Sari la conținut

Pareri pt. Hi-Bird QH200GY-III


ceberița 46
 Share

Postări Recomandate

"Trocariciurile" astea chinezesti nu sunt chiar slabute. Dar sa nu le ceri prea mult. Adica e o motocicleta care sa te duca din A in B. Pentru naveta e buna, pentru o plimbare e buna. Motoarele totusi sunt bunicele. Nu se strica asa usor cum se spune pe aici pe forum, sunt destul de rezistente. Insa sunt slabute ca putere. Adica, daca vrei sa depasesti un tir, trebuie sa te gandesti bine inainte. Daca esti pe serpentine, atunci nu te mai gandi la depasire, stai in spatele lui. Si un alt mare dezavantaj al lor: ramai cu ele pe viata. Adica daca vrei sa o vinzi nu ti-o mai ia nici naiba. Chiar daca o dai pe nimic.

V-o spune un "pasionat de chinezarii"

Editat de robertkiran
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 61
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Eu mi-as lua una daca as sta in china sa dau pe ea cat face adica 3-400 euro. Si sa ii gasesc tot motoru la 150Euro + instalatia electrica nou bineinteles. Se strica ceva la ea no problem piesele sunt ieftine.

 

 

În Turcia e plin de ele, 125 are regim de scuter, fără cască sau permis. Preţul e cam 400 € deci în China e cam 150 de $. Probabil turcii au grija de ele, nu le forjează şi le schimbă untdelemnul la timp, eu i-am văzut pe ţărani mergând cu 40-60 kmph iar conservarii aveau răbdare cu ei.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Chinezeasca sa-si ia numai cine se pricepe sa le surubareasca altfel nu. Ingrijite tin destul si te poti baza pe ele (si eu vorbesc din experienta).Piese pentru motoarele de 125-150 cc se gasesc din belsug iar puterea este ca la honda cg125-cg150 10cp respectiv 12cp suficient pentru 100km/h

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da......... dupa cum ma asteptam o sumedenie de polemici insa nimic concret si eu stiu ca, chinezescul este chinezesc 100% insa mai stiu altceva care poate unii din voi au uitat ca BMW face unele modele tot la galbejitii astia, da parca aud de la unii dar sint la standardele neamtului, este adevarat dar pe undeva pe ele scrie tot "Made in China". Vroiam sa folosesc mobra la ceva soft enduro nu la fite cum scria cineva mai sus, insa repet pareri subiective nimic concret.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E made in china ptr ca jidanul vrea sa il exploateze pe cel sarac si in nevoie sa il munceasca pana la epuizare pentru 1$ pe ora. V-ati intrebat cum ar fi daca nu ar exista mana de lucru ieftina si toate s-ar produce sustenabil de niste oameni platiti decent ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe ce te bazezi cand spui asta? Ai auzit de la fratele nevestei lui gigel de la 2, care e var de-al 2-lea cu un negru mic care cunoaste un evreu scotian prieten cu un cineva care are un scuter chinezesc care nu a avut grija de el si se mira de ce pica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai baga nene si experiente, nu mai da doar din gura de dragul de a ne amuza pe noi..

 

Eu am zis: am avut un prieten cu un scuter luat de nou. Si-a batut joc de el in sensul ca l-a trantit, l-a forjat, insa schimburile de ulei si filtre le-a facut des, avand tata mecanic. Tinut afara, deci fara tratament special, i-a murit bateria si a inlocuit-o cu una de auto care o tinea sub sa. Merge si acum decent (cat poate sa mearga un 50cc 4t).

 

Mai am vreo 2 cunoscuti care au 'chineji' si culmea inca tin. Unul e un mosneag cu un firstbike de 200cc, royal. Estetic arata ca un rahat, insa mecanic inca porneste la prima apasare de buton, fara batai la motor.

 

Alt caz: am avut un kymco acum 2 ani. 125cc 4t. Chiar daca nu e tot chinezarie cica tot pe acolo se invart. Ei bine, de oras, 3% consum, o incaleci imediat, usoara, manevrabila, era tocmai buna.

