cip_0425 Postat Mai 19, 2014 Autor Share Postat Mai 19, 2014 Multumesc. Sunt doar novice in tot. Vezi intrebarile idioate pe care le pun... Sunt pe jos... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 LOL...! Astazi, in pelerinajele dupa una alta, saiba, surub, am gasit un motor de 125 cc, 4t, automat. Nou e 6 mil. Asa ca daca si cand o sa pice cel de acum cu acela il voi schimba. Cred ca pt ce vreau eu, oras, e f fain. Dar ne mai gandim putin... :-). Deocamdata sa ii dau drumul asteia saptamana asta. Sa vedeti uratenia in stare pura! :-) Am taiat sudat si reparat toba. Astazi o vopsesc. Am si rezervor. Tinandcont ca atunci cand voi gasi ghidon compatibil il voi schimba si prinde mai jos, care dintre cele 3 pozitii ale rezervorului credeti ca este mai potrivita? Trebuie sa ii fac prinderile si in functie de asta sa montez ce mai am de montat. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Burg_man Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 (editat) Ca tot ai cerut parerea despre rezervor, e total aiurea, nu-si are locul pe conceptia ta, cel putin asa-l vad eu, cauta unul mai nou...modern, asta ai strica toata linia mobrei. dealtfel destul de bunicica, ai avut ceva inspiratie si rabdare sa te inhami la un proiect de customizare. ceea ce e cam rar in zilele noastre. pt mai multa inspiratie cauta pe net poze cu moto custom doar asa.... sa-ti faci o idee.... o sa vezi ca toate mobrele respecta o linie de... forme, de culoare, nimic nu e la voia intamplarii. spor. Editat Mai 20, 2014 de Burg_man Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 20, 2014 Autor Share Postat Mai 20, 2014 Momentan nu am altul si sunt nevoit sa ip pun pe acesta. Dar cum se poate modifica usor dupa ce gasesc unul mqi potrivit trebuie sa ii aleg acum o pozitie pt a face clemele de prindere. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 20, 2014 Share Postat Mai 20, 2014 Poziţia 2 dar cu coada niţel ridicată deci cât mai în faţă şi mai orizontal. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 21, 2014 Autor Share Postat Mai 21, 2014 Incerc maine o simulare. Il voi pune jos langa sa momentan. O sa fie usor de modificat ulterior. Oricum, dac voi reusi sa schimb ori sa modific furca si ghidonul voi scurta putin cadrul in fata si voi inclina putin furca. Cateva grade. Daca il riddic o sa imi fie f greu sa acopar spatiile libere. Ar trebui sa adaug tabla/plastic/etc ceea ce ar duce la incarcarea atelajului. Ori eu am vrut exact invers. Astept sa ajung acasa. Si daca stau toata noaptea si tot termin pana la instalatia electrica pe care sa o fac maine. Inclusiv vopsit. Am stat si m-am gandit daca sa o vopsesc profi ori cu pensula. O sa o vopsesc cu pensula. Vreau sa se vada ca este asa. Este un agregat facut home made, asa ca sa ramana home made pana la capat. Am o problema cu rezervorul. Nu am robinet pe el. Am insa unul pe carburator. Asa ca am decis sa nu mai pun robinet. Trebuie sa gasesc o modalitate sa adaptez ceva la stutul de la rezervor de care sa pot prinde furtunul de benzina. O reductie ceva.... Cred ca un furtun mai larg si o conducta de frana ar rezolva problema. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Se poate vopsi cu spray, e mult mai elegant decât "la trafalet". Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 21, 2014 Autor Share Postat Mai 21, 2014 Stiu, dar vreau sa se vada. :-) Home. Ne apucam de lucru. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 (editat) cauta pe net niste tehnici deastea de vopsit cu pensula. Erau niste baieti prea frumos lucrau... dadeau strat peste strat, smirgheluiau un pic stratul de deasupra, mai faceau ei ce mai faceau si iesea un model frumos. Cauta pe google poate gasesti ceva sa iti placa. Editat Mai 21, 2014 de DaSchmutz Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 a zis ca vrea sa se vada santurile de pensula Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Banzay Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Am inteles, dar si aici daca ai un pic de imaginatie iese marfa, nu ca un fier vopsit in sila cu bidineaua. Lasa-l sa se uite, poate gaseste ceva mai complex si mai frumos decat santurile simple. http://debralinker.com/wp-content/uploads/Acrylic-Paint-Techniques.jpg - simpla http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/e/ec/Drybrush_stroke.jpg - drybrush http://2.bp.blogspot.com/-qNcFoJZwqbw/T6r2Z6KiTWI/AAAAAAAABcQ/NGjYmfWp8xU/s1600/20120509152134.jpg - stearsa http://4.bp.blogspot.com/_dCf7e8UPkSU/TI6SEbySPsI/AAAAAAAALZk/bH0aalOYZPM/s640/IMG_3113.jpg - tot in genul celei de mai sus. + altele. