george blondu Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 helpp... ) am un gsxr...sunt incepator in artele motorului si am gasit un gsxr foarte ieftin doar k bate in zona ambreajului dar dak apas ambreajul se face tacere...care e problema? ce trebuie schimbat? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Zgomotul vine de la rulmentul de ambreiaj in cel mai bun caz...intr-un caz mai neplacut de la oala....asa se intampla si la gixxeru meu...din cate am inteles se poate trai cu problema... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 nu am mers foarte mult cu el pt k nu am permis...(sunt in scoala) knd l-am luat nu avea toba si nu avea cum sa se auda bataia din cauza zgomotului de la esapament dar acum cred ,sau am impresia k se agraveaza problema.... in fine..ce inseamna "oala"..care e aia? capacul de exterior? cel cu geam pt verificarea uleiului? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Ambreiajul se afla pe partea dreapta a motocicletei...este acoperit in totalitate de carena dreapta....oala este o parte interioara a ambreiajului...in momentul in care o sa schimbi uleiul sunetul se va mai atenua...dar problema nu va disparea.. Editat Aprilie 16, 2014 de Ashtray Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Cum adica ambreiajul se afla pe partea stanga a mobrei dar este acoperit de carena din dreapta ? :-?? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 am modificat...putin obosit si am incurcat scuzati.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 am inteles...deci nu e vorba de capacul cu geam.... ala il am din intamplare... dar mi se parea foarte ciudat sa fie din cauza lui pt k nu vad sa aiba vreun rol cu ambreajul....deci zici k e in interior oala... tu ce i-ai facut la al tau,sau mergi asa cu el? eu am inteles... )) dak te uiti din fata e in partea stanga si la urma fugi repede calare pe el si te uiti in drepta ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 trebuie sa ma duc sa se uite cineva in interior...rulmentul este ieftin ca si piesa si de schimbat...oala e cam scumpa....asa ca deocamdata merg asa...dupa cum a spus nu e problema mare... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Coste Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Uite o poza cu ambreiaju, piesa din partea dreapta e oala. Editat Aprilie 16, 2014 de Coste Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 @darcocbr unde vezi tu ca a scris cineva ca se afla in partea stanga??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Fa si misto dupa ce te ajuta ) @puffy .. a corectat omul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
puffy2zero10 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Eu am vazut scris corect dar a editat intre timp colegu' Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ashtray. Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Eu am scris , dar am dat edit si am modificat dupa ce mi s-a atras atentia.. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Aprilie 16, 2014 Autor Share Postat Aprilie 16, 2014 piesa din dreapta e oala...am inteles..dak cumva contine si volanta...dupa cum se vede,aia e sigur de vina...si o sa merg cu ea asa pana sare in aer ... dak va luati de mine k fac misto...nu ...decat glumeam si va multumesc mult pt ajutor... am intrebat mai multe persoane si cam toti mi-au spus k oala e de vina si acum ,dupa spusele voastre ,sigur aia e, e bine k pot merge asa cu ea pt k mai am sa ii schimb uleiul cu filtru itp si asigurare si chiar nu mai am bani sa ii mai schimb si oala aia...deci ramene asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator darcocbr Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Si la mine la hondă se aude oala, dar nu tot timpul. Doar la rece, dar rar. Si aia doar la rece. Dar tin ambreiajul 3 secunde dupa care numai face. Dar la astea cica e specific sa se auda oala putin la rece. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Delo Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Vezi acest filmulet: E alt motor dar idea e aceeasi. Saibe in capatul arcurilor mai ajuta un timp. vezi si:/index.php?/topic/604075-bataie-la-motor/ Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
silver_yamaha Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 relax man, e ca la ak47..bulett prouf..asa e construita cu jocuri(tolerante mari)sa duca in orice conditii de temperatura! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Aceeasi neplacere si manifestare o am si eu la o copie virago 400(mie imi reverbereaza ca dracu in rezervor) si acelasi joc al oalei de ambreiaj l-am observat cand mi-am desfacut motorul copie dupa cg 125 (ca sa-i curat filtrul centrfugal), m-am panicat dar niste baieti din service-ul din AXA mi-au zis ca e normal ca toate sunt asa. Deci cum zice si silver_yamaha asa sunt construite cu jocuri. PS Acelasi joc se intalneste si la pinioanele de atac care sunt prinse cu siguratnta nu cu piulita si acolo momentul e mult mai mare si nu au nimic. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
