liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Salutare tuturor, detin un r6 2004 , il am de 2-3 ani , sunt al doilea proprietar si are 28 mii km , am o mica dilema si anume : cand bag in viteza de aude un "clank " iar motocicleta zbiceste , cand fac plecarea de pe loc ambreiajul tine sus aproape cand iau mana dupa el , la fiecare schimbare de viteza se aude acest clank ait mai tare. aici este un videoclip daca vreti sa auziti cum face. sa fie din cauza ambreiajului ? se poate regla ? sa fie inceput de sfarsit a cutiei de viteze ? am mai avut 2 zx6r model 2002 ambele si un zx9r si la nici unul nu am simtit acest soc in cutie cand bagam in viteza , si la alea ambreiajul tinea lafel .. sus doar la una tinea mai jos. ce are yamaha mea ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Nu are nimic. Mi s-a părut că și la Horneta albă s-a auzit. Și a mea mai face ( nu mereu )- Hornet 2007, așa a făcut de nouă, așa face și acum la 43000km. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 m-am uitat la video si tind sa cred ca e slab ambreiajul . Dar asta e doar parerea mea ! Nu sunt mecanic sa iti spun sigur. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Nu are nimic. Mi s-a părut că și la Horneta albă s-a auzit. Și a mea mai face ( nu mereu )- Hornet 2007, așa a făcut de nouă, așa face și acum la 43000km. oky multumesc de raspuns , mai astept sa vad si altii ce spun m-am uitat la video si tind sa cred ca e slab ambreiajul . Dar asta e doar parerea mea ! Nu sunt mecanic sa iti spun sigur. este posibil sa fie slab, tine sus detot cand aproape ca iau mana dupa ambreiaj. oare daca mai strang de acel intinzator al cablului o tine altfel ? Sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarile , in craiova taxeaza mecanicii si pe sfaturi... Editat Martie 16, 2014 de liviu87dj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
adrianm Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Astea sunt lucruri pe care le găsești în manualul mobrei tale. La mine de ex jocul manetei de ambreiaj trebuie să fie 10-20 mm. Mai puțin de atât înseamnă prea strâns, risc de a-l ține mereu acționat (ambreiaj sus), mai mult de atât înseamnă cursă activă mai mică (ambreiaj jos) și e posibil să nu poți debreia complet. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Astea sunt lucruri pe care le găsești în manualul mobrei tale. La mine de ex jocul manetei de ambreiaj trebuie să fie 10-20 mm. Mai puțin de atât înseamnă prea strâns, risc de a-l ține mereu acționat (ambreiaj sus), mai mult de atât înseamnă cursă activă mai mică (ambreiaj jos) și e posibil să nu poți debreia complet. o sa caut in manual sa vad ce zice,voua unde va pleaca de pe loc ? jos sau sus ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) oky multumesc de raspuns , mai astept sa vad si altii ce spun este posibil sa fie slab, tine sus detot cand aproape ca iau mana dupa ambreiaj. oare daca mai strang de acel intinzator al cablului o tine altfel ? Sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarile , in craiova taxeaza mecanicii si pe sfaturi... Daca jocul liber al levierului de ambreiaj este cel din manual, te pregatesti mataluta de schimbat cate ceva prin ambreiaj.... acu vine partea 2-a...5 lei(o bere ) ...ai dreaq mecanicii astia care cer bani, ce tupeu au .... LE Banuiesc ca si reviziile le ai la zi ...(dar astazi e duminica...mai este pana joi) Nu ti-a crescut si consumul cumva??? Editat Martie 16, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Daca jocul liber al levierului de ambreiaj este cel din manual, te pregatesti mataluta de schimbat cate ceva prin ambreiaj.... acu vine partea 2-a...5 lei(o bere ) ...ai dreaq mecanicii astia care cer bani, ce tupeu au .... LE Banuiesc ca si reviziile le ai la zi ...(dar astazi e duminica...mai este pana joi) Nu ti-a crescut si consumul cumva??? ) man unde pot face revizia in craiova ? daca imi spui merg acolo acum dar sunt mai mult ca sigur ca acesti oameni cu bun suflet si cu buzunarul gol ma pun sa schimb tot motorul/mobra doar sa scoata si ei un ban. am intrebat prieteneste daca este normal sa simt acel soc atunci cand bag in viteza. vrei sa iti dau 10 litrii benzina pentru a imi da un raspuns ? ( si acel raspuns sa fie eronat ca oricum nu stiu ) ? PS: Referitor la consum nu stiu ce sa spun ... am o boala pe rezervor si il tin full mereu Editat Martie 16, 2014 de liviu87dj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Din pacate nu iti pot spune unde sa iti faci revizia in Craiova, normal este sa aibe putin zgomot (la treapta 1)...dar faptul ca spui ca "tine sus, aproape cand iei mana dupa levier" este semn clar de uzura a ambreiajului...sau nereglat jocul liber al levierului (free play)...