Jump to content

Altele


Vrsv Gunoier
 Share

Recommended Posts

  • Replies 231
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Ce bemwe uri, ce zundapp,

 

Spatiul mosule, The final frontier, where no man has gone before!

 

Danezul, un pic cam sifonat...

 


» Post actualizat in 06 Oct 2015 13:08

... calator prin Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia am constatat cu stupoare ca nimeni nu vorbeste limba moldoveneasca. Oamenii incercau sa te inteleaga insa de vorbit nici vorba. Bine macar ca sunt ortodocsi.

 

Mai cunoastem cazuri si pe la noi.

 

 

http://ziarulnational.md/in-moscova-se-construieste-un-magazin-si-un-complex-frigorific-exclusiv-pentru-produse-din-gagauzia-vezi-cine-investeste-23-de-milioane-de-dolari/

Edited by Vrsv Gunoier
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Ce bemwe uri, ce zundapp,

 

Spatiul mosule, The final frontier, where no man has gone before!

 

Danezul, un pic cam sifonat...

 

 

» Post actualizat in 06 Oct 2015 13:08... calator prin Unitatea Teritorială Autonomă Găgăuzia am constatat cu stupoare ca nimeni nu vorbeste limba moldoveneasca. Oamenii incercau sa te inteleaga insa de vorbit nici vorba. Bine macar ca sunt ortodocsi.

 

Mai cunoastem cazuri si pe la noi.

 

 

http://ziarulnational.md/in-moscova-se-construieste-un-magazin-si-un-complex-frigorific-exclusiv-pentru-produse-din-gagauzia-vezi-cine-investeste-23-de-milioane-de-dolari/

Spatiul cosmic..un subiect interesant,infinit...păcat că nu se discută pe tema asta.Ca fapt divers...să întelegem diferentele de dimensiune:dacă soarele ar fi cît o minge de fotbal,pământul e cât o gămălie de ac.Totusi există planete de mii de ori mai mari decît soarele nostru:hmmm,puneti gămălia de ac lîngă o casă cu 2 nivele.Cam aia e diferenta de dimensiune între pămînt si unele planete din galaxii aflate la mii de ani lumină!E ceva colosal.Stiu că nu are legătură cu Motociclismul dar nahh....
Link to comment
Share on other sites

Spatiul cosmic..un subiect interesant,infinit...păcat că nu se discută pe tema asta.Ca fapt divers...să întelegem diferentele de dimensiune:dacă soarele ar fi cît o minge de fotbal,pământul e cât o gămălie de ac.Totusi există planete de mii de ori mai mari decît soarele nostru:hmmm,puneti gămălia de ac lîngă o casă cu 2 nivele.Cam aia e diferenta de dimensiune între pămînt si unele planete din galaxii aflate la mii de ani lumină!E ceva colosal.Stiu că nu are legătură cu Motociclismul dar nahh....

 

si ce mari ne dam si cat suntem de..minusculi :blush:

Edited by 4bike
Link to comment
Share on other sites

Brrr!!! Zice că peste 5000000 de Ani Sorele nostru va fi consumat combustibilu si va crește și va crește,înghitind planetele apropiate printre care și Pământul...Ce ne facem?

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu am stiut unde sa postez asa ca am postat aici ..... reparare rezervor K 750 prin metoda de tragere a busiturilor de pe suprafata rezervorului cu scule specializate pentru aceasta situatie . Postez aici si numarul de tel al baiatului { motociclist deasemenea } pentru cei interesati de aceste servicii , Dan se numeste si are atelierul in Militari zona Gorjului - Timisoarei dupa calea ferata 0740315717 . Sper sa fie de folos si altcuiva , numai bine tuturor .

post-29942-0-95855600-1445334467_thumb.jpg

post-29942-0-12692300-1445334472_thumb.jpg

post-29942-0-16053100-1445334476_thumb.jpg

post-29942-0-39229500-1445334480_thumb.jpg

post-29942-0-90598100-1445334484_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

http://www.descopera.ro/dnews/14762942-o-masina-electrica-foarte-rara-veche-de-105-ani-a-fost-vanduta-la-licitatie-galerie-foto

 

 

 

 

... zice ca În 1900, se aflau în circulaţie aproximativ 30.000 de automobile electrice. Asta deoarece aceste maşini erau silenţioase, curate şi mai uşor de operat. Se pare ca in peste 100 de ani masinile electrice nu prea au vrut sa evolueze.

