Sari la conținut

Tu ce sportiva ti-ai cumpara cu un buget de 3000 euro ?


alex4ice
 Share

Postări Recomandate

@ bec, de ce r1 carburat si nu injectie? :scratch:

pentru ca nu intra in buget unul injectat in stare buna +modificarile necesare si pe ala carburat il faci sa consume decent si sa traga mai bine cu un jet-kit de calitate

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 109
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Tu care pretinzi ca te dai sportiv,ar trebui sa stii ca ai un anumit segment de turatii unde poti exploata cel mai misto motorul (chiar si al tau, 916/998).

 

Nu-mi spune mie ca intr-a 4-a al tau trage la 5500 cum ar trage la 7500-8000 rpm !). Deci hai sa nu vindem gogosi. Macar daca nu aveai V2, as fi pus ceea ce spui pe seama presupunerilor si necunoasterii.....

 

La a ta,ca si la a mea, daca esti intr- treapta superioara (gen 4/5/6) si n-ai peste 6000 RPM, e cam moarta motoreta (adica nu ai acceleratia/cuplul ala despre care se tot vorbeste la V2 uri,ca de basm).

 

Am zis special 4/5/6, pt ca in primele 2 trepte, trage grav. De aia e stransa legatura intre RPM, treapta si viteza cu care te deplasezi.

nu pretind ma, ci chiar ma dau sportiv in comparatie cu tine :haha:

orice motor are segment de turatie. asta e si logic. intr-a 4a trage bine la 5500RPM, dar e logic ca nu se compara cu puterea de la 7500RPM.

restu e irelevant. dat totusi nu vad cand, cum si de ce mesteci tu la cutie. :P

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu-mi spune mie ca intr-a 4-a al tau trage la 5500 cum ar trage la 7500-8000 rpm

 

Asta e din seria... "iarna nu-i ca vara".

 

Cutia de viteze, prin definitie, nu esta altceva decat un multiplicator de cuplu. Din ce am gasit (la repezeala) pe net, RSV-ul are disponibil cca 90% din cuplul maxim de pe la 4500rpm. Obsesia ta pentru "mestecatul" des in cutie poate avea doar doua posibilitati: o "gaura" in curba grafica a cuplului motorului sau... fluturasi in casca! Sa fii iubit!

 

post-11356-0-07728100-1394498180_thumb.gif

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Asta e din seria... "iarna nu-i ca vara".

 

Cutia de viteze, prin definitie, nu esta altceva decat un multiplicator de cuplu. Din ce am gasit (la repezeala) pe net, RSV-ul are disponibil cca 90% din cuplul maxim de pe la 4500rpm. Obsesia ta pentru "mestecatul" des in cutie poate avea doar doua posibilitati: o "gaura" in curba grafica a cuplului motorului sau... fluturasi in casca! Sa fii iubit!

 

attachicon.gifdyno-2000-apr-mille.gif

 

 

nu stiu sincer pe ce motociclete ai mers tu sau cum mergi...

 

eu doar ma refeream la faptul ca fiecare motoreta are acel sweet spot (care nu e un spot, e o plaja mica de turatii) unde ai access la putere/cuplu/acceleratie puternica.

 

In cazul meu,trebuie sa schimb des treptele pt a ma afla acolo (spun asta avand in gand un drum virajat, pt ca pe o strada dreapta, e logic ca nu mai schimbi nici un k.kt).

 

DAR pe un drum virajat nu poti MERGE CONSTANT, mai franezi,mai accelerezi, deci automat tre sa jonglezi cu cutia pt a te afla mereu in acea plaja.

 

Nu ma contrazic in termeni tehnici pt ca nu sunt mecanic si nu dau eu lectii altora de mecanica. Spun doar ce observ (cu cunostintele mele limitate) la mersul meu pe motor..

 

Cand merg sa ma plimb, 5500 RPM e arhisuficient,chiar in treapta a 6-a...

 

De unde ai luat graficul? sunt curios să-l vad la 916 şi 998

 

 

scrie ca la orbi pe grafic, scria chiar SITE ul

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu inteleg de unde mania asta in romania ca am masina de 2000 euro dar trebuie sa am motor de 6000 ca altfel e gunoi. Si ce daca mai schimbi o bucsa sau o pastila? Pana la urma si R1 din 2005 tot sub cheie ajunge intr-un an in mana lui daca intr-adevar face drumuri lungi.

 

In alta ordine de idei, de cand este cel mai bun superbike de drum lung R1? Pentru ca este un nebun ce a facut inconjorul lumii cu cauciucuri dual sport pe R1? R1 nu are cuplul in ture joase, pozitia, nici stabilitatea cea mai buna pentru asa ceva. Daca intreba de trackday bike intelegeam ca R1 uber alles dar aici vb de altceva.

