Sari la conținut

Iarasi intrebari despre problema cu dracia mea.


Sanim
 Share

Postări Recomandate

Deci azi am vazut ca e vreme frumoasa, am zis sa ma apuc de suzeta.

Am dat jos carburile , si am descoperit 2 chestii pana acum.

1: daca suflu pe furtunu de vacuum de pe carburator imi iasa aeru pe la gaura incercuita in poza 1 , insa doar pe partea cu problema de bujie neagra imi iasa aeru.

2 : cele 2 flase care sunt prinse pe bloc motor , de la admisie, una dintre alea 2 garnituri are o intrerupere , iarasi, pe partea cu probleme e intreruperea.

3: sa vad ce mai gasesc cand deschid carburile.

DSCN2400.jpg

DSCN2398.jpg

DSCN2399.jpg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

du-te la un magazin pe piese auto / camioane / furtune/ rulmenti si cumpara 2 O-ringuri ... in sectiune garniturile alea cand sunt noi au forma : o

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai gasit si un jigler in forma asta DSCN2402.jpg , tot pe partea cu probleme e.

+ acele de aer reglate la 2,5 ture, si cealalalt la 3 si ceva ture... , reglate de "mecanicu minune" de la mine din oras.

Editat de Sanim
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am mai gasit si un jigler in forma asta DSCN2402.jpg , tot pe partea cu probleme e.

 

iti trbuie altul, mai poti sa-l scoti? o surubelnita buna...

+ acele de aer reglate la 2,5 ture, si cealalalt la 3 si ceva ture... , reglate de "mecanicu minune" de la mine din oras.

nu-s ace de aer sunt jiglerele de relanti" , teoretic trebuie sa aiba acelasi numar de ture in practica nu-i chiar asa, vezi pe partea ailalta cat ies din carburator, la 2,5 ture ar trebui sa fie un pic iesite

ai manual de servis? cate ture specifica?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ajutajul de intrare al jiglorului de relanti este deteriorat dar nu este o defectiune sa creeze problemele tale.

Ti-am spus de acum N zile ca rateurile sunt din cauza neetansari evacuari.

Ti-a trebuit inca N zile si intrebari sa descoperi ca am avut dreptate si sufla pe la chiuloasa!

Tot atunci ti-am spus ca ai amestec sarac,aer fals....cate zile iti mai trebuie sa cumperi 2 oringuri sa etansezi galeriile de admisie...?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu gasesc in oras oringuri de etansare, asa ca am pus silicon, am montat tot la loc, bujiile sunt acum un gri amandoua, insa nu mai sta la relanti... acele de aer le-am desfacut la 2,75 ture, aproape 3 ture

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sincronizeaza carburatoarele ai alt vacum acum.

Dupa aceea faci amestecul carburant.....motorul la relanti pasi mici cate o jumate sau un sfert de tura la fiecare carb, cauta cea mai ridicata si curata turatie.

Editat de TNG
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au recomandat un mecanic din oras niste baieti , ei spun ca dansu lucreaza foarte bine.

L-am sunat, a zis ca imi face sincronizare, daca trebuie si nivelu si tot ce mai trebuie, in fine. sa vad cand prind vreme buna sa o duc .

Am scos-o la o tura asa cum e , si acum bujiile sunt exact la fel , aceasi culoare amandoua . Deci problema era aer fals pe la admisie si garnituri uzate la exapament.

TNG, stiu ca ai habar de mecanica, de la tine asteptam raspunsuri , caci urmaresc aceasta sectiune de reparatii si am vazut ca ai habar despre ce vorbesti. Iti multumesc inca odata de sfaturi. Sanatate.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

mi-au recomandat un mecanic din oras niste baieti , ei spun ca dansu lucreaza foarte bine.

L-am sunat, a zis ca imi face sincronizare, daca trebuie si nivelu si tot ce mai trebuie, in fine. sa vad cand prind vreme buna sa o duc .

Am scos-o la o tura asa cum e , si acum bujiile sunt exact la fel , aceasi culoare amandoua . Deci problema era aer fals pe la admisie si garnituri uzate la exapament.

TNG, stiu ca ai habar de mecanica, de la tine asteptam raspunsuri , caci urmaresc aceasta sectiune de reparatii si am vazut ca ai habar despre ce vorbesti. Iti multumesc inca odata de sfaturi. Sanatate.

Zii mecanicului si de siliconul tau, poate are sau stie de unde sa ia oringuri sa iti inlocuiasca, nu stiu cat o sa tina siliconul ala acolo.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Un magazin de piese tractor/camion nu gasesti tu in satul tau?! Sau de rulmenti/semeringuri? Acolo au cutii de alea cu seturi de oringuri. Acum ca le-ai montat, ai masurat macar diametrul garniturii?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...