Link to comment
Share on other sites

http://www.descopera.ro/dnews/14762942-o-masina-electrica-foarte-rara-veche-de-105-ani-a-fost-vanduta-la-licitatie-galerie-foto

 

 

 

 

... zice ca În 1900, se aflau în circulaţie aproximativ 30.000 de automobile electrice. Asta deoarece aceste maşini erau silenţioase, curate şi mai uşor de operat. Se pare ca in peste 100 de ani masinile electrice nu prea au vrut sa evolueze.

Cred că nu s-a vrut,nu se vrea nici acum dezvoltarea masinilor electrice.
Link to comment
Share on other sites

Povestile sunt intotdeauna (ori aproape intotdeauna, deoarece mai sunt si cele horror)-frumoase!

Asa a fost de exemplu si cumpararea uzinei Roman de catre Mercedes scel ottona care sa faca fata unor cerinte actuale de fiabilitate, timp incarcare baterii,durata de viata a bateriei, etc e total altceva.

E nevoie sa filtram putin aceste informatii, in momentul actual cred ca se vrea, sunt cateva solutii, dar e totul inca scump si greu de implementat.Vor veni!.

Dar daca energia electrica nu se produce inca "curat" unde e marea "curatenie"?-daca produc curent in termocentrala,ori nuclear chiar, apoi pentru producerea bateriilor folosesc plumb, etc, nu ma pacalesc?(ma uit doar la utilizator si nu vad intreg lantul).

Se stie ca randamentul cel mai bun al tuturor variantelor de motoare termice este motorul cu abur (sensibil mai performant decat Otto, dar de ce nu-l folosim? ne opreste cineva?- nu, sunt alte inconveniente!.

In alta ordine de idei, la scutere, unde nu cred ca e asa de mare interesul marilor companii, sunt versiuni electrice functionale de mai multi ani, pare ca au cucerit piata?

Eu cred ca e un "fruct necopt", e un potential competitor, mai e de lucru acolo, dar problema reala nu e de natura politica, cum ca cei ce gestioneaza petrolul nu accepta electricul, ci ca "copilul electric" e inca prea mic ca sa se bata cu "benzinarul".

Sincer, e doar o parere ce are in spate informatia disponibila, dar in realitate poate ca lucrurile stau altfel.

Link to comment
Share on other sites

Povestile sunt intotdeauna (ori aproape intotdeauna, deoarece mai sunt si cele horror)-frumoase!

Asa a fost de exemplu si cumpararea uzinei Roman de catre Mercedes scel ottona care sa faca fata unor cerinte actuale de fiabilitate, timp incarcare baterii,durata de viata a bateriei, etc e total altceva.

E nevoie sa filtram putin aceste informatii, in momentul actual cred ca se vrea, sunt cateva solutii, dar e totul inca scump si greu de implementat.Vor veni!.

Dar daca energia electrica nu se produce inca "curat" unde e marea "curatenie"?-daca produc curent in termocentrala,ori nuclear chiar, apoi pentru producerea bateriilor folosesc plumb, etc, nu ma pacalesc?(ma uit doar la utilizator si nu vad intreg lantul).

Se stie ca randamentul cel mai bun al tuturor variantelor de motoare termice este motorul cu abur (sensibil mai performant decat Otto, dar de ce nu-l folosim? ne opreste cineva?- nu, sunt alte inconveniente!.

In alta ordine de idei, la scutere, unde nu cred ca e asa de mare interesul marilor companii, sunt versiuni electrice functionale de mai multi ani, pare ca au cucerit piata?

Eu cred ca e un "fruct necopt", e un potential competitor, mai e de lucru acolo, dar problema reala nu e de natura politica, cum ca cei ce gestioneaza petrolul nu accepta electricul, ci ca "copilul electric" e inca prea mic ca sa se bata cu "benzinarul".

Sincer, e doar o parere ce are in spate informatia disponibila, dar in realitate poate ca lucrurile stau altfel.

De exemplu,dacă acum ai dori să-ți construiești un vehicul electric(teoretic) ce te-ar opri?
Link to comment
Share on other sites

https://en.wikipedia.org/wiki/Henney_Kilowatt

 

100 de Km cu 100 de Km\h in 1960 eu zic ca nu era rau. Problema este ca sunt peste 1 miliard de autoturisme in lume. Daca toate acestea ar fi electrice, la modul general ar polua mai mult sau mai putin decat cele pe ardere interna?

