Sari la conținut

conversie single speed


nano
 Share

Postări Recomandate

Salut pe toata lumea si vin si cu o rugaminte, am un dhs adventure si vreau sa renunt la cele 6 pinioane de pe spate si sa montez unul singur, am inteles de la cineva ca exista un kit de conversie cu niste distantiere care se monteaza in locul celor 6 pinioane, daca este asa spuneti-mi va rog unde ( magazin ) se gaseste acest kit si eventuat un service pentru inlocuirea lui. multumesc.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce te incurca alea 6 pinioane? folosesti unul si ai scapat. sau schimba roata spate si e mai usor sa revii la cea cu 6.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Din cate stiu se schimba butucul (cel ai simplu) cu unul single speed. Succes si ai grija la rapoarte... sa nu ajungi sa dai ori prea repede la pedale sau mult prea greu.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Ai aici ce ai nevoie. Un singur pinion + un chainguide care iti tine lantul sa nu zboare pe pinion, plus ca trebuie sa iti scurtezi lantul.

 

http://www.bikexpert.ro/categories/chain-devices_5787_71/page1.aspx

http://www.bikexpert.ro/pinioane_65/driver-single-speed_5788_6680.aspx

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Dupa parerea mea, iti recomand sa te gandesti mai mult inainte sa treci la single speed. Macar zi de ce vrei sa treci, te streseaza ca nu schimba bine, ai vrun fix la design? Pana la urma nu e cine stie ce bicicleta pe care ar da bine single speed. Te chinui singur, un fel de masochism. Daca vrei singlespeed ieftin, cauta un Btwin Vitamin, le gasesti sh pe la 200 roni si sunt OK. A trecut un prieten la single speed si a dat vreo 300 roni pe conversie, dar preturile la piesele de bicicleta variazaaaaa foarte mult.

Editat de wawessh
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

cu ce te incurca alea 6 pinioane? folosesti unul si ai scapat.

 

+1

si eu am o chinezarie a carui schimbator s-a rupt si n-am mai vrut sa bag bani in ragalie, mai ales c-o tin doar pentru mers la piata

asa ca am ales pe ce pinion vreau sa pedalez si am taiat lantul la langime.

treaba merge foarte bine, fara alte accesorii gen ghid de lant, intinzator si ce-o mai fi

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Pentru conversie single speed la dhs adventure ai nevoie de un pinion freewheel pe filet ( costa 12-15 lei ) si scurtarea lantului , eventual alt angrenaj monoplaca de 42 , 44 sau 46 T ( pret 60 -70 lei ) .

post-7515-0-53256300-1399794497_thumb.jpg

post-7515-0-60660600-1399794505_thumb.jpeg

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Multumesc pentru raspunsuri, ideea a plecat de la faptul ca de ceva timp merg pe aceasi foaie/pinion, in general la bicicletele astea ieftine piesele sunt pe masura si daca tot ma apuc sa mai schimb din ele macar sa folosesc bani cum trebuie, imi mai place simplitatea unei biciclete fara atatea lucruri pe ghidon etc. si sper si la o greutate mai redusa deoarece locuiesc la etajul doi si o mai tin si in balcon iar manevrele prin casa le fac doar cu bicicleta in aer...

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am trecut si eu la single de ani de zile. Daca nu ai poduri etc de urcat, e foarte ok. Avantaje: bicicleta usoara -dai tot jos de pe ea, schimbatoare deraioare, pinioane, foi..

Eu am facut fara intinzator de lant si e ok, nu sare lantul.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

nu cred ca e o idee buna , single speed mai gasesti doar pe BMX-uri si biclele de stunt ! in plus trebuie un butuc cu caseta scurta si scurtare lant !

nu este nevoie de chainguide ,rolul acestuia este pentru a tine lantul pe foaie atunci cand mergi pe teren foarte accidentat ! chiar daca pastrezi pe fata cele trei foi si schimbator nu cred ca o sa ai unghi atat de mare incat sa iti sara lantul !



ps. posibil sa fie nevoie de drop-out orizontal pe cadru ! pentru a putea regla tensiunea lantului !

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in aproape 98% din cazuri merg pe asfalt si restul pamantul din parcuri, este o bicicleta de weekend cand rar merg singur, de obicei ies cu baietii mei ( gemeni ) in varsta de sase ani de acea vreau o bicicleta simpla si cat mai usoara, daca asi gasi acel kit de conversie ar fi ok, pe google dar anunturi mai vechi se gaseau intre 70 si 90 ron dar pe unde am sunat ( magazine ) cica nu mai asa ceva.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

in aproape 98% din cazuri merg pe asfalt si restul pamantul din parcuri, este o bicicleta de weekend cand rar merg singur, de obicei ies cu baietii mei ( gemeni ) in varsta de sase ani de acea vreau o bicicleta simpla si cat mai usoara, daca asi gasi acel kit de conversie ar fi ok, pe google dar anunturi mai vechi se gaseau intre 70 si 90 ron dar pe unde am sunat ( magazine ) cica nu mai asa ceva.

