Sari la conținut

Zx6R vs GSXR 600 vs CBR 600 RR ( toate 2004-2006)


cj44sec
 Share

Postări Recomandate

eu iti recomand se descrii mai bine criteriile conform carora ar trebui sa alegem noi pentru tine ce vei cumpara/fura/calari.



ce recomandam pentru ce?



pentru cine? pentru ce regim de folosire?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Consumul e cam acelasi la toate 3.modelele astea sunt fiabile

Nu sunt multi km la zx,poate sunt reali

Sunt mult prea multe ss uri aduse de afara cu 100k in bord si vandute in romania cu 20k

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Kilometrii la motocicleta sunt cam "kilometrii" la o femeie.
Poate sa aiba 60.000 km parcuri frumos, cu schimburi facute la timp, sau poate sa aiba 20.000 in limitare, posesorul sa fie eventual negru, si e mult mai grav.
Un mecanic experimentat spunea ca in general un asemenea motor rezista LEJER 100.000 fara reparatii capitale daca este intretinut corespunzator. Poate si mai mult.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

636 din 2005-2006 :)

 

majoritatea cand cumpara un ss se intreaba daca a fost pe pista...poate sau sigur o motocicleta care merge pe pista cred ca e mai intretinuta ca si una care merge pe strada ( nu uita ca sunt facute pentru asa ceva)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sunt putini oameni(cativa zeci) in Romania care chiar merg pe circuit in afara. Nu avem nici un circuit in tara in care sa uzezi motorul. Hai sa fim seriosi, poti sa uzezi un motor pe Amckart? Ca mergi in a2a la plimbare, nici turata nu e.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator little wayne

Sunt putini oameni(cativa zeci) in Romania care chiar merg pe circuit in afara. Nu avem nici un circuit in tara in care sa uzezi motorul. Hai sa fim seriosi, poti sa uzezi un motor pe Amckart? Ca mergi in a2a la plimbare, nici turata nu e.

Nu se compara amkart cu cheia,acolo sunt adevaratii raceri care topesc motoarele pe curbe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu se compara amkart cu cheia,acolo sunt adevaratii raceri care topesc motoarele pe curbe

Adevaratii raceri sunt pe circuit ! Daca tu vrei sa fii racer pe cheia e problema ta, eu nu-ti recomand. Am fost si eu racer pe strada pana cand mi-a taiat un tip cu 8 clase calea, asa ca cel mai bine e sa nu ne mai riscam viata pe strada aiurea ... Dumnezeu sa va ajute cum mi-a ajutat si mie !

 

Eu recomand Suzuki, nu am avut probleme, usor de pilotat, nu au probleme la cutie gen r6, iar in ceea ce priveste intretinerea, la toate modelele e cam la fel : ulei, cauciucuri, kit de lat etc

Editat de Vrinceanu Andrei
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Salut....aceeasi intrebare am avuto si eu acum 2 ani si ceva ca incepator si iubitor de "vitezane" si ca si tine am avut bagatori de seama care se plictisesc acasa si ziceau incepator+120cp = RIP.... oricum un singur baiat mia dat un raspuns normal cum am cerut ...ii dau copy paste si poate beneficiezi si tu de pe el cum am beneficiat si eu...

 

 

Ca sa iti raspund la obiect:CBR:usoara manevrabila pozitia de departe cea mai confortabila(cea mai lenesa la putere )cea mai scumpa la achizitie,nu are amortizor de ghidon!frane superbe atata timp cat nu te infugi in ele cat sa le inghetzi ca te tavalesti instantaneu!cea mai mica ca si dimensiuni dintre cele 3!De departe cea mai echilibrata si cu ciclistica impecabila!gsx-r: mobra cu care anul trecut am inceput si eu..doar ca era K3(mult mai grea si mai mare decat CBR) insa k4 este ok ca dimensiuni si greutate,mai puternica decat RR si mai frumoasa:) frane ok dar mai slabe decat RRR6:forget about it...si cred ca am zis tot!prea scumpa fara nici un pic de control la acceleratie,la 8000 de ture decolezi aiurea chiar daca nu vrei.daca ai scapat mana in gaz te duci dreaq fara sa iti dai seama,ciclistica praf frane muci,aluneca imediat nu poti so mai pui la loc pe sosea daca fuge,cel putin u ca incepator.Astea sunt parerile mele personale dupa ce m-am dat cu toate 3 cativa km buni,peste 200km cu fiecare oricum,in oras si-n afara.Altii iti pot spune exact contrariu dupa preferinte.Toate sunt al dreaq de scumpe la intretinere ca de fapt mai toate astea mai noi.Dar,make no mistake:Cu oricare poti sa te infigi la fel de repede la fel de grav si o sa ti se para primele ture o decolare cu avionul.Pt cineva care merge doar cu masina un 600 este extrem de socant la acceleratie primele cateva luni at least.Dar se poate.Nu trage de ele sub nici o forma chiar daca te mananca.O sa cazi dupa ce blochezi frana sau fiinduti frica de viraje mai stranse o sa o iei pe aratura.Nu lua pasager sub nici o forma,habar nu au sa stea pe mobra se sperie si te dezechilibreaza intr-un final.Sunt ff multe de zis si repet eu pe 600 am inecput am avut un sg accident datorat panicii inaintea unui viraj dupa cum spuneam.Cauciucuri bune din prima si TAKE MY WORD FOR IT.O sa ai ghinionul ca prima data cand iesi fara echipament sa te tavalesti si o sa regreti amarnic...

 

 

Raspunsul este de pe alt forum la aprox aceeasi intrebare... asfalt uscat :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci cand e vorba de viteza , toata lumea spune nu R6. Sincer mie mi se pare cel mai frumos motor. Eu tot ma gandesc bine daca sa imi iau sau nu un R6. Am gasit un Kawasaki dar nu cred ca mi`ar satisface dorinta de a merge pe un r6. Cu toate astea , este cineva care detine R6 si ma poate sfatui sa imi iau unul :P. Imi permit sa imi iau modelul 99-02

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...