 

Toate astea de mai sus m-au facut sa imi iau anul asta o motoreta chinezeasca de 150cc. Nu ma astept sa fie racheta, nu ma astept sa dau bine la gagici, nu ma astept sa tina estetic prea mult, insa vreau vreau sa fac un experiment cat poate sa tina un motor chinezesc intretinut bine.

 

Eu mi-am expus parerea, daca vrei sa te ridici la nivelul de care vorbeai, te astept pe tine acum sa detaliezi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mers cu o prostie d-asta, e o gluma de motoreta, buna petru deplasat din punctul a in punctul b. daca imi pun mintea cu ea nu cred ca rezista o zi la offroad. desigur, viteza de deplasare in teren va fi aproape de cea normala, ca daca mergi cu 2 la ora rezista si carutu de butelii

n-are frane

n-are suspensii

motorul e lesinat total saracu, n-ai ce performante sa ceri de la el

ghidonul se stramba la o aterizare serioasa

 

ESTE O MOTORETA DE FUN-ENDURO, adica de iesit de pe sosea 200m la gratar !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

buna petru deplasat din punctul a in punctul b.

La nici o mie de euro, asta trebuie sa faca. Ce e in plus e bonus :)

 

Fata de altele de aceeasi capacitate, motoarele sunt f slabe, cum ziceai. Franele pt. cum merg eu, pe astea mici mi s-au parut decente, insa eu sunt mai moale la comenzi, nu prea forjez si ma mentin in limitele legale. suspensiile sunt cam slabute, insa sunt decente pt. mersul meu si desi e un pic cam barcuta, sunt destul de confortabile. La fel ca si tie, mi s-a parut ghidon facut din material f slab. Asta de care zic eu ca l-am luat, e modelul 'chopper', insa i-am gasit si plusuri. Cutia de viteze e precisa; Manevrabilitatea f buna. Cica si consumul nu ar trebui sa treaca de 3 (de fapt ca la toate 125-150cc 4t cam pe acolo bate).

 

PS: O parere corecta si foarte frumos argumentata! Nota 10!

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dude, nu ai inteles nimic.

 

Ai facut o afirmatie. Ti-am zis sa explici. Ti-am explicat eu ce am vazut cu ochii mei, nu ce am auzit de unul de la tara, care nu are bani sa bage un ulei in scuter si merge nu stiu cat cu el si ii buleste motorul. Dar bati campii in continuare si diseci rahatul care il manac eu aici degeaba, cand puteai in 2 randuri sa faci ca stulewa si imi inchideai gura.

 

1. Un bun este in stare ok cat timp isi multumeste proprietarul. Pe mine ma multumesc in momentul asta consumul mic, reviziile ieftine, manevrabilitatea si faptul ca am 2 cutii de vreo cativa litri in care sa imi car cateva hartii si o apa minerala. Am o garantie de 1 an la el si multe piese noi (cica toate) pt. ca anul asta mi-am propus sa nu mai stau sa bag bani si munca intr-un SH.

2. Citeste si partea cu forjatul si trantitul, nu numai partea ca sta afara si merge cu baterie de masina.

3. nu imi explica cu scuterele cum sta treaba, eu prefer sa schimb vitezele cand vreau si sa am ambreiaj la stanga si frana la dreapta.

4. ti s-a parut undeva ca am zis eu ca mi-am cumparat supermotor? Am avut cateva motoare, am avut si masini destule, stiu ce poate fiecare. Pe langa toate, asta e prastie, insa nu vreau decat sa ma duca ieftin si comod din a in b.

Editat de DaSchmutz
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Se pare ca tu chiar n-ai ce face de fapt, decat sa te bagi aiurea in seama pe un topic la care contribui cu minim de inteligenta, si sa-ti expui ineptiile in mod agresiv

Succes cu ktm-ul la mana 15-a, e o super mobra, nu porcarie d-asta chinezeasca, asule endurist motociclist adevarat...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cum am inteles, te pricepi bine la enduro :moron:

te legi de orice, numai sa nu raspunzi :)

 

Moto din titlu o vand baietii de la proxima. Motorul meu e cumparat de la ... :drums: ....proxima. Deasta mi-am permis sa vorbesc de un motor de la ei. In titlu nu a intrebat nimeni cum e motorul asta la hard-enduro.

