ahilepeleianul Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 sigur l-ai "infundat"......de tot, pana in fund ))) daca robinetul era pe RES nu ai avut o problema de alimentare.....si daca e 2007 e foarte posibil sa fie "pe injectie" ...deci de infundarea carbelitorului nu se pune problema. ce inseamna "da sa porneasca"? si daca dupa 15 incercari de maxim 10 secunde fiecare incercare bateria a murit din nou....poti sa-ti cumperi alta..... Daca are fuel tap (robinet), inseamna ca e carburatie. La supermoto se opteaza mai des pentru carburatie pentru ca raspunsul in acceleratie e mai bun decat daca ar fi pe injectie. Baiatul nu stie, e incepator. Tu l-ai cam luat in ras si ai spus si prostii. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Unchiu' Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Haha...a luat-o la cheie Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana. M-am panicat degeaba. Merci. Dau o vodka. Faptul ca va creste secretia glandelor suprarenale, ar trebui sa va puna pe ganduri avand in vedere ca sunt barbat Nu e niciodata prea tarziu sa iesiti la iveala si sa recunoasteti... Parerea ta.... Ride safe Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Eu unul am bagat Motul. Mai multi prefera Motul dar..... e si la astea ca la aparate... de ce Nikon si nu Canon PS: Vezi acum daca ai bagat benzina sa pui pe ON sa nu-l lasi pe RES. Nu ca n-ar merge da' cand merge pe RES merge de tot, ca sa zic asa Editat Martie 16, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Daca are fuel tap (robinet), inseamna ca e carburatie. La supermoto se opteaza mai des pentru carburatie pentru ca raspunsul in acceleratie e mai bun decat daca ar fi pe injectie. Baiatul nu stie, e incepator. Tu l-ai cam luat in ras si ai spus si prostii. Stiam ca e carburatie, vezi si in titlul thread-ului. Carnet am de multi ani dar asta e primul motor. Am studiat bine ce imi iau inainte sa imi iau Sincer as fi preferat un SMR450 dupa 2008 dar nu pt injectie, ci pt frame care e putin mai suplu si plasticele mai frumoase. Cu cateva adaptari o sa pot pune plasticele de la modelul 2010 (side panels si headlight). Dar la ce pret am obtint pentru un motor NOU, nu pot sa ma plang Dc tot m-ati ajutat sa rezolv problema, zic sa pun si 3 poze cu motorul Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Am citit dar nu spune despre RES ci doar ca trebuie pus pe ON. O sa ma uit iar mai atent. La mine scrie ca trebuie pornit la rece cu socul negru si dupa ce se incalzeste inainte sa pornesc trebuie impins la loc. Si daca opresc motorul cand e cald, si nu porneste, trebuie tras socul rosu, dupa care sa il apas la loc inainte sa pornesc. Chiar vreau sa am grija de motor, si pt asta o sa ii schimb uleiul si filtrele, desi are 0 km si nu a fost pornita niciodata. Nu stiu daca sa ii fac si o verificare de valve acum, sau mai bine la 1000 km cand voi schimba iar uleiul... Am cumparat deja filtrul de ulei K&N. Filtrul are de aer nu stiu daca e necesar, dar o sa iau un K&N in curand. Ce ulei recomandati? Cartea spune Agip 10W60 dar am auzit ca e prost. O sa iau Motul 10W60. Aveti alte preferinte? Deci te-au lamurit baietii cum e cu RES, da? Stai linistit, pateste orice incepator. In materie de ulei, cu Motul sau Motorex mergi la sigur, daca vrei sa fii extravagant alegi Bel-Ray. Cum spune cineva mai sus, citeste manualul pentru break-in (rodaj). Pana se asaza motorul ala trebuie luata mai usurel. Pe urma, poti sa verifici si valvele sa fii tu sigur. Enjoy! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Deci te-au lamurit baietii cum e cu RES, da? Stai linistit, pateste orice incepator. In materie de ulei, cu Motul sau Motorex mergi la sigur, daca vrei sa fii extravagant alegi Bel-Ray. Cum spune cineva mai sus, citeste manualul pentru break-in (rodaj). Pana se asaza motorul ala trebuie luata mai usurel. Pe urma, poti sa verifici si valvele sa fii tu sigur. Enjoy! Da, merci mult. L-am lasat pe ON. Daca mai raman fara benzina, il trec pe RES pana la benzinarie. Legat de baterie, nu sunt convins ca e chiar noua cum mi-au spus. Nu trebuia sa moara dupa ce am redresat-o, deci daca mai face probleme, o schimb. Desi acum a pornit la cheie Uleiul Bel Ray vad ca e mai ieftin decat Motul. La 2 litri as lua ce e cel mai bun mai ales primele schimburi. La inceput o sa il folosesc doar pe circuit pana il invat bine. Poate fac si cursul de racing de la Amckart. Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 E frumoasa capra. Poate-i de la blitz da' lucesc gumele alea zici ca-s siliconate... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 E frumoasa capra. Poate-i de la blitz da' lucesc gumele alea zici ca-s siliconate... Merci. Nu sunt siliconate, sunt noi, dar din pacate va trebui sa le schimb. Dupa 7 ani de stat in showroom, nu prea mai sunt asa slick. Sunt Dunlop. O sa aleg intre Dunlop SP Sport, Michelin Pilot Power si un Bridgestone. Ma documentez inainte. Inca nu ma bag la modificari, dar cu timpul o sa o fac sa arate asa sau asa Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Masca de far ce e mai dubioasa la ea dar daca nu-ti convine poti pune una "universala" gen cum e a mea, in semnatura. E de la Polisport, farul e H4, defapt HS1, bec inclus + bec de pozitie si montura cam cum ai tu vad, cu 4 cauciucuri pentru jambe. Eu l-am luat de la moto24 pe asta, era oferta in varianta asta de culoare. Mai au si acum pe combinatie rosu cu alb si negru. Dar la tine cred ca e un detaliu peste care poti trece, sincer, eu aveam "din fabrica" far rotund old-school asa... de aia chiar am investit in masca. Mai bine-ti iei niste handguarduri Editat Martie 16, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Daca nu faci diferenta intre ON si RES ,dar vrei sa acuzi service-ul, clar esti roman (tzaran) Editat Martie 16, 2014 de yuk Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Daca nu faci diferenta intre ON si RES ,dar vrei sa acuzi service-ul, clar esti roman (tzaran) Da ma, sunt eu tzaran, si tu elitist. Treci la lopata ca in semnatura, si nu mai polua pe aici. Cine a acuzat service-ul? Am spus ca nu cred ca au schimbat bateria cum au spus, daca dupa 15 tentative de a porni motorul, s-a golit dupa ce era full. Tzarani sunt cei care cred ca le stiu pe toate. Eu mi-am asumat ca nu stiam de RES. Daca tu stiai, tine-o pentru tine daca asta e singurul tau mod de a sti ceva in plus fata de mine, ca in rest nu prea ai ce. WHATEVER Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Da, dar mie imi trece... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Da, dar mie imi trece... www.dex.ro Te va ajuta mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
BlackLord Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Daca nu te descurci cu bateria am un redresor destept, daca esti din Bucuresti. Dar intai iesi cu ea daca ai timp... bateria se incarca in mers... si vezi apoi. Editat Martie 16, 2014 de BlackLord Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Masca de far ce e mai dubioasa la ea dar daca nu-ti convine poti pune una "universala" gen cum e a mea, in semnatura. E de la Polisport, farul e H4, defapt HS1, bec inclus + bec de pozitie si montura cam cum ai tu vad, cu 4 cauciucuri pentru jambe. Eu l-am luat de la moto24 pe asta, era oferta in varianta asta de culoare. Mai au si acum pe combinatie rosu cu alb si negru. Dar la tine cred ca e un detaliu peste care poti trece, sincer, eu aveam "din fabrica" far rotund old-school asa... de aia chiar am investit in masca. Mai bine-ti iei niste handguarduri Masca as schimba-o cu cea de la modelul 2010, sau...cu cea de KTM Am ramas uimit ce bine arata cea de EXC pe Husqvarna. #504 Si uitati o Husqvarna 2007 transformata in una model nou #3259 O sa imi iau handguards Acerbis imediat dupa cauciucuri. Sunt o groaza de accesorii tari de la Rizoma. Daca nu te descurci cu bateria am un redresor destept, daca esti din Bucuresti. Dar intai iesi cu ea daca ai timp... bateria se incarca in mers... si vezi apoi. Merci mult. Da sunt din Bucuresti. Sper sa nu am nevoie, dar daca imi face iar probleme, ar fi util. Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Vezi ca pe baterie s-ar putea sa fie trecuta data fabricatiei; daca e mai recenta de un an atunci e sigur noua. De asemenea e destul de usor sa deosebesti vizual o baterie noua de una veche. O baterie nu se "redreseaza", daca tot dai link din DEX citeste ca sa mai te cultivi si tu, o baterie se incarca si nu se masoara calitatea si uzura dupa numarul de incercari de pornire facute de un incepator. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Vezi ca pe baterie s-ar putea sa fie trecuta data fabricatiei; daca e mai recenta de un an atunci e sigur noua. De asemenea e destul de usor sa deosebesti vizual o baterie noua de una veche. O baterie nu se "redreseaza", daca tot dai link din DEX citeste ca sa mai te cultivi si tu, o baterie se incarca si nu se masoara calitatea si uzura dupa numarul de incercari de pornire facute de un incepator. Redresorul nu redreseaza deci... Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ahilepeleianul Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Incepi sa te prinzi cum e cu forumul asta, nu? Ai nevoie de multa rabdare si cumpatare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
