Sari la conținut

Supersonic pe 2 roti_Kawasaki zx12 r ninja_2006


dedant68
 Share

Postări Recomandate

Hai cu provocarea pe Adancata. :crack: Are un ZX-10 06-07. Iti dau un pont, nu ai voie sa stai in spatele lui nici macar o curba ca ZX-10-le lui are o arma secreta-->te improasca cu ulei si o sa pici de nu te mai spala nici Dunarea de ce o sa fie pe motociclism.ro. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu cineva, vreau si eu o primavara animata. :peace:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • Răspunsuri 232
  • Created
  • Ultimul Răspuns

Top Posters In This Topic

Hai cu provocarea pe Adancata. :crack: Are un ZX-10 06-07. Iti dau un pont, nu ai voie sa stai in spatele lui nici macar o curba ca ZX-10-le lui are o arma secreta-->te improasca cu ulei si o sa pici de nu te mai spala nici Dunarea de ce o sa fie pe motociclism.ro. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu cineva, vreau si eu o primavara animata. :peace:

Esti tare wawessh, ca in desene animate... :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eu fac pariu pe orice ca pe linia dreapta de la Adancata, ZX12-le ia bataie de la orice miar (poate mai putin de la CBR 100RR 2004-2007), linia dreapta insemnind iesirea din ultima curba pina in apexul primei curbe. Plus ca va trebui sa frineze de la 250m ca sa reuseasca sa ia curba.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Hai cu provocarea pe Adancata. Are un ZX-10 06-07. Iti dau un pont, nu ai voie sa stai in spatele lui nici macar o curba ca ZX-10-le lui are o arma secreta-->te improasca cu ulei si o sa pici de nu te mai spala nici Dunarea de ce o sa fie pe motociclism.ro. Sa nu se inteleaga ca am ceva cu cineva, vreau si eu o primavara animata.

Sa stii ca la circuit s-a abtinut, chiar aveam emotii daca va face figuri acolo, se pare ca n-am mers destul de tare si de constant. Dar pot sa arunc in spate o perie sa se faca o padure...

 

Da, am un ZX10 2006 cam paradit, dar cum zicea si in El Zorab, eu pentru calutul meu ma iau de piept cu Dumnezeu! :)

 

Oricum, imi plac provocarile astea, mai mascate sau mai directe. Pentru ca se intampla 2 lucuri, ori dai de niste fraieri cu cioc ori oamenii chiar se dau si atunci te alegi cu niste parteneri de haiduceala/circuit/etc :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Parca am spus mai sus, si nu vreau sa dau un subiect de comment aiurea la guralivi si fitosi de bulevard..., zx 12 nu este pentru Adancata in tur de forta, tinut de timp si coada spate cu un miar..chiar daca are 178CP dar se raporteaza la 240kg, este o mica mare diefrenta fata de SS..In curbe, s-uri, la fel, este greu, pierde..mult, castiga pe linie dreapta pe distanta mare.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam naiv domnul Dedant. ZX12 a fost la vremea lui o forta, de cind a aparut K5-le de 1000 , in 2005, s-au cam schimbat termenii de comparatie in materie de liniute cu moto.

Nu e suficient sa ai power, trebuie sa fie si usoara, altfel, daca abordezi o curba laaaarga cu 250km/h cu ZX12, o sa vrei sa iei curba insa motoreta se duce drept , din cauza inertiei.

Editat de JAGI
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam naiv domnul Dedant. ZX12 a fost la vremea lui o forta, de cind a aparut K5-le de 1000 , in 2005, s-au cam schimbat termenii de comparatie in materie de liniute cu moto.

Nu e suficient sa ai power, trebuie sa fie si usoara, altfel, daca abordezi o curba laaaarga cu 250km/h cu ZX12, o sa vrei sa iei curba insa motoreta se duce drept , din cauza inertiei.

Sa intelegem de aici ca o "curba laaaarga" nu mai poate fi abordata si luata cu nimic, la 250km/h, in afara de o miara?...Eu spun ca daca inclini atat cat trebuie motocicleta, fie ea si de 300 Kg, sau drumul, acea forta care vrea sa te scoata in decor se cam anuleaza si iesi bine mersi din curba. Cred ca sunt ceva filmulete pe net in care Hayabuse iau curbe largi la 300Km/h. Normal ca acum depinde si de viteza, si de curba si de cel care-i la butoane...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

E cam naiv domnul Dedant. ZX12 a fost la vremea lui o forta, de cind a aparut K5-le de 1000 , in 2005, s-au cam schimbat termenii de comparatie in materie de liniute cu moto.