(cablu foarte intins) Asadar, concluziile le tragi singur si actionezi ca atare...(am benzina, stai lin .. ) ..dai o bere cand o sa trecem prin craiova...(gasca de vreo 40 de motoare , la fiecare cate una ) Spor Editat Martie 16, 2014 de Unchiu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Din pacate nu iti pot spune unde sa iti faci revizia in Craiova, normal este sa aibe putin zgomot (la treapta 1)...dar faptul ca spui ca "tine sus, aproape cand iei mana dupa levier" este semn clar de uzura a ambreiajului...sau nereglat jocul liber al levierului (free play)...(cablu foarte intins) Asadar, concluziile le tragi singur si actionezi ca atare...(am benzina, stai lin .. ) ..dai o bere cand o sa trecem prin craiova...(gasca de vreo 40 de motoare , la fiecare cate una ) Spor unde aveti cuibul ? vin eu la voi poate imi rezolv si problema p acolo Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Mougli Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Cu ambreiaju tre sa iei in calcul in principal 2 chestii: 1: Ce turatie are motorul la 100km/h in a 4-a de exemplu, si ce turatie avea acum juma de an. Odata cu uzura ambreiajului creste si acea turatie. Normal cresterea e insesizabila, dar daca ambreiaju ajunge spre limitele sale, va fi sesizabila. In consecinta, daca nu sesizezi schimbari, e de bine. 2: Reglajul cablului de ambreiaj. Pe liber, daca impingi de levier cu un deget, fara sa depui prea mare efort, levierul ar trebui sa poata fi impins, sau sa aiba joc, cum vrei tu sa-i spui, cam 2 degete (3 cm), dupa care sa devina mai tare, mai greu de apasat. Daca jocul este prea mare, ai cablul slab (cam asta ar fi probabil problema in cazul tau). Daca nu are jocul ala, sau e prea mic, inseamna ca circuli costant cu ambreiajul putin tras, chiar daca nu atingi maneta. In cazul asta creste raportul turatii/viteza, la fel ca si in caz de ambreiaj uzat, si creste exponential si uzura ambreiajului. In plus, de experimentat. Pe loc intr-o parcare. Tii ambreiaju la maxim, bagi in viteza, ridici turatiile motorului la 1/3, in cazu tau, parca R6-le are vreo 12000 de turatii max, turezi pana la 4000 si mentii. Eliberezi incet de tot ambreiaju si vezi calumea unde prinde, cu motoru turat. Ar trebui sa prinda pe la 2-3cm de manson. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BQGDDAN Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 este posibil sa fie slab, tine sus detot cand aproape ca iau mana dupa ambreiaj. oare daca mai strang de acel intinzator al cablului o tine altfel ? Sper sa nu deranjeze pe nimeni intrebarile , in craiova taxeaza mecanicii si pe sfaturi... Stai linistit ... de aia e forum .. M-am uitat la un video de al tau ... Cand vezi hoti de lemne .. suna la politie .. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Stai linistit ... de aia e forum .. M-am uitat la un video de al tau ... Cand vezi hoti de lemne .. suna la politie .. ))) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
JAGI Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 in 10 ani, 28000km? are peste 60 000km reali. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviu87dj Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) in 10 ani, 28000km? are peste 60 000km reali. si eu si fostul proprietar am mers cu ea din joi in pasti , eu lucrez in anglia de 6 ani iar cu moto asta merg maxim 2500 km ( poate nici atat ) pe an pentru ca in sezonul cald sunt plecat in uk. prind acum 2-3 sapt de vreme buna , mai prind 7 zile cand vin in concediu si mai prind 2-3 sapt in octombrie cand vin acasa , fostul proprietar lafel era plecat cu anii din tara. Editat Martie 16, 2014 de liviu87dj Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
alex4ice Postat Martie 19, 2014 Share Postat Martie 19, 2014 si eu si fostul proprietar am mers cu ea din joi in pasti , eu lucrez in anglia de 6 ani iar cu moto asta merg maxim 2500 km ( poate nici atat ) pe an pentru ca in sezonul cald sunt plecat in uk. prind acum 2-3 sapt de vreme buna , mai prind 7 zile cand vin in concediu si mai prind 2-3 sapt in octombrie cand vin acasa , fostul proprietar lafel era plecat cu anii din tara. Esti exact ca mine . Numai ca eu , din luna Mai , o sa o aduc aici Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.