Kit-ul de conversie este pt butuc spate pe caseta , DHS adventure are butuc pe filet .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

si este de bine sau de rau, probabil daca se poate face modificarea ar trebui sa fie mai ieftin nu? , am citit mai sus ceva de un pinion freewheel pe filet dar in cazul asta nu am totusi nevoie de distantiere ?

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu ai nevoie de distantiere , demontezi grupul de 7 pinioane , montezi pinionul freewheel scurtezi lantul suficient sa il poti intinde si e cam gata . E posibil ca lantul sa nu fie foarte bine aliniat cu placa angrenajului dar nu e mare problema .

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

am 6 pinioane dar nu cred ca este diferenta prea mare iar daca operatia este asa simpla este perfect, multumesc mult. :cheers:

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

O problemă pe care e posibil s-o întîmpini ar fi că lanțul ar putea să nu calce corect pe noul pinion. Pinionul din poza pusă de @foxxbiker este, din cîte știu eu, de BMX, iar astea nu se pupă cu lanțurile de MTB. Și eu am trecut o bicicletă de oraș pe single, dar am procedat fără să schimb pinionul, ci am ales unul din cele 5 pe care le aveam și am scurtat lanțul astfel încît să-l folosesc numai pe acela. Uite aici ce mi-a ieșit.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Sau o roata noua cu single si cu frana torpedo. Eu asa mi-am facut o cursiera. Un ghidon normal, usor ridicat si am taiat lantul. Pinionul fata a ramas. Usor si practic. Mentionez ca roata am primit-o, fiind luata de la maros bike. Dar sunt sigur ca mai sunt si altii care vand gata asamblata.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Am sunat la KeroBike si mi au spus ca nu se potriveste lantul pe pinionul freewheel, deci trebuie schimbat lantul si implicit foaia angrenaj.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

  • 4 weeks later...

freewheel



Gata si cu modificarea , am schimbat seaua, ghidonul, angrenajul pedalier 38T, am scurtat lantul si momentan am pastrat pinioanele pentru ca nu sunt uzate dar cu prima okazie le voi inlocui cu un freewheel de 18T. Daca doreste cineva ceva din piesele ramase astept propuneri.

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Asa ochiometric din ce se vede in poze mi se pare ca ai scurtat lantul un pic cam mult, roata sta prea in buza urechii de pe cadru iar lantul pare cam intins.

Cred ca poti scoate din pinioanele pe care nu le folosesti si sa pui in locul lor niste distantiere de la un alt set de pinioane. Fata de varianta cu freewheel cu un singur pinion ai avantajul ca poti alinia perfect pinionul cu foaia.



Eu as schimba urgent si cauciucurile, nu are nici un rost sa tragi de alea prin Bucuresti, vei simti o imbunatatire substantiala in mers, mult mai evidenta fata de cea oferita prin renuntarea la schimbatoare si foi.

Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

lantul a fost scurtat pentru pinionul de 18T iar in foto sta pe cel de 21T deci se va duce mai in spate cand voi pune freewheel-ul. imi poti recomanda ceva cauciucuri calitate pret adica ieftin si bun iar ca dimensiuni as putea pune ceva mai lat? acum are 26x2.1 merci.

Editat de nano
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Nu lat, ci ingust! Cu cat este mai lat cu atat ai aderenta crescuta pe asfalt, iar tu nu ai nevoie de aderenta, ci de viteza. ia ingust de 1.75, eu asa am facut si se simte pe asfalt.

Am dat 15 ron pe unul si sper ca ma tine vara asta.

Editat de megamotoreta
Link spre comentariu
Distribuie pe alte site-uri

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Vizitator
Răspunde la acest topic...

×   Alipit ca text avansat.   Restituie formatare

  Doar 75 emoji sunt permise.

×   Linkul tău a fost încorporat automat.   Afișează ca link în schimb

×   Conținutul tău precedent a fost resetat.   Curăță editor

×   Nu poți lipi imagini direct. Încarcă sau inserează imagini din URL.

 Share

  • Navigare recentă   0 membri

    Nici un utilizator înregistrat nu vede această pagină.

×
×
  • Creează nouă...