Nu e suficient sa ai power, trebuie sa fie si usoara, altfel, daca abordezi o curba laaaarga cu 250km/h cu ZX12, o sa vrei sa iei curba insa motoreta se duce drept , din cauza inertiei.

 

Jagi, parca tot repet, si este a doua oara, cam ce se intampla cu un bolid de genul asta la 250 km/h in curba ....eu nu o numesc curba la 250k/m daca vrei sa mai fi pe motor, dupa mine este ,,o curba usora ,, un 30 grd stanga sau dreapta, pe o raza mare ..o vezi de la distanta ai timp sa o aborezi, altfel te transformi in avion prin parapeti sau pe campuri..forta centrifuga este imensa la 250 km/h si 240kg+pilot..

» Post actualizat in 21 Jan 2015 17:42

Sa intelegem de aici ca o "curba laaaarga" nu mai poate fi abordata si luata cu nimic, la 250km/h, in afara de o miara?...Eu spun ca daca inclini atat cat trebuie motocicleta, fie ea si de 300 Kg, sau drumul, acea forta care vrea sa te scoata in decor se cam anuleaza si iesi bine mersi din curba. Cred ca sunt ceva filmulete pe net in care Hayabuse iau curbe largi la 300Km/h. Normal ca acum depinde si de viteza, si de curba si de cel care-i la butoane...

Da, curbe laaaaaargi..........cam asa trebuie sa fie daca ai 300km/h...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

 

Eu fac pariu pe orice ca pe linia dreapta de la Adancata, ZX12-le ia bataie de la orice miar (poate mai putin de la CBR 100RR 2004-2007), linia dreapta insemnind iesirea din ultima curba pina in apexul primei curbe. Plus ca va trebui sa frineze de la 250m ca sa reuseasca sa ia curba.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 21:42

Ha Ha Ha Ha .... Deci de ceva vreme ss-urile fac pipi pe hiper sporturi si in line dreapta dar ca sa nu ne facem de caca.o sa aruncam si doua apexuri in provocare. Lol penibil.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 21:45

Ah forumul asta imi face munca cu atit mai usoara. Nu mai trbuie nici sa cumpar ziare nici sa caut funny video pe you tube.

» Post actualizat in 21 Jan 2015 21:46

De cind am intrat mai des pe aici nu m-am mai plictisit la munca😂

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sa intelegem de aici ca o "curba laaaarga" nu mai poate fi abordata si luata cu nimic, la 250km/h, in afara de o miara?...Eu spun ca daca inclini atat cat trebuie motocicleta, fie ea si de 300 Kg, sau drumul, acea forta care vrea sa te scoata in decor se cam anuleaza si iesi bine mersi din curba. Cred ca sunt ceva filmulete pe net in care Hayabuse iau curbe largi la 300Km/h. Normal ca acum depinde si de viteza, si de curba si de cel care-i la butoane...

Teoretic, se poate, practic, mult mai greu. Eu vorbeam de oamenii normali.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram la plimbare, in fata mea un prieten cu busa nelimitata,in spatele lui eu cu xx injectie,modificari,alea,alea...si in urma un amic cu Re1..dupa o trecere peste calea ferata plecam toti tare cat pot motoarele...daca ai fi vazut cum a trecut Re1 pe langa amandoi,aveam impresia ca stam pe loc.

Am facut un test comparativ intre k8 1000,zx10r 2012 si xx pe aceeiasi distanta(o linie dreapta scurta) cu k8 am atins 245 cu kawa 267 si cu xx 205...astea nu sunt sportive,sunt un fel de touring.

In schimb la ciclistica ce fac cu k8 fac si cu xx,nu este cu nimic mai prejos si chiar nu ii simt greutatea,am mers si pe busa mai mult de 1 an si era praf la ciclistica si frane in comparatie cu xx,cu zx12r nu am mers si nu stiu nimic despre acest model.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Eram la plimbare, in fata mea un prieten cu busa nelimitata,in spatele lui eu cu xx injectie,modificari,alea,alea...si in urma un amic cu Re1..dupa o trecere peste calea ferata plecam toti tare cat pot motoarele...daca ai fi vazut cum a trecut Re1 pe langa amandoi,aveam impresia ca stam pe loc.

Am facut un test comparativ intre k8 1000,zx10r 2012 si xx pe aceeiasi distanta(o linie dreapta scurta) cu k8 am atins 245 cu kawa 267 si cu xx 205...astea nu sunt sportive,sunt un fel de touring.

