Sari la conținut

Cum sa pornesti la rece, un motor pe carburatie?


Postări Recomandate

sigur l-ai "infundat"......de tot, pana in fund :))))

daca robinetul era pe RES nu ai avut o problema de alimentare.....si daca e 2007 e foarte posibil sa fie "pe injectie" ...deci de infundarea carbelitorului nu se pune problema.

ce inseamna "da sa porneasca"? si daca dupa 15 incercari de maxim 10 secunde fiecare incercare bateria a murit din nou....poti sa-ti cumperi alta.....

 

Daca are fuel tap (robinet), inseamna ca e carburatie. La supermoto se opteaza mai des pentru carburatie pentru ca raspunsul in acceleratie e mai bun decat daca ar fi pe injectie. Baiatul nu stie, e incepator. Tu l-ai cam luat in ras si ai spus si prostii.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 161
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

Haha...a luat-o la cheie :D

 

Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana.

 

M-am panicat degeaba.

 

Merci. Dau o vodka.

 

 

 

Faptul ca va creste secretia glandelor suprarenale, ar trebui sa va puna pe ganduri avand in vedere ca sunt barbat

 

Nu e niciodata prea tarziu sa iesiti la iveala si sa recunoasteti... :lol:

Parerea ta.... :peace:

 

Ride safe

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu unul am bagat Motul. Mai multi prefera Motul dar..... e si la astea ca la aparate... de ce Nikon si nu Canon :)

 

PS: Vezi acum daca ai bagat benzina sa pui pe ON sa nu-l lasi pe RES. Nu ca n-ar merge da' cand merge pe RES merge de tot, ca sa zic asa :D

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca are fuel tap (robinet), inseamna ca e carburatie. La supermoto se opteaza mai des pentru carburatie pentru ca raspunsul in acceleratie e mai bun decat daca ar fi pe injectie. Baiatul nu stie, e incepator. Tu l-ai cam luat in ras si ai spus si prostii.

Stiam ca e carburatie, vezi si in titlul thread-ului.

 

Carnet am de multi ani dar asta e primul motor. Am studiat bine ce imi iau inainte sa imi iau :)

 

Sincer as fi preferat un SMR450 dupa 2008 dar nu pt injectie, ci pt frame care e putin mai suplu si plasticele mai frumoase. Cu cateva adaptari o sa pot pune plasticele de la modelul 2010 (side panels si headlight).

 

Dar la ce pret am obtint pentru un motor NOU, nu pot sa ma plang :P

 

Dc tot m-ati ajutat sa rezolv problema, zic sa pun si 3 poze cu motorul ;)

 

 

DSC_0013-2.jpg

149f671f-8dbb-4c4f-9b46-21b1133280e5.jpg

DSC_0030-2.jpg

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am citit dar nu spune despre RES ci doar ca trebuie pus pe ON. O sa ma uit iar mai atent.

 

La mine scrie ca trebuie pornit la rece cu socul negru si dupa ce se incalzeste inainte sa pornesc trebuie impins la loc.

Si daca opresc motorul cand e cald, si nu porneste, trebuie tras socul rosu, dupa care sa il apas la loc inainte sa pornesc.

 

Chiar vreau sa am grija de motor, si pt asta o sa ii schimb uleiul si filtrele, desi are 0 km si nu a fost pornita niciodata.

 

Nu stiu daca sa ii fac si o verificare de valve acum, sau mai bine la 1000 km cand voi schimba iar uleiul...

Am cumparat deja filtrul de ulei K&N. Filtrul are de aer nu stiu daca e necesar, dar o sa iau un K&N in curand.

 

Ce ulei recomandati? Cartea spune Agip 10W60 dar am auzit ca e prost. O sa iau Motul 10W60. Aveti alte preferinte?

 

Deci te-au lamurit baietii cum e cu RES, da? Stai linistit, pateste orice incepator. In materie de ulei, cu Motul sau Motorex mergi la sigur, daca vrei sa fii extravagant alegi Bel-Ray. Cum spune cineva mai sus, citeste manualul pentru break-in (rodaj). Pana se asaza motorul ala trebuie luata mai usurel. Pe urma, poti sa verifici si valvele sa fii tu sigur.

 

Enjoy! ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Deci te-au lamurit baietii cum e cu RES, da? Stai linistit, pateste orice incepator. In materie de ulei, cu Motul sau Motorex mergi la sigur, daca vrei sa fii extravagant alegi Bel-Ray. Cum spune cineva mai sus, citeste manualul pentru break-in (rodaj). Pana se asaza motorul ala trebuie luata mai usurel. Pe urma, poti sa verifici si valvele sa fii tu sigur.