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Mai 21, 2014 Share Postat Mai 21, 2014 Ceva aproape "rat style" ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 (editat) Montat toba. Facut cusca pt baterie. Vopsit (am vazut abia acum sugestiile vostre. Dar o pot face asa...stearsa pe alocuri. Doar ma enervez putin, beau 2 beri, iau un flex si ceva smirhel si o rezolv) Nu a iesit f rau, cred... De fapt a iesit vopsita cum am vrut. Mai am de pus stopul spate, o semnalizare spate, de remontat farul, de gasit o solutie pt rezervor si sa ma apuc de instalatie si e gata) Nu am avut ce face. A trebuit sa ridic rezervorul asa pt ca iesirea pt benzina imi pica exact pe cadru. Cele doua chestii negre din spatele seii sunt doar o simulare pt cum o sa arate suportul de prindere pt numar si stop. Gata. A iesit pe strada si totul e in regula. Mai am de pus ornamentele si protectia la toba si de vopsit suportul de numere. Va multumesc tuturor pentru sfaturi si sugestii. Mi-au fost de un real folos. Editat Mai 21, 2014 de cip_0425 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 I-ar mai trebui aripi şi mai multă "carne" pe şa. Arată foarte bine ciudăţenia iar poziţia rezervorului e destul de bună. Întreabă-l pe om dacă nu-ţi vinde o şa de la MZ, alea sunt bestiale, a pasagerului e mai boierească. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 24, 2014 Autor Share Postat Mai 24, 2014 Trebuie sa gasesc aripi potrivite. De sa de mz m-am uitat dar nu am gasit inca. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
robike Postat Mai 24, 2014 Share Postat Mai 24, 2014 Mie imi place cum ti-a iesit bobberul ). La cat mai multe astfel de proiecte!! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Mai 26, 2014 Autor Share Postat Mai 26, 2014 Multumesc! Si in mod special lui Penetru. M-a ajutat astazi se fac cateva finisaje. F fain! Alte proiecte...?! Pai nu mai am panze de flex. Si nici zile libere...! :-) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
cip_0425 Postat Iulie 1, 2014 Autor Share Postat Iulie 1, 2014 Bec cu leduri. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Readuc in discutie topicul asta, ca mi se pare cel mai apropiat de curiozitatea mea. Am o vespa et2, inscrisa la primarie, omologata ca moped. Pe aceeasi caroserie exista 4 motorizari: 50 2t si 50, 125 si 150 4t. Daca pun motor de 125 pe ea, exista vreo varianta sa o omologhez ca motociclu in loc de moped? Din punct de vedere fizic se potriveste motorul fara niciun artificiu. Vreau sa stiu la RAR daca am vreo sansa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Penetru Postat Septembrie 14, 2016 Share Postat Septembrie 14, 2016 Complicat, formalităţi de omologare mai scumpe decât mobra. E posibil ca la varianta 125 cadrul să fie niţel diferit şi atunci nu iei omologarea. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
anothergxg Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Acum vreo 7 ani un prieten a pus pe un Yamaha Majesty 250 de 2001 motorul de la generatia anterioara de Majesty, tot de 250. Am presupus prost ca va fi o simpla modificare in CIV. De fapt a fost nevoie de reomologare pentru ca era diferit cuplul maxim sau turatia la cuplu maxim. Atunci ne-a zis inginerul de la RAR ca trebuia sa fi facut cerere catre ei inainte sa verifice daca seria de sasiu se potriveste cu seria de motor, astfel incat sa estimeze costul operatiunii de modificare in acte inainte de interventia mecanica. O sa merg zilele astea pana la RAR sa vad, pentru ca la telefon mi-au spus ca trebuie sa merg in reprezentanta locala. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
megamotoreta Postat Septembrie 15, 2016 Share Postat Septembrie 15, 2016 Problema la tine apare cand se calculeaza caii putere, de la 3-4 cai la 10-12 e cam mare diferenta, ei iti omologheaza pana la 20% diferenta, adica set de 70-100cc maxim... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.