liviujons Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salutare! Am mare nevoie de ajutor sau de un sfat... Recent m-am apucat sa-mi fac un chopper custom.. Un cadru de marauder vz 800, o furca USD de gsxr 1100, rezervor custom,,, roata spate gsxr 190 fata 130... Problema: Vreau sa-i pun un motor de transalp... este v2 si vine foarte ok pe cadru... Dar nu am gasit... am sunat la toate anunturile care pot exista pe net... transalp.ro.. toti au vandut motorul in primele zile... si inca o chestie mie imi trebuie cam tot de pe motocicleta... motor, carburatoare, radiator, cdi, bobine, instalatie electrica si tot ce mai trebuie sa mut motorul pe cadrul meu si sa-i dau o cheie Am gasit un transalp in brasov lovit, sta de 4 ani in garaj model 93... si omul mi-a cerut pe motor instalatie carburatoare. etc. 500 e + drumul sa ma duc sa-l iau si sa-l si dau jos de pe motocicleta. 700, 800 am gasit una intreaga(cu acte)... Acum... daca stiti pe cineva care are un transalp lovit sau adus fara acte... sau cineva care are nevoie de roti carene furca... adica restul pieselor care mi-ar ramane mie sa luam una intreaga impreuna si sa o dezmembram (asta mai greu) orice parere vorba trimisa in tara este de ajutor. Respect Liviu 0763947880 Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
TWD.Grig Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 Salut ! Exact acelasi lucru caut si eu de cateva luni. Un motor V2 250-800 cmc cu tot cu instalatie, cdi, bobone, etc. decat sa-l pun pe cadru si sa-i dau cheie. Din pacate n-am gasit nimic interesant. Gasisem la un moment un Marauder 250 fara acte la un baiat, complet, insa am vb cu el la tel. si pana la finalul saptamanii cand vroiam sa merg sa o iau, a dat-o deja. Cerea ceva gen 400 EURO si probabil de aia s-a dat foarte repede. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Hmm modelul de transalp din 93 din cate stiu are acelas motor aproape identic cu shadow-ul de 600. Vezi daca nu iesi mai ieftin cu un motor de shadow. Asta te poate ajuta si daca iti faci putin temele in legatura cu prinderea de cadru. Editat Aprilie 29, 2014 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) E ok si motorul de shadow... prinderile pot face... shadow ul are 34-40 HP transalp-ul are 50-60 HP Hardughia o sa fie mai mare ca un shadow... Editat Aprilie 29, 2014 de liviujons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Fury Postat Aprilie 29, 2014 Share Postat Aprilie 29, 2014 (editat) Tot din cate stiu, motorul de transalp difera fata de cel de pe shadow prin arborele cotit diferit (meh termani tehnici) pistoanele nu merg in galop fas fas, si se tureaza mai mult ca shadow-ul. Are mai multi cai dar la 8000 de rpm si cuplul nu il ai asa din prima ca pe shadow. Acum pentru buzduganul ala in constructie trebuie sa te gandesti ce vrei mai mult Oricum, foarte misto initiativa si e de admirat, mereu mi-am dorit sa-mi fac de la aproape 0 un motor. Editat Aprilie 29, 2014 de Fury Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 29, 2014 Autor Share Postat Aprilie 29, 2014 Mersi Fury! O sa revin cu poze noi ca m-am mutat cu garaju la curte... Astea sunt din iarna la mine in camera la et 4 ) Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Vizitator suzuki_fan Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Mai bine i-ai căuta un motor de SV650. Arată foarte bine, se aude foarte bine și este și ceva mai forțos. Încearcă să vorbești cu aștia care aduc scutere din Italia, poate pe acolo găsesc un motor cu toate la el la un preț mai bun. Când îl ei cere acte sau factură, dacă vrei să îl îmatriculezi vei avea nevoie. Baftă în proiectul tău! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
