Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Deci azi am vazut ca e vreme frumoasa, am zis sa ma apuc de suzeta. Am dat jos carburile , si am descoperit 2 chestii pana acum. 1: daca suflu pe furtunu de vacuum de pe carburator imi iasa aeru pe la gaura incercuita in poza 1 , insa doar pe partea cu problema de bujie neagra imi iasa aeru. 2 : cele 2 flase care sunt prinse pe bloc motor , de la admisie, una dintre alea 2 garnituri are o intrerupere , iarasi, pe partea cu probleme e intreruperea. 3: sa vad ce mai gasesc cand deschid carburile. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 du-te la un magazin pe piese auto / camioane / furtune/ rulmenti si cumpara 2 O-ringuri ... in sectiune garniturile alea cand sunt noi au forma : o Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) am mai gasit si un jigler in forma asta , tot pe partea cu probleme e. + acele de aer reglate la 2,5 ture, si cealalalt la 3 si ceva ture... , reglate de "mecanicu minune" de la mine din oras. Editat Aprilie 23, 2014 de Sanim Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
superbec Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 am mai gasit si un jigler in forma asta , tot pe partea cu probleme e. iti trbuie altul, mai poti sa-l scoti? o surubelnita buna... + acele de aer reglate la 2,5 ture, si cealalalt la 3 si ceva ture... , reglate de "mecanicu minune" de la mine din oras. nu-s ace de aer sunt jiglerele de relanti" , teoretic trebuie sa aiba acelasi numar de ture in practica nu-i chiar asa, vezi pe partea ailalta cat ies din carburator, la 2,5 ture ar trebui sa fie un pic iesite ai manual de servis? cate ture specifica? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 pe net din ce am citit 3 ture specifica, la jiglere stock . de scos am reusit sa-l scot, acum caut altu sa cumpar. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 jigler-ul ala arata foarte bine cineva a mestecat bine la el inainte sa-l puna. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 de influentat la mersu ei nustiu daca influenteaza, caci iesirea e pe partea cealalata, si acolo n-are nimic, doar aici unde l-a stricat putin. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Ajutajul de intrare al jiglorului de relanti este deteriorat dar nu este o defectiune sa creeze problemele tale. Ti-am spus de acum N zile ca rateurile sunt din cauza neetansari evacuari. Ti-a trebuit inca N zile si intrebari sa descoperi ca am avut dreptate si sufla pe la chiuloasa! Tot atunci ti-am spus ca ai amestec sarac,aer fals....cate zile iti mai trebuie sa cumperi 2 oringuri sa etansezi galeriile de admisie...? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 nu gasesc in oras oringuri de etansare, asa ca am pus silicon, am montat tot la loc, bujiile sunt acum un gri amandoua, insa nu mai sta la relanti... acele de aer le-am desfacut la 2,75 ture, aproape 3 ture Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TNG Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 (editat) Sincronizeaza carburatoarele ai alt vacum acum. Dupa aceea faci amestecul carburant.....motorul la relanti pasi mici cate o jumate sau un sfert de tura la fiecare carb, cauta cea mai ridicata si curata turatie. Editat Aprilie 23, 2014 de TNG Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 mi-au recomandat un mecanic din oras niste baieti , ei spun ca dansu lucreaza foarte bine. L-am sunat, a zis ca imi face sincronizare, daca trebuie si nivelu si tot ce mai trebuie, in fine. sa vad cand prind vreme buna sa o duc . Am scos-o la o tura asa cum e , si acum bujiile sunt exact la fel , aceasi culoare amandoua . Deci problema era aer fals pe la admisie si garnituri uzate la exapament. TNG, stiu ca ai habar de mecanica, de la tine asteptam raspunsuri , caci urmaresc aceasta sectiune de reparatii si am vazut ca ai habar despre ce vorbesti. Iti multumesc inca odata de sfaturi. Sanatate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
ThunderByte Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 mi-au recomandat un mecanic din oras niste baieti , ei spun ca dansu lucreaza foarte bine. L-am sunat, a zis ca imi face sincronizare, daca trebuie si nivelu si tot ce mai trebuie, in fine. sa vad cand prind vreme buna sa o duc . Am scos-o la o tura asa cum e , si acum bujiile sunt exact la fel , aceasi culoare amandoua . Deci problema era aer fals pe la admisie si garnituri uzate la exapament. TNG, stiu ca ai habar de mecanica, de la tine asteptam raspunsuri , caci urmaresc aceasta sectiune de reparatii si am vazut ca ai habar despre ce vorbesti. Iti multumesc inca odata de sfaturi. Sanatate. Zii mecanicului si de siliconul tau, poate are sau stie de unde sa ia oringuri sa iti inlocuiasca, nu stiu cat o sa tina siliconul ala acolo. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
yuk Postat Aprilie 23, 2014 Share Postat Aprilie 23, 2014 Un magazin de piese tractor/camion nu gasesti tu in satul tau?! Sau de rulmenti/semeringuri? Acolo au cutii de alea cu seturi de oringuri. Acum ca le-ai montat, ai masurat macar diametrul garniturii? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Sanim Postat Aprilie 23, 2014 Autor Share Postat Aprilie 23, 2014 n-am masurat... insa cand face iar figuri , o sa caut garnituri acolo, pana atunci o las asa. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.