Sari la conținut

problema gs500 , rateuri


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Deci mai am o problema cu suza, ieri am luat poligonu+traseu , azi am fost dupa dovada , toate frumoase.

Am luat mobra sa ma dau si eu , nerabdator , insa ce am observat in cei 70 km facuti , la relanti imi da niste rateuri pe toba , gen la fiecare 3-4 sec .

Am desfacut bujiile si cea de pe partea cu schimbatoru e afumata , celalata e uscat si maro .

Cealalta problema, care eu presupun ca are aceasi cauza , cand incetinesc , si stau pe liber revine greu turatia la relanti , cu motoru cald . O ture putin si ii ia ceva timp sa vina in zona de 1500rmp.

Mentionez ca sincronizare si curatare la carburatoare nu cred ca a vazut saraca in vreo 3 ani , fostu proprietar a zis ca el nu i-a facut .

Sa fie probleme astea doua din cauza ca e murdar carburatoru si nesincronizat ? In rezervor se vad mizeri pe fund...ma gandesc sa ii pun un filtru , trage benzina destula daca ii pun filtru ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

" cand incetinesc , si stau pe liber revine greu turatia la relanti , cu motoru cald" posibil aer fals

mergi la un service pt verificare carburatie

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am avut si eu aceeasi problema la un gsxf.Fa-i curatare-sincronizare si o sa mearga.Eventual schimba si bujiile daca tot te apuci de treaba.Vezi sa ii pui un filtru care sa aiba gurile echivalente cu furtunul prin care se duce benzina din rezervor in carburatoare.Eventual sa pui de metal(gasesti la piese auto) ca e posibil sa se topeasca,tinand cont ca e racita pe ulei.Spor si distractie placuta

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

aceeasi problema am avut-o si eu cu suzeta . bujia pacatoasa era pe dreapta. rapanea si rateu pe admisie si in esapament.

 

am bagat bujii noi mergea la fel de prost

curatit si sincronizat carburatoare (o mai facusem si in toamna ) mergea la fel de prost si cu sincronizarea si curatirea refacuta

inversat fise la fel de prost mergea

rapanea ca toate alea si mergea doar 1 piston ,

am verificat si compresia toate okey,

 

am fost nevoit intr-o zi sa fac un drum si nu aveam masina la indemana, am incalecat suzeta i-am rupt pzda intr-un piston

in ture incepea sa isi mai dea drumu tot am ambreeat la ea pana si-a revenit de la sine.

 

mai aveam in plan sa verific jocul la supape dar n=am mai apucat sa fac asta pt ca si-a revenit mobra, acum merge ceas, la relanti mai ai putin si "numeri rotatiile"

Editat de talibanu83
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cred ca o duc maine in service , sa vad ce zic baieti de acolo...

In prima faza sa imi curete si sincronizeze carburatoarele, apoi caut un filtru de benzina + 2 buji noi.

Sa speram ca nu e nimic mai grav..

 

 

Oare un filtru de benzina de un opel corsa o fi bun ? alea stiu ca is micute, si gura de iesire si intrare e cam la fel ca la motor, de aceasi marimea, insa nu o sa am probleme cu benzina ? isi trage destula benzina prin filtru ?

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Orice filtru de benzina este bun atita timp cat se potriveste fizic (la cilindreea asta). Revenire lenta a turatiei, amestec bogat sau aer fals. Trebuie luata carburatia la "bani marunti".

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

S-ar putea sa fie o problema cu un cui ponou blocat de mizerie, daca zici ca ai ceva in rezervor.

GS nu cred ca are pompa de benzina, nu stiu ce caderea are intre rezervor si carburatoare. Daca e foarte putin s-ar putea sa ai probleme cu filtre cu panza. Am laut odata de la un magazin moto si de la un magazin de piese auto un filtru cu sita metalica fina, prin asta trecea mai usor benzina.

 

O vreme am avut si eu probleme cu un cui pontou, de obicei ca quick fix desfaceam surub de golire la carburator, asteptam sa se goleasca, apoi deschideam robinet pe pri ca sa se clateasca cat de cat. Apoi mai mergea 200 - 300km fara probleme.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

daca as sti care e cuiu acela de golire l-as goli... sunt cam nou in carburatoare :D . Incerc acum sa prind mecanica si la mobra , kit lant am invatat sa pun , mai am partea de carburatie, curatat in special.. sa mi-l curat eu singur cat de des..

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

In mod normal nu trebuie curatata des, carburatie. Dar un rezervor cu probleme poate sa fie cauza de cosmari acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in rezervor este mizerie , caci se vede cand agit motocicleta , am facut prostia sa bag vreo 13 L de benzina.. as vrea sa-l dau jos, sa scurg toata benzina, sa las sa se depunda mizeriile pe fund la recipientu unde golesc benzina, si apoi sa spal rezervoru.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivel de benzina prea mare in carburatorul cilindrului 1 = revenire grea la ralanti + bujie neagra + rateuri pe evacuare. Posibile cauze: 1. cui pontou defect; 2. plutitor reglat necorespunzator; 3. plutitor spart; 4. mizerie pe scaunul cuiului pontou sau chiar pe cui.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am desfacut azi cuiele de golire de la carburatoare, si pe partea cu defectu a iesit benzina maro , plina de rugina... am golit odata tot, am dat pe PRI , am lasat sa se scurga, apoi am lasat-o putin, si iar am scos cuiu si am dat pe PRI sa se mai curete.

Inca n-am pornit-o si nici n-am apucat sa merg cu ea la service caci ploua aici... :angry2:

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...