AndyCZR Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Astazi CZR-ica mi-a facut niste figuri ... nu mai vrea sa porneasca daca am farul aprins .... iar daca il aprind dupa ce porneste .... moare motorul .... nu am avut timp sa verific nimic ...dar daca aveti cateva sfaturi ... cu ce sa incep ?? la ce sa ma uit ?? Am observat ca becul de la faza lunga sta semi-aprins chiar daca eu sunt pe faza scurta ... Precizez ca ieri am mers circa jumatate de ora cu faza lunga pornita. Are vreo legatura ??? Va multumesc anticipat pt ajutor Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
maryus1182 Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 eu zic ca e dusa bateria... Am patit ceva asemanator. Cum aprindeam becul , motorul se oprea. Am rezolvat dupa schimbarea bateriei. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
X-eL Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Inainte sa schimbi bateria, verifica incarcarea; pe langa intinzatoare de distributie, Honda e renumita si pentru relee de incarcare. Editat Aprilie 4, 2014 de X-eL Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) Bateria si incarcarea de verificat in prima faza,dupa care inst.electrica lumini..eventual becul schimbat. Nu are voie sa se aprimda si faza lunga "putin" cand esti pe scurta. Editat Aprilie 4, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Aprilie 4, 2014 Autor Share Postat Aprilie 4, 2014 (editat) E vorba de becul din bord ... nu de cel din far ... becul ce indica faza scurta nu se aprinde ... se vede doar cel de faza lunga la o intensitate luminoasa slaba. Ma roade foarte tare dar din pacate sunt la servici si nu am cum sa verific acum .... LE Care sunt valori nominale ale bateriei si ale releului de incarcare ??? Editat Aprilie 4, 2014 de AndyCZR Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 De 2 ori am vazut cazuri cu scurt in bec, piciorusele ce tin filamentul indoite in bec, ambele dati pe VFR, dar nu acelasi motor, odata la stop pe frana si o data la far. De fiecare data instalatia electrica o lua razna; oprit in mers, martor de faza lunga cand franai, etc. Culmea ca becul de la stop pe frana funtiona ok la prima vedere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Pai ...pe baterie in repaos sa nu fie mai mica de 12,5 ,cu motor pornit si consumatori intre 13,5 /14,2. Bateria la pornire cand apesi butonul de start sa nu cada sub 12. Cu releul este mai greu de masurat...se masoara rezistente la o anumita temperatura..etc. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Aprilie 4, 2014 Autor Share Postat Aprilie 4, 2014 Multumesc mult ... revin cu informatii dupa ce masor bateria si verific si becurile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 4, 2014 Share Postat Aprilie 4, 2014 Cu placere,sa fii sanatos! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Aprilie 4, 2014 Autor Share Postat Aprilie 4, 2014 Am plecat de la servici ... Si face urmatoarea treaba .... Pornesc motorul cu luminile stinse ... Turez motorul in gol circa 8-9 mii si aprind farul ... Asa ramane aprins su nu moare motorul. Daca incerc sa aprind farul normal .. Vb de faza scurta .. Se aprinde in bord becul de faza lunga si motorul moare. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
claudeel Postat Aprilie 5, 2014 Share Postat Aprilie 5, 2014 Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar eu la logan am patit urmatoarea faza: cand apasam frana se aprindea si martorul de ceata din bord si imi ardea siguranta pentru lumini. Mufa de la stopul stanga spare era oxidata si facea scurt. Verifica instalatia electrica cum a spus Domnul TNG. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
nigaru Postat Aprilie 27, 2014 Share Postat Aprilie 27, 2014 am si eu aceasta problema la un cbr f4i daca ai rezolvat zi-mi si mie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
AndyCZR Postat Aprilie 27, 2014 Autor Share Postat Aprilie 27, 2014 s-a rezolvat singura ... nu stiu .... releul functioneaza corect ... am desfacut toate mufele ...le-am curatat ...si la 2 ore dupa ce am terminat de mesterit fara sa-i dau de cap ... nu a mai facut nicio problema.... cred ca avea nevoie doar de putina atentie Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.