binox Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Am si eu o nedumerire, e vorba de un FJR1300 2007 care mi-a facut o faza ciudata, am incercat aseara sa-l pornesc, si nu facea nimic, bordu se aprindea dar cand puneam contactul nu se auzea pompa si nu se intampla nimic cand apasam butonu.(am respectat conditiile de pornire legate de ambreiaj cric etc) Cu contactul pus aveam la borne 11.9V deci cam descarcata bateria. Peste noapte am incarcat-o si azi am incercat din nou dupa ce am verificat toate sigurantele si cum am pus contactul am auzit pompa si cand am apasat butonul a pornit. Are oare vreo protectie de genul ca nu te lasa sa incerci pornirea daca bateria e descarcata sub o anumita limita sau am eu vreun contact imperfect pe undeva? Eu n-am mai auzit de o asemenea protectie dar nici nu sunt sigur ca nu exista... In manualul utilizatorului nu spune nimic de asa ceva. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Admin l.u.v Postat Februarie 20, 2014 Admin Share Postat Februarie 20, 2014 Nu are niciun sistem, verifica sa fie bine stranse bornele. Ma gandesc sa nu fie si de la contactul de ghidon, daca face figuri sa incerci sa-l cureti Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Geo_ZGA Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 La unele vehicule releul de pornire nu da comanda daca nu are suficient voltaj... la unele nu face nimic, la altele bazaie, la altele da comanda si electromotorul invarte fff incet... la mine bazaie. Nu stiu exact la ce voltaj, pt ca deja eram pe la 12,5v de cand am pus bateria pe mobra si am tot facut teste... deci sigur se dusese pe la 12. Protectie pt contacte... nu cred, nu am auzit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
warlock Postat Februarie 20, 2014 Share Postat Februarie 20, 2014 Are oare vreo protectie de genul ca nu te lasa sa incerci pornirea daca bateria e descarcata sub o anumita limita sau am eu vreun contact imperfect pe undeva? protectie sa ce? sa nu-ti mai porneasca? nu faci niciun rau daca incerci pornirea si nu te ajute deloc bateria. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 20, 2014 Autor Share Postat Februarie 20, 2014 Am uitat sa mai spun niste chestii: - motocicleta nu e standard e fosta motocicleta de politie, care a stat o perioada nefolosita(nu stiu exact cat, minim 1 luna cred), a avut o gramada de chestii suplimentare pe ea care au fost deconectate, i-am lasat momentan bateria suplimentara care e si ea descarcata - dupa ce a pornit la un moment dat am apasat pe frana si s-a oprit motorul, presupun ca s-a oprit deoarece erau manerele incalzite pornite , faruri aprinse , turatia de relanti + cea de-a doua baterie descarcata care suge curent mare ca sa se incarce; am incercat sa o repornesc si facea ca aseara adica nu se mai auzea pompa si nu se intampla nimic cand apasam butonu (nici un click , nimic), i-am luat si pus contactul de mai multe ori, la fel, bordul ok in rest e moarta; am decuplat o borna si am recuplat-o , a pornit ok, am turat-o un pic, am apasat si frana de mai multe ori, nu s-a mai oprit, am mai oprit-o repornit-o , acum merge Problema de borna slaba, oxidata etc nu e cazul, contactul cu cheie cred ca merge ok, se comporta atunci cand nu vrea ca si cum un releu ar taia alimentarea unor circuite. Cand am zis protectie m-am gandit la protectie pt baterie , poate chiar si pt electronica, nu pt contacte. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gms245 Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 La TDM, daca bateria este descarcata, releul de pornire caraie si atat. Nu invarte, nu pocneste. Si la tine trebuie sa fie tot ceva de genul asta. Daca incarci bateriile cu siguranta va fi ok. Cand ai apasat frana a crescut curentul consumat si CDI-ul nu a mai avut suficienta tensiune sa-si faca treaba si a intrerupt scanteia. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 21, 2014 Autor Share Postat Februarie 21, 2014 E clar un releu care taie alimentarea la mai multe circuite, nu numai pornire si pompa de benzina, nu stiu daca e standard sau a fost montat de catre cei care au pregatit motorul pt politie. Am ajuns la concluzia asta azi dupa ce am observat ca torpedoul se deschide numai atunci cand ai contactul pus.Cand nu vroia sa porneasca chiar si cu contactul pus torpedoul nu se deschidea, si nici semnalele nici avariile nici parbrizul, nimic nu era alimentat. Am testat azi si am vazut ca astea ar fi trebuit sa mearga si cu motorul oprit, numai cu contactul pus. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 daca ai 2 baterii din care una descarcata in momentul in care montezi bateria incarcata pe motocicleta, ea va incarca bateria descarcata pana ajung amandoua la acelasi voltaj nu mai incarca doar o baterie, trebuie sa le incarci pe ambele in acelasi timp sau sa anulezi bateria auxiliara. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 21, 2014 Autor Share Postat Februarie 21, 2014 daca ai 2 baterii din care una descarcata in momentul in care montezi bateria incarcata pe motocicleta, ea va incarca bateria descarcata pana ajung amandoua la acelasi voltaj Nu e adevarat in cazul asta, bateriile nu sunt legate direct in paralel , un releu le pune in paralel doar cand motorul e pornit. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Februarie 21, 2014 Share Postat Februarie 21, 2014 Nu e adevarat in cazul asta, bateriile nu sunt legate direct in paralel , un releu le pune in paralel doar cand motorul e pornit. aaa, e misto sistemul atunci eu nici nu i-as fi dat cheie pana nu dadeam toate panourile jos sa vad exact ce si cum au demontat militienii de pe motor. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
binox Postat Februarie 21, 2014 Autor Share Postat Februarie 21, 2014 Demontat e cam impropriu spus ,mai mult le-au smuls decat le-au demontat. Am mai demontat si eu azi ce mai era in plus, am izolat pe unde au mai taiat fire , si am dat acum o tura, merge super fain, trage ca un bivol desi teoretic e limitata la vreo 108cp. In oras mai mult de a 2-a nu prea poti sa folosesti, deja la 3000 ture are aprox 60km/h. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.