Sari la conținut

Problema Honda CBR 600 F4i


AndyCZR
 Share

Postări Recomandate

Astazi CZR-ica mi-a facut niste figuri ... nu mai vrea sa porneasca daca am farul aprins .... iar daca il aprind dupa ce porneste .... moare motorul .... nu am avut timp sa verific nimic ...dar daca aveti cateva sfaturi ... cu ce sa incep ?? la ce sa ma uit ?? Am observat ca becul de la faza lunga sta semi-aprins chiar daca eu sunt pe faza scurta ... Precizez ca ieri am mers circa jumatate de ora cu faza lunga pornita. Are vreo legatura ???

 

Va multumesc anticipat pt ajutor

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Inainte sa schimbi bateria, verifica incarcarea; pe langa intinzatoare de distributie, Honda e renumita si pentru relee de incarcare.

Editat de X-eL
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Bateria si incarcarea de verificat in prima faza,dupa care inst.electrica lumini..eventual becul schimbat.

Nu are voie sa se aprimda si faza lunga "putin" cand esti pe scurta.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E vorba de becul din bord ... nu de cel din far ... becul ce indica faza scurta nu se aprinde ... se vede doar cel de faza lunga la o intensitate luminoasa slaba.

Ma roade foarte tare dar din pacate sunt la servici si nu am cum sa verific acum ....

 

 

LE Care sunt valori nominale ale bateriei si ale releului de incarcare ???

Editat de AndyCZR
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

De 2 ori am vazut cazuri cu scurt in bec, piciorusele ce tin filamentul indoite in bec, ambele dati pe VFR, dar nu acelasi motor, odata la stop pe frana si o data la far. De fiecare data instalatia electrica o lua razna; oprit in mers, martor de faza lunga cand franai, etc. Culmea ca becul de la stop pe frana funtiona ok la prima vedere.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pai ...pe baterie in repaos sa nu fie mai mica de 12,5 ,cu motor pornit si consumatori intre 13,5 /14,2.

Bateria la pornire cand apesi butonul de start sa nu cada sub 12.

Cu releul este mai greu de masurat...se masoara rezistente la o anumita temperatura..etc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am plecat de la servici ... Si face urmatoarea treaba .... Pornesc motorul cu luminile stinse ... Turez motorul in gol circa 8-9 mii si aprind farul ... Asa ramane aprins su nu moare motorul. Daca incerc sa aprind farul normal .. Vb de faza scurta .. Se aprinde in bord becul de faza lunga si motorul moare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu stiu daca te ajuta cu ceva dar eu la logan am patit urmatoarea faza: cand apasam frana se aprindea si martorul de ceata din bord si imi ardea siguranta pentru lumini. Mufa de la stopul stanga spare era oxidata si facea scurt. Verifica instalatia electrica cum a spus Domnul TNG.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 3 weeks later...

s-a rezolvat singura ... nu stiu .... releul functioneaza corect ... am desfacut toate mufele ...le-am curatat ...si la 2 ore dupa ce am terminat de mesterit fara sa-i dau de cap ... nu a mai facut nicio problema.... cred ca avea nevoie doar de putina atentie :D

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...