 

Enjoy! ;)

Da, merci mult. L-am lasat pe ON. Daca mai raman fara benzina, il trec pe RES pana la benzinarie.

 

Legat de baterie, nu sunt convins ca e chiar noua cum mi-au spus. Nu trebuia sa moara dupa ce am redresat-o, deci daca mai face probleme, o schimb. Desi acum a pornit la cheie :)

 

Uleiul Bel Ray vad ca e mai ieftin decat Motul. La 2 litri as lua ce e cel mai bun mai ales primele schimburi.

 

La inceput o sa il folosesc doar pe circuit pana il invat bine. Poate fac si cursul de racing de la Amckart.

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E frumoasa capra.

Poate-i de la blitz da' lucesc gumele alea zici ca-s siliconate...

Merci.

 

Nu sunt siliconate, sunt noi, dar din pacate va trebui sa le schimb.

 

Dupa 7 ani de stat in showroom, nu prea mai sunt asa slick. Sunt Dunlop. O sa aleg intre Dunlop SP Sport, Michelin Pilot Power si un Bridgestone. Ma documentez inainte.

 

Inca nu ma bag la modificari, dar cu timpul o sa o fac sa arate asa

 

CIMG3529.jpg

sau asa

kmjd.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masca de far ce e mai dubioasa la ea dar daca nu-ti convine poti pune una "universala" gen cum e a mea, in semnatura.

E de la Polisport, farul e H4, defapt HS1, bec inclus + bec de pozitie si montura cam cum ai tu vad, cu 4 cauciucuri pentru jambe.

Eu l-am luat de la moto24 pe asta, era oferta in varianta asta de culoare. Mai au si acum pe combinatie rosu cu alb si negru.

 

Dar la tine cred ca e un detaliu peste care poti trece, sincer, eu aveam "din fabrica" far rotund old-school asa... de aia chiar am investit in masca.

 

Mai bine-ti iei niste handguarduri

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu faci diferenta intre ON si RES ,dar vrei sa acuzi service-ul, clar esti roman (tzaran)

Editat de yuk
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu faci diferenta intre ON si RES ,dar vrei sa acuzi service-ul, clar esti roman (tzaran)

Da ma, sunt eu tzaran, si tu elitist. Treci la lopata ca in semnatura, si nu mai polua pe aici.

 

Cine a acuzat service-ul? Am spus ca nu cred ca au schimbat bateria cum au spus, daca dupa 15 tentative de a porni motorul, s-a golit dupa ce era full.

 

Tzarani sunt cei care cred ca le stiu pe toate. Eu mi-am asumat ca nu stiam de RES. Daca tu stiai, tine-o pentru tine daca asta e singurul tau mod de a sti ceva in plus fata de mine, ca in rest nu prea ai ce.

 

WHATEVER

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca nu te descurci cu bateria am un redresor destept, daca esti din Bucuresti.

Dar intai iesi cu ea daca ai timp... bateria se incarca in mers... si vezi apoi.

CTEK5.0_LRG.jpg

Editat de BlackLord
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Masca de far ce e mai dubioasa la ea dar daca nu-ti convine poti pune una "universala" gen cum e a mea, in semnatura.

E de la Polisport, farul e H4, defapt HS1, bec inclus + bec de pozitie si montura cam cum ai tu vad, cu 4 cauciucuri pentru jambe.

Eu l-am luat de la moto24 pe asta, era oferta in varianta asta de culoare. Mai au si acum pe combinatie rosu cu alb si negru.

 

Dar la tine cred ca e un detaliu peste care poti trece, sincer, eu aveam "din fabrica" far rotund old-school asa... de aia chiar am investit in masca.

 

Mai bine-ti iei niste handguarduri

 

Masca as schimba-o cu cea de la modelul 2010, sau...cu cea de KTM :lol:

 

Am ramas uimit ce bine arata cea de EXC pe Husqvarna. #504

 

Si uitati o Husqvarna 2007 transformata in una model nou #3259

 

 

O sa imi iau handguards Acerbis imediat dupa cauciucuri.

Sunt o groaza de accesorii tari de la Rizoma.

 

 

Daca nu te descurci cu bateria am un redresor destept, daca esti din Bucuresti.

Dar intai iesi cu ea daca ai timp... bateria se incarca in mers... si vezi apoi.

Merci mult. Da sunt din Bucuresti. Sper sa nu am nevoie, dar daca imi face iar probleme, ar fi util.