 

OP nu a mai precizat de ce vrea sportiva pentru asa ceva dar presupun ca tine de estetic in primul rand. Nasoala situatie :) Shelele vor face greva, orice model de sportiva si-ar alege la drum de 2800 km.

 

As recomanda ZX-9 2001-2003 (cu conditia sa intre in toate vitezele usor si sa se verifice supapele), sau K1-K4. Oricum verificarea la cumparare conteaza, sa nu cumperi vopseaua de pe motor ci ansamblul de sub carene. Se poate cumpara ceva foarte ok cu banii lui, mai ales daca isi mai permite si o revizie sanatoasa.

 

Variante sport touring si touring s-au oferit deja si sunt mult mai bune decat cele de sbk.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In cazul meu,trebuie sa schimb des treptele pt a ma afla acolo (spun asta avand in gand un drum virajat, pt ca pe o strada dreapta, e logic ca nu mai schimbi nici un k.kt)

iti recomand un Maxiscuter sau una cu cutie automata :P

 

 

DAR pe un drum virajat nu poti MERGE CONSTANT, mai franezi,mai accelerezi, deci automat tre sa jonglezi cu cutia pt a te afla mereu in acea plaja.

asta ni se intampla la toti, tocmai de aia a fost inventata cutia, sa mai mestecam si noi oleaca. eu stau si ma gandesc la bajetii aia de la motogepe.... saracii de ei, ce mai mesteca la cutia aia pe pista :lol:

 

scrie ca la orbi pe grafic, scria chiar SITE ul

eram de pe telefon si nu reuseam sa vad tot continutul site-ului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

Crazy: tu esti ca o cutie din aia automata, doar "drive'', nu?:) cand vine o curba, nu dai inferioara, intri in viraj cu treapta in care te aflai,subturat, nu?:))

 

in fine,sa revenim la superbike ul din jurul lumii, la 3000 eur pt initiatorul topicului.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi cer scuze ca nu am raspuns , insa am fost banat de l.u.v. pe motiv ca nu am postat in rubrica potrivita ... revin cu raspunsuri.



stiu ma ca e 2002, dar eram ironic legat de faptul ca le numesti niste antichitati.

 

omu nu stie ce vrea, dar vrea vitezana de 1000cc care sa faca drumuri lungi. dar nu a pomenit nimic de consum. deci, orice informatie e binevenita.

 

pana la urma parca-l vad ca-si ia un CBR 1000F

 

Nu ma intereseaza consumul si prin "drum lung" ma refer la un drum dus -intors la 3-4 luni cu concediul de 3 saptamani.

Pentru drumuri lungi, confort, bagaje etc. mi ar place un Fazer 1000, un CBF 1000, un Bandit 1200/1250 S , un CB1300 semicarenat sau ceva de genul. Ai putere suficienta sa nu te faci de ras in nici o situatie, dar pentru asta nu sacrifici confortul, ca si in cazul sporturilor.

 

Am vazut un kawasaki z 1000 2006 la un scor mai mic , tot pe acest forum ... insa nu stiu de ce am eu impresia ca sunt puturoase ..am avut bandit de 400 si poate de aia ...

pentru ca nu intra in buget unul injectat in stare buna +modificarile necesare si pe ala carburat il faci sa consume decent si sa traga mai bine cu un jet-kit de calitate

Nu vreau nici sa aud de carburatoare . prefer injectia.

 

La bugetul tau mai bine te uiti la un supersport 600..an mai nou si km mai putini decat miarul.

NOP ..vreau miar .



http://www.bikeshop.ro/handler.php?src=db&act=view&tip=am&ID=539768

uite frate aici R1 frumos, ingrijit. e al unui prieten de-al meu. a avut grija de mobra ca de ochii din cap :)

 

Nu multumesc !

O singura intrebare am, unde in Germania lucrezi tu de faci 2800 de km pe drum Romania-Germania. Eu sunt in Belgia aproape de granita cu Franta, de loc sunt din Braila si distanta e cam de 2700 de km. Tu din Germania faci 2800 :crack:

 

Vrei drumuri de mii de km si visezi vitezane de 1000cc, trezestete fratica.

Lucrez in Emsland , Papenburg si distanta intre Bucuresti si Papenburg e de 2800 km . Sunt la granita cu Olanda , acum sper ca ti-am lamurit curiozitatea si amuzamentul din tine :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Tu vii de pe SRAD 600 si ai impresia ca z1000 e puturos?? :crack: Nu te mai uita in gura alora de pe topicul cu Z care au impresia ca orice nu e hayabusa e bicicleta...Pentru un naked e destul de rapid, insa nu stiu daca se preteaza nevoilor tale. Daca vrei naked, ai putea sa mai suplimentezi bugetul cu cateva sute de euro si sa iei un FZ1, e superb.

lasa-mi te rog un link cu vre-o oferta, daca stii bineinteles!