 

Tipul asta cica ar fi mecanic la skr si e vorba exact de modelul asta:

Salutare tuturor.

Am achizitionat de la PRoxima Holding o astfel de jucarie.Ea a fost cumparata pentru Service mobil si nu in ultimul rand pt enduro.

Ma declar foarte multumit pt ca porneste la primul buton/pedala de fiecare data,consum exagerat de mic(momentan e in rodaj cu o medie de 55km/h,putin prin oras si foarte mult in regim enduro,consumul a depasit cu foarte putin 2l la suta de km).Dupa 250 de km prin padure,sant,copac,deal,vale ,apa,noroi etc...functioneaza perfect.

Momentan nu mai am timp dar voi reveni cu lista de pareri (pro si contra).

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@daschmutz...usor usor o sa constatam ca de fapt, dar total intamplator, lucrezi pe la cei care importa cotetzul ala?

 

voiam sa iti mai rau insa ma rezum la atat: ai o logica tare defectuoasa. Ei sunt in bucuresti, eu sunt in c-ta. Si ca fapt divers, eu lucrez in alt domeniu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

@ Soso

Ce observ mai nou e un val de investitori in tehnologia de varf a chinezilor.

Personal cred ca e un fapt bun de salutat si incurajat... in fond daca reusim sa le facem chinezilor suficienta vanzare , poate ktm & co vor da preturile mai jos.

Deci dragi investitori sfatul meu e urmatorul : nu va luati doar una, luati doua , luati una si soacrei pt ca.... in fond, e ieftina.

Doar cultura noastra balcanica este in continua cautare de chilipiruri, in fond cat de proaste pot fi?! In cel mai rau caz nu merg , doar nu e ca si cum ar intra peste tine in casa sa te omoare, ma rog poate in timp ce vantul iti sufla prin casca luata cu 50 de lei din targ ( ca doar e tot casca ca una de 150 de euro, e tot rosie) si avand pe tine un trening mai gros ca te protejajza de julituri, iar in picioare bocanci ramasi din armata ai unui unchi indepartat, poate ca se va rupe un pic jugul de la cadru, dar cat ghinion sa ai.

@DaSchmutz

Sau poate ar trebui zis asa: am vrut o motoreta noua si aveam 1000 de iepuroi. Uite ce am gasit.... va zic la anu daca e ok...

Nu ne intreba daca e buna.... daca cineva de aici credea sau banuia(ca sa nu zic stia) ca aceasta motocicleta e buna cred ca o lua. Ori poate toti suntem niste snobi cretini, dornici sa dea mii de euro pt niste motociclete( si sa ne plimbam prin paduri cu ele, acolo unde nu sunt terase, iar conversatia e putina), caz in care esti dus cu pluta sa ne ceri noua sfatul.

Sectiune e de Enduro si Mototcross poate nu ai postat unde trebuie

Aaaaa si mai am un sfat : NICIODATA, dar Niciodata nu pune intrebari a caror raspunsuri s-ar putea sa nu-ti placa; sunt mari sanse ca acele raspunsuri le vei primii

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri, unii dadeau o suma de bani si isi luau Dacia 1310 noua. Altii dadeau aceeasi suma de bani si isi luau un VW vechi de 10 ani cu 100 mii de km. Aia cu Dacia o aveau tot timpul functionala schimbandu-i piese la fiecare mie de km si radeau de cei cu VW cum ca, daca li se strica vreo piesa, o sa o gaseasca greu si scump. Intre timp, cei cu VW se plimbau pe sosele cu 200km/h, cu aer conditionat, casetofon si tot confortul, basca consum mic. O data la 50 mii km schimbau cate o piesa. Per total ieseau mai ieftin si se bucurau de placerea condusului si de timp liber. Astia cu Dacia noua cheltuiau mai mult, se chinuiau mergand cu ea si o tineau mai mult prin service sau mestereau ei insisi la ea.

