Sari la conținut

da, vreau si eu enduro


MirceaBrasoveanu
 Share

Postări Recomandate

va rog, rabdare si ajutor :)

 

fost atv-ist, am decis sa trec la 2 roti

pentru inceput am luat o petarda de moto, facuta din diverse bucati, pe care am incercat-o pr niste coclauri. S- a defectat mult prea repede, dar microbul a intrat.

 

Deci caut sa cumpar un enduro decent, nu chinezarii, pentru un noob atehnic de 1.80 m si 80 de kg

 

Va rog, daca aveti vreo varianta pana in 1500 de euro, just let me know.

 

ps. de fapt caut doua bucati, sunt sigur ca o sa il corup si pe amicul coleg cu care am descoperit pasiunea drumetiilor pe atv

 

Merci si noroaie cat mai mari

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Uite aici /index.php?/topic/708202-vand-honda-dominator-nx-250-ax-1/

 

Motor super usor, foarte fiabil, consum mic, fun factor mare :D Asta daca nu ti se pare prea mic pt tine. Spor la cumparaturi!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

poate asa;

vand sachs 125zx 2 timpi, se poate conduce cu a1 de la 16 ani,11kw, inmatriculat, itp valabil, asigurare valabila, necesita placute frina spate, fabricat in germania, an fab 98, motor identic cu cel de yamaha dt, km in jur de 15.000 pret 800euro ultimul pret

tel.073.5196.643



pornire la buton, power valve



stare mecanica f.buna, optica buna, motoreta a stat mult timp fara a fii miscata

Attached Thumbnails
  • post-65688-0-41981900-1392115144_thumb.j

daca esti interesat pot sa-ti spun mai multe despre el, (motorul este in garantie, schimbat tot)si are in jur de 400km facuti

Editat de ghost1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Apoi nu cred ca omul așteaptă vânzători sa ii prezinte mobrele lor aflate la vanzare. La 1500 de euro ai putea încerca ceva.sălbatic cum zici adica un cross, sau poate găsești un Suzuki DR-Z 400 ok, dar musai sa îl vadă un mecanic când îl cumperi.

Editat de Suzuki_RM_125
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ca si zona, pe care o si cunoisc din plimbarile cu ATV-ul, este Brasov, cu imprejurimile, Valea Doftanei, Hoghiz - Rupea - Sighisoare, dar si Sibiu -Sadu, etc

Ma astept ca orice traseu pe care-l faceam cu atv-ul sa pot sa-l fac fara probleme si pe 2 roti.

Multumesc de sugestie, o iau in considerare.

 

Ai/are careva de vanzare ceva de genul asta?

 

Merci

 

Ghost1, astept un semn si de la tine. :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Si eu am multi prieteni care acum au descoperit enduro dupa multe plimbari cu atv. Au decis schimbarea cand au incercat mai bine un motor despre care sustineau ca este mai periculos ca atv-ul, ca nu are 4 roti etc. Acum le pare rau ca nu incercat mai repede.

Daca nu doresti ceva extrem ci mai mult rally raid recomand DRZ 400 S sau E, Honda XR 400/250, Yamaha TTR, WR, KTM gama EXC 4T. Bafta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am batut palma cu Ghost1 pentru Sacsh-ul lui de 125, 2T - mai caut unul cam in aceeasi categorie.

 

In alta ordine de idei, am vazut weekendul asta un grup de vreo 4 enduristi pe Tampa....daca sunt grupuri din zona care au rabdare sa primesca/indrume un noob, mi-ar face placere sa-i cunosc.

 

Multumesc si distractie maxima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Motorizarea este Minarelli nu KTM, piesele potrivesc de la Yamaha DT, TZR, TDR. Sunt motoare foarte bune, numai sa ne incerci sa te tii dupa motoare mai mari ca se termina repede.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mare minune daca are 15HP, nu 35 cum zice in anunt. Cu gume adecvate e perfecta pt naveta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

Motocicleta din linkul tau este un CCM fabricat in Marea Britanie.

Foarte foarte rare in Romania (eu nu stiu decat un 404 DS In Bucuresti) si destul de exotice.

Conceptul ce defineste CCM ca firma este bun dar rezultatele finale nu sunt deloc pe masura (din ce citesc pe net si din ce am mai vb cu un posesor de CCM cu care am lucrat cateva zile).

Sunt cunoscuti ca o companie care ia blocuri motoare dovedite ca fiabile pe care le pun in alt cadru si pe alte suspensii. In general mai bune decat cele ale motocicletelor ce au donat motorul. Manevrabilitatea, suspensiile si greutatea mult redusa sunt plusuri. Dar, lipsa experientei si a unor departamente de cercetare cu ani vechime in spate se face serios simtita la modelele produse - electrica f. pacatoasa, probleme de ergonomie, plastice topite de toba, calitate a finisajelor ieftina, etc.

Am cautat pe net, asa, din scurt, dar nu am gasit ce motor este pe motocicleta din link-ul tau. Fiind un model fabricat intre 2009 - prezent, presupun ca are motorul ce este pe CBF 125 (foarte popular in Anglia) sau ceva de genul. Ma gandesc ca aceasta esta cauza denumirii de Honda CCM din anunt. Daca nu este, de fapt, doar o strategie de vanzare.

 

Nu as fi cumparat nici Sachs-ul de mai sus din aceleasi considerente de exotism, dar daca ai batut palma, this is it.