Nu vin de pe srad 600 ci de pe 750 injectie :))

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Lucrez in Emsland , Papenburg si distanta intre Bucuresti si Papenburg e de 2800 km . Sunt la granita cu Olanda , acum sper ca ti-am lamurit curiozitatea si amuzamentul din tine :)

Google maps spune ca sunt cam 2100km?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lasa-mi te rog un link cu vre-o oferta, daca stii bineinteles!

Nu vin de pe srad 600 ci de pe 750 injectie :))

am o curiozitate. cand zici 1000cc sportiva, la ce-ti sare gandul?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Google maps spune ca sunt cam 2100km?

Google maps minte , drumul asta l-am facut de atatea ori in 2 ani de munca pe aici .

 

am o curiozitate. cand zici 1000cc sportiva, la ce-ti sare gandul?

gsxr , r1 , sv , rsv

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

am o curiozitate. cand zici 1000cc sportiva, la ce-ti sare gandul?

 

asta cred ca trebuie sa se ia de o mana cu Niko :))

 

gsxr , r1 , sv , rsv

 

gsxr si R1 intr-o categorie (RSV pe-aproape) iar SV in alta...

 

Crazy se referea la altceva cand te-a intrebat. Adica la ce te gandesti cand spui vitezana de 1000cc? rezerva de putere? (ador cliseul asta), motor pe care nu-l mai schimbi 5 ani (ador si cliseul asta), motoreta mai stabila la viteza mare? (alt cliseu obosit)? sau doar clasicul mit de ''1000'''??

Editat de Adrian
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

asta cred ca trebuie sa se ia de o mana cu Niko :))

 

 

gsxr si R1 intr-o categorie (RSV pe-aproape) iar SV in alta...

 

Crazy se referea la altceva cand te-a intrebat. Adica la ce te gandesti cand spui vitezana de 1000cc? rezerva de putere? (ador cliseul asta), motor pe care nu-l mai schimbi 5 ani (ador si cliseul asta), motoreta mai stabila la viteza mare? (alt cliseu obosit)? sau doar clasicul mit de ''1000'''??

ma refer la o motocicleta care nu gafaie cu doua persoane pe ea , la un motor care poate merge 2 ore aproximativ continuu cu 170 fara sa se incinga , la un motor cu care sa pot sa ma duc aici pe circuit sa pot invata si eu cate ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

ma refer la o motocicleta care nu gafaie cu doua persoane pe ea , la un motor care poate merge 2 ore aproximativ continuu cu 170 fara sa se incinga , la un motor cu care sa pot sa ma duc aici pe circuit sa pot invata si eu cate ceva.

 

din ceea ce scrii imi pare ca ori n-ai treaba cu motociclismul ori nu stiu....ori ma trollezi

 

ai enumerat niste calitati pe care sub nici o forma nu le poate imbraca o singura motocicleta. Adica ok, daca e sa o ducem la extrem,le poate imbraca, dar decat sa iei una mediocra la toate, mai bine una buna doar la ceva.

 

Ca sa ai vana/acceleratie ok pt 2 pasageri, ai putea merge pe Blackbird (sau chiar si Busa poate). Ai putea incerca si RST Futura (de la Aprilia). Cum am mai zis, desi are 118 cai , te ajuta mult cuplul (sau ce intelege fiecare prin cuplu).

 

Orice motocicleta care are sistemul de racire in stare buna va merge cu 170 km/h fara sa se incinga.. In afara de autostrada, nu cred ca rezisti undeva sa mergi atat de mult, constant,cu viteza asta..

 

Ca sa te duci cu XX / Busa/ RST pe circuit, nu o sa inveti nimic. E ca si cum ti-ai incepe viata sexuala cu un barbat...

 

Pe circuit o sa te simti in al 9-lea cer cu un 600 (care va fi suficient pt nivelul la care te afli)

 

Dar toate astea is doar vorbe. Dupa ce-o sa mergi 2-3 ore cu o vitezana si pasager, o sa vezi daca am sau nu dreptate... dupa ce-o sa duci o Busa sau un XX la circuit, o sa vezi daca am sau nu dreptate :)

 

Pana nu le traiesti pe pielea ta, sunt doar vorbe de forum.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator Adrian

da de unde stii tu cum e pe circuit hadriane?

 

stiu cum e pe serpentine,si nu pot sa cred decat ca e mai safe/mai distractiv pe circuit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

gsxr , r1 , sv , rsv

esti instabil sau indecis pe tine insuti. nu stii ce vrei, dar vrei.