Cam asa vad eu diferenta dintre mobra din titlul topicului si modelele echivalente de la firme consacrate. Si cu atat mai mult se va accentua aceasta diferenta daca aceasta mobra va fi folosita cum zice titlul sectiunii: la enduro/motocross. Pe post de scuter cred ca e buna. Nu cred ca exista pe aceasta sectiune a forumului cineva care sa fi inceput enduro si in nici un caz motocross cu astfel de chinezarii, ca sa isi expuna parerea. Daca totusi a existat cineva care sa-si fi luat o chinezarie si care a bagat- o la enduro, dupa prima iesire cred ca s-a lasat de enduro, considerand-ul un sport care strica motociclete.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe vremuri, unii dadeau o suma de bani si isi luau Dacia 1310 noua. Altii dadeau aceeasi suma de bani si isi luau un VW vechi de 10 ani cu 100 mii de km. Aia cu Dacia o aveau tot timpul functionala schimbandu-i piese la fiecare mie de km si radeau de cei cu VW cum ca, daca li se strica vreo piesa, o sa o gaseasca greu si scump. Intre timp, cei cu VW se plimbau pe sosele cu 200km/h, cu aer conditionat, casetofon si tot confortul, basca consum mic. O data la 50 mii km schimbau cate o piesa. Per total ieseau mai ieftin si se bucurau de placerea condusului si de timp liber. Astia cu Dacia noua cheltuiau mai mult, se chinuiau mergand cu ea si o tineau mai mult prin service sau mestereau ei insisi la ea.

exact, buna paralela.

 

so... china ieftin.

merg. merg surprinzator de bine pentru... impresia pe care o lasa la vedere.

rudimentare si minimaliste cu pretentii de "scula".

 

dar... desi merge nu merge... bine.

este un fel de compromis.

suspensiile sunt ... caricaturale, franele... jale (ce am mai ras de abs-urile alea de pe etrieri...), de performante nu poate fi vorba...

electrica este jalnica, preturile pe masura, mici...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Faptul ca toba suna a enduro/motocros, nu înseamnă că e de mers în pădure cu ea. Cum naiba sa scoată japonezul motor nou de enduro și sa ceara pe ea 7.000 de euro în cel mai bun caz și sa îți poți imagina ca cu 1000 de euro pot lua ceva echivalent?

 

Paralela cu Dacii vs VW este excelenta.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

Tipul asta cica ar fi mecanic la skr si e vorba exact de modelul asta:

 

:)))))) SKANDAL ENDURISTUL :))))))))))))))))))))) s-o fi apucat de curand si noi nu stim, aveti de grija ca ne rupe pe jenunchi la deva :)))))

hai, gata cu vrajala, la antrenament toata lumea!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

O vitezana iese pe poarta fabricii cu un pret de 5000e,restul sunt taxe si...profit al vanzatorului

Daca jucaria rezista folosita ca fun,isi merita banii din plin.Baetii ,,mari'' nu s-ar urca de hidosenie niciodata,mai sunt si oameni care exploateaza lesinatura pe drumuri neasfaltate(deaia nu cauta enduro de 400-600cc),iar pentru asta e numa buna si bani putini

la 1000e ce gasesti? un lc 620/640 uzat moral si psihic la 2 ani dupa de a iesit din fabrica...ups, pe alea vechi de 20ani se cer 1000+ dar sunt bune de aruncat

dai 1000+ si mai faci o reparatie capitala(oare cat costa?).Asa cumperi o lesinatura chinezeasca cu care mergi pe frumuri neasfaltate si ...asfalturi, nu tre' sa stai cu ea in service dupa achizitie(ca nu ie kateme).Daca ai grija de ea si rezista 10.000km isi merita bani din plin

 

Paralela intre dacie si golf nu e deloc inspirata la categoria enduro.Mai aruncati un ochi sa vedeti pe ce cazaturi vechi de 20ani se cer 1000e cu nesimtire,in conditiile in care mai trebuiesc investiti 1000e+ manopera sa readuci portocaliul pe linia de plutire.Si pentru ce? sa o folosesti in acelasi regim de drum neasfaltat ca pe lesinatura de 150-200cc.diferenta consta in marca si reparatia capitala



:)))))) SKANDAL ENDURISTUL :))))))))))))))))))))) s-o fi apucat de curand si noi nu stim, aveti de grija ca ne rupe pe jenunchi la deva :)))))

hai, gata cu vrajala, la antrenament toata lumea!