Link to comment
Share on other sites

http://www.descopera.ro/dnews/14762942-o-masina-electrica-foarte-rara-veche-de-105-ani-a-fost-vanduta-la-licitatie-galerie-foto

 

 

 

 

... zice ca În 1900, se aflau în circulaţie aproximativ 30.000 de automobile electrice. Asta deoarece aceste maşini erau silenţioase, curate şi mai uşor de operat. Se pare ca in peste 100 de ani masinile electrice nu prea au vrut sa evolueze.

Eee..dacă ne gândim puțin,nici motoarele cu ardere internă nu au evoluat.Tot piston..cilindru..segmenti...supape..ca acu 100 de ani.Au apărut doar senzori și injectie.Înăuntru e același lucru ca acu 100 de ani.Aceiași 4 timpi din care doar 1 produce putere..ceilalti 3 timpi sunt de fapt pompă...pistonu împinge,aspiră,iar împinge.Cam primitiv
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

..da' scump ii tego asta,mai scump ca remorca

Credeam ca scap mai ieftin ..

Placaj...tablă.Obloanele de 0,8 mm...podeaua de 1,5.Dai un grund...mai o ceva culoare...la revedere
Link to comment
Share on other sites

In caz ca v-ati intrebat vreodata ce legatura e intre coada vacii si stampila primariei....!!!

Ecartamentul standard al cailor ferate din Statele Unite e de 143,5 cm. Este un numar foarte ciudat,de ce se foloseste acest ecartament? pentru ca asa se construiau in Anglia iar primele cai ferate din SUA au fost facute de englezi expatriati.

De ce construiau englezii asa? pentru ca primele cai ferate au fost construite de oameni care construisera tramvaiele premergatoare trenului si acesta era ecartamentul folosit de ei.

Dar de ce se folosea la tramvaie acest ecartament?

Atunci cand au inceput sa faca tramvaiele s-au folosit aceleasi scule si sabloane ce le foloseau pentru a construi trasuri, iar la acestea asta era spatierea rotilor.

Dar de ce aveau trasurile nevoie de aceasta distanta intre roti?

Ei bine, daca ar fi incercat sa foloseasca orice alta spatiere rotile s-ar fi rupt, in cele din urma, pe vreunul din vechile drumuri din Anglia, pentru ca aceasta era departarea dintre santurile sapate de alte roti, dea lungul timpului.

Cine construisera aceste drumuri?

Primele drumuri ce acopereau mari distante in Europa (implicit in Anglia) au fost construite de Roma imperiala pentru legiunile ei. multe drumuri au fost folosite de atunci pana in ziua de azi, iar carele de lupta romane au sapat primele santuri in ele, si dupa aceea toata lumea si-a potivit rotile dupa ele, ca sa un riste sa si le strice.

De vreme ce carele erau facute de romani, erau toate la fel, in privinta standardelor. Ecartamentul cailor ferate din Statele Unite de 143,4 cm deriva din specificatiile originale pentru carele de lupta Romane....Birocratia este nemuritoare.

Astfel ca, daca vreodata va intalniti cu cine stie ce specificatii stranii si va intrebati de unde ''curu calului'' le-au scos astia ? este perfect posibil sa fie o intrebare corecta, pentru ca de exemplu, carele de lupta Romane erau facute astfel incat latimea lor sa fie cat fundurile celor doi cai, astfel am gasit raspunsul la intrebarea de la care am pornit initial.

Si acum vine partea interesanta. Cand privim naveta spatiala pe platforma de lansare vedem doua rachete auxiliare atasate de rezervorul principal de combustibil. Acestea sunt ''Solid Roket Boosters'' , SRB-urile sunt facute de Thiokol la fabrica din Utah. Inginerii care au proiectat SRB-urile ar fi vrut sa le faca mai mari in diametru, dar ele trebuiau transportate cu trenul de la fabrica pana la locul de lansare. Calea ferata trece printr-un tunel, in munti, SRB-urile trebuiau sa incapa in túnel. Tunelul este facut pe masura caii ferate, care este, la randul ei, cam cat ''cururile'' a doi cai...!!!

Astfel ca una din trasaturile esentiale ale propulsiei celui mai puternic mijloc de transport din ziua de azi a fost determinata acuma mai bine de doua mii de ani, de latimea standard a unui ''koor'' de cal!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Restore formatting

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

 Share

  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Create New...