RNY Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Acum a venit, dupa luni intregi de cautari.... mai trebuie doar inmatriculat si e gata de drum pana la revizia de 1000 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 te dai mare.....e urat... glumeam man ,ce sa zic sa-l calaresti cu mare placere... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 stiu ca e urat, dar la cate nopti pe net am pierdut cautand-o nu m-am putut abtine... Bafta ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 pt asa ceva as pierde si je"ceva nopti crede-ma.......... cati cocosei a costat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 7800 euro netto de la reprezentanta din Germania Fata de cat costa la noi am economisit ceva banuti Practic am vandut 750 k8 in toamna, am mai pus 2000 si cam asta a fost. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Robert Rmh Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 si la noi cam cat costa de curiozitate ? cu cat ai iesit mai bine la bani ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 intre 11000 si 12400 - pretul difera de la un dealer la altul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 Deci la noi e 12000 ... si la nemti e 7800 ?!?!?!?!?! Care e pretul ddp la nemti ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 pretul ddp este 7800 + 19% TVA-ul german pe mobile.de gasiti date mai exacte si cam toate modelele posibile Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
rares_04cpl Postat Februarie 22, 2014 Share Postat Februarie 22, 2014 .. mai trebuie doar inmatriculat si e gata de drum pana la revizia de 1000 si spalat, pfuai ca l-as spala numa cu apa plata ! sa ai noroc de el! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 22, 2014 Autor Share Postat Februarie 22, 2014 il spal, am grije de el ca tre' sa aibe si el grije de mine.... ps - are cineva manual de L1 in romana sau in engleza? l-am primit in limba germana si nu amce sa fac cu el Bafta ! si spalat... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Ptu ptu ptu .. sa nu fie deochi. Fain tare .... sa-l stapanesti sanatos. Am incercat sa ma uit dupa manual .. nu am gasit nimic .... gratis .. un pdf ceva. Inca nu a aparut. Incearca sa vb la dealer sa iti dea unul in engleza .. sau la dealerii din romania .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cmd Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 foarte frumos ,sa-l stapanesti cu placere si fara incidente ,daca mai ai ceva bani pusi @saltea da rpd gumele jos ,le vinzi si-ti pui ceva mai userfriendly, mai moi sa te bucuri de ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 O motocicleta foarte performanta ! Felicitari ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 f frumoasa! sa o stapanesti cu placere!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nike Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Am incercat sa ma uit dupa manual .. nu am gasit nimic .... gratis .. un pdf ceva. Incearca sa vb...... la dealerii din romania .. N-auzi ca e circa 4000E!?!?.. Ai innebunit? Anyway.. faina jucaria. Sa te bucuri de ea. Editat Februarie 23, 2014 de ZaiR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Daca mai are uleiul in ea din 2011, iti recomand sa il schimbi inainte sa mergi cu ea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Multumesc tuturor pt sfaturi si urari.... Asfalt uscat in noul sezon va doresc tuturor ! Uitasem sa o prezint si pe sora ei mai batrana, la care am renuntat asta toamna cand tocmai implinise 5 ani si vreo 26000 km Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Nyt Postat Februarie 24, 2014 Share Postat Februarie 24, 2014 Codita e porno rau ,dar botul imi da impresia a gsx-f din sau cb de 500. (parere personala ) Felicitari pt achizitie. Eu momentan raman la k8. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 24, 2014 Autor Share Postat Februarie 24, 2014 Intr-adevar, K8 ramane o motocicleta super tare - eu in 26.000 km parcursi am avut o singura problema, in sensul ca mi s-a defectat claxonul si i l-am schimbat pe garantie. In rest, revizii facute la timp, anvelope noi cand a fost cazul si cam atat. Totusi exista o diferenta intre cele doua in sensul ca L1 mi se pare ceva mai echilibrat si ceva mai manevrabil, si cel mai important este ca franeaza mai bine comparativ cu K8 - aici un scurt film in care sunt prezentate si diferentele dintre cele doua modele - Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
apriliacluj Postat Februarie 25, 2014 Share Postat Februarie 25, 2014 Daca mai are uleiul in ea din 2011, iti recomand sa il schimbi inainte sa mergi cu ea. NEAPARAT SA-I SCHIMBI ULEIUL! si cun zice si @cmd, dc mai ai finante disponibile, da-i jos bocancii si da-i adidasi numai bine si Sa ai noroc de ea colegu! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Februarie 25, 2014 Autor Share Postat Februarie 25, 2014 Schimbam uleiul si punem 2CT-uri Bafta si multumesc mult ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 frumoasa si cea `veche`..! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
RNY Postat Martie 18, 2014 Autor Share Postat Martie 18, 2014 Am fost la service reprezentanta Suzuki pt schimbul de ulei inainte de revizia de 1000 si au spus ca trebuie neaparat sa rulez ca uleiul din fabrica pana la 1000 km si abia dupa aceea il pot schimba. Am inteles de la ei ca uleiul din fabrica este un ulei ceva mai special si trebuie pastrat pana la prima revizie. Am intrebat si la dealer-ul din Germania care mi-a spus acelasi lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fatal Fury Postat Martie 20, 2014 Share Postat Martie 20, 2014 Da. e un ulei mai gros si mai ""abraziv"" ca sa spun asa ,nu e full synth ...piesele aflate in motor si care sunt in miscare ,sunt pre-rodate dar trebuie sa aiba un luciu perfect ,sa se aseze perfect.Foarte important in cazul asta,nu depasi aia 7-8000 rpm (sau cat o fi) ,si nu incinge motorul.Fa aia 1000-1500 km in afara orasului .De turatii in gol gen "sa auzim cum suna frate" nici nu poate fi vorba.Optional ,pt un rodaj complet si corect poti folosi si frana de motor (evident nu abuziv) Bafta ! E un model FOARTE reusit Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.