Sari la conținut

montare voltmetru


Postări Recomandate

voltmetrul face diferenta intre o baterie exploatata corect si una cu probleme. becul sesizeaza incarcarea sau lipsa in mod grosier pe cand o tensiune afisata de voltmetru iti da un diagnostic. la prima vedere o tensiune de 13,x volti fata de una de 14,x volti nu pare o problema dar in realitate sau chinui o baterie sau ai o baterie ce chinuie sistemul de incarcare si de aici alte "belele".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 73
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Gasiti un voltmetru similar pe dx.com:

ttp://dx.com/p/mini-3-digit-display-digital-voltmeter-module-3-2-30v-142560

Transportul e gratuit. Il am montat pe motor. E legat dupa contact, nu mai stiu unde. Se porneste cand e cheia pe pozitia de contact. N-are rost sa folosesti releu deoarece consumul este foarte mic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Acu', care se vrea profesor, montează de fapt ampermetru, căci, nu aşa, ne interesează balanţa (suntem pe generator sau pe acumulator)

http://www.clubafaceri.ro/56112/ampermetru-digital-xl3600v-1%2c-necesita-sunt-3491030.html

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

generator de functii, 10 MHz asta pusca bine pe mobra

alegi intervalul si o arzi

interval: 1µHz...10MHz (traseu dreptunghiular), interval: 1µHz...10MHz (traseu sinusoidal), interval: 1µHz...300kHz (traseu dinţi de ferăstrău), interval: 1µHz...300kHz (formă triunghiulară semnal), interval: 500µHz...5MHz (formă de undă tip impuls)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pe un motor nou nu cred ca este cazul de montat ceva in plus ,dar pe vechiturile noastre nu vad de ce ar fi o problema sa stiu din timp ca ceva urmeaza sa ma lase.Cum ar fi ca la un avion sa se aprinda un bec cand ai trecut pe rezerva, Motocicleta nu este avion, dar daca stii din timp ca ai o problema iti adaptezi calatoria in functie de problema, fara sa fii surprins pe la naiba in munti ca ai ramas in drum.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asta discutam eu pe alt al 32133124324-lea topic despre voltmetru pe motoreta: ok, il pui in bord, te duci la mama dracului departe de casa si vezi ca ti-a scazut tensiunea la 11,8V, ce faci?

Te bucuri ca ai voltmetru si te-a anuntat ca ramai in drum cam cu 10min inainte de a ramane in drum. :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cand te lasa pe timpul zilei stingi luminile ,eviti franarile din maneta si pedala si te mai tarasti pe baterie pana in primul oras.



Lasi bateria doar pt aprindere.



Si o pornesti impinsa daca opresti motorul



Orice alternator se poate defecta



Cu releul o mai dregi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt aprindere poti folosi orice iti livreaza 12 -14v.Cumperi o sacosa de baterii si tot ajungi acasa sau intr-o localitate.



Dupa ce bubuie bateria o sa zici ;ba da bleg am fost ca n-am pus rahatul ala de voltmetru sau nu mi-am luat motor nou.



Plus ca la vale nu este necesar motorul



Si 2 km daca impingi la ea si tot sunt multi.



Mai trebuia la sfaturi;fara claxon si semnalizare

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunteti norocosi.Se vede ca ati avut intotdeauna masini si motociclete noi.Astia mai amarati care nu ne permitem, incercam sa gasim solutii la majoritatea defectelor care pot aparea.Sa stau in soare sau ploaie si sa astept pe cineva cu duba sa vina sa ma ia ,ar fi ultima varianta la care as apela.



Prefer sa-mi tractez un prieten pana unde pot ,chiar daca mi-as lua amenda ,decat sa-l las acolo sau sa asteptam bunavointa cuiva in situatia in care nu avem ce-i face.



Am plecat de la un voltmetru si am ajuns cam departe ,dar nu vad nici problema daca cineva si-l monteaza



Toata discutia nu are nici un rost cand traseul ales este intre p-ta victoriei si b-dul tineretului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am ramas in ploaie si frig in drum asteptand duba.. nu mai putin de 4-5 ori. :D

 

Deci, eu unul, stiu despre ce vorbesc... in cazul meu un voltmetru nu m-ar fi ajutat cu nimic.

 

Daca stii ca ai probleme:

1 - stai acasa

2- iti iei piesa respectiva de rezerva cu tine

 

Voltmetrul asta e ca tichia de margaritar ce-i lipsea magarului. Cum am mai zis, cand iti crapa iti crapa, cu voltmeru sau fara.

Singura situatie avantajoasa e atunci cand se strica partea de regulator pe +, incarca prea mult si in modul asta eviti distrugerea bateriei. Dar daca esti la mama dracu ce faci, stai acolo sa nu strici bateria, sau pleci acasa asa cum o fi?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

...

Singura situatie avantajoasa e atunci cand se strica partea de regulator pe +, incarca prea mult si in modul asta eviti distrugerea bateriei. Dar daca esti la mama dracu ce faci, stai acolo sa nu strici bateria, sau pleci acasa asa cum o fi?

Daca incarca prea mult, poti monta un bec de 24V (de la o Raba, sau un alt consumator mai vinjos pe care il ai la-ndemina) in circuitul bateriei si astfel eviti sa-ti bubuie sub coor.

Varianta cu voltmetrul montat pe motocicleta sau masina am imbratisat-o inca de pe vremea comunistilor, cind incarcarea te lasa lent, fara sa se aprinda martorul din bord...uneori ajungind sa ti se opreasca motorul si sa nu stii de la ce a murit, saracu'!

Si acum am voltmetre pe toate (!) obiectele motorizate pe care le folosesc la deplasare, fara sa-mi fie rusine sa le port. Nu am avut dezavantaje din pricina asta...asa ca neavind bani de o motocicleta noua, pun pe trocile pe care le am tot ce-mi trebuie ca sa fiu sigur ca nu ma lasa pe drum. :bike-037:

Sa vina odata primavara ca sa schimbam sectiunea! :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Cred ca o data m-ar fi ajutat un voltmetru.

Am plecat de la serviciu spre casa, iar pe drum la semafor simteam un miros intepator de plastic/rasina ars. Am crezut ca o fi din cauza benzii termoizolante pe care o montasem cu vreo saptamana inainte si nu i-am dat importanta.

Pe drum, m-am gandit sa fac un ocol, ca deh..era vara, frumos afara, de ce sa ma duc acasa, nu mai bine mai dau o tura pe langa Bucuresti.

M-am plimbat ceva timp si am oprit la un suc cu cineva pe care tocmai intalnisem pe drum...am stat vreo 2 ore de vorba la o terasa, apoi cand am dat sa plec motocicleta nu mai pornea. Lumina deloc, far, semnale, nici macar martorul de la neutru ( e singura lumina din bord :)), dar se simtea un miros puternic de ars.

Caut cu nasul prin motor si simt ca dara de miros vine de la releul de incarcare..mirosea de-l lua dracii! era si fierbinte..am zis bun! Aici raman cu ea!

In cele din urma am impins-o pana acasa, bine ca nu au fost multi kilometrii.

 

Acum stau si ma gandesc, daca as fi vazut la semafor ca releul nu mai baga curent in baterie m-ar mai fi mancat pe mine undeva sa ma plimb dupa serviciu?

 

Asa ca m-am hotarat...caut un voltmetru!

daca ai unul de vanzare pune si tu pe Mercador, ca intru si-mi iau de acolo!

:peace:

Editat de mihai.i
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...