Sari la conținut

Ajutor Reciproc


B-56-JIM
 Share

Postări Recomandate

Salutare tuturor,

 

Deoarece intentionam sa deschidem in Bucuresti un magazin si un service moto, unde toti motociclistii (si nu numai) sa poata gasi si rezolva orice problema, si sa poata primi un sfat bun,

venim si va cerem parerea cu cateva subiecte:

 

1: Sunteti multumiti de serviciile in domeniul service-ului moto , si ce v-ati dori in plus

 

2: Ce parere aveti de produsele pentru moto care se gasesc pe piata si ce ar mai trebui

 

3: Unde ati dori sa fie situat acest magazin/service, si daca aveti o sugestie, propunere, ( stiti vre-un spatiu disponibil si pretabil pentru asa ceva )

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pt ca un service moto sa functioneze 'normal' iti trebuie asa:

 

1. mecanici adevarati si nu oameni care in loc de cheie dinamometrica folosesc incheietura lor de la mana si cand a trosnit stie ca e la cuplul dorit.

 

2. manualele de service aferente motoarelor aflate la reparat. Sunt chestii care nu se fac dupa ureche.

 

3. banc de reglat carburatoare (cu sonde lambda .. etc). Momentan se cam face ochiometric treaba.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

* Greu de gasit mecanicii adevarati . Si daca-i gasesti nu vin sa lucreze ca angajati . Prefera pe cont propriu .

* Problema pieselor de schimb nu e asa simpla de rezolvat . Trebuie sa ai niste minime stocuri ca sa nu dureze luni de zile pina repari o motocicleta .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanici care sa stie meserie, aparatura (chiar daca e un pic mai scump vetzi avea clientzi daca treaba e facuta exemplar), contracte cu furnizori de piese care sa onoreze comenzile rapid si complet.

 

Dar in primul rand mecanicii sunt cei mai importantzi... Din pacate in Romanica tot omul se pricepe la orice asha ca bafta in alegere...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la magazinul de piese si accesorii, acesta intentionam sa aiba in stoc consumabilele pentru cam toate tipurile de moto din bucuresti, astfel incat cine intra in magazin sa poata cumpara pe loc piesa dorita, si nu sa astepte 2-3 sapt sa i se aduca pe comanda.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Mecanici buni iti gasesti daca ii si platesti...daca il platesti ca pe fierar-betonist, pai da ala ca la armaturi lucreaza ;)

 

Zicea bine cineva ca aia care se si pricep lucreaza pe cont propriu...chiar daca e mai greu pentru ca nu ai siguranta zilei de maine, investesti personal in scule, trebuie sa-ti asiguri singur spatiul de lucru , dar macar ai asansa sa scoti ceva bani in plus fata de un zidar/instalator/zugrav (adica mai mult de 10-12 mil) , si nu ai sef care sa te tina la program zilnic si sa nu-ti dea concediu cand iti trebuie :D

 

Mai sunt si unii care , desi sunt buni mecanici, isi castiga traiul din meseria de baza inginer/economist/etc si pe langa asta mai mesteresc si la motoare cand au clienti. Si desi ar prefera sa faca mecanica, nu-si permit sa piarda un salariu bunicel si sigur...

 

 

In legatura cu piesele....bineinteles ca trebuie sa ai un stoc respectabil de piese de schimb care se cer cel mai des si pe modelele cele mai raspandite, dar nu poti acoperi toata gama, nu iti poti permite sa tii pe stoc piese pentru un model din care exista 3 motociclete in toata tara ( stiu cazuri :D ) Bineinteles toata gama de filtre/placute/lanturi/pinioane dar si chestii specifice care cad la un model anume ( ex flansa de admisie si CDI la NX650, garnitura de sub cilindru si lant/intinzator de distributie la DR650, releu si pompa de benzina la XRV, SAMD )

 

Ce iti trebuie neaparat este o "teava" directa cu germania/italia astfel incat orice piesa sa ajunga in RO in timp scurt (adica SCURT= cateva zile nu 2 saptamani -2 luni !!!) , nu poti tine clientul cu lunile ca ala isi baga picioarele si se duce la un "nene" sa-l carpeasca.

 

Ca locatie, evident ca e de preferat mai in "buricul targului" nu pe centura, dar aici depinde si de costurile pe care le puteti suporta. Ca la o adica omul daca a auzit de la prieteni si a vazut motoare facute bine la tine in service, vine si in SAI la service, ba chiar prefera asta decat sa-i fie inclusa chiria imensa la spatiul central in pretul prestatiilor.

 

 

Eu va urez bafta :burnout:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multa bafta. Daca iti platesti mecanicii la timp si se tin de treaba sigur vei face echipa buna, problema este cea a pieselor, care sunt cam rare pe la noi si trebuiesc importate. Timpul de asteptare al unei piese este foarte important cum zice si Axa. Mi se pare o tampenie sa stai pe bara 3-4 saptamani ca nu exista piese. Baiazidu iarasi a pus punctul pe I, sa se faca treaba calumea nu carpituri si auzite...cu manualu in fata si scule profesioniste, nu cu dejete si alte bazaconii. Sincer iti doresc mult succes, dar greu sa obti asa ceva la noi in Romanica, poate dupa trecerea noastra in UE mai sunt sperante, dar slabe.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Referitor la magazinul de piese si accesorii, acesta intentionam sa aiba in stoc consumabilele pentru cam toate tipurile de moto din bucuresti, astfel incat cine intra in magazin sa poata cumpara pe loc piesa dorita, si nu sa astepte 2-3 sapt sa i se aduca pe comanda.

 

 

nu vreau sa fiu carcotas, dar daca perceptia ta despre piese de schimb uzuale este ceea ce am subliniat in mesajul de mai sus, nu cred ca ma veti avea client... :burnout:

dealtfel, cam asta este perceptia tuturor celor implicati in fenomenul moto din RO....

stima

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu vreau sa fiu carcotas, dar daca perceptia ta despre piese de schimb uzuale este ceea ce am subliniat in mesajul de mai sus, nu cred ca ma veti avea client... :burnout:

dealtfel, cam asta este perceptia tuturor celor implicati in fenomenul moto din RO....

stima

Eu chiar nu-mi inchipui cum ar putea sa aiba un service din Ro piese pe stoc. Sunt prea multe modele din prea multi ani, sunt vechi si se defecteaza cam tot ce-ti trece prin cap la ele...

N-au reprezentantele mari de masini toate piesele pe stoc, iar alea au bani destui, rulaj mare, numar mai redus de modele, etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

era vorba de piese de schimb uzuale, adica acelea care se strica cel mai des (manete de frana/ambreiaj, oglinzi, relee de incarcare, cabluri de ambreiaj/kilometraj, semnale, etc), nu numai consumabile (uleiuri de motor, filtre de ulei/aer/benzina, placute de frana, becuri, etc)

pt fiecare model de mobra se stie cam ce piese "cad" mai des, cum zicea si axa cu scame mai sus

altfel nu e nicio diferenta fata de ce este acum pe piata

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...