In schimb la ciclistica ce fac cu k8 fac si cu xx,nu este cu nimic mai prejos si chiar nu ii simt greutatea,am mers si pe busa mai mult de 1 an si era praf la ciclistica si frane in comparatie cu xx,cu zx12r nu am mers si nu stiu nimic despre acest model.

Suzuki Hayabusa, zx12 si zx 14 sunt sport touring, pe aceasta linie plusez si eu. Cat timp poti sa-ti iei un pasager si 150km conduci fara oprire ca nu te bate in spate pentru pauza, faci un touring bun cu ele. Ca are si latura predominant sportiva la o simpla privire, este un "nice point" pentru ele.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Suzuki Hayabusa, zx12 si zx 14 sunt sport touring, pe aceasta linie plusez si eu. Cat timp poti sa-ti iei un pasager si 150km conduci fara oprire ca nu te bate in spate pentru pauza, faci un touring bun cu ele. Ca are si latura predominant sportiva la o simpla privire, este un "nice point" pentru ele.

e cam si cum ai f u t e o grasa cu p i z d a stramta :)). mai da-o-n plmea de motoreta, ca am impresia ca scrii mai mult decat te dai. lasa dracu prezentatul pe aici ca nu castigi niciun premiu ca ai nu stiu ce motocicleta, si nici nu te suna fetele. nu inteleg rostul acestui topic, cu minunile ingineresti (pe care, apropo, cred ca fiecare model de motocicleta le are, de la 125 cmc). asa ca mai bine fa km si uita de topicul asta, ca nu esti un idol in fata noastra ca ai nu stiu ce balena (minunea japonezilor/one of a kind). nu vreau sa deranjez dar chiar asa mi s-a parut tot topicul asta. e ca si cum mi-as lua h2 si as posta ca m-am dus pana la alimentara si nu a consumat decat 300 de ml, dupa care i-am uns lantul. mai apoi dau search pe google si postez aici link-ul cu inovatia celor de la kawasaki cu supercharger-ul. am trecut de copilarie cand ne dadeam mari care are cariciu mai mare...

Editat de stRADu
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

e cam si cum ai f u t e o grasa cu p i z d a stramta :)). mai da-o-n plmea de motoreta, ca am impresia ca scrii mai mult decat te dai. lasa dracu prezentatul pe aici ca nu castigi niciun premiu ca ai nu stiu ce motocicleta, si nici nu te suna fetele. nu inteleg rostul acestui topic, cu minunile ingineresti (pe care, apropo, cred ca fiecare model de motocicleta le are, de la 125 cmc). asa ca mai bine fa km si uita de topicul asta, ca nu esti un idol in fata noastra ca ai nu stiu ce balena (minunea japonezilor/one of a kind). nu vreau sa deranjez dar chiar asa mi s-a parut tot topicul asta. e ca si cum mi-as lua h2 si as posta ca m-am dus pana la alimentara si nu a consumat decat 300 de ml, dupa care i-am uns lantul. mai apoi dau search pe google si postez aici link-ul cu inovatia celor de la kawasaki cu supercharger-ul. am trecut de copilarie cand ne dadeam mari care are cariciu mai mare...

The mother of idiots is always pregnant :crack:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Un om care isi expune o pasiune , o placere , o obsesie, o parere este unul care se da ca are putza mare dar un racer frustrat de mediocritatea in care se scalda si face pipi pe petrecere pentru ca el o are mai rapida si va scoate un lap time mai bun nu e de cancan.Lollllll.😅

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Te superi ca prostu' pe sat . Omu ti-a zis mai pe sleau ( si nu numai el) ca de modestie nu mori , dar tu o tii pe a a ta ... Nu contesta nimeni ca e o motocicleta grozava dar zi si tu ceva concret desprea ea , nu doar copy/paste de pe net , cum i rupi fasul intre Cucuieti si Timburesti si ce cauciuc nou i-ai cumparat. Crezi ca restul isi pun la mobre cauciucuri second hand de bicicleta ? Zi si tu ceva concret , plusuri si minusuri , ce iti place si ce nu , ca nu exista motocicleta perfecta . Cum se comporta in curbe , pe un circuit (daca ai fost) , confort dupa o tura lunga , ceva .....Au diversi useri SS-uri noi din 2013 /2014 , isi lauda motoarele ..e normal ..dar recunosc daca ceva era mai bun la o alta moto . Pe tine , cand mobra tu nici macar nu era functionala te interesa sa tii evidenta cine mai are mobra ca a ta ....asta spune multe despre tine . La urmatoarele tale postari , dupa ce ne povestesti cum i se invarte roata la supersonic, cum faci sportouring pe 20 km , sper ca toti sa iti puna asta :hug: si atunci o sa fii multumit ......