Daca e la fel de bun ca pe vremea cand facea stunt...e clar...ti o trage

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cei care vin din zona vitezanelor nu ar da nicicum mai mult de o mie de euro pe o mobra enduro. Nici eu nu as da mai mult de o mie de euro pe o vitezana. Ce ar fi sa intru pe sectiunea vitezanelor si sa cer sfaturi pt achizitia unei vitezane de maxim 1000 euro, maxim 20 mii km si maxim 5 ani vechime? M-ar lua toti in balon. Sau sa cer parerea despre o chinezarie de o mie euro noua? De ce sa dau 5 mii euro pe un CBR vechi? Sau pe un KTM R8, ca oricum e mai fiabila chinezaria....

La fel cum, in cazul vitezanelor, un CBR vechi e mai bun decat o chinezeasca noua, si iti dai seama din primii metri de asta, si la enduro diferenta e evidenta din primii metri de coclau. Oricum, initiatorul topicului nu a spus la ce vrea sa-l foloseasca. Pe post de scuter are sanse saa mearga cei 10 mii de km.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Marfa chinezească e contraecologică, e ieftină şi ajunge repede la gunoi făcând risipă de resurse.

Criza economică e favorizată de chinezării pentru că scade cererea de produse europene şi adânceşte şomajul.

Hi-Bird nu trebuie lăsat în ploaie, rugineşte rapid ghidonul apoi telescoapele faţă în zona de lucru a simeringurilor.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Cei care vin din zona vitezanelor nu ar da nicicum mai mult de o mie de euro pe o mobra enduro. Nici eu nu as da mai mult de o mie de euro pe o vitezana. Ce ar fi sa intru pe sectiunea vitezanelor si sa cer sfaturi pt achizitia unei vitezane de maxim 1000 euro, maxim 20 mii km si maxim 5 ani vechime? M-ar lua toti in balon. Sau sa cer parerea despre o chinezarie de o mie euro noua? De ce sa dau 5 mii euro pe un CBR vechi? Sau pe un KTM R8, ca oricum e mai fiabila chinezaria....

La fel cum, in cazul vitezanelor, un CBR vechi e mai bun decat o chinezeasca noua, si iti dai seama din primii metri de asta, si la enduro diferenta e evidenta din primii metri de coclau. Oricum, initiatorul topicului nu a spus la ce vrea sa-l foloseasca. Pe post de scuter are sanse saa mearga cei 10 mii de km.

Ehe,ce ai dat o n gard ca la Ploiesti

In primul rand compari un motor de 200cc de 14cai cu unul de 450cc si 50+ cai.

Daca vrei sa compari cu un alt enduro....baga un xt125,dr125.Din start,la toate e moarta purceaua n cotet.Prin oras sunt bune de sarit peste borduri,iar la enduro dumnezeu cu mila

 

Vreau un enduro pe care sa il folosesc o data la 2-3 luni prin padure si pe cateva dealuri unde am nevoie de un 350cc+ Tot ce am gasit erau bune de casat(mai ales ktm urile) si am renuntat pentru moment.A fost de ajuns sa imi fac o parere,ktm sh sunt niste pocnitori sinistre rupte n gura si neintretinute,e de inteles ce junghiuri sunt sh urile la ce interval de mentenanta au.Nu am nevoie sa un junghi ,,performant'' atata timp cat eu nu stiu sa ma dau nici pe drumuri de camp

Ma tenteaza un DRZ sau orice alta japoneza la care nu tre' sa schimb uleiul dupa 5-10 ore de functionare

Vroia sa ma imbrobodeasca unu cu un 520.Cand l am intrebat la ce interval schimba uleiul...mi-a pierit tot cheful de ktm dupa ce uni dintre proprietari nu au habar la ce interval se schimba uleiul si fac schimburile de ulei ca la masina

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...