aship Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Omule, bateria merge. O schimbi cand nu iti mai porneste. Ce conteaza cat de noua/veche este? Merge? Bine, foloseste-o. Nu merge? O schimbi. Deocamdata bateria ta probabil ca merge. Nu-ti pornea motorul din lipsa de benzina. Daca e veche, o sa o schimbi mai repede - dar nu acum neaparat. Nu prea se ramane in drum din cauza unei baterii. Mai bine investeste banii in altceva - ia-ti echipament, casca, ulei, etc. Sau cumpara benzina . Banii se duc usor din momentul cand incepi sa te plimbi cu motorul. Redresorul nu redreseaza deci... Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 Asta vroiam sa aud. Merci. Incepi sa te prinzi cum e cu forumul asta, nu? Ai nevoie de multa rabdare si cumpatare. E ok Macar primesc sfaturile/injuraturile instant Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Babalau Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 De ce nu Iesplicati omului ca la pornire motorul suge la greu din bacterie si dupa 15 tentative era normal sa crape ,si la masina se intimpla la fel iar treaba cu benzina .... e acolo tot pana .....se zice si daca zici ca ai manual ceteste matale bine manualu` ( nu rasfoit ) si te prinzi cum e treaba ps. poti trece pe rezerva din mers doar ca trebuie sa te obisnuiesti nitel cu capra , si inca ceva zici ca gumele sint de 7 ani? nenea schimba gumili Deci ceteste bine manualu` ala si toate bune Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
b374 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Da ma, sunt eu tzaran, si tu elitist. Treci la lopata ca in semnatura, si nu mai polua pe aici. plm… habar n-am cei RES / PRI / ON / OFF … dar pot sa-i iau in perpules pe aia de stiu si la care le cer ajutor… rly - not cosher. Nu se poate cataloga drept pana prostului pt ca nu stiam faza cu RES, dar cam cu asta seamana. adevarat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
gn77b Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Imi place cum a evoluat discutia. Trebuie invatati de mici cu mersurile dupa forum Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator AdrianB1 Postat Martie 16, 2014 Share Postat Martie 16, 2014 Redresorul nu redreseaza deci... Si o baterie noua nu ar trebui sa tina la mai multe incercari de a porni un motor decat una veche "incarcata" nu? OK Redresorul nu redreseaza bateria, ci curentul pe care il ia din priza. Asa ca "redresarea bateriei" e o tampenie, poti sa te superi cat vrei ca tot tampenie ramane. Nu stiu ce inseamna la tine "baterie veche incarcata", uzura celulelor unei baterii nu se masoara in timpul de la data fabricatiei, ci de utilizare si intretinere. Am avut baterii care au tinut 8 ani si baterii care au murit (sulfatat) dupa 2 ani, pe care o preferi? Vezi ce data de fabricatie are bateria si termina cu presupunerile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Neal Caffrey Postat Martie 16, 2014 Autor Share Postat Martie 16, 2014 (editat) Imi place cum a evoluat discutia. Trebuie invatati de mici cu mersurile dupa forum M-a pus la locul meu la faza asta. Am si rosit putin de jena. Redresorul nu redreseaza bateria, ci curentul pe care il ia din priza. Asa ca "redresarea bateriei" e o tampenie, poti sa te superi cat vrei ca tot tampenie ramane. Nu stiu ce inseamna la tine "baterie veche incarcata", uzura celulelor unei baterii nu se masoara in timpul de la data fabricatiei, ci de utilizare si intretinere. Am avut baterii care au tinut 8 ani si baterii care au murit (sulfatat) dupa 2 ani, pe care o preferi? Vezi ce data de fabricatie are bateria si termina cu presupunerile. Sincer chiar nu ma supar. Sfaturile le-am luat indiferent cum si de la cine au venit. Numai ca unii care au IQ mai ridicat stiu sa raspunda fara sa te faca sa pari prost, pe cand altii nu mai stiu cum sa se rostogoleasca, pentru ca stiu si ei un lucru, si pana si pe ala il stiu prost. Numai ca logica ta din postul cu bateria era putin deficitara. Logic e ca o beterie uzata sa nu moara dupa 15 porniri, pe cand una uzata da. Deci uite ca se poate masura uzura unei baterii si astfel. Uite cum Babalau a scris frumos mai sus, ca de ce nu explicati ca si o baterie noua poate muri dupa 15 incercari de a porni...frumos si simplu Editat Martie 16, 2014 de Neal Caffrey Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.