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Vezi ca pe baterie s-ar putea sa fie trecuta data fabricatiei; daca e mai recenta de un an atunci e sigur noua. De asemenea e destul de usor sa deosebesti vizual o baterie noua de una veche. O baterie nu se "redreseaza", daca tot dai link din DEX citeste ca sa mai te cultivi si tu, o baterie se incarca si nu se masoara calitatea si uzura dupa numarul de incercari de pornire facute de un incepator.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vezi ca pe baterie s-ar putea sa fie trecuta data fabricatiei; daca e mai recenta de un an atunci e sigur noua. De asemenea e destul de usor sa deosebesti vizual o baterie noua de una veche. O baterie nu se "redreseaza", daca tot dai link din DEX citeste ca sa mai te cultivi si tu, o baterie se incarca si nu se masoara calitatea si uzura dupa numarul de incercari de pornire facute de un incepator.

Redresorul nu redreseaza deci...

 

Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Omule, bateria merge. O schimbi cand nu iti mai porneste. Ce conteaza cat de noua/veche este? Merge? Bine, foloseste-o. Nu merge? O schimbi.

 

Deocamdata bateria ta probabil ca merge. Nu-ti pornea motorul din lipsa de benzina. Daca e veche, o sa o schimbi mai repede - dar nu acum neaparat. Nu prea se ramane in drum din cauza unei baterii.

 

 

Mai bine investeste banii in altceva - ia-ti echipament, casca, ulei, etc. Sau cumpara benzina :) . Banii se duc usor din momentul cand incepi sa te plimbi cu motorul.

Redresorul nu redreseaza deci...

 

Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De ce nu Iesplicati omului ca la pornire motorul suge la greu din bacterie si dupa 15 tentative era normal sa crape ,si la masina se intimpla la fel iar treaba cu benzina .... e acolo tot pana :rusinica: .....se zice si daca zici ca ai manual ceteste matale bine manualu` ( nu rasfoit ) si te prinzi cum e treaba

ps. poti trece pe rezerva din mers doar ca trebuie sa te obisnuiesti nitel cu capra , si inca ceva zici ca gumele sint de 7 ani? nenea schimba gumili

Deci ceteste bine manualu` ala si toate bune

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Da ma, sunt eu tzaran, si tu elitist. Treci la lopata ca in semnatura, si nu mai polua pe aici.

 

plm… habar n-am cei RES / PRI / ON / OFF … dar pot sa-i iau in perpules pe aia de stiu si la care le cer ajutor… rly - not cosher.

 

Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana.

 

adevarat.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator AdrianB1

Redresorul nu redreseaza deci...

 

Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK

Redresorul nu redreseaza bateria, ci curentul pe care il ia din priza. Asa ca "redresarea bateriei" e o tampenie, poti sa te superi cat vrei ca tot tampenie ramane.

 

Nu stiu ce inseamna la tine "baterie veche incarcata", uzura celulelor unei baterii nu se masoara in timpul de la data fabricatiei, ci de utilizare si intretinere. Am avut baterii care au tinut 8 ani si baterii care au murit (sulfatat) dupa 2 ani, pe care o preferi? Vezi ce data de fabricatie are bateria si termina cu presupunerile.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Imi place cum a evoluat discutia. Trebuie invatati de mici cu mersurile dupa forum :)

M-a pus la locul meu la faza asta. Am si rosit putin de jena. :lol:

 

Redresorul nu redreseaza bateria, ci curentul pe care il ia din priza. Asa ca "redresarea bateriei" e o tampenie, poti sa te superi cat vrei ca tot tampenie ramane.

 

Nu stiu ce inseamna la tine "baterie veche incarcata", uzura celulelor unei baterii nu se masoara in timpul de la data fabricatiei, ci de utilizare si intretinere. Am avut baterii care au tinut 8 ani si baterii care au murit (sulfatat) dupa 2 ani, pe care o preferi? Vezi ce data de fabricatie are bateria si termina cu presupunerile.

Sincer chiar nu ma supar. Sfaturile le-am luat indiferent cum si de la cine au venit.

 

Numai ca unii care au IQ mai ridicat stiu sa raspunda fara sa te faca sa pari prost, pe cand altii nu mai stiu cum sa se rostogoleasca, pentru ca stiu si ei un lucru, si pana si pe ala il stiu prost.

 

Numai ca logica ta din postul cu bateria era putin deficitara. Logic e ca o beterie uzata sa nu moara dupa 15 porniri, pe cand una uzata da. Deci uite ca se poate masura uzura unei baterii si astfel.

 

Uite cum Babalau a scris frumos mai sus, ca de ce nu explicati ca si o baterie noua poate muri dupa 15 incercari de a porni...frumos si simplu

Editat de Neal Caffrey
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...