalzire am sa revin pe postul astaAm avut, s-a topic becul. Adica sticla. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Ca informatie: eu am pe TA un bec de 100-90w. Xenoanele sunt lumanari pe langa asta. Inclusiv ziua. Montat clasic de mai bine de 2 ani. Eu zic sa nu va luati dupa d-l Kato . El are , totusi , o Honda . Cu stima . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Eu zic sa nu va luati dupa d-l Kato . El are , totusi , o Honda . Cu stima .Hai man, sa fim seriosi. Totul depinde de cit disipa ansamblul farului, cit ajuta sa se raceasca becul ala. Ca fapt divers, ia o Honda naked, un Suzuki naked, un Kawa naked etc, din alea cu far, rotund si examineaza-l cu atentie. O sa observi ca nu e fabricat nici de Honda, nici de Suzuki, nici de Kawa etc, scrie pe el. Si mai e ceva. Se pierde ceva putere pe fire. Daca masori cit ai la bornele bateriei si cit ai la bornele becului, e posibil sa treaca de 1V diferenta. Eu am aflat asta cind mi-am pus xenon, nu stiam de ce in casa merge si pe motor nu. Nu mai stiu cit era diferenta, dar trecea sigur de 1V. Sirme lungi, relativ subtiri si citeva contacte pe drum. Acuma, daca ai niste pierderi de sa zicem 15% cu bec normal, de 55W, cu bec de 100W pierderile o sa fie pe undeva la 30%. Daca pui fire groase, o sa fie neglijabile, dar o sa se si incalzeasca mai tare. Tot ce recomand eu e sa fiti precauti, ca eu am patit-o si mi-a si prajit conectorii pt. bec. Nu spun ca o s-o patesca oricine, dar dupa cum a confirmat cineva mai sus, multora li s-a supraincalzit ansamblul farului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Arthur E Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Hai man, sa fim seriosi. Totul depinde de cit disipa ansamblul farului, cit ajuta sa se raceasca becul ala. Ca fapt divers, ia o Honda naked, un Suzuki naked, un Kawa naked etc, din alea cu far, rotund si examineaza-l cu atentie. O sa observi ca nu e fabricat nici de Honda, nici de Suzuki, nici de Kawa etc, scrie pe el. Si mai e ceva. Se pierde ceva putere pe fire. Daca masori cit ai la bornele bateriei si cit ai la bornele becului, e posibil sa treaca de 1V diferenta. Eu am aflat asta cind mi-am pus xenon, nu stiam de ce in casa merge si pe motor nu. Nu mai stiu cit era diferenta, dar trecea sigur de 1V. Sirme lungi, relativ subtiri si citeva contacte pe drum. Acuma, daca ai niste pierderi de sa zicem 15% cu bec normal, de 55W, cu bec de 100W pierderile o sa fie pe undeva la 30%. Daca pui fire groase, o sa fie neglijabile, dar o sa se si incalzeasca mai tare. Tot ce recomand eu e sa fiti precauti, ca eu am patit-o si mi-a si prajit conectorii pt. bec. Nu spun ca o s-o patesca oricine, dar dupa cum a confirmat cineva mai sus, multora li s-a supraincalzit ansamblul farului. Eu glumeam . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nu e mai simplu sa montezi bec Philips Power Vision sau Xtreme? Nu ai probleme nici cu RAR-ul in caz de ceva. Asa mi-am montat in faruri, diferenta este semnificativa fata de becurile normale, iar consumul este acelasi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
motanu' Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Becuri h4 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 Exista si becuri de putere intermediara ceva in jur de 75w cu 65 sau ceva apropiat ? 100 w e cam multicel,este cam un sfert din cat livreaza alternatorul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 xenon de 8000k..relee fire f groase..e bec rece..lumina mult peste becurile din fabrica..acum fiecare le stie pe ale lui Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
G B V Postat Aprilie 13, 2014 Share Postat Aprilie 13, 2014 La montarea unor becuri de putere mai mare decat specificatiile din carte , date de constructor , trebuie tinut cont de urmatoarele : creste consumul de curent , deci trebuie verificat daca resizta cablajul la astfel de solicitari deoarece suntem obligati sa circulam cu luminile aprinse si ziua . Releul de protectie devine obligatoriu . Trebuie verificate solicitarile la care se supune incarcarea ( de la alternator la releu ) . Nu stiu daca nu ar fi o varianta mai rezonabila dar mai scumpa , xenon-ul . Subscriu.Eu am pati-o pe pielea mea cu o instalatie de xenon care consuma doar 55w.Cu becul de 100 sigur va ceda pe undeva instalatia si nu cred ca e placut sa ramai in mijlocul drumului... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 14, 2014 Share Postat Aprilie 14, 2014 (editat) Eu am pus osram +110% cate unu' pe fiecare faza, lumineaza puternic dar parca lumina nu este difuzata ca un xenon Editat Aprilie 14, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.