The mother of idiots is always pregnant ! +1
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Daca te dai ca astia poti avea un mare fun-factor si cu d-alde hardughiile astea!

» Post actualizat in 23 Jan 2015 08:44

 

 

 

 

Daca te dai ca astia poti avea un mare fun-factor si cu d-alde hardughiile astea! :)

» Post actualizat in 23 Jan 2015 08:48

Buei penibilule! Tu cind ti-ai luat prima motocicleta in viata ta si inainte sa intelegi cu ce se maninca nu te bucurai la maxim de fiecare iesire si erai plin de euforie chiar daca nu puteai sa exploatezi mare lucru din ea?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca te dai ca astia poti avea un mare fun-factor si cu d-alde hardughiile astea!

» Post actualizat in 23 Jan 2015 08:44

 

» Post actualizat in 23 Jan 2015 08:48

Buei penibilule! Tu cind ti-ai luat prima motocicleta in viata ta si inainte sa intelegi cu ce se maninca nu te bucurai la maxim de fiecare iesire si erai plin de euforie chiar daca nu puteai sa exploatezi mare lucru din ea?

Dupa cate posturi o sa intelegi ca sunt fan ZX12 si ca ce vorbim aici nu e ca sa tragem in jos placerea omului ci doar sa fim rezonabili....sa nu vorbim numai mituri!

Evident ca m-am bucurat de fiecare in parte de la motoretele de scoala pana la toate motoretele pe care m-am dat. Iar ZX12 merita sa nasca discutii aprinse, pentru ca e un exercitiu de inginerie frumos.

Am pus doar filmuletele alea ca sa vedeti ca atunci cand stii sa te dai chiar si un motor din asta mai vechi poate produce ranjete in casca!

 

dedant, pune-i o toba TwoBrothersRacing Tintanium sau macar GPR, e pacat sa ramana cu burlanul ala stock! :)

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Vizitator goe 75

Nivelul de talent si pragul de frica al fiecaruia e diferit ,lucru care produce fenomenul ca un incepator sa traiasca senzatii mai tari pe un motor relativ mic si slab decit un experimentat pe un motor de 180 de cai. In acelasi timp daca s-ar pune conditia ca sa poti cumpara numai motoare pe care le poti domina productia mondiala de motoare puternice ar fi cam de 1/1000 fata de cum e acum. Asta este motivul pentru care toate comentariile care il felicita pe om doar daca e in stare sa il alerge la capacitate maxima mi se par de tot risul. Pentru ca am inteles gresit si te-am bagat la gramada cu restul care gindesc asa imi cer scuze si fac plecaciuni domnule "the mentalist" . Fiecare isi ia un motor de care sa se bucure asa cum stie nu asa cum s-ar bucura altu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nivelul de talent si pragul de frica al fiecaruia e diferit ,lucru care produce fenomenul ca un incepator sa traiasca senzatii mai tari pe un motor relativ mic si slab decit un experimentat pe un motor de 180 de cai. In acelasi timp daca s-ar pune conditia ca sa poti cumpara numai motoare pe care le poti domina productia mondiala de motoare puternice ar fi cam de 1/1000 fata de cum e acum. Asta este motivul pentru care toate comentariile care il felicita pe om doar daca e in stare sa il alerge la capacitate maxima mi se par de tot risul. Pentru ca am inteles gresit si te-am bagat la gramada cu restul care gindesc asa imi cer scuze si fac plecaciuni domnule "the mentalist" . Fiecare isi ia un motor de care sa se bucure asa cum stie nu asa cum s-ar bucura altu.

Corect si bine argumentat !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Daca tot te-ai chinuit sa cauti pe google sa ne arati cat esti de inteligent si spiritual , puteai sa folosesti varianta originala . Iti spun eu una romaneasca , neaosa care ti se potriveste manusa : Prostul daca nu-i fudul , parca e nu e prost destul !

 

Two things are infinite: the universe and human stupidity.I'm not sure about the universe, but I’m sure about you!

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.


MOTOCICLISM.ro
Grup Facebook: +36000 membri
Înscrie-te în grup
Discutii despre motociclism pe Facebook
 
BIKESHOP.ro
Grup Facebook: +18000 membri
Înscrie-te în grup
Anunturi de vanzare - cumparare pe Facebook.


×
×
  • Creează nouă...