stulewa Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 daaaaa, culcati-va pe-o ureche si nu schimbati rulmentul ca o sa ajungeti sa schimbati oala si axul.... Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
vlad58 Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 Rulmentul de ambreiaj din cate stiu eu face scandal atunci cand ambreiajul e angajat nu cand e liber cam atunci l-am schimbat si la Dacie si la Cielo, daca la mobra asta se intampla altfel imi cer scuze. Asfalt curat. PS Daca exista un rulment ( eu nu am) intre oala si axul primar este alta gasca in alta traista si cred ca in manualul de service ar trebui sa se specifice jocul. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 16, 2014 Share Postat Aprilie 16, 2014 (editat) Rulmentul de ambreiaj din cate stiu eu face scandal atunci cand ambreiajul e angajat nu cand e liber cam atunci l-am schimbat si la Dacie si la Cielo, daca la mobra asta se intampla altfel imi cer scuze. Asfalt curat. PS Daca exista un rulment ( eu nu am) intre oala si axul primar este alta gasca in alta traista si cred ca in manualul de service ar trebui sa se specifice jocul. Ai fie bucsa(cuzinet) fie rulment cu ace ... crezi ca intereseaza pe cineva ce ai facut tu la dacie si cielo? Tu vorbesti de rulmentul de presiune, ori aici e cu totul alta mancare de peste. daaaaa, culcati-va pe-o ureche si nu schimbati rulmentul ca o sa ajungeti sa schimbati oala si axul.... Oala, poate, oricum la oala daca nu se duce calea de rulare se duc arcurile de pe spatele oalei si/sau in timp se fac santuri in urechile de ghidare a placilor de presiune. Axul ... daca e cuzinet nu iti strica tie axul ala de otel, daca e cu rulment cu ace ala vine pe o bucsa tratata, tocmai pentru a impiedica uzura asupra axului. Mi-as face mai degraba griji pentru dintii pinionului care vine turnat pe arbore si transmite miscarea catre ambreiaj, dar tre sa fie rulmentul/bucsa in ultimul hal ca sa ajungi sa freci dintii aia. Editat Aprilie 16, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Aprilie 17, 2014 Autor Share Postat Aprilie 17, 2014 concluzie: pot merge asa cu ea si asta e bine. dar... mai am o mik problema la releu de incarcare.... se incalzeste foarte tare... uni spun k asa trebuie ..semn k functioneaza...alti spun k e pe duca....si tot asa ,parerile sunt impartite. eu am ceva ani de mecanica dar la auto, la moto din cate vad difera destul de multe lucruriri si principii de functionare. ce parere aveti de releu ala? ms Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 17, 2014 Share Postat Aprilie 17, 2014 (editat) concluzie: pot merge asa cu ea si asta e bine. dar... mai am o mik problema la releu de incarcare.... se incalzeste foarte tare... uni spun k asa trebuie ..semn k functioneaza...alti spun k e pe duca....si tot asa ,parerile sunt impartite. eu am ceva ani de mecanica dar la auto, la moto din cate vad difera destul de multe lucruriri si principii de functionare. ce parere aveti de releu ala? ms Daca zgomotul e un huruit de rulment cu ceva vibratii si nu huruie si vibreaza in ultimul hal, da mai poti merge. Unui releu de incarcare nu ii strica niciodata mai multa racire, daca poti sa il relochezi si/sau sa ii pui o placa de aluminiu intre releu si sasiu cat de mare permite spatiul. Verifica si da cu spray de contact tot ce tine de incarcare sa nu ai vreun contact imperfect. Din stanga de sub capacul motorului iti ies 3 fire galbene, cauta prima mufa curat-o si da cu spray, apoi intrarea si iesirea din releu apoi mufa releului de pornire + siguranta sw 30A(firul de + de la baterie se duce pe releul de pornire) Daca ai un pic de curaj sa te bagi, gandesti logic, ai un manual in fata si ceva indemanare ai sa te descurci, nu-ti fa probleme. Editat Aprilie 17, 2014 de ThunderByte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
george blondu Postat Aprilie 17, 2014 Autor Share Postat Aprilie 17, 2014 le-am curatat cu o surubelnita k mi-a topit mufa din cauza calduri ....dar atunci caldura era din cauza unui papuc kre nu facea atingere cum trebuie... am pus fir cu fir si vad k tot se incalzeste,,, o sa il scot mai afara k sa ia aer si o sa ii schimb si papuci ..dak se incalzeste la fel ....asteptam sa faca poc ) mai mult de atat nu am ce sa ii fac...curatare,o bucata de aluminu si alti papuci... ms mult Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.