Sari la conținut

Se aude zgomot in zona ambreiajului!


Postări Recomandate

Zgomotul vine de la rulmentul de ambreiaj in cel mai bun caz...intr-un caz mai neplacut de la oala....asa se intampla si la gixxeru meu...din cate am inteles se poate trai cu problema...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu am mers foarte mult cu el pt k nu am permis...(sunt in scoala) knd l-am luat nu avea toba si nu avea cum sa se auda bataia din cauza zgomotului de la esapament dar acum cred ,sau am impresia k se agraveaza problema.... in fine..ce inseamna "oala"..care e aia? capacul de exterior? cel cu geam pt verificarea uleiului?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ambreiajul se afla pe partea dreapta a motocicletei...este acoperit in totalitate de carena dreapta....oala este o parte interioara a ambreiajului...in momentul in care o sa schimbi uleiul sunetul se va mai atenua...dar problema nu va disparea..

Editat de Ashtray
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am inteles...deci nu e vorba de capacul cu geam.... ala il am din intamplare... dar mi se parea foarte ciudat sa fie din cauza lui pt k nu vad sa aiba vreun rol cu ambreajul....deci zici k e in interior oala... tu ce i-ai facut la al tau,sau mergi asa cu el?



eu am inteles... :))) dak te uiti din fata e in partea stanga si la urma fugi repede calare pe el si te uiti in drepta :)) ;)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

trebuie sa ma duc sa se uite cineva in interior...rulmentul este ieftin ca si piesa si de schimbat...oala e cam scumpa....asa ca deocamdata merg asa...dupa cum a spus nu e problema mare...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

piesa din dreapta e oala...am inteles..dak cumva contine si volanta...dupa cum se vede,aia e sigur de vina...si o sa merg cu ea asa pana sare in aer ... :)



dak va luati de mine k fac misto...nu ...decat glumeam si va multumesc mult pt ajutor... am intrebat mai multe persoane si cam toti mi-au spus k oala e de vina si acum ,dupa spusele voastre ,sigur aia e, e bine k pot merge asa cu ea pt k mai am sa ii schimb uleiul cu filtru itp si asigurare si chiar nu mai am bani sa ii mai schimb si oala aia...deci ramene asa.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator darcocbr

Si la mine la hondă se aude oala, dar nu tot timpul. Doar la rece, dar rar. Si aia doar la rece. Dar tin ambreiajul 3 secunde dupa care numai face. Dar la astea cica e specific sa se auda oala putin la rece.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Aceeasi neplacere si manifestare o am si eu la o copie virago 400(mie imi reverbereaza ca dracu in rezervor) si acelasi joc al oalei de ambreiaj l-am observat cand mi-am desfacut motorul copie dupa cg 125 (ca sa-i curat filtrul centrfugal), m-am panicat dar niste baieti din service-ul din AXA mi-au zis ca e normal ca toate sunt asa. Deci cum zice si silver_yamaha asa sunt construite cu jocuri.



PS Acelasi joc se intalneste si la pinioanele de atac care sunt prinse cu siguratnta nu cu piulita si acolo momentul e mult mai mare si nu au nimic.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul de ambreiaj din cate stiu eu face scandal atunci cand ambreiajul e angajat nu cand e liber cam atunci l-am schimbat si la Dacie si la Cielo, daca la mobra asta se intampla altfel imi cer scuze.

 

Asfalt curat.



PS Daca exista un rulment ( eu nu am) intre oala si axul primar este alta gasca in alta traista si cred ca in manualul de service ar trebui sa se specifice jocul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Rulmentul de ambreiaj din cate stiu eu face scandal atunci cand ambreiajul e angajat nu cand e liber cam atunci l-am schimbat si la Dacie si la Cielo, daca la mobra asta se intampla altfel imi cer scuze.

 

Asfalt curat.

 

PS Daca exista un rulment ( eu nu am) intre oala si axul primar este alta gasca in alta traista si cred ca in manualul de service ar trebui sa se specifice jocul.

Ai fie bucsa(cuzinet) fie rulment cu ace ... crezi ca intereseaza pe cineva ce ai facut tu la dacie si cielo? Tu vorbesti de rulmentul de presiune, ori aici e cu totul alta mancare de peste.

 

daaaaa, culcati-va pe-o ureche si nu schimbati rulmentul ca o sa ajungeti sa schimbati oala si axul....

Oala, poate, oricum la oala daca nu se duce calea de rulare se duc arcurile de pe spatele oalei si/sau in timp se fac santuri in urechile de ghidare a placilor de presiune. Axul ... daca e cuzinet nu iti strica tie axul ala de otel, daca e cu rulment cu ace ala vine pe o bucsa tratata, tocmai pentru a impiedica uzura asupra axului. Mi-as face mai degraba griji pentru dintii pinionului care vine turnat pe arbore si transmite miscarea catre ambreiaj, dar tre sa fie rulmentul/bucsa in ultimul hal ca sa ajungi sa freci dintii aia.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzie: pot merge asa cu ea si asta e bine. dar... mai am o mik problema la releu de incarcare.... se incalzeste foarte tare... uni spun k asa trebuie ..semn k functioneaza...alti spun k e pe duca....si tot asa ,parerile sunt impartite. eu am ceva ani de mecanica dar la auto, la moto din cate vad difera destul de multe lucruriri si principii de functionare. ce parere aveti de releu ala? ms

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

concluzie: pot merge asa cu ea si asta e bine. dar... mai am o mik problema la releu de incarcare.... se incalzeste foarte tare... uni spun k asa trebuie ..semn k functioneaza...alti spun k e pe duca....si tot asa ,parerile sunt impartite. eu am ceva ani de mecanica dar la auto, la moto din cate vad difera destul de multe lucruriri si principii de functionare. ce parere aveti de releu ala? ms

Daca zgomotul e un huruit de rulment cu ceva vibratii si nu huruie si vibreaza in ultimul hal, da mai poti merge.

 

Unui releu de incarcare nu ii strica niciodata mai multa racire, daca poti sa il relochezi si/sau sa ii pui o placa de aluminiu intre releu si sasiu cat de mare permite spatiul.

Verifica si da cu spray de contact tot ce tine de incarcare sa nu ai vreun contact imperfect. Din stanga de sub capacul motorului iti ies 3 fire galbene, cauta prima mufa curat-o si da cu spray, apoi intrarea si iesirea din releu apoi mufa releului de pornire + siguranta sw 30A(firul de + de la baterie se duce pe releul de pornire)

 

Daca ai un pic de curaj sa te bagi, gandesti logic, ai un manual in fata si ceva indemanare ai sa te descurci, nu-ti fa probleme.

Editat de ThunderByte
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

le-am curatat cu o surubelnita k mi-a topit mufa din cauza calduri ....dar atunci caldura era din cauza unui papuc kre nu facea atingere cum trebuie... am pus fir cu fir si vad k tot se incalzeste,,, o sa il scot mai afara k sa ia aer si o sa ii schimb si papuci ..dak se incalzeste la fel ....asteptam sa faca poc :)) mai mult de atat nu am ce sa ii fac...curatare,o bucata de aluminu si alti papuci... ms mult

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...