pedros Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 http://www.bikeshop.ro/motociclete/anunturi-vanzare-motociclete-second-hand-honda-transalp-din-1991-563684.html Mai bine o iei intreaga,,,,restul le vinzi. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 l-am sunat pe baiatul din bistrita l-a dat la doua zile dupa ce a pus anuntul...era ok motorul Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 Salutare! Liviu 0763947880 Ce vei face cu el cand e gata? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 il fac pentru mine nu pentru vanzare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
-UFO- Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 il fac pentru mine nu pentru vanzare Ma refeream daca o sa-l folosesti pe drumurilepublice ca politia s-a pus cu rar-ul de opresc masini motoare verifica noxe roti directie etc. Cel putin inTM. Motocicletele modificate sunt preferatele mele dar in romania nu este un cadru legal din pacaate. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 a scuze! da o sa-l folosesc pe drumurile publice iar cu cei de la rar am vorbit deja... imi accept modificarile facute doar in service autorizat... aici apelez la relatii, pile si cunostinte Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
mishu_dark Postat Aprilie 30, 2014 Share Postat Aprilie 30, 2014 motor de africa twin??? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Aprilie 30, 2014 Autor Share Postat Aprilie 30, 2014 (editat) da e ok si de africana dar imi trebuie si instalatia carburatoarele cdi bobine Editat Aprilie 30, 2014 de liviujons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
neamtu99 Postat Mai 1, 2014 Share Postat Mai 1, 2014 De ce nu ii pui un motor de r6 ? Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Mai 11, 2014 Autor Share Postat Mai 11, 2014 (editat) Poze noi! Asteptam motorul Editat Mai 11, 2014 de liviujons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
theos_ Postat Mai 11, 2014 Share Postat Mai 11, 2014 Ooo, sudul vine in forta ! Spor la treaba in continuare ca vreau sa dau o tura cu ea ! Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Mai 11, 2014 Autor Share Postat Mai 11, 2014 Vine vine ) Eu zic ca pana la sfarsitul luni sa fine gata de plimbare Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
marcel_tm Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 a scuze! da o sa-l folosesc pe drumurile publice iar cu cei de la rar am vorbit deja... imi accept modificarile facute doar in service autorizat... aici apelez la relatii, pile si cunostinte Felicitari pentru lucrare! In ce priveste RARul,nu vreau sa vorbesc tampenii si nici sa te dezamagesc,dar cand ai vorbit cu ei,ai avut o discutie mai detaliata?Pentru ca asta cu ''modificari in service autorizat''implica o mare bataie de cap si fara finalitate,dupa legislatia de la noi.Pentru orice modificare pe cadru,orice punct de sudura,iti trebuie expertiza de la un institut de sudura(un expert autorizat de institut).Pentru omologarea unei roti de o alta dimensiune decat cea originala a motocicletei,iti trebuie,din nou,semnatura unui expert autorizat in asta,si tot asa.Din ceea ce stiu eu,nu are nimeni,despre service-uri vorbim,competenta autorizata pentru asa ceva.Legislatia e atat de stufoasa,incat e imposibil de obtinut.Vezi cazul mai recent,al unui customizator celebru de la noi,Basty,care,pentru a ajunge cu motocicleta la Daytona,a trebuit sa o faca prin intermediul unor austrieci.Si a castigat un premiu cu motocicleta lui,dar tot nu a reusit sa obtina o omologare in Romania. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
B.B. Postat Mai 12, 2014 Share Postat Mai 12, 2014 Acum vreo 4 ani am vandut un motor de Transalp pe nimica toata tot unui tip care construia un chopper. Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
liviujons Postat Mai 12, 2014 Autor Share Postat Mai 12, 2014 (editat) s-a gasit si motorul multumim Sosolik22 Editat Mai 12, 2014 de liviujons Citează Link spre comentariu Distribuie pe alte site-uri More sharing options...
Postări Recomandate
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.