cj44sec Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Ce recomandati? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
piticoo Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 zx6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
C210288A Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 dacia 1410 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 eu iti recomand se descrii mai bine criteriile conform carora ar trebui sa alegem noi pentru tine ce vei cumpara/fura/calari. ce recomandam pentru ce? pentru cine? pentru ce regim de folosire? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
fra'su Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Pai cam R6. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Oricare din cele 3 daca a fost intretinuta corect Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
calimero2003 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Pai cam R6. :10: Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Kza Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 (editat) Z600XR Editat Martie 13, 2014 de Kza Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 Criterii : fiabilitate.....manevrabilitate......consum...........intretinere........etc Cu argumente daca se poate. Multumesc. Zx cu 37000 km din 2006 cum vi se pare? Sunt multi pt ss? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Consumul e cam acelasi la toate 3.modelele astea sunt fiabile Nu sunt multi km la zx,poate sunt reali Sunt mult prea multe ss uri aduse de afara cu 100k in bord si vandute in romania cu 20k Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 13, 2014 Autor Share Postat Martie 13, 2014 La un ss cum iti dai seama de uzura ( nu gen mansoane sterse sau pedale....etc) . ma refer daca poti sa-ti dai seama daca s-a tras de ea pe pista Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Mergi la un mecanic inainte de cumparare sa verifice compresia si alte cateva nimicuri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cr1s71 Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Kilometrii la motocicleta sunt cam "kilometrii" la o femeie.Poate sa aiba 60.000 km parcuri frumos, cu schimburi facute la timp, sau poate sa aiba 20.000 in limitare, posesorul sa fie eventual negru, si e mult mai grav.Un mecanic experimentat spunea ca in general un asemenea motor rezista LEJER 100.000 fara reparatii capitale daca este intretinut corespunzator. Poate si mai mult. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
sebicbr Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 636 din 2005-2006 majoritatea cand cumpara un ss se intreaba daca a fost pe pista...poate sau sigur o motocicleta care merge pe pista cred ca e mai intretinuta ca si una care merge pe strada ( nu uita ca sunt facute pentru asa ceva) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Razvan_deva Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 R6 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
duDell Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 daca tot suntem la capitolul recomandari , am si eu o rugaminte ca nu reusesc sa decid : pagani zonda , bugatti veyron sau koenigsegg agera r Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 In orice caz nu Koenigsegg. Incepe tot cu K ca si Kawasaki si stim cu totii ca despre alea se zice ca nu-s fiabile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
wawessh Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Sunt putini oameni(cativa zeci) in Romania care chiar merg pe circuit in afara. Nu avem nici un circuit in tara in care sa uzezi motorul. Hai sa fim seriosi, poti sa uzezi un motor pe Amckart? Ca mergi in a2a la plimbare, nici turata nu e. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator little wayne Postat Martie 13, 2014 Share Postat Martie 13, 2014 Sunt putini oameni(cativa zeci) in Romania care chiar merg pe circuit in afara. Nu avem nici un circuit in tara in care sa uzezi motorul. Hai sa fim seriosi, poti sa uzezi un motor pe Amckart? Ca mergi in a2a la plimbare, nici turata nu e. Nu se compara amkart cu cheia,acolo sunt adevaratii raceri care topesc motoarele pe curbe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vrinceanu Andrei Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 (editat) Nu se compara amkart cu cheia,acolo sunt adevaratii raceri care topesc motoarele pe curbe Adevaratii raceri sunt pe circuit ! Daca tu vrei sa fii racer pe cheia e problema ta, eu nu-ti recomand. Am fost si eu racer pe strada pana cand mi-a taiat un tip cu 8 clase calea, asa ca cel mai bine e sa nu ne mai riscam viata pe strada aiurea ... Dumnezeu sa va ajute cum mi-a ajutat si mie ! Eu recomand Suzuki, nu am avut probleme, usor de pilotat, nu au probleme la cutie gen r6, iar in ceea ce priveste intretinerea, la toate modelele e cam la fel : ulei, cauciucuri, kit de lat etc Editat Martie 14, 2014 de Vrinceanu Andrei Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
zerooxy Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Salut....aceeasi intrebare am avuto si eu acum 2 ani si ceva ca incepator si iubitor de "vitezane" si ca si tine am avut bagatori de seama care se plictisesc acasa si ziceau incepator+120cp = RIP.... oricum un singur baiat mia dat un raspuns normal cum am cerut ...ii dau copy paste si poate beneficiezi si tu de pe el cum am beneficiat si eu... Ca sa iti raspund la obiect:CBR:usoara manevrabila pozitia de departe cea mai confortabila(cea mai lenesa la putere )cea mai scumpa la achizitie,nu are amortizor de ghidon!frane superbe atata timp cat nu te infugi in ele cat sa le inghetzi ca te tavalesti instantaneu!cea mai mica ca si dimensiuni dintre cele 3!De departe cea mai echilibrata si cu ciclistica impecabila!gsx-r: mobra cu care anul trecut am inceput si eu..doar ca era K3(mult mai grea si mai mare decat CBR) insa k4 este ok ca dimensiuni si greutate,mai puternica decat RR si mai frumoasa:) frane ok dar mai slabe decat RRR6:forget about it...si cred ca am zis tot!prea scumpa fara nici un pic de control la acceleratie,la 8000 de ture decolezi aiurea chiar daca nu vrei.daca ai scapat mana in gaz te duci dreaq fara sa iti dai seama,ciclistica praf frane muci,aluneca imediat nu poti so mai pui la loc pe sosea daca fuge,cel putin u ca incepator.Astea sunt parerile mele personale dupa ce m-am dat cu toate 3 cativa km buni,peste 200km cu fiecare oricum,in oras si-n afara.Altii iti pot spune exact contrariu dupa preferinte.Toate sunt al dreaq de scumpe la intretinere ca de fapt mai toate astea mai noi.Dar,make no mistake:Cu oricare poti sa te infigi la fel de repede la fel de grav si o sa ti se para primele ture o decolare cu avionul.Pt cineva care merge doar cu masina un 600 este extrem de socant la acceleratie primele cateva luni at least.Dar se poate.Nu trage de ele sub nici o forma chiar daca te mananca.O sa cazi dupa ce blochezi frana sau fiinduti frica de viraje mai stranse o sa o iei pe aratura.Nu lua pasager sub nici o forma,habar nu au sa stea pe mobra se sperie si te dezechilibreaza intr-un final.Sunt ff multe de zis si repet eu pe 600 am inecput am avut un sg accident datorat panicii inaintea unui viraj dupa cum spuneam.Cauciucuri bune din prima si TAKE MY WORD FOR IT.O sa ai ghinionul ca prima data cand iesi fara echipament sa te tavalesti si o sa regreti amarnic... Raspunsul este de pe alt forum la aprox aceeasi intrebare... asfalt uscat Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cj44sec Postat Martie 14, 2014 Autor Share Postat Martie 14, 2014 Mersi de raspuns...interesant punct de vedere. Pana acum am mers pe GSR 600 si am zis sa trec la ceva mai sport. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JCDenton Postat Martie 14, 2014 Share Postat Martie 14, 2014 Ai dat capătul la gume pe gsr? Dacă nu, mai are multe să-ţi arate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nikel1992 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Deci cand e vorba de viteza , toata lumea spune nu R6. Sincer mie mi se pare cel mai frumos motor. Eu tot ma gandesc bine daca sa imi iau sau nu un R6. Am gasit un Kawasaki dar nu cred ca mi`ar satisface dorinta de a merge pe un r6. Cu toate astea , este cineva care detine R6 si ma poate sfatui sa imi iau unul . Imi permit sa imi iau modelul 99-02 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.