free runner Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 voltmetrul face diferenta intre o baterie exploatata corect si una cu probleme. becul sesizeaza incarcarea sau lipsa in mod grosier pe cand o tensiune afisata de voltmetru iti da un diagnostic. la prima vedere o tensiune de 13,x volti fata de una de 14,x volti nu pare o problema dar in realitate sau chinui o baterie sau ai o baterie ce chinuie sistemul de incarcare si de aici alte "belele". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 gabriel03, da si este waterproof am dat 35 de lei de la mexykanu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gabriel03 Postat Martie 4, 2014 Autor Share Postat Martie 4, 2014 scuze, am mers prea mult cu masina Ai dreptate, nu exista martor de incarcare. imi cer scuze daca am fost mai acid.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
celblack Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Gasiti un voltmetru similar pe dx.com: ttp://dx.com/p/mini-3-digit-display-digital-voltmeter-module-3-2-30v-142560 Transportul e gratuit. Il am montat pe motor. E legat dupa contact, nu mai stiu unde. Se porneste cand e cheia pe pozitia de contact. N-are rost sa folosesti releu deoarece consumul este foarte mic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nflt Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Acu', care se vrea profesor, montează de fapt ampermetru, căci, nu aşa, ne interesează balanţa (suntem pe generator sau pe acumulator) http://www.clubafaceri.ro/56112/ampermetru-digital-xl3600v-1%2c-necesita-sunt-3491030.html Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Cine e baiat de baiat isi instaleaza osciloscop Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Cine e baiat de baiat isi instaleaza osciloscop Plusez! Radiotelescop! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Plusez! Radiotelescop! + eu: Telescop Hubble! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 generator de functii, 10 MHz asta pusca bine pe mobra alegi intervalul si o arzi interval: 1µHz...10MHz (traseu dreptunghiular), interval: 1µHz...10MHz (traseu sinusoidal), interval: 1µHz...300kHz (traseu dinţi de ferăstrău), interval: 1µHz...300kHz (formă triunghiulară semnal), interval: 500µHz...5MHz (formă de undă tip impuls) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 daca mai erati si ontopic... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 cine? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Pe un motor nou nu cred ca este cazul de montat ceva in plus ,dar pe vechiturile noastre nu vad de ce ar fi o problema sa stiu din timp ca ceva urmeaza sa ma lase.Cum ar fi ca la un avion sa se aprinda un bec cand ai trecut pe rezerva, Motocicleta nu este avion, dar daca stii din timp ca ai o problema iti adaptezi calatoria in functie de problema, fara sa fii surprins pe la naiba in munti ca ai ramas in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Asta discutam eu pe alt al 32133124324-lea topic despre voltmetru pe motoreta: ok, il pui in bord, te duci la mama dracului departe de casa si vezi ca ti-a scazut tensiunea la 11,8V, ce faci? Te bucuri ca ai voltmetru si te-a anuntat ca ramai in drum cam cu 10min inainte de a ramane in drum. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 (editat) si daca te lasa cu 1 zi inainte sa pleci in concediu cu motorul ? ai timp sa il repari si sa te bucuri de concediu. Editat Martie 4, 2014 de dark_lord86 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Dar daca ai radiotelescop macar poti sa descoperi din mers inteligenta extraterestra. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 nu cred, faptul ca se ascund de noi si ca nu ne-au contactat niciodata este dovada ca exista alte forme de inteligenta in univers. asa ca radiotelescopul este inutil. la fel ca si voltmetrul meu Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Cand te lasa pe timpul zilei stingi luminile ,eviti franarile din maneta si pedala si te mai tarasti pe baterie pana in primul oras. Lasi bateria doar pt aprindere. Si o pornesti impinsa daca opresti motorul Orice alternator se poate defecta Cu releul o mai dregi Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
dark_lord86 Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 mai dau exemple ? daca se duce releul si iti baga mult peste (stiu ca se poate duce si la 70v) si iti bubuie bateria sub fund ?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Pt aprindere poti folosi orice iti livreaza 12 -14v.Cumperi o sacosa de baterii si tot ajungi acasa sau intr-o localitate. Dupa ce bubuie bateria o sa zici ;ba da bleg am fost ca n-am pus rahatul ala de voltmetru sau nu mi-am luat motor nou. Plus ca la vale nu este necesar motorul Si 2 km daca impingi la ea si tot sunt multi. Mai trebuia la sfaturi;fara claxon si semnalizare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 4, 2014 Share Postat Martie 4, 2014 Pt economie se pot decupla si 2 bujii din cele 4. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Taz Asg Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Pt economie se pot decupla si 2 bujii din cele 4. pentru economie si mai mare se decupleaza alternativ... o perioada doo, o perioada doo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
virgil Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Sunteti norocosi.Se vede ca ati avut intotdeauna masini si motociclete noi.Astia mai amarati care nu ne permitem, incercam sa gasim solutii la majoritatea defectelor care pot aparea.Sa stau in soare sau ploaie si sa astept pe cineva cu duba sa vina sa ma ia ,ar fi ultima varianta la care as apela. Prefer sa-mi tractez un prieten pana unde pot ,chiar daca mi-as lua amenda ,decat sa-l las acolo sau sa asteptam bunavointa cuiva in situatia in care nu avem ce-i face. Am plecat de la un voltmetru si am ajuns cam departe ,dar nu vad nici problema daca cineva si-l monteaza Toata discutia nu are nici un rost cand traseul ales este intre p-ta victoriei si b-dul tineretului. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 Am ramas in ploaie si frig in drum asteptand duba.. nu mai putin de 4-5 ori. Deci, eu unul, stiu despre ce vorbesc... in cazul meu un voltmetru nu m-ar fi ajutat cu nimic. Daca stii ca ai probleme: 1 - stai acasa 2- iti iei piesa respectiva de rezerva cu tine Voltmetrul asta e ca tichia de margaritar ce-i lipsea magarului. Cum am mai zis, cand iti crapa iti crapa, cu voltmeru sau fara. Singura situatie avantajoasa e atunci cand se strica partea de regulator pe +, incarca prea mult si in modul asta eviti distrugerea bateriei. Dar daca esti la mama dracu ce faci, stai acolo sa nu strici bateria, sau pleci acasa asa cum o fi? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ivan pedala Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 ... Singura situatie avantajoasa e atunci cand se strica partea de regulator pe +, incarca prea mult si in modul asta eviti distrugerea bateriei. Dar daca esti la mama dracu ce faci, stai acolo sa nu strici bateria, sau pleci acasa asa cum o fi? Daca incarca prea mult, poti monta un bec de 24V (de la o Raba, sau un alt consumator mai vinjos pe care il ai la-ndemina) in circuitul bateriei si astfel eviti sa-ti bubuie sub coor. Varianta cu voltmetrul montat pe motocicleta sau masina am imbratisat-o inca de pe vremea comunistilor, cind incarcarea te lasa lent, fara sa se aprinda martorul din bord...uneori ajungind sa ti se opreasca motorul si sa nu stii de la ce a murit, saracu'! Si acum am voltmetre pe toate (!) obiectele motorizate pe care le folosesc la deplasare, fara sa-mi fie rusine sa le port. Nu am avut dezavantaje din pricina asta...asa ca neavind bani de o motocicleta noua, pun pe trocile pe care le am tot ce-mi trebuie ca sa fiu sigur ca nu ma lasa pe drum. Sa vina odata primavara ca sa schimbam sectiunea! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mihai.i Postat Martie 5, 2014 Share Postat Martie 5, 2014 (editat) Cred ca o data m-ar fi ajutat un voltmetru. Am plecat de la serviciu spre casa, iar pe drum la semafor simteam un miros intepator de plastic/rasina ars. Am crezut ca o fi din cauza benzii termoizolante pe care o montasem cu vreo saptamana inainte si nu i-am dat importanta. Pe drum, m-am gandit sa fac un ocol, ca deh..era vara, frumos afara, de ce sa ma duc acasa, nu mai bine mai dau o tura pe langa Bucuresti. M-am plimbat ceva timp si am oprit la un suc cu cineva pe care tocmai intalnisem pe drum...am stat vreo 2 ore de vorba la o terasa, apoi cand am dat sa plec motocicleta nu mai pornea. Lumina deloc, far, semnale, nici macar martorul de la neutru ( e singura lumina din bord ), dar se simtea un miros puternic de ars. Caut cu nasul prin motor si simt ca dara de miros vine de la releul de incarcare..mirosea de-l lua dracii! era si fierbinte..am zis bun! Aici raman cu ea! In cele din urma am impins-o pana acasa, bine ca nu au fost multi kilometrii. Acum stau si ma gandesc, daca as fi vazut la semafor ca releul nu mai baga curent in baterie m-ar mai fi mancat pe mine undeva sa ma plimb dupa serviciu? Asa ca m-am hotarat...caut un voltmetru! daca ai unul de vanzare pune si tu pe Mercador, ca intru si-mi iau de acolo! Editat Martie 5, 2014 de mihai.i Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.