Diabolic_Nightwing Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Intr`un final am gasit ceva la preturi atractive , 2 mobre : KTM EGS 250 2 T HUSQVARNA WR 250 2T Care din ele credeti ca e mai ok din punct de vedere tehnic ?? Ktm`ul nu are furca up side down ,Husqvarna are Amandoua sunt la acelasi pret 750 E KTM 1995 HUSQVARNA 1992 cu motor din 2001 Acum ce spune`ti si voi ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Mai bine ai rabdare si mai strangi niste bani sa iei ceva mai nou. O sa bagi bani in una veche si o sa iti para rau ca nu ai avut rabdare si spun asta din proprie experienta. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Altfel.... dintre astea doua - Husqy Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Ovistein Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 La fel te sfatuiesc si eu pentru Husquvarna, gs ii cam " expirat". dar zice bine Calin, nu te grabi sa iti iei un gunoi care dupa ce o iei bagi in ea dublu cu cat ai cumparat'o. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Nu e vorba despre bagat bani in ea ca e veche, un motor de off-road necesita aceiasi mentenanta indiferent daca are 5, 10 sau 20 de ani. E vorba de performante, de bicicleta mai ales. Una e sa ai o furca ce te arunca in copaci la primul damb luat, si la care sa nu poti sa-i faci cine stie ce setari, alta e o furca actuala, cu 4 camere, la care poti sa ai nu stiu cate setari in interior. Una e o bicicleta gandita acum 20 de ani, alta e una de acum 5 ani, mult mai usoara, cu un cuplu mai mare daca ajungi sa balbai motorul pe o urcare, si mai putin salbatica la atingerea acceleratiei. Per total, daca iti iei o motocicleta de acum 20 de ani, e OK vreo 6 luni, te lasa sa progresezi. Dupa care vei observa ca ramai la acelasi nivel, din cauza performantelor reduse. Iti iei una de acum 10 ani, vei progresa probabil vreun an, dupa care vei dori sa o schimbi ca sa continui progresul. Eu am dat EXC-ul 250 din 2002 cu 1350 euro. Eu unul cred ca era net superior oricarei dintre cele 2 enumerate de tine, iar diferenta de pret nu mi se pare enorma. Si, daca dispui de macar aceasta suma, eu as zice sa te apuci de cautat un motor peste 2003-2005, ca sa te multumeasca ceva timp de-acum incolo (EXC-urile, de exemplu, in 2003 au trecut la furca de 48mm, care e o imbunatatire majora). Si, dintre cele 2 enumerate de tine, tot spre Husky m-as orienta. Editat Martie 6, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Daca ai putin habar de mecanica dupa ce o sa cumperi motoreta si o sa vezi ca in loc sa cureti si sa ungi un rulment il cauti 2-3 saptamani ca deh motoreta ii veche si gasesti greu piese mai platesti si 2-3 milioane ca nu cred ca o sa gasesti o motoreta sub 99-00 care sa mai aiba un rulment sau vreo bucsa in stare buna si o sa vezi ca mai bine mai asteptai putin si luai una mai noua. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 6, 2014 Autor Share Postat Martie 6, 2014 (editat) Nu e vorba despre bagat bani in ea ca e veche, un motor de off-road necesita aceiasi mentenanta indiferent daca are 5, 10 sau 20 de ani. E vorba de performante, de bicicleta mai ales. Una e sa ai o furca ce te arunca in copaci la primul damb luat, si la care sa nu poti sa-i faci cine stie ce setari, alta e o furca actuala, cu 4 camere, la care poti sa ai nu stiu cate setari in interior. Una e o bicicleta gandita acum 20 de ani, alta e una de acum 5 ani, mult mai usoara, cu un cuplu mai mare daca ajungi sa balbai motorul pe o urcare, si mai putin salbatica la atingerea acceleratiei. Per total, daca iti iei o motocicleta de acum 20 de ani, e OK vreo 6 luni, te lasa sa progresezi. Dupa care vei observa ca ramai la acelasi nivel, din cauza performantelor reduse. Iti iei una de acum 10 ani, vei progresa probabil vreun an, dupa care vei dori sa o schimbi ca sa continui progresul. Eu am dat EXC-ul 250 din 2002 cu 1350 euro. Eu unul cred ca era net superior oricarei dintre cele 2 enumerate de tine, iar diferenta de pret nu mi se pare enorma. Si, daca dispui de macar aceasta suma, eu as zice sa te apuci de cautat un motor peste 2003-2005, ca sa te multumeasca ceva timp de-acum incolo (EXC-urile, de exemplu, in 2003 au trecut la furca de 48mm, care e o imbunatatire majora). Si, dintre cele 2 enumerate de tine, tot spre Husky m-as orienta. Bine pontat in legatura cu setarile , si automat ca nu mai progresezi .Mentionez ca eu caut ceva cu care sa ma distrez cand vin acasa in weekend. Daca ai putin habar de mecanica dupa ce o sa cumperi motoreta si o sa vezi ca in loc sa cureti si sa ungi un rulment il cauti 2-3 saptamani ca deh motoreta ii veche si gasesti greu piese mai platesti si 2-3 milioane ca nu cred ca o sa gasesti o motoreta sub 99-00 care sa mai aiba un rulment sau vreo bucsa in stare buna si o sa vezi ca mai bine mai asteptai putin si luai una mai noua. Am lucrat ca mecanic in cateva garaje moto din bucuresti(salariul mic) , si stiu ce inseamna sa umblii dupa o chiuloasa mai bine de un an ) , dar na ..... Acum am mai gasit un Cr125 , 2001 , 850 E , si la un CR cred ca piesele le gasesti destul de repede , si cred ca scapi si mai repede de el , cand esti pregatit sa avansezi. Am mai gasit si un RX 125 , si la motoarele Rotax se gasesc piese berechet Eu initial m`am indragostit de crf 450 , dar nu am ajuns in ca pe la 1999 E sa imi iau un CRF , am calarit unul si mi`a placut de am inebunit ( la munte si SM ) .... Multumesc mult de sfaturi , si astept in continuare altele pro si contra Editat Martie 6, 2014 de Diabolic_Nightwing Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Martie 6, 2014 Share Postat Martie 6, 2014 Am avut aprilia si o am si acum dezmembrata in garaj ) daca e ok ia cr-ul ca is motorete bune. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Asa cum ai mai fost sfatuit pe un topic, incearca sa iei motoare "cu far". CR125 e cam de cross. Am gasit acel WR250 de care vorbesti pe bikeshop, si vad ca nu are far. Posibil totusi sa fi fost dat jos si inlocuit cu o masca, dar totusi nu ar strica sa fii foarte atent cand cumperi un motor. In general, enduro au roata spate pe 18" si 5 viteze, iar cross-urile au roata spate pe 19 si 4 viteze. Daca nu cunosti modelul in amanunt, astea sunt primele chestii la care te uiti. Ca si sfat, tocmai a aparut pe bikeshop un Honda XR250 din 97, la 650 euro. Macar de asta stii sigur ca e enduro, ca are motorul bullet-proof, ca la o eventuala revanzare mai mult de 50-100 euro nu ai cum sa pierzi la el. Apropos de motoare bulet-proof, sa stii ca cel mai important la enduro e cadrul, bicicleta in sine, nu motorul. Mentenanta precara poate distruge mult mai mult decat te astepti. Rulmenti care se gripeaza si se invart in roata, distrugandu-ti si butucul, lant sarit care face ravagii, etc. Vezi exemplul userului adi_b, care tot un XR 250 avea, si care a reusit sa sparga carcasa cutiei de viteze cand i-a sarit lantul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Soso Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 xr250 e perfect pt fun ride! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 7, 2014 Autor Share Postat Martie 7, 2014 In legatura cu farul , eu nu am ce face cu el ... insa am inteles sfatul Acum stau si ma gandesc sila XR 250 , dar nu ma atrage asa tare ca e un motor in 4 T, care stiu ca e mult mai fiabil si usor de intretinut decat 2T ,eu sunt adeptul motoarelor 2T , O sa mai astept pareri .. Multumesc multe de sfaturile de pana acum . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calin_bursuc Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=559568&selpic=3&zoom=1#foto Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 cross Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Diabolic_Nightwing Postat Martie 7, 2014 Autor Share Postat Martie 7, 2014 http://www.bikeshop.ro/handler.php?tip=am&act=view&src=db&ID=559568&selpic=3&zoom=1#foto Frumos RM`ul , ma gandeam sincer si la RM ... dar nu stiu nimic despre ele , si nu de pe google , de la oameni care au avut RM 125 . Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Excelent pt pista de cross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Si mai e ceva..........ATENTIE LA TEPARI!!! Vine unul si spune ca vinde RM125/2000, dar nu are acte. Si tu il crezi ca e din 2000. Dar, la o simpla cautare pe google images dupa RM 125 2000, iti da un fel de plastice (atentie la plasticele laterale rezervor). https://www.google.ro/search?q=rm+125+2000&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=iO8ZU4TVEafiywO5poKwBA&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=625 Iar aceste plastice nu seamana deloc cu cele din poza RM-ului pus la vanzare. Apoi, tot cautand, dai si peste plasticele care se potrivesc, dar, culmea, e vorba de un RM 125 din maxim 1995!!! https://www.google.ro/search?q=rm+125+1995&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ei=AvAZU6yOKqWJzAO3yoGwAw&ved=0CAcQ_AUoAQ&biw=1024&bih=625 Pai sa mai ai incredere in vanzator? Oameni buni, cereti acte cand achizitionati un motor, ca e plina tara de hoti. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Nu exista acte la cross, ceri seria de pe cadru și o verifici la dealer de piese, e mult mai sigur asa Dacă nu merge cu seria de pe cadru poți încerca pe janta. Rm-ul din anunțul ala nu e din 2000 veci, și prima dovada e prețul cerut Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 (editat) Totusi, de ce ti-ai lua un cross? Dupa parerea mea, nici cele de enduro nu ar trebui sa fie inmatriculabile. Dar in Europa isi arata muschii cei de la KTM. De ex., cand s-a instituit obligativitatea comercializarii numai motocicletelor cu injectie, KTM inca vindea carburatoare. Deasemenea ei au revigorat sectorul 2T cand exista tendinta de a fi desfiintata (vezi America). PS Ma intreb cati dintre cei ce intra pe acest forum practica motocross. Cred ca e cea mai inactiva sectiune a forumului. Editat Martie 7, 2014 de andrei belcic Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
siadimet Postat Martie 7, 2014 Share Postat Martie 7, 2014 Prietene, inclusiv bicicletele au acte. De unde ai scos-o pe asta cu "nu exista acte la cross"? Asta e scuza pentru motociclete furate!!!!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Bine ma, cati ii dau actele de cumparare cand cumperi un frigider de pe mercador? 90% din cross-urile de pe bikeshop nu au prima factura de la dealer, or fi toate furate te pomeni. Sau tu te referi la un contract de vc intre doua persoane care sa ateste ca actualul proprietar nu a furat-o? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 Da, toate care nu au acte au fost furate la un moment dat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Martie 8, 2014 Share Postat Martie 8, 2014 La cele de enduro, deci înmatriculabile, probabil ai dreptate, dar la cross ma îndoiesc. Un argument în plus e ca majoritatea cumpărătorilor dau bani după anul de fabricație și mai puțin pe acte, asa ca poți fenta declarându-l verbal mai nou. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
andrei belcic Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Dribling, sut si vandut la ignoranti care vor sa faca enduro cu motocross. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mircea.cazachevici Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 (editat) La cele de enduro, deci înmatriculabile, probabil ai dreptate, dar la cross ma îndoiesc. Un argument în plus e ca majoritatea cumpărătorilor dau bani după anul de fabricație și mai puțin pe acte, asa ca poți fenta declarându-l verbal mai nou. Te inseli. Am vandut EXC-ul, inmatriculat RO, relativ ieftin, dar inainte de asta am pierdut cel putin 2 cumparatori pentru ca nu era pe numele meu nici macar la fiscal, iar oamenii voiau neaparat sa-l treaca pe numele lor, si ar fi trebuit sa ia legatura cu fostul proprietar, prin Bistrita pe undeva. Din cauza acestor complicatii au si renuntat oamenii sa-l ia. Si, sa fim seriosi: nici cu un EXC 250 2T nu iesi pe strada, dar cei mai multi cumparatori vor sa-l stie pe numele lor. Editat Martie 9, 2014 de mircea.cazachevici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Suzuki_RM_125 Postat Martie 9, 2014 Share Postat Martie 9, 2014 Dar nu ma refer la motocicletele ce au talon/carte de identitate ... hai sa nu o mai lungim ca nu ii dam de capat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.