La fel, nu as recomanda unui incepator un doi timpi - vezi cazul Yamaha DT200 - comportament mai nervos, trebuie invatat sa "lucrezi" motocicleta din ambreiaj + faptul ca consuma mai mult decat un 4 timpi.



La 1.80 si 80 de kg - 4 timpi - minim 350 cmc / maxim 650 cmc.

Ai suficiente variante si multe ti-au fost deja bine indicate de @Secbiker in postarea # 11.

Mai ales ca esti incepator in domeniu - ia motocicleta comuna, raspandita, utilizata pe scara larga, nu raritati. Sunt mereu mai ieftine, mai bine cunoscute de mecanici si gasesti piese de schimb, noi sau sh, mult mai usor.

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa cum bag eu seama este un fel de FirstBike englezesc (daca acolo se produce) motorul nu are mai mult de 10 caluti consum mic, piese la noi garla.

Este sucumpa rau pentru un SH si la cum arata uite aici cu cat puteai s-o gasesti (sper sa nu se considere reclama pentru ca nu mai e in stoc si era de 200) http://www.proximaholding.ro/promotie.php

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

DT-ul mi se pare varianta in 2T a DRZ-ului, XR 250, XT 350. Cu aceasi destinatie. Cu rezervor de ulei, bun pt naveta sateasca sau fun-ride de we in jurul cabanei.

Exista si scutere 2T. Asta nu inseamna ca sunt "salbatice" si ca iti trebuie uceinicie pe 4T ca sa le poti conduce.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dragii mei,

 

Sunt un pic confuz.

Sa inteleg ca pentru o vara, cat sa-mi fac ucenicia, asa cum foarte plastic v-ati exprimat, fun-ride de we in jurul cabanei, nu merge genul asta de motor? 125 cmc in 2T, greutate mica, consum mare, pretentii mici?

 

In mod evident, o sa-mi doresc si altceva, dar momentan nu vreau sa plang dupa 3000-3500 de euro pe care sa-i las in padure.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca iti iei un 125 2T conceput pt enduro nu o sa lasi 3500E in padure si vei avea pretentii mari de la inceput, in ideea ca vei progresa mai rapid decat cu orice alt tip de moto. Intra pe site-urile oficiale ale producatorilor de mobre si te vei lamuri care model de 125 2T e conceput pt enduro, care e pt plimbare lejera in jurul cabanei, care e pt cross, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator _Raul_

<p>Soso, my bad. Nu sunt bun cunoscator de DT200. Am mers o singura data la o tura cu un neamt cu un DT200 maxim de prin anii`80 si nu m-a impresionat f. tare. Daca tu zici ca este ok, atunci merg pe varianta ta. Eu l-am judecat din start ca un 2T, cu prejudecatile aferente. XT 350 am avut eu. Ca sa ii raspund celui care a deschis topicul - daca ai peste 100 de kg, uita XT-ul de 350. Suspensiile dau senzatia unei barci iar cand vei incerca ceva putin peste nivelul lor vei simti cum se arcuieste toata motocicleta din cadru. Priceless. Dupa care vei zbura unde vor dori arcurile detensionate, nu unde vrei tu sa mergi. Iar frana pe tambur poate era ok acum 25 de ani. Nici atunci.   On-topic: Ieftin si bun (depinde ce noroc ai la gasit anunturi bune), adica in plaja 900 - 1400 Eu, pentru plimbari de placere in padure: Yamaha XT600 / TT, Honda Dominator sau XR, Suzuki DR 350 / 600 / 650. Cu putin noroc poate reusesti sa te lipesti de un DRZ.</p>

Editat de _Raul_
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@MirceaBrasoveanu, majoritatea ti-au dat sfaturi bune. O sa te convingi singur de marcile exotice, dar fiind primul motor te inteleg, majoritatea dintre noi am cumparat prost primul motor, o sa trezesti si tu dupa 1 an probabil.

La cum am inteles eu o sa te dai pe vechiile trasee de ATV cu noul motor. Probabil o sa faci uneori peste 100 km/zi. Tu/voi aveti nevoie de motoare cu mentenanta minima, consum mic, fiabile si in categoria asta ai primit exemple mai sus de la baieti pe care o sa le repet: Suzuki DR350, Suzuki DR250, Yamaha XR250, XR400, Suzuki DRZ400. Fereste-te de orice mai mare de 400 cmc. Cine iti recomanda 600 pentru enduro nu stie ce vorbeste sau nu s-a dat cu un xr400, dr350. (no offence Raul).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

XR 250R mai buna alegere nu poti face,sincer din experienta iti spun.Eu am modelul XR 250L cu pornire numai la bumb,rezeror de metal,asta al meu (L) fata de varianta R e mai greu cica cu vreo 20kg....nu stiu ce sa zic,am vazut specs pe net ca ar avea 127kg iar R-ul 107kg,dar a mea fata de un dr350 (130kg aprox) se simte mult mai usoara.Mentenanta cam zero,ulei bun si benzina buna.Eu fac enduro spre hard,as face chiar hard cu ea daca era cu vreo 10kg mai usoara,motorul are putere mai mult decat suficienta zic eu si anume 28cp.As tece la 2t dar o sa imi fie dor de fiabilitatea si consumul ff mic al XR-ului. Asta s-ar putea sa o aduc peste o saptamana. http://www.subito.it/moto-e-scooter/gas-gas-ec-125-2003-torino-86557835.htm

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...