Pauldci Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salutare, Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi cumpar un CBR F3 din 96, ca aspet arata f bine, nelovit Instalatia electrica functioneaza f bine, pare f ingrijit. Omul mi-a spus ca nu a fost pornita de doua luni, dupa vreo doua min de mers, dupa ce i-am lasat socul, statea singura la relati, motorul se auzea destul de ok insa a inceput sa se auda un tacanit undeva in partea dreapta sus a motorului. El zicea ca e vb de distirbutie, intinzatotul. Sunetul persista cat mergea la relanti, atunci cand turam nu se auzea mai tare sau mai urat acel tacanit. La vreo 3 min de mers sunetul a disparut. A mai intalnit cineva aceasta problema, stiti cat m-ar costa remedierea ei (lant, intinzator si manopera)? Merci mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 una la mana complectati dracu prifiiiilul sa vedem de unde sunteti! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Din Buc, scuze. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ady_nsr Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 una la mana complectati dracu prifiiiilul sa vedem de unde sunteti! Sa inteleg ca tu esti din Honolulu? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Rabanu Jr. Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 una la mana complectati dracu prifiiiilul sa vedem de unde sunteti! Vrei sa ii faci o serenada sub fereastra, de vrei profilul complet? Din Buc, scuze. Eu am avut o problema cam asemanatoare acum 4 luni cu un husqvarna 450,dupa o saptamana mi s-a ingripat motorul in mers.Parerea mea cautati alta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TDMANDI Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Sa inteleg ca tu esti din Honolulu? Vrei sa ii faci o serenada sub fereastra, de vrei profilul complet? Eu am avut o problema cam asemanatoare acum 4 luni cu un husqvarna 450,dupa o saptamana mi s-a ingripat motorul in mers.Parerea mea cautati alta. trebui sa stie un eventual mecanic....... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salutare, Am si eu nevoie de ajutorul vostru. Vreau sa imi cumpar un CBR F3 din 96, ca aspet arata f bine, nelovit Instalatia electrica functioneaza f bine, pare f ingrijit. Omul mi-a spus ca nu a fost pornita de doua luni, dupa vreo doua min de mers, dupa ce i-am lasat socul, statea singura la relati, motorul se auzea destul de ok insa a inceput sa se auda un tacanit undeva in partea dreapta sus a motorului. El zicea ca e vb de distirbutie, intinzatotul. Sunetul persista cat mergea la relanti, atunci cand turam nu se auzea mai tare sau mai urat acel tacanit. La vreo 3 min de mers sunetul a disparut. A mai intalnit cineva aceasta problema, stiti cat m-ar costa remedierea ei (lant, intinzator si manopera)? Merci mult. Probabil s-a tras de motor si distributia nu e tocmai la prima tinerete, nu e primul motor cu problemele astea, eu am avut zgomot identic la Cb 500, rezolvarea a fost tensionarea cu inca o tura a arcului din intinzator. La unele dispare la cald, la altele apare la cald, depinde de la motor la motor ... Daca esti sigur ca pe dreapta se aude eu zic ca poti sa il cumperi linistit, dar nu ar strica o vizita la mecanic pentru o diagnosticare mai detaliata si eventual un kit de distributie nou sau macar lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 asta e problema la cbr-uri...tacaneala la distributie,la fel mi-a facut si al meu cand l-am cumparat...dar dupa ce am schimbat uleiul nu am mai avut probleme cat despre intinzator,e hidraulic..si se duce foarte repede,po sa iti iei unul nou dar iti garantez ca dupa vreo 7-8 mii va face la fel ideal ar fi sa iti faci rost de unul mecanic cu surub de reglare(daca nu ma inseala memoria pe hornet am vazut),dar sa mergi la cineva care cunoaste sa ti-l regleze, daca nici asa nu da roade..ultima sansa : schimba kit-ul de distributie! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Multumesc pt. info Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) asta e problema la cbr-uri...tacaneala la distributie,la fel mi-a facut si al meu cand l-am cumparat...dar dupa ce am schimbat uleiul nu am mai avut probleme cat despre intinzator,e hidraulic..si se duce foarte repede,po sa iti iei unul nou dar iti garantez ca dupa vreo 7-8 mii va face la fel ideal ar fi sa iti faci rost de unul mecanic cu surub de reglare(daca nu ma inseala memoria pe hornet am vazut),dar sa mergi la cineva care cunoaste sa ti-l regleze, daca nici asa nu da roade..ultima sansa : schimba kit-ul de distributie! Daca tin minte bine numai la f2 e hidraulic intinzatorul, la f3 e cu arc, prin desurubare. Editat Februarie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Daca tin minte bine numai la f2 e hidraulic intinzatorul, la f3 e cu arc, prin desurubare. se poate...nu te contrazic..atunci daca e cu surub inseamna ca se poate regla... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) se poate...nu te contrazic..atunci daca e cu surub inseamna ca se poate regla... Nu, e prin desurubare(principiul de functionare), nu cu surub ... e o diferenta. Editat Februarie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andutzu_85 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 aha..inteleg...po sa il modifice si sa il faca,cu surub reglabil..dar cel mai bine eu cred ca trebuie sa mearga la cineva care se pricepe....aici pe forum doar ne dam cu parerea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) F3 are intinzator mecanic la distributie (F2 hidraulic), problema este ca "tacanitul" este in in alta parte...a disparut dupa ce s-a dilatat motorul dupa ceva timp de functionare...spune-ne te rog si cati km are pe bord caci ar cam fi semn de reglat culbutorii ceea ce ai descris tu si/sau curatat/reglat bateria de carburatoare daca a tacut dupa ce ai coborat socul in pozitia de mars... Editat Februarie 23, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Are pana in 30.000 km, daca or fi reali ca mi se pare destul de putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Are pana in 30.000 km, daca or fi reali ca mi se pare destul de putin. ,,,sa fie cum zici tu, dar ma cam indoiesc...din '96 si pina acum...nici macar nu a mers de un schimb de ulei /an.....mai mult au costat asigurarile Ca sa stai linistit , repet si eu sfatul de l-ai mai primit : Mergi si fa-i o evaluare a starii, ca sa stii pe ce dai banii Editat Februarie 23, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Calin26 Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Salut, nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Pauldci Postat Februarie 23, 2014 Autor Share Postat Februarie 23, 2014 Salut, nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala. Merci pt. info, m-am decis sa o iau, sper sa fie o alegere buna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Salut, nu arunca banii aiurea. Eu am CBR din 98 si am avut aceeasi chestie descrisa de tine. Este o problema a CBR-urilor in mare parte si este legata de intinzatorul lantului de distributie. Daca nu se aude ca un motor diesel nu ai de ce sa-ti faci griji. Poti merge la cineva care cunoaste... sa-ti mai tensioneze putin lantul (asta in conditiile in care intinzatorul mai are cursa libera si nu a ajuns la maxim) si nu vei mai auzi sunetul ala. Da-mi voie sa "te trag de urechi"....am inteles ca initiatorul nu se pricepe...dar asta nu inseamna sa il dezinformeze unul mai nestiutor ca el...TENSIONAREA SE FACE SINGURA. Sa imi spui si mie mecanicul ala de ti-a luat tie banii, sa ii fac cinste , ca a avut cui sa ia ....NU E ca la femei...sa STRINGI SURUBUL ca sa intinzi pielea,...la motorete nu apar alunite in obrajiori Si NU este o broblema a CBR-urilor...este o problema generala a motoarelor, cauzata de intretinere facuta dupa URECHE sau DELOC Lasati-va de dat sfaturi acolo unde nici voi nu stiti ... parerea mea Editat Februarie 23, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator. Corect ce spui!(ma refer la inlocuirea arcului sau extinderea lui...inutila dealtfel in marea majoritate a situatiilor la motoarele de tipul asta)....a vrut doar ...dar daca cremaliera e la "capatul meseriei"...ii apar alunitele in obraji Editat Februarie 23, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator. Se practica operatiunea asta,pentru a amana pentru putin schimbarea intinzatorului sau a distributiei. In practica operatia este destul de simpla cand se cunoaste ceea ce trebuie facut,sau foarte distructiva daca nu stii sau nu esti atent la anumite lucruri! Parerea mea... Editat Februarie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 Cred ca a vrut sa spuna ca este nevoie de tensionarea ARCULUI de la intinzator. Se practica operatiunea asta,pentru a amana pentru putin schimbarea intinzatorului sau a distributiei. In practica operatia este destul de simpla cand se cunoaste ceea ce trebuie facut,sau foarte distructiva daca nu stii sau nu esti atent la anumite lucruri! Parerea mea... Cred ca te-ai saturat sa tot explici cum e treaba aia cu "manopera de 10 dolari"...1 dolar operatiunea si 9 ca stii unde sa pui mana...deja eu am albit in cap si nu vor sa inteleaga Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Chiar daca mecanici nu sunt asa" iubiti"de anumite persoane,mecanica este si ea o meserie,la fel cum este medicina,aviatia,soferia si altele,fiecare cu cerintele si cunostintele necesare,si deloc lipsita de importanta. Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate! De ce mai mergem la doctor si nu ne operam si singuri ca tot ne pricepem? Doua cautari pe google si gata, maine esti chirurg... Editat Februarie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Februarie 23, 2014 Share Postat Februarie 23, 2014 (editat) Chiar daca mecanici nu sunt asa" iubiti"de anumite persoane,mecanica este si ea o meserie,la fel cum este medicina,aviatia,soferia si altele,fiecare cu cerintele si cunostintele necesare,si deloc lipsita de importanta. Din pacate este din ce in ce mai hulita si denigrata aceasta meserie pe cale de disparitie,dusa uneori la derizoriu de anumite persoane(mecanici sau clienti) pentru ca asa cum se spune:Noi Romani ne pricepem la toate! De ce mai mergem la doctor si nu ne operam si singuri ca tot ne pricepem? Doua cautari pe google si gata, maine esti chirurg... Romanul cauta de cele mai multe ori ieftineala ... ii zici ca trebuie facuta distributia ce implica piesele x si y dar ii zici ca ii poti tensiona arcul un pic mai tare si e rezolvata o problema o perioada, ca la final cand reapare sa zica la altii "Am fost la X-ulescu mi-a facut-o, a mers cateva luni apoi iar a inceput ... mi-a tras buleala" , asta nu inseamna ca nu-s si nepriceputi in bransa, dar de multe ori se exagereaza, clientul prezentand numai aspectele favorabile lui, etc. Sau sta, se uita, din afara pare simplu si la final zice ca-i scump, ca daca stia ce implica isi facea el. La tine George ajung de multe ori cei care au probleme carora nimeni altcineva nu le da de cap, automat nu isi mai permite sa faca mofturi, dar sunt unii ... Editat Februarie 23, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.