 

Crazy se referea la altceva cand te-a intrebat. Adica la ce te gandesti cand spui vitezana de 1000cc? rezerva de putere? (ador cliseul asta), motor pe care nu-l mai schimbi 5 ani (ador si cliseul asta), motoreta mai stabila la viteza mare? (alt cliseu obosit)? sau doar clasicul mit de ''1000'''??

desi nu ne intelegem, aici m-ai inteles. nu ma asteptam de la tine sa faci asta :haha:

 

ma refer la o motocicleta care nu gafaie cu doua persoane pe ea , la un motor care poate merge 2 ore aproximativ continuu cu 170 fara sa se incinga , la un motor cu care sa pot sa ma duc aici pe circuit sa pot invata si eu cate ceva.

dupa cum zicea, nu stii ce vrei. motoreta care sa gafaie cu doua persoane pe ea, care sa nu gafaie la mers continuu cu 170 fara sa se incinga... ...pffff. daca intrebai pe sectiunea de comuniste, era o dilema greu de rezolvat. dar... aici nu cred.

sa luam de ex un CBR 1000.

1. baga 170? da, baga.

2. incap 2 persoane pe ea... da, incap si 3 daca te straduiesti

3. gafaie cu alea 2 persoane pe ea? da, dar trebuie sa-i infunzi filtrul cu hartie igienica.

4. se incinge? la 170 nu am auzit ca motorul sa se mai incinga. majoritatea intampina problema asta in oras, cand mergi cu 30-50Km/h

5. te poti da cu ea pe circuit? cum sa nu, te dai de-ti da sangele-n nas. ;) incat sa inveti ceva. (ca performanta nu cred ca faci atata timp cat vrei sa o folosesti la 2800Km continuu)

 

da de unde stii tu cum e pe circuit hadriane?

Sah... atac la regina :lol: inca o mutare si i-ai dat MAT

 

Ca va place sau nu Adrian are dreptate. Vrei ceva de circuit, te orientezi spre o motoreta usoara, vrei touring, iei ceva mai greu, mai mare, mai confortabil. Poti sa te duci pe circuit cu Busa/blackbird/futura? -da, insa probabil experienta nu va fi asa de placuta precum cu o motoreta mai usoara. Un drum de 2000 km in saua unei sportive probabil o sa iti dezvolte niste hemoroizi direct proportionali cu cilindreea dorita, atat tie cat si pasagerului. Iti dai seama cum e pozitia pentru pasager pe o sportiva? de bagaje nu mai vorbim.

ii recomand sa mearga 50Km pe a mea cu pasagera. daca tipa e si inalta, deja i se da jos din mers.

 

cred ca el s-ar incadra la orice vitezana, dar ii trebuie set suplimentar de ghidon inalt care sa-l puna cand pleaca la drum, saua pasager modificata, eventual scarite mai joase.

 

dar nu vad sa se incadreze in banii aia.

 

daca nu, 1100XX, Ducati 900SS, VTR1000F, VFR 800.....

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

 

din ceea ce scrii imi pare ca ori n-ai treaba cu motociclismul ori nu stiu....ori ma trollezi

 

ai enumerat niste calitati pe care sub nici o forma nu le poate imbraca o singura motocicleta. Adica ok, daca e sa o ducem la extrem,le poate imbraca, dar decat sa iei una mediocra la toate, mai bine una buna doar la ceva.

 

Ca sa ai vana/acceleratie ok pt 2 pasageri, ai putea merge pe Blackbird (sau chiar si Busa poate). Ai putea incerca si RST Futura (de la Aprilia). Cum am mai zis, desi are 118 cai , te ajuta mult cuplul (sau ce intelege fiecare prin cuplu).

 

Orice motocicleta care are sistemul de racire in stare buna va merge cu 170 km/h fara sa se incinga.. In afara de autostrada, nu cred ca rezisti undeva sa mergi atat de mult, constant,cu viteza asta..

 

Ca sa te duci cu XX / Busa/ RST pe circuit, nu o sa inveti nimic. E ca si cum ti-ai incepe viata sexuala cu un barbat...

 

Pe circuit o sa te simti in al 9-lea cer cu un 600 (care va fi suficient pt nivelul la care te afli)

 

Dar toate astea is doar vorbe. Dupa ce-o sa mergi 2-3 ore cu o vitezana si pasager, o sa vezi daca am sau nu dreptate... dupa ce-o sa duci o Busa sau un XX la circuit, o sa vezi daca am sau nu dreptate :)

Pana nu le traiesti pe pielea ta, sunt doar vorbe de forum.....

+1

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator
Acest topic este acum închis pentru